تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi

معرفی

هر روزه با پیشرفت تکونووژی، نیاز افراد به تبلت های حرفه ای و کیفیت بالا مانند تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi بیشتر می شود. علت برتری تبلت ها نسبت به دیگر دستگاه های دیجیتال، حمل و نقل آسان ان ها و ویژگی هایی است که می توان به آسانی از ان ها استفاده کرد؛ بدون اینکه نیاز به دستگاه های دیجیتال سنگین و بزرگ دیگر داشته باشید. در میان انواع تبلت ها، تبلت هایی که از قیمت مناسبی برخوردار هستند نیز در میان کاربران محبوبیت ویژه ای دارند.

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi با صفحه نمایشگر و سیستم سخت افزاری قوی و مفیدی که دارد، برای استفاده در کار های عادی و روزانه بسیار کارامد است. این دستگاه امکان اتصال به وای فای دارد که می توان از آن برای گشت و گذار و فعالیت در شبکه های اجتماعی و وب گردی استفاده کرد. این تبلت یکی از مفید ترین دستگاه های تبلت تولید شده توسط کمپانی ایسوس است.

طراحی و ساخت تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi

کمپانی ایسوس در طراحی و تولید تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi آن قدر تمیز و هوشمندانه عمل کرده که این دستگاه به یکی از زیبا ترین و خوش دست ترین تبلت های موجود در بازار دیجیتال تبدیل شده است. قاب قسمت پشت این دستگاه از ترکیب جنس الومینیوم و چرم طراحی شده که سبب شده کاربر با در دست گرفتن آن، احساس خوبی و خوشایندی را تجربه کند. احتمالا بتوانید این حس خوب و خوشایند را با احساس استفاده کردن از تبلت نکسوس ۷ یکی کنید.

ویژگی های مثبت در طراحی این دستگاه ان قدر زیاد است که به همین نقطه ختم نمی شود. کمپانی ایسوس برای نشان دادن مهارت و برتری خود در طراحی و تولید تبلت ها، این دستگاه را به صورت کاملا ظریف با وزن کم و ابعاد کوچک طراحی کرده است تا رقیبان خود را از میدان خارج کند. وزن این دستگاه چیزی در حدود ۲۹۸ گرم و ضخامت آن فقط و فقط ۰٫۶۶ میلی متر است که این برای تبلت، ضخامت بسیار کمی محسوب می شود. ضمنا این دستگاه از حاشیه کمی در اطراف صفحه نمایشگر برخوردار است که میزان آن به قدی کم است که در حین کار کردن با آن، اصلا متوجه این حاشیه نخواهید شد. نسبت صفحه نمایشگر این دستگاه به بدنه ان، حدود ۷۴ درصد است.

لازم به ذکر است که زبان طراحی و تولید این دستگاه، به میزان بسیار زیادی شبیه به اعضای دیگر خانواده ذن پد است. کمپانی ایسوس برا تحقق ارگونومی بهتر این دستگاه، ان را با لبه هایی کاملا خمیده طراحی کرده است. اگر بخواهید بیش از حد ریزبین شوید، احتمالا بتوانید تنها نقطه ضعف اینن دستگاه را به پتانسیل خش پذیری نوار نقره ای رنگ دور آن نسبت دهید. هر چند که وجود این نوار نقره ای رنگ دور تبلت، تاثیر زیادی در زیبایی طراحی آن گذاشته است؛ اما به هر حال احتمالا پیش امدن خط و خش بر روی آن را افزایش داده است.

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi در رنگ های سفید و مشکی طراحی و تولید شده که انتخاب هرکدام از این رنگ ها، کاملا بسته به سلیقه شما داشته و حسن سلیقه شما را نشان خواهد داد. به صورت کلی باید گفت که کمپانی ایسوس با پیاده سازی طراحی Z Design اختصاصی خود، موفق شده تا به بهترین و هوشمندانه ترین نحو ممکن، پارامتر های زیبایی، استحکام و کیفیت را در این دستگاه به نمایش بگذارد. با وجود همه ویژگی های دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi، باید بیان کرد که این دستگاه طراحی بسیار ساده و شیکی دارد. البته از نظر ما و همچنین کاربران، همین سادگی است که سبب جذابیت زیاد این تبلت شده است.

