تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

ایسوس کمپانی بسیار قدرتمندی در زمینه محصولات دیجیتال و تکنولوژی دیجیتال هست وو جزو یکی از غول های صنعت تکنولوژی محسوب میشود .این شرکت که در سال ۲۰۱۶ ۵۷۶ میلیارد دلار ارزش گذاری شد و جزو برند های اصلی این صنعت محسوب میشود ایسوس در سراسر دنیا بیش از ۱۰۰۰۰ کارمند دارد و بسیاری از آنها که در صدر این برند قرار دارند از نخبگان مطرح این رشته هستند .

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

این برند در سال ۱۹۹۰ در تایوان و شهر تایپه به وجود آمد  و موسسان آن چهار مهندس بودند که قبل از ان در شرکت ایسر فعالیت میکردند بسیاری از موفقیت های ممکن را برند ایسوس کسب کرده از محصولاتی که ایسوس توانسته در انها حرف های مهمی در دنیا بزند میتوان به تبلت ها ،لپ تاپ ها ، پرژکتور ها ، مادربورد ، کارت گرافیک و ال سی دی اشاره کرد این برند توانسته در تمام محصولاتی که عنوان شد بیشترین موفقیت ها را کسب کند .

در زمینه مادر بورد  شرکت ایسوس را پدر مین بورد های  کره زمین میدانند  چرا که این شرکت توانسته هر مادربوردی با هر کارایی را به نحو احسن و با کیفیت فوق العاده تولید کند و این شرکت در سال ۲۰۰۷ توانست در ۳۰% تمام مادر بورد های جهان با مادر بوردهایش حضور داشته باشد که یکی از موفقیت های چشم گیر برند ایسوس بوده و هست.

نظر کارشناسان درباره برند ایسوس

بسیاری از کارشناسان برند ایسوس را بهترین برند دهه اخیر میدانند یکی از دلایل آن هم این است که ایسوس توانست در سال ۲۰۰۹ با محصولی به نام Eee pc تمام قواعد صنعت تکنولوژی دیجیتال را تغییر دهد این محصول که پدر لپ تاپ های امروزی هست بسیار محصول موفقی بود بطوری که توانست برای ایسوس ۳۲۶۸ جوایز و گواهینامه های بین المللی کسب کند.

از ویژگی های Eee pc این بود که احتیاجی به تجهیزات جانبی مرسوم کامپیوتر ها را نداشت سبک بود و کاربری آن بسیار راحت بود. بعد از ای پیسی شرکت های لنوو و دل به تقلید از ایسوس مدلی شبیه همین مدل را تولید کردند از موفقیت های دیگر برند ایسوس این است که این برند توانست در اکتبر ۲۰۱۰ لقب سومین برند بزرگ دنیا در زمینه کامپیوتر های خانگی را کسب کند .

تبلت های ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

ایسوس از سال ۲۰۱۲ با همکاری شرکت گوگل شروع به تولید تبلت های مختلف کرد که زیاد موفق نبود و جالب این جاست که دو سال بعد از تولید تبلت هایش تازه به فکر تولید اسمارت فون افتاد در سال ۲۰۱۲ با همکاری گوگل تبلت های nexus  را روانه بازار کردند که موفقیت چندانی نداشت اما در سال های بعد تبلت های ee pad  memo pad   و   ee slate را روانه بازار کردند اما از زمانی در زمینه تبلت به موفقیت های چشمگیری رسیدند که سری تبلت های zen pad   را روانه بازار کردند که بیش از ۱۸ مدل از این تبلت ها اکنون در سراسر دنیا وجود دارد .

تعمیر تبلت ایسوس در نمایندگی ایسوس

برای تعمیر تبلت ایسوس بهتر است که به نمایندگی های مجاز این برند مراجعه کرد و این عمل دلایل بسیاری دارد یکی از این دلایل این است که نمایندگی های مجاز تعمیر تبلت ایسوس در سراسر ایران مطمئن ترین مرکز برای تعمیر تبلت هستند چراکه این برند توانسته حرف های زیادی در زمینه خدمات پس از فروش داشته باشد و همیشه از بهترین تجهیزات و بروز ترین لوازم برای تعمیر تبلت ایسوس استفاده میکند و همچنین از تیم بسیار حرفه ای و کار بلد مهندسان ،تکنسین ها و کارشناسان بهره میبرد که بسیار ی از آنها دوره های بین المللی این رشته را دیده اند.

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

اما دلیل دیگر این است که بودند موارد زیادی که تبلت خود را برای تعمیر به مراکز تعمیر غیر مجاز سپرده اند که نه تنها مشکل آنها حل نشده بلکه مشکلات و زیان های جبران نا پذیری برای  دستگاهشان ایجاد شده است. میتوان با مراجعه به سایت گوگل و جستجو در آن نظر مخاطبان و کاربران را در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسوس و سپردن آن به مرکز و نمایندگی های مجاز این برند جویا شد میبینیم که اکثر قریب به اتفاق مخاطبان از این مراکز راضی هستند و نمره خوبی به نمایندگی های ایسوس میدهند حتی بسیاری از آنها این مراکز تعمیر را به دیگر کاربران نیز توصیه میکنند .

5/5 - (1 امتیاز)

5 thoughts on “تعمیر تبلت ایسوس

  • By کاظم قربانی - Reply

    سلام تبلت ایسوز مدل k01f دارم که فاقد برنامه کاربردی گوگل پلی با پلی دستور هستش .هرکاری یم کردم نصب میشه لطفا راهنمایی کنین چیکار باید بکنم

  • By الهام کیانی - Reply

    سلام خسته نباشید.تبلت ایسوس مدل TF303CL گرفتم..اصلا روشن نمیشه و شارژ هم نمیشه..چون کادو بهم دادن نمیدونم کجا باید مراجعه کنم..لطفا پاسخگو باشید و راهنمایی کنید..تشکر

    • By سهیل مهدی زاده -

      باید دستگاه را ارسال بفرمایید چک شود

  • By Reza - Reply

    سلام ،حسینی هستم. هنگام نصب ویندوز ۱۰ که قبلا هم نصب کرده بودم باتری تمام شد. و تبلت دیگه هیچ بوتی را نمی شناسد.و وارد با یاس هم با هیچ روش معمولی نمی شود.و پیغام reinstall می دهد. ممنون می شم مشکل رو حل کنید.مدل تبلت Asus Vivo tab M80Tو من ساکن مشهدم

    • By سهیل مهدی زاده -

      برای تعمیر ارسال بفرمایید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>