نمایندگی ایسوس اصفهان

نمایندگی ایسوس اصفهان

نمایندگی ایسوس اصفهان

نمایندگی ایسوس اصفهان گزارش میدهد ایسوس شرکنی است که در اوایل حضور تکنولوژی در ایران حضور فعال داشته و جزو برند های  محبوب ایران محسوب میشود .

ایسوس تقریبا در هر محصولی که تولید کرده است موفقیت های بسیار زیادی کسب کرده و به بالاترین قله های سود دهی رسیاده است .

تنوع ظاهری کالا ها ، کاربری های مختلف ، کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب از جمله ویژگی های مهم برند