شارژر لپ تاپ ایسوس

شارژر لپ تاپ ایسوس

شارژر لپ تاپ ایسوس

در این مقاله نیز قصد داریم تا به بررسی شارژر لپ تاپ ایسوس بپردازیم.

 لپ تاپ های برند ایسوس نمی‌توانند همگی از یک نوع شارژر لپ تاپ ایسوس استفاده کنند، زیرا مقدار ولتاژ و جریان آمپر هر لپ تاپ با دیگری تفاوت هایی دارد و برای هر مدل از این رایانه‌ها یک نمونه شارژر خاص تولید و طراحی گشته است.

قیمت شارژر لپ تاپ ایسوس چقدر است؟

 این شارژرها دارای تنوع قیمتی بالایی هستند و بسته به نوع و قیمت لپ‌تاپ، هزینه شارژ نیز طبیعتاً بالاتر میرود. شارژر لپ تاپ ایسوس در صورتی که توسط نمایندگی ایسوس خریداری شود، دارای قیمتی تقریبی و معادل ۲۶ دلار می‌باشد. به عنوان مثال شارژر لپ تاپ ایسوس با مدل ۴۵ aci برای لپ تاپ های زیر مناسب و قابل استفاده است.

‏x۵۴۰، ‏x۵۴۰L ،‏ ‏x۵۴۰s ، x540La، ‏x540sa

شارژ کردن لپ تاپ ایسوس با usb

آیا می توان لپ تاپ های مدل ایسوس را با USB شارژ کرد؟ در پاسخ این سوال می توان گفت که در واقع بستگی به نوع لپ تاپ مورد استفاده شما دارد. به طور کلی لپ تاپ ایسوس از طریق کابل USB شارژ می شود، زیرا دارای پورت USB در ساختار خود میباشد.

اما لپ تاپ های ایسوس که مدل آنها قدیمی تر بوده، قابلیت پشتیبانی و شارژ شدن توسط کابل USB را نخواهند داشت.

شارژر لپتاپ ایسوس
شارژر لپتاپ ایسوس

یک شارژر بی کیفیت و غیر اصل قابلیت خراب کردن سخت افزار

و ایجاد مشکل در سیستم لپ تاپ ایسوس شما را خواهد داشت.

استفاده از شارژر لپ تاپ ایسوس با کیفیت پایین

یک شارژر بی کیفیت و غیر اصل قابلیت خراب کردن سخت افزار و ایجاد مشکل در سیستم لپ تاپ ایسوس شما را خواهد داشت.

در صورت استفاده کردن از یک شارژر لپ تاپ ایسوس که دارای کیفیت پایینی می باشد، ممکن است در اثر گرمای بیش از حد ایجاد شده توسط شارژر، علائمی همچون بوی بد پلاستیک اطراف رایانه به مشام برسد. 

از طرفی دیگر استفاده نمودن از یک شارژر لپ تاپ ایسوس نامناسب موجب آسیب رسانی به مادربرد دستگاه می گردد. همچنین در بسیاری از مواقع دیده شده است منبع تغذیه خراب لپ تاپ موجب ایجاد صدمات وارده الکترونیکی جبران‌ناپذیری به دستگاه رایانه شما خواهد گردید.

شارژ کردن لپ تاپ ایسوس با کابل HDMI

 HDMI نمی تواند لپ تاپ ایسوس شما را شارژ کند و بایستی حتماً از شارژر لپ تاپ ایسوس اصل و اورجینال برای شارژ کردن دستگاه لپ تاپ استفاده کنید. 

موضوع برند محصول لپ تاپ بسیار مطرح میباشد.

ایسوس یکی از شرکت های مطرح در صنعت دیجیتال و سازه های الکترونیک  به شمار می‌آید و دارای اعتبار قابل قبولی در جهان میباشد. لپ‌ تاپ‌های مدل ایسوس دارای طراحی و ساخت بسیار مناسب و کارآمدی میباشند. ایسوس با ارائه ی محصولات خود، نیازهای افراد بسیاری را در دنیا رفع کرده است. برای شارژ نمودن دستگاه لپ تاپ ایسوس حتما باید از آداپتور لپ تاپ ایسوس اصلی استفاده کنید؛ چرا که بهره گیری از شارژر های فیک و غیر استاندارد در خصوص شارژ نمودن دستگاه لپ تاپ ایسوس، موجب خسارت‌های وارده بسیاری به لپ تاپ خواهد شد و حتی امکان دارد که لپ‌ تاپ به طور کلی سوخته و دیگر کارایی لازم گذشته را نداشته باشد. پس حتما در هنگام خرید شارژر لپ تاپ ایسوس، به اصل بودن محصول بسیار دقت فرمایید.

شارژر لبتاب ایسوس
شارژر لبتاب ایسوس

ولتاژ ورودی مناسب برای این محصول در حدود ۲۲۰ ولت در نظر گرفته شده است.

