تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL

تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL

تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL

معرفی محصول

محصولاتی که توسط کمپانی ایسوس طراحی و تولید می شوند، تنها محصولاتی هستند که با وجو ارزان قیمت بودنشان، از همه استاندارد های اولیه پیروی کرده و بر اساس استاندارد ها طراحی و تولید می شوند. یعنی در حقیقت ایسوس تنها کمپانی است که با وجود تولید محصولات ارزان قیمت، اما کیفیت را در آن ها کم نکرده و کلیه اصول اولیه استاندارد را در آن ها رعایت می کند. دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL یکی از انواع محصولاتی است که به آن ها اشاره کردیم.

تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL

دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL با وجود قیمت مناسب و ارزانی که دارد، از همه معیار های استاندارد پیروی کرده و هیچ کدام از آن ها را زیر پا نگذاشته است. این دستگاه از جهت های زیادی نسبت به تبلت های هم رده اش برتر است. یکی از این جنبه ها، طراحی ظاهری و کیفیت تولید و ساخت آن است. ضمنا باید بیان کنیم که کمپانی ایسوس رقیبان زیادی مانند کمپانی سونی دارد و با این وجود، باز هم دست به تولید محصولات با مشخصات فنی بالا و قیمت پایین می زند.

طراحی ظاهری و ساخت

قسمت پشتی دستگاه از یک بافت پلاستیکی و سفت و سخت تولید شده استت. وزن آن حدود ۳۰۰ گرم و ضخامت حدود ۱ سانتی متر دارد. اگر بخواهیم نظر خود را به صورت کلی بیان کنیم، باید بگوییم که شاید زمانی که دارید به این دستگاه تبلت نگاه می کنید، در نگاه اول به نظر بیاید که دستگاه اندکی زمخت بوده و در حقیقت خوش دست نیست؛ اما به محض در دست گرفتن دستگاه و کار کردن با ان متوجه خواهید شد که به هیچ وجه احساس ناخوشایندی را تجربه نخواهید کرد و اصلا حس نمی کنید که یک تبلت با رده پایین در دست گرفته اید.

دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL چند تفاوت کوچک و ذره بینی با مدل ۷ اینچی دستگاه FE170CG دارد. تفاوت های این دو دستگاه در بخش پشتی دستگاه علی الخصوص محل قرارگیری دوربین ها مشخص می شود. اگر دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL را از نمای روبرو نگاه کنیم، اسپیکر را در بخش بالایی آن و دوربین اصلی را در سمت راست اسپیکر خواهیم دید. سنسور های دستگاه نیز در کنار دوربین اصلی هستند. لوگوی کمپانی ایسوس نیز مانند اغلب دستگاه ها، در بخش پایینی صفحه نمایشگر قرار گرفته است.

بر لبه سمت چپ دستگاه تبلت، شیار ها قرار گیری سیم کارت و کارت حافظه جانبی قرار دارند. با هدف افزایش زیبایی دستگاه، این شیار ها باز نبوده و بر روی ان ها یک درپوش پلاستیکی قرار دارد که محفظه خالی ان ها را پوشانده است. بر لبه سمت راست دستگاه نیز کلید های تنظیم صدا و خاموش و روشن کردن تبلت با ظرافت تمام قرار گرفته اند. لبه بالای دستگاه نیز محل قرار گیری ورودی میکرو یو اس بی و جک ۳٫۵ میلی متری هندزفری و هدفون است. در لبه پایینی دستگاه هم میکروفون آن تعبیه شده که می توان گفت بهترین محل برای قرارگیری میکروفون است. بهترین محل محسوب می شود به این علت که زمانی که با دستگاه صحبت می کنید، میکروفون درست زیر دهان شما قرار گرفته و به آسانی و بدون هیچ مشکلی، صدای شما به شخص آن طرف خط انتقال داده خواهد شد.

صفحه نمایشگر

صفحه نمایشگر دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL به فناوری IPS تجهیز شده و رزولوشن آن حدود ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل است. از این عددی که بیان شد می توان نتیجه گرفت که تراکم پیکسلی دستگاهی که در حال بررسی آن هستیم، چیزی در حدود ۲۱۵ پیکسل بر  اینچ است. اگر بخواهیم تراکم پیکسلی مدل ارزان تر یعنی دستگاه FE170CG را بررسی کنیم، باید بیان کنیم که تراکم پیسکلی آن حدود ۱۷۰ PPi است. در نتیجه از لحاظ رزولوشن، دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL برتر بوده و کیفیت بالا تری دارد.

همان طور که تا الان هم متوجه شده اید، دستگاهی که در حال بررسی و نقد آن هستیم، صفحه نمایشگر فول اچ دی ندارد. از طرفی دیگر این موضوع کاملا طبیعی است و از یک دستگاه با این قیمت، نباید انتظار داشتن صفحه نمایشگر فول اچ دی و رزولوشن های بالا را داشت. با وجود این موضوع و اینکه این دستگاه صفحه نمایشگر فول اچ دی ندارد، اما می توان به جرعت گفت که کیفیت صفحه نمایشگر آن خوب و بسیار مناسب است و می توانید با آن هر محتوایی را که قصد تماشای آن را داشته باشید، پخش و تماشا کنید.

تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL

برخلاف دیگر تبلت های هم رده و حتی رده بالاتر از دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL، بیشترین میزان روشنایی نور این دستگاه خوب بوده و می توانید به آسانی در محیط های پر نور و حتی زیر تابش نور خورشید، از ان استفاده کنید. این تبلت حتی به سنسور تنطیم نور خودکار نیز تجهیز شده و در زمان هایی که در محیط ها با نور های متفاوت کم و زیاد قرار می گیرید، دستگاه به صورت خودکار نور خود را تنطیم کرده و مطابق با نور محیط، نور خود را کم یا زیاد می کنید. این ویژگی نیز در تبلت های هم رده یا حتی رده بالاتر این دستگاه دیده نمی شود و می تواند یک ویژگی بسیار مثبت برای دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL باشد.

همان طور که گفتیم، از نظر ما کیفیت صفحه نمایشگر این دتگاه تبلت مناسب و قابل قبول است و هنگام استفاده از آن با هیچ مدل مشکلی مواجه نخواهید شد. یکی از نقاط قوت صفحه نمایشگر این دستگاه این است که از ویژگی لمس بسیار خوبی برخورداست و پتانسیل حس کردن همزمان چند لمس را دارد و شما را با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهد کرد.

سخت افزار تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL

بخش سخت افزار دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL از یک پردازشگر ۴ هسته ای تشکیل شده و این پردازشگر بر روی یک چیپ ست Z3530 اینتل اتم تجهیز شده است. این پردازشگر با در اختیار داشتن ۲ گیگ رم و فرکانس کاری ۱٫۳ گیگا هرتز وظیفه سخت و خطیر میزبانی از سیستم عامبل اندروید موجود در دستگاه و اپ های متفاوت را عهده دار شده است. این دستگاه با این قیمت بسیار پایینی که دارد، از مشخصات سخت افزاری بسیار خوب و قابلی قبولی بهره مند شده است. زمانی که از مشخصات سخت افزاری خوب صحبت می کنیم، منظورمان این است که این دستگاه تقریبا همه برنامه ها و اپ هایی که بر روی آن نصب می شود را با بالاترین سرعت و بدون هیچ مشکلی اجرا می کند و کاربر را به هیچ وجه به سختی نمی اندازد!

حافظه

دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL یک عضو از خانواده تبلت های فون پد است که از حافظه ۳۲ گیگی برخوردار شده است. یکی از مزایای این دستگاه این است که به وسیله کارت حافظه جانبی می توانید ظرفیت آن را تا ۶۴ گیگ افزایش دهید. به همین علت، می توان گفت دستگاه از یک حافظه خوب و معقول هم برخوردار شده و از این جهت نیز، نگرانی برای کاربر وجود ندارد.

حافظه یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های دیجیتال است و کاربران در زمان خرید پیش از هر چیزی، ابتدا ظرفیت حافظه دستگاه را چک می کنند. حتی اگر یک دستگاه از مشخصات فنی بسیار خوب و بالایی برخوردار باشد اما ظرفیت حافظه آن چیزی پایین تر از حد انتظار کاربر باشد، به احتمال زیادی از میان گزینه های خرید حذف خواهد شد.

راه های ارتباطی

همان طور که به صورت غیر مستقیم بالا متن اشاره کردیم، این دستگاه تبلت یک تبلت سیم کارت خور است و می توان یک سیم کارت به آن وارد کرد. در صورت خواست کاربر، می توان از سیم کارت های نسل سه و چهار نیز در آن استفاده کرد. از قابلیت های مهم دیگر این تبلت خوش دست، می توان به وجود ورودی او تی جی و جی پس اس اشاره کرد.

تبلت های سیم کارت خور معمولا نسبت به تبلت های دیگری که این توانایی را ندارند، در میان کاربران از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

نرم افزار و رابط کاربری تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL

اکنون می خواهیم راجع به نرم افزار این دستگاه و میزان قدرت آن صحبت کنیم. این دستگاه نیز مانند دستگاه های تبلت مدل پیشین، به سیستم عامل اندورید مجهز شده است. سیستم عامل اندروید از ساده ترین و بهترین سیستم عامل ها است و معمولا افراد به آسانی می توانند با ان کار کنند و به همین علت، طرفداران آن زیاد است.

اما اگر بخواهیم رابط کاربری دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL را بررسی کنیم و راجع به نتایج بررسی آن صحبت کنیم، باید بگوییم که کمپانی ایسوس در این دستگاه، از رابط کاربری مختص به خودش استفاده کرده است. رابط کاربری این دستگاه یک رابط کاربری بسیار زیبا و پر از رنگ است که زمانی که با آن کار می کنید، یک احساس شادابی و سرزنده بودن به شما دست می دهد. این رابط کاربری در کنار زیبایی و جذابیتی که دارد، اما شما را از محیط ساده اندروید دور نکرده و همه چیز را با هم در بهترین حالت ممکن دارد.

تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL

یکی از مواردی که در نگاه اول به چشم کاربر می آید، ایکون های زیاد و مسطح است که احساس کارکردن با آن ها یکی از بهترین احساس ها است. رابط کاربری این دستگاه از جنبه عملکرد نیز بسیار قوی عملکرده و هیچ گونه باگ یا کندی در سرعت عمل آن دیده نمی شود. با وجود این مشخصات و قیمت این دستگاه، باید بگوییم که اگر این دستگاه را برای خرید و استفاده خود انتخاب کرده اید، یک انتخاب عالی و مفید دارید.

دوربین

دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین دوم خود دارد. دوربین اصلی این دستگاه قابلیت فوکوس خودکار دارد و اگر در محیطی باشید که نور آن مناسب باشد، می تواند عکس های خوب و با کیفیتی را برای شما به ثبت برساند. امکان فیلمبرداری فول اچ دی نیز یکی دیگر از ویژگی های دوربین اصلی این دستگاه است.

معمولا افراد از دوربین تبلت ها استفاده چندانی ندارند. اما اگر شما در دسته افرادی باشید که کیفیت دوربین برایتان اهمیت داشته باشد و قصد عکاسی و فیلمبرداری با تبلت را داشته باشید، می توانیم بگوییم که این دستگاه برای شما مناسب بوده و نیاز های شما را رفع خواهد کرد. دوربین جلوی آن نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و به آسانی می توانید از آن برای ثبت عکس های سلفی استفاده کنید.

باتری تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL

باتری دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL از نوع باتری لیتیوم پلیمری است که قابلیت تعویض آن وجود ندارد. ظرفیت این باتری ۱۵ وات بر ساعت است و در طی بررسی هایی که بر روی باتری این دستگاه داشتیم، نتایج بسیار خوب و مثبتی به دست آوردیم. قدرت این باتری در حدی است که در صورتی که یک بار آن را به صورت کامل شارژ کنید، تا ۱۰ ساعت بعد به شارژ نیاز ندارد. تازه این در صورت کاربری مداوم و استفاده همزمان از چند برنامه است و اگر به صورت مداوم با آن کار نکنید، این ۱۰ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

با در نظر گرفتن قیمت این دستگاه، می توان به جرعت گفت که باتری آن یک عملکرد کاملا حرفه ای و قوی دارد و به طور قطع سبب رضایت کاربر می شود.

جمع بندی

کمپانی ایسوس در طراحی و تولید این دستگاه، بسیار خوب و حرفه ای عمل کرده است. ایسوس همه تلاش خود را به کاربرده تا یک محصول همه چیز تمام و البته با قیمت مناسب تولید کند. البته چیزی که واضح است این است که ما هیچ اصراری بر خرید یا عدم خرید این دستگاه نداریم؛ تنها چیزی که وجود دارد این است که دستگاه را از همه جوانب بررسی کرده و در نهایت انتخاب برای خرید یا عدم خرید را به عهده کاربر می گذاریم.

تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL

کاربر است که باید متناسب با انتظارات خود از دستگاه و بودجه ای که برای خرید تبلت کنار گذاشته، تصمیم به خرید یک محصول بگیرد. ضمنا همکاران ما در نمایندگی ایسوس اماده ارائه خدمات مشاوره به شما جهت تصمیم گیری بهتر هستند. در ادامه نیز همه مشخصات دستگاه تبلت ایسوس مدل Fonepad 7 FE375CL را یک جا جمع کرده و برای شما اورده ایم. با بررسی این مشخصات احتمالا جهت گیری ذهنی شما برای انتخاب تبلت ایسوس مورد نظر خود، راحت تر باشد.

  • اندازه حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
  • مقدار رم: ۲ گیگابایت
  • ساختار بدنه: پلاستیک
  • سایز سیم کارت: سایز میکرو
  • رزولوشن دوربین: ۵ مگاپیکسل
  • دوربین: دارای دوربین اصلی
  • پشتیبانی از کارت حافظه: دارد
  • اندازه تراکم پیکسلی: ۲۱۶ پیکسل بر اینچ
  • کارکرد باتری: نهایتا ۳۹۷ ساعت در حالت استند بای
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت: دارد – ظرفیت یک سیم کارت
  • قابلیت‌های دستگاه تبلت: قابلیت مکالمه
  • اندازه: ۷ اینچ
  • حس‌گرها: شتاب‌سنج
  • درگاه‌های ارتباطی: microUSB
  • رابط‌ ها: جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا
  • نوع باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۵ وات ساعت
  • کابل همراه تبلت: کابل USB
  • بلوتوث: نسخه‌ ۴٫۰
  • اندازه صفحه نمایش: کوچکتر از ۸ اینچ
  • حداکثر ظرفیت کارت حافظه: ۶۴ گیگابایت
  • سایر قابلیت‌ها: مجهز به روکش ضد جذب اثر انگشت- قابلیت درک ۱۰ لمس به صورت همزمان
  • فرکانس پردازنده‌ مرکزی: ۱٫۳ گیگاهرتز
  • وزن: ۲۹۹ گرم
  • سیستم عامل: اندروید
Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>