باتری تبلت ایسوس

باتری تبلت ایسوس

معرفی مشخصات باتری تبلت ایسوس

باتری تبلت ایسوس یک باتری از جنس لیتیوم بوده است. این باتری با ظاهری فوق العاده نازک و سبک باعث میشود تا تبلت ایسوس بسیار باریک تر و سبکتر به نظر برسد. ایسوس دارای فناوری پیشرانه در سلولهای با چگالی انرژی بالاتری می باشد و همچنین این شرکت از باتری هایی با انواع مختلفی از سلول های پلیمری استفاده کرده است.

 خط بسته بندی، فناوری طراحی و بسته بندی باتری تبلت ایسوس به گونه‌ای بوده است که می تواند امکان تولید باریک ترین و سبک ترین تبلت ها را ارائه نماید. 

باتری لیتیوم یونی تبلت های ایسوس دارای ویژگی هایی می باشد که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

عمر باتری این تبلتها در ایسوس طولانی است.

باتری تبلت ایسوس که جنس آن از یون لیتیوم می باشد با فناوری منحصر به فرد و تمایز یافته با وجود مواد فعال و چگالی بالا، همچنین استفاده از طراحی ولتاژ بالا تولید گشته است. سلول های این باتری از لیتیوم یونی دارای چگالی بسیار بالا ساخته شده اند که انرژی زیادی را در خود ذخیره می کنند و اجازه می دهند تا با یک بار شارژ باتری، تبلت ایسوس بتوانید مدت زمان طولانی تری دوام آورده و مصرف کننده به نحو عالی از آن استفاده کند.

باتری Asus دارای حجم و وزن کمی می باشد.

تنظیم باتری تبلت ایسوس به گونه ای بوده است که سلول های باریک و فشرده آن موجب ایجاد یک استاندارد برای صنعت باتری‌سازی ها شده است و استفاده در تبلت های باریک و سبک تر ایسوس را فراهم آورده است.

 این باتری دارای کیفیت و ایمنی ثابت و بسیار بالایی می باشد. ایسوس مفتخر است که یکی از برترین تولید کننده های باتری لیتیوم یونی برای تبلت ها بوده است که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. ایسوس با تکیه بر شهرت و کیفیت خود و وجود امنیت در لوازم جانبی تبلت، همچنان به عنوان یک توسعه دهنده قابل اعتماد و اطمینان در صنف تولید کننده های باتری با کیفیت برای تبلت های شرکت خود در جهان به شمار می‌آید.

باتری لیتیوم یونی ایسوس
باتری لیتیوم یونی ایسوس

مشخصات محصول

  • ضخامت و قطر باتری تبلت ایسوس: ۳/۱ میلی متر
  • عرض:۸۳ میلی متر
  • ارتفاع: ۱۰۲ میلی متر
  • ظرفیت باتری تبلت ایسوس: ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • انرژی باتری: ۱۲/۰۶

مراقبت از باتری Asus

زمانی که حرف از مراقبت باتری به میان می آید، به نظر می رسد که اکثر مردم دارای اعتقادات مربوط به خود هستند که در واقع بسیاری از آنها درست نمی باشد.

 این موارد عمدتاً به دلیل سردرگمی در مورد انواع باتری های مختلف مورد استفاده در دستگاه های الکترونیکی در بازار است. در حدود ۱۵ سال پیش باتری Ni Cad باتری محبوب و مورد استفاده در تلفن های بی سیم در دنیا بود.

 امروزه از لیتیوم یونی در تولید باتری های دستگاه های الکترونیکی استفاده می شود. همچنین نحوه مراقبت از آنها با باتری‌های Ni Cad بسیار متفاوت است.

در این قسمت قصد داریم مواردی که موجب سالم ماندن باتری تبلت ایسوس می شوند را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

گرما دشمن باتری است؛

هرچه باتری تلفن شما داغ تر و گرم تر شود، ماندگاری و کارایی آن کاهش پیدا می‌کند. لذا لازم است جهت خنک نگه داشتن باتری دستگاه الکترونی خود از موارد زیر استفاده کنید.

