اندروید ایسوس ZenPad Z8 به اندروید 7 ارتقاء یافت.

 اندروید ایسوس ZenPad Z8  به اندروید 7 ارتقاء یافت.

 اندروید ایسوس ZenPad Z8  به اندروید 7 ارتقاء یافت.

 اندروید ایسوس ZenPad Z8  به اندروید 7 ارتقاء یافت.

اندروید ایسوس ZenPad Z8 به اندروید 7 ارتقاء یافت.

اندروید O می تواند به نوعی در کنار قرار بگیرد اما هستند هنوز دستگاه هایی که از آن استفاده میکنند و آن را به کار می گیرند.اندروید مارشملو ،سیستم عاملی است که روی ایسوس ZenPad Z8  راه اندازی شده است.اما در واقع با این نوع سیستم عامل شروع شد و طولی نکشید که به اندورید ناگت (نوقا) 7 ارتقاء یافت. و خیلی زود مشتریان آن را دریافت کردند.

نرم افزار به روز شده، وی 5.4.1 این  ویژگی را با خود به همراه آورد که می توانید چند پنجره را به هم زمان با هم باز  کنید .یعنی در واقع دو برنامه را می توانید هم زمان استفاده کنید .یک ویژگی دیگر قابل توجه نوقا که به نوعی می توان گفت  نقطه موفقیت مدل  ZenPad Z8می باشد.که به راحتی بین برنامه ها می توان مانور داد.(حرکت کرد،باز و بسته کرد.) که در واقع با زدن دو ضربه(کلیک) روی برنامه هایی که اخیرا با آن ها کار می کردید، این اتفاق می افتد.

قسمت تنضیمات اعلانات به راحتی قابل دسترسی است البته با نگه داشتن مدتی روی قسمتی که مربوط به دکمه تنظیمات اعلانات میشود.این بسیار مفید است زمانی که  اعلان های آزاردهنده و کلافه کننده درمورد برنامه ها به سراغ شما می اید که البته این به ندرت رخ می دهد.

قسمت تنظیمات سریع امروزه بسیار پرکاربرد است.و تنظیم آنکه به نوعی کشیدن و رها کردن است بسیار ساده و آسان میباشد.

اندروید ایسوس ZenPad Z8  به اندروید 7 ارتقاء یافت.

4.3/5 - (7 امتیاز)

3 thoughts on “اندروید ایسوس ZenPad Z8 به اندروید 7 ارتقاء یافت.

  • Pingback: اندروید 7 – فارس نتورک

  • By صاف کننده خون - Reply

    اقا خیلی وبسایتتون عالیه

  • By Sigaku - Reply

    چطوری میتونیم نسخه ی ۶٫۰٫۱ رو تبدیل به نسخه ی ۷ برای این تبلت کنیم ؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>