 به علاوه ولتاژ خروجی از آداپتور لپ تاپ ایسوس ۲۰ ولت خواهد بود و جریان خارج شده از آن تقریباً در حدود چهار و نیم متر است.

بررسی مشخصات ظاهری

تقریباً تمامی شارژرهای لپ تاپ ایسوس مشخصات فیزیکی یکسان و مشابهی با یکدیگر دارند که در قسمت پایین به بررسی و تحلیل یک نمونه از این شارژرهای لپ تاپ ایسوس خواهیم پرداخت.

مشخصات فیزیکی شارژر:

 دارای ابعاد ۱۵۰* ۶۰*۳۵  و وزن تقریبی معادل ۴۰۰ گرم می باشد.

 این شارژر دارای توان و بازدهی ۹۰ وات می باشد.

ولتاژ ورودی مناسب برای این محصول در حدود ۲۲۰ ولت در نظر گرفته شده است.

 به علاوه ولتاژ خروجی از آداپتور لپ تاپ ایسوس ۲۰ ولت خواهد بود و جریان خارج شده از آن تقریباً در حدود چهار و نیم متر است. در رابطه با ابعاد کانکتور دستگاه آداپتور لپ تاپ ایسوس می توان اضافه نمود که این دستگاه دارای ابعاد ۷ در ۵ میلیمتر است.

 شارژر لپ تاپ ایسوس اگر توسط نمایندگی مجاز ایسوس خریداری گردد در کنار آن، یک گارانتی ۶ ماه نیز ارائه می‌شود تا در صورت وجود مشکلات و ایرادات فنی قابلیت تعمیر رایگان برای و یا تعویض را دارا باشد.

آداپتور لپ تاپ ایسوس
آداپتور لپ تاپ ایسوس

 هنگام وصل نمودن آداپتور لپ تاپ ایسوس به رایانه مراقب باشید که دقیقاً درون سوکت‌ شارژ قرار گرفته شود،

 آسیب رسیدن به سوکت شارژ، لپ تاپ شما را با دردسر های زیادی مواجه خواهد کرد.

نکاتی راجع به شارژر ایسوس

آداپتور لپ تاپ ایسوس یکی از لوازم الکتریکی حساس به شمار می‌آید و بایستی از آن بسیار محافظت نمود. شرکت ایسوس اعلام نموده که در هنگام شارژ شدن دستگاه لپ‌ تاپ شخصی، از آن استفاده نکنید چرا که در صورت استفاده نمودن از لپ تاپی که در حال شارژ شدن می باشد باعث بروز مشکلات فنی و سخت‌افزاری در لپ تاپ می شود و تکرار این روند باعث آسیب رساندن به باتری لپ تاپ شخصی لپ تاپ ایسوس خواهد شد.

شارژر لپ تاپ ایسوس از قابلیتی برخوردار شده است که می تواند رایانه شخصی شما را در مدت زمان کم و اندکی با سرعت بالا شارژ نماید.

باید توجه داشته باشید با افزایش طول عمر باتری معمولاً مدتی طول خواهد کشید تا شارژر دستگاه لپ تاپ را شارژ نمایید. در واقع لپ تاپ ها به گونه ای ساخته شده اند که بعد از شارژ شدن کامل توسط شارژر مخصوص، عملکرد شارژ دهی را قطع کنند، اما بهتر است که زمانی لپ تاپ ایسوس کاملا شارژ شده، شارژر آن را از برق بکشید.

 هنگام وصل نمودن آداپتور لپ تاپ ایسوس به رایانه مراقب باشید که دقیقاً درون سوکت‌ شارژ قرار گرفته شود، آسیب رسیدن به سوکت شارژ، لپ تاپ شما را با دردسر های زیادی مواجه خواهد کرد.

 در انتها توصیه می‌شود که شارژر دستگاه را به خوبی مرتب و جمع نمایید؛ زیرا برخی از این شارژر ها حساس هستند و در صورتی که به آنها ضربه یا آسیبی وارد شود، حتی هرچند بسیار کوچک باشد دچار اختلال عملکرد در شارژ خواهد شد.

Rate this post

One thought on “شارژر لپ تاپ ایسوس

  • By اسدی - Reply

    سلام و عرض ادب و احترام
    قربان قسمت کابل تعمیری را برای شارژر ایسوز ان ۵۶ را میخواستم دارید اگر دارید قیمت چند است
    اگر کابل تعمیر نباشد اصل شارژر ان۵۶وی ام ۱۹/۴/۷۴ با دیبی ۹۰ قیمت اش را میخواستم
    دو تا برطرف برای ایسوز ان ۵۶ وی ام میخواستم یکی چهارده اینج ان یکی معمولی است هر دوتا از یه باطری استفاده میکنند
    Li-lon Battery pack A32-n56
    Rating:+10.8v=5200mAh ,56wh
    قسمت چپ باطری
    N56L82H 08110-00060000m-A1A1A-241-A1 قسمت وسط باطری قید شده است
    لطفا برای باطری ها نیز قیمت بدهید
    سپاس اسدی از ارومیه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>