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi

قطعا یکی از ویژگی های موجود در دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi که با استقبال زیادی مواجه شد، جایگاه USB Type است. پیش از هر چیزی باید این موضوع را یاداوری کنیم که این دستگاه در دسته اولین دستگاه هایی قرار می گیرد که دارای این ویژگی است. به همین علت باید کمپانی ایسوس را بابت این جسارت و شجاعت تحسین کرد. وجود این ویژگی در دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi مزایا و معایب متفاوتی را به همراه دارد.

ورودی تایپ سی در حقیقت یک نوع نسل پیشرفته ورودی میکرو یو ای بس در دستگاه های دیجیتال اندورید محسوب می شود. یکی از بزرگ ترین برتری های ورودی تایپ سی نسبت به ورودی میکرو یو اس بی، پتانسیل بازگشت پذیری آن است. یعنی می توانید کابل شارژ را از هر سمتی که می خواهید وارد تبلت کنید و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد. این ویژگی را قبلا در کابل لایتینگ مشاهده کرده بودیم

یکی دیگر از نقاط قوت این ورودی، افزایش سرعت شارژ دستگاه است. به این روش می توان در عرض چند ساعت و بدون به کاربرد ویژگی فست شارژ، تبلت را سریعا شارژ کرد. ویژگی منفی این ورودی که امکان دارد ان قدر برجسته به نظر بیاید که همه ویژگی های مثبت ان را تحت شعاع خود قرار دهد این است که، دیگر نمی توانید از کابل های شارژ قدیمی خود برای شارژ تبلت استفاده کنید و تنها باید از کابل شارژ خود که تایپ سی است، برای شارژ کردن آن استفاده کنید.

نمایشگر

یکی از مواردی که دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi را دیکر تبلت های هم رده خود متمایز و منحصر به فرد می کند، صفحه نمایشگر با کیفیت و جذاب آن است. باید اعتراف کرد که همه چیز در این ضفحه نمایش جذاب و خیره کننده است . از تماشای هر محتوایی در آن غرق لذت خواهید شد. کمپانی ایسوس برای طراحی و تولید صفحه نمایشگر این دستگاه همه تلاش خود را به کار برده و هر ویزگی مثبتی که در تبلت های دسته اول کمپانی های دیگر وجود دارد، برای این تبلت قرار داده است.

این کمپانی دقت تصویر بالایی را در صفحه نمایشگر این دستگاه قرار داده که تراکم پیکسلی بیشتر از ۳۲۰ پیکسل را برای آن به ارمغان اورده است. همینطور صفحه نمایشگر این دستگاه دقیقا همچون آیپد های کمپانی اپل، نسبت ۴ به ۳ دارد و مطالعه و درس خواندن در آن بسیار اسان و لذت بخش است.

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi

یکی از نقاط منفی صفحه نمایشگر این دستگاه این است که صفحه نمایشگر پر نور و روشنی ندارد و نمایش رنگ ها در ان با اندکی تفاوت و انحراف از رنگ های واقعی به همراه است. هر چند که این مورد آنقدر کوچک و ناچیز است که اصلا به چشم کاربران نیامده و هیچ ذهن مشغولی برای آن ها ندارد. در حقیقت آنقدر کوچک و ناچیز است که اصلا به چشم نخواهد آمد.

به علاوه ان، صفحه نمایشگر این دستگاه دارای چند نرم افزار است که به کیفیت عکس ها کمک بسیاری کرده و ان را افزایش می دهند. اما امکان دارد کاربران از کار کردن با آن احساس خوبی نداشته باشند. هر چند که این موضوع هم اصلا مهم نیست و هر کاربری که قصد استفاده از این نرم افزار ها را نداشته باشد، می تواند یکی یا همه آن ها را در منوی تنطیمات تبلت غیر فعال کند.