از قرار دادن باتری تبلت در ماشین که زیر نور آفتاب قرار دارد خودداری کنید.

 دستگاه تلفن هوشمند و یا تبلت ایسوس را از گرمای بدن خود دور نگه دارید و آنها را در جیب خود قرار ندهید.

 از شارژر های سریع یا فست شارژ جهت شارژ کردن باتری دستگاه خود خودداری کنید. بسیاری از این شارژر ها باتری را به سرعت شارژ کرده و در نتیجه موجب ایجاد گرمای بیشتر و افزون تری می شوند.

 بسیاری از شارژر های ارزان قیمت که در در اکثر مراکز فروش لوازم جانبی الکترونیکی پیدا می شوند، به علت آسیب رساندن به باتری ها مناسب نیستند. پس ضروری است تا از شارژری استفاده کنید که تلفن را کندتر شارژ میکند.

 بعد از اتمام شارژ دستگاه تبلت ایسوس، بلافاصله دستگاه را از شارژر آن جدا کنید. همچنین هنگام استفاده از باتری آن را تا حد امکان تخلیه کرده و در محیطی خنک قرار داده تا مورد شارژدهی قرار گیرد.

هرچه میانگین مصرف و استفاده از تبلت ایسوس شما کمتر باشد، قطعاً باتری عمر طولانی تری را خواهد داشت. البته این کار به این معنی نیست که باید تبلت خود را دائماً خاموش نگه دارید. بلکه در هنگامی که استفاده ضروری با آن ندارید لازم است تا دستگاه را خاموش کنید.

 باتری تبلت ایسوس
باتری تبلت ایسوس

هر باتری سرانجام ضعیف خواهد شد.

شما ممکن است در مراقبت و نگهداری از باتری تبلت خود بهترین اقدامات را انجام دهید و با دقت مراقب آن باشید، اما باید در نظر داشته باشید که در نهایت روزی دچار ضعف و از دست رفتن کارایی در آن خواهید شد. این اتفاق معمولاً بعد از ۳ تا ۵ سال رخ میدهد و به نوع و مدل باتری دستگاه اصلا بستگی ندارد. در صورتی که نیاز به خرید باتری تبلت ایسوس جدیدی برای جایگزینی باتری فرسوده  خود دارید، می توانید از باتری های اصلی شرکت ایسوس استفاده کرده و از کیفیت آنها مطمئن باشید.

محققان زیادی تحقیقات گسترده‌ای در خصوص باتری تبلت ایسوس انجام داده‌اند که به بهینه سازی این محصول کمک شایانی کرده است.

 شما با گرفتن تماس با پشتیبانی شرکت ایسوس از راهنمایی های کادر مشاوره استفاده کرده و اشکالات پیش آمده در محصول خود را برایشان شرح و توضیح میدهید. با این حال اگر باتری تبلت شما دچار ضعف و فرسودگی جدی شده است و لازم است تعمیر و یا تعویض قطعه صورت گیرد ، بایستی تا تنها از نمونه ساخته شده متناسب با تبلت خود استفاده کنید و از باتری هایی بهره گیرید که تنها با تبلت ایسوس شما هم خوانی کامل را دارند.

 استفاده کردن از باتری های با قیمت ارزانتر به معنی آن است که در واقع به تبلت ایسوس خود ضرر وارد می‌کنید؛ زیرا موجب کاهش پیدا کردن ظرفیت شارژ در وسیله‌ میگردد و آسیب های جبران ناپذیری را در دراز مدت به تبلت وارد می کند.  اما اگر از یک باتری ایسوس اصل و مارک استفاده کنید، می تواند به شما تضمین دهد که تا پایان مصرف بهترین عملکرد را در تبلت خود شاهد خواهید بود.

Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>