لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل N552VW - A

لپ تاپ ایسوس مدل N552VW – A

لپ تاپ  ایسوس مدل N552VW – A

لپ تاپ ایسوس مدل N552VW – A

لپ تاپ ایسوس مدل N552VW – A

مقدمه :

لپ تاپ ایسوس مدل N552VW – A یک لپ تاپ فوق العاده سریع است که با آخرین تکنولوژی هر جزء در ASUS VivoBook Pro N552 برای ارائه عملکرد عالی انتخاب شده است. پردازنده چهار هسته ای اینتل Core ™ i7 با پردازنده ۶ هسته ای، گرافیک NVIDIA® GeForce® GTX 960M و آخرین ویندوز ۱۰ عملکرد دسکتاپ را بهبود بخشیده اشت. و تا ۵۱۲ گیگابایت PCIe® x4 1500MB / حافظه ذخیره سازی SSD با ۱۶ گیگابایت رم DDR4 همراه است.

عملکرد بی نظیر در قلب ASUS VivoBook Pro N552 پردازشگر نسل پنجم نسل هشتم اینتل Core i7-6700HQ چهار هسته ای قدرتمند برای هر کاری که می توانید فکر کنید. و با ۱۶ گیگابایت آخرین DDR4 RAM – که ۳۳٪ سریع تر از DDR3 است – سری N به شما می دهد چند وظیفه فوق العاده صاف، با مقدار زیادی اسب بخار در ذخیره برای وظایف پر تلاش است.

SSD با کارایی بالا با رابط کاربری PCIe® x4 1500MB / s، ASUS VivoBook Pro N552 سریعترین ذخیره سازی را در اختیار شما قرار می دهد – دو برابر سرعت SSD های PCIe® x2 و ۱۶ برابر سریعتر از مدل های SATA 3! شما می توانید اطمینان حاصل کنید که ASUS VivoBook Pro N552 می تواند هر چیزی که می خواهید انجام دهد، به طور صاف و کارآمد اداره شود.

لپ تاپ ایسوس مدل N552VW - A

لپ تاپ ایسوس مدل N552VW – A

 

شگفت انگیز گرافیک بازی NVIDIA با کارت گرافیک NVIDIA® GeForce® GTX ™ ۹۶۰M، گرافیک بازی ASUS VivoBook Pro N552 می تواند حتی کارهای گرافیکی را با سهولت انجام دهد. ASUS VivoBook Pro N552 دارای تمام قدرت گرافیکی است که برای عملکرد بی نظیر مورد نیاز است، چه در هنگام تماشای یک فیلم، ویرایش عکس ها و کلیپ های ویدئویی و یا صرف آرامش با آخرین بازی ها.

صفحه نمایش :

صفحه نمایش الحاقی ۴K / UHD با رزولوشن شگفت انگیز ۳۸۴۰ با ۲۱۶۰ پیکسل بر روی صفحه نمایش ۴K / UHD آن، از لپ تاپ ایسوس مدل N552VW – A به شما تصاویری بسیار جذاب و دقیق را می دهد که فکر می کنید واقعی هستند. همه چیز به نظر می رسد ترد، روشن و تیز، و منحصر به فرد ASUS Splendid تضمین می کند که تنظیمات همیشه بهینه سازی شده باشد.

بیشتر رنگ ها رنگ های باور نکردنی هستند. نمایشگر ۴K / UHD پیشرفته در لپ تاپ ASUS VivoBook Pro N552 از قطعات سخت افزاری و نرم افزاری بهینه سازی شده برای ایجاد بهترین تصاویر در کلاس، با طیف رنگی فوق العاده ۷۲٪ NTSC، ۱۰۰٪ sRGB و ۷۴٪ Adobe RGB  تعبیه شده است.

لپ تاپ ایسوس مدل N552VW - A

لپ تاپ ایسوس مدل N552VW – A

لذت بردن از واضح بودن نفس گیر ۴K / UHD. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی IPS لپ تاپ ایسوس VivoBook Pابر تعداد پیکسل های افقی و عمودی یک صفحه نمایش استاندارد Full HD است که به مجموع ۸ میلیون پیکسل می رسد که چهار برابر بیشتر از صفحه نمایش Full HD است. این بدان معنی است که تراکم پیکسلی باور نکردنی ۲۸۲ پیکسل است.