کمپانی ایسوس همواره به فکر برقراری رفاه و آسایش کاربران خود بوده و هیچ گاه ویژگی که احتمال مکدر کردن خاطر کاربر برای آن وجود داشته باشد، به طور برگشت ناپذیر در تبلت های تولیدی خود قرار نمی دهد. مجموعا می توان بیان کرد که نسبت به قیمت این دستگاه، صفحه نمایشگر آن از کیفیت و جذابیت بسیار زیادی برخوردار است.

سخت‌افزار و باتری

دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi از جنبه سخت افزار ها یک دستگاه کامل و بدون نقص محسوب نمی شود. اما قطعا بعد از کار کردن با ان، از عملکرد آن متجعب می شوید. استفاده از هسته مرکزی و تراشه های آن با این میزان از پرازنده، آن را به یک دستگاه حرفه ای و پر قدرت تبدیل کرده است. همینطور کمپانی ایسوس بر ای این تبلت از رم ۴ گیگی استفاده کرده است که این نیز یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه است.

به کار بردن این رم در ساختار تبلت، باعث شده تا کاربر بتواند هر تعداد برنامه ای که می خواهد را در بک گراند تبلت باز نگه دارد و با وجود همه آن ها، سرعت دستگاه ذره ای کند نشود و عملکرد آن به همان پر قدرتی سابق بماند. نتیجه تحقیقات از بررسی این تبلت بیان کننده این است که این دستگاه در مقایسه با دیگر تبلت های هم رده اش، از برتری های زیادی برخوردار است و آن را منحصر به فرد کرده است. لازم به ذکر است که عملکرد خوب به معنای بدون عیب بودن دستگاه نیست. این دستگاه نیز عیب و نقص هایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

یکی از نقص های این تبلت این است که در شرایطی که بیش از حد و با شدت از ان استفاده کنید، گرمای زیاد و قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد. این گرما آنقدر زیاد نیست که کاربر را اذیت کرده یا مثلا دست ان را بسوزاند؛ اما به هرحال یک نقص به حساب آمده و احتمالا کمپانی ایسوس در ورژن های بعدی تولیدی اش، این ایراد را بر طرف خواهد کرد.

این دستگاه شامل ویژگی های شارژ بی سیم نمی شود اما کمپانی ایسوس در طراحی آن یک باتری قدرتمندی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه کرده که در کاربری های ترکیبی و طولانی، می تواند تا ۸ ساعت شارژ را نگه داری کند.

سیستم‌عامل و دوربین تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi

طریقه عملکرد کمپانی ایسوس در واحد سیستم عامل و نرم افزار دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi با عملکرد آن در این واحد ها در دستگاه تبلت نکسوس ۷ به صورت کلی متفاوت است. شرکت ایسوس در این دستگاه از اندروید استوک استفاده نکرده و اندروید لالی پاپ در کنار رابط کاربری ZenUI را جایگزین آن کرده است. در نگاه اول امکان دارد جذب جذابیت ها و ویژگی های پررنگ این رابط کاربری اختصاصی ایسوس شوید. همینطور میزان شخصی سازی این رابط کاربری در تبلت باعث تحسین شما خواهد شد. مثلا در این رابط کاربری می توانید برای فونت ها و انیمیشن های محتلف پوشه ایجاد کنید. مجموعا باید اعلام کرد که این رابط کاربری تا میزان زیادی رنگارنگ است و در ان رنگ های زیادی به کار رفته است. به همین علت هیج گاه حتی در ساعت های طولانی از کار کردن با ان خسته نخواهید شد. اما انحراف زیاد طراحی  ZenUI از اندروید استوک، ممکن است برای برخی از کاربران که به اندروید استوک علاقه دارند، چندان خوشایند نباشد.

از جنبه رابط کاربری اگر بخواهیم صحبت کنیم باید بگوییم که هیچ کدام از کندی های ZenUI  در آن وجود ندارد. همچنین کمپانی ایسوس قابلیتی را در این تبلت موجود کرده است که طریقه عملکرد آن به گونه ای است که تنها با دو بار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش، روشن شده و مجددا با وارد کردن دو ضربه خاموش می شود.

دوربین این تبلت نیز مانند سایر تبلت ها از کیفیت فواق العاده ای برخوردار نیست اما در صورتی که از تلفن همراه خود دور هستید و به آن دسترسی ندارید، می تواند به یاری شما بیاید و تا میزان زیادی کمک کننده باشد. این تبلت با دوربین هایی که دارد می تواند عکس های تقریبا خوبی بگیرد؛ اما میزان کیفیت آن به قدری بالا نیست که از کیفیت عکس های ثبت شده در آن متعجب و شگفت زده شوید.

جمع‌بندی

کمپانی ایسوس با دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi موج رقابت جدیدی در بازار تبلت ها به راه انداخته است. این دستگاه با وجود ویژگی های جالب و سخت افزار  قوی و همچنین قیمت بسیار مناسبی که دارد، مورد توجه کاربران قرار گرفته و بخش بزرگی از بازار را تحت تصرف خود در آورده است.

مشخصات فنی این دستگاه آنقدر خوب و قوی است که پتانسیل رقابت با تبلت های حرفه ای و قوی موجود در بازار را دارد. حتی در برخی از زمینه ها از بهترین تبلت ها برتر بوده و کمپانی ها را به رقابت شدیدی با کمپانی ایسوس وا داشته است. مجموعا می توان بیان کرد که این تبلت یکی از برترین تبلت های موجود در بازار است. برای بررسی بهتر این دستگاه توسط شما کاربران گرامی، مهم ترین مشخصات فنی آن را یک جا جمع کرده و در اختیار شما قرار داده ایم.

اگر بعد از مطالعه مشخصات فنی آن به پاسخ سوال های خود دست پیدا نکردید، می توانید با مشاوران و کارشناسان ما از نمایندگی ایسوس ارتباط برقرار کرده و با آن ها صحبت کنید.

مشخصات فنی تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi

  • حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
  • میزان رم: ۴ چهار گیگابایت
  • جنس ساختار بدنه: ترکیب آلومینیوم و چرم همراه با نوار پلاستیکی
  • قطع سیم کارت: سایز اصلی (۱۵ × ۲۵ میلی‌متر)
  • دوربین سلفی: دارای سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل دارای دریچه‌ی دیافراگم f/4
  • اندازه رزولوشن دوربین: ۵ مگاپیکسل
  • دوربین: دوربین اصلی
  • پشتیبانی از کارت حافظه: microSD
  • تراکم پیکسلی: ۳۲۰ پیکسل بر اینچ
  • ظرفیت کارکرد باتری: نهایتا ۸ ساعت در کاربری ترکیبی و مداوم
  • اندازه: ۸ اینچ
  • ویژگی ‌های دوربین: دارای دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۰ قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging) قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) مجهز به زوم دیجیتال (Digital Zoom)
  • فناوری‌های ارتباطی: WiFi- OTG
  • حس‌گر ها: شتاب سنج، حسگر نور محیط
  • درگاه‌های ارتباطی: USB Type-C
  • رابط‌ ها: جک ۵ میلی‌متری صدا
  • باتری: غیر قابل تعویض از جنس لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۲ وات‌ساعت (۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت)
  • بلندگو: بلندگوی استریو
  • شبکه های ارتباطی: بدون سیم‌کارت
  • بازه‌ اندازه صفحه نمایش: بین ۸ الی ۱۰ اینچ
  • بیشترین میزان ظرفیت کارت حافظه: ۱۲۸ گیگ
  • فرکانس پردازنده‌ مرکزی: ۱٫۶ گیگاهرتز
  • وزن: ۲۹۸ گرم
Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>