بنابراین عکس ها، فیلم ها و حتی کوچکترین متن، واضح تر و دقیق تر از همیشه است.محافظت از چشم خود را با مراقبت از چشم ASUS بیشتر پانل های LED تابش نور آبی را تولید می کنند که علت اصلی دژنراسیون ماکولا و مشکلات شبکیه ای است. حالت مراقبت از چشم ASUS به طور موثر سطح نور آبی را تا ۳۳٪ کاهش می دهد تا خواندن راحت باشد و برای محافظت از خستگی چشم.

کارایی :

تنظیم AudioWizard بهینه شده ASUS AudioWizard دارای پنج حالت انتخابی برای سفارشی کردن تنظیمات صوتی به تناسب تنظیمات خود می باشد. حالت موسیقی به ارمغان می آورد آهنگ های مورد علاقه خود را گوش کنید. حالت پخش فیلم را به گونه ای فراهم میکند که گویی در سینما هستید! . حالت ضبط های پویا و شفاف را می دهد و حالت بازی حالت جدیدی را برای لذت بردن از بازی های مورد علاقه خود اضافه می کند.

طراحی :

طراحی لپ تاپ ایسوس مدل N552VW – A کاملا براق و زیبا تمام آلومینیوم است. جزئیات طراحی زرق و برق دار ASUS VivoBook Pro N552 از طراحی منحصر به فرد موج شکن در اطراف بلندگو، تا خطوط برجسته لبه درخشان الماس، فراوان است. ASUS VivoBook Pro N552 جایگزینی کامل و قابل حمل برای یک دسک تاپ است. بنابراین اکنون می توانید سرگرمی های خود را در هر کجا با خود ببرید!

لپ تاپ ایسوس مدل N552VW – A

اتصالات :

اتصال سریع تر و راحت با USB Type-C برای حداکثر سازگاری با تمام لوازم جانبی خود، ASUS VivoBook Pro N552 به شما طیف گسترده ای از گزینه های اتصال، از جمله USB 3.0، USB 3.1 نوع C، پورت HDMI و مینی نمایش، ۲ در ۱ SDXC / SDHC / کارت خوان SD، و بیشتر. پورت USB 3.1 Gen 2 Type-C قابل برگشت نه تنها بسیار آسان است.

بلکه سرعت انتقال داده ها را تا ۱۰ گیگابایت / ثانیه دو برابر سرعت USB 3.0 و تقریبا ۲۰ برابر سریعتر از USB 2.0 می دهد. شما می توانید عکس ها، موسیقی ها و حتی فایل های ویدیویی بزرگ را در یک زمان کوتاه انتقال دهید – انتقال فیلم با حجم فایل ۲ گیگابایتی کمتر از یک ثانیه طول می کشد!

لپ تاپ ایسوس مدل N552VW - A

لپ تاپ ایسوس مدل N552VW – A

صفحه کلید :

صفحه کلید ارگونومیک نور پس زمینه صفحه کلید لپ تاپ ASUS VivoBook Pro N552 به صورت تک قطعه ای برای تجربه تایپ فوق العاده ساخته شده است. حداکثر شناور کلید با استفاده از کلید های ۱٫۸ میلیمتری ارگونومیک، لذت را برای استفاده در هر جایی می سازد. نور پس زمینه به آرامی اجازه می دهد شمابه راحتی حتی در محیط تاریک بدون مزاحمت دیگران کار می کنند، و به نظر می رسد فوق العاده است.

لپ تاپ ایسوس مدل N552VW - A

لپ تاپ ایسوس مدل N552VW – A

پد لمسی :

صفحه لمسی با هوشمندانه حرکات هوشمند ASUS صفحه لمسی بزرگ در ASUS VivoBook Pro N552 دارای ویژگی رد پا است که بین نوک انگشت واقعی و تماس کف دست متمایز می شود، بنابراین جهش های مکاننمای تصادفی چیزی از گذشته است! حرکات هوشمند ASUS به شما امکان می دهد که از صفحه لمسی با حرکات درست مانند صفحه نمایش لمسی استفاده کنید، برای ناوبری و کنترل آسان و بصری.


4.4/5 - (5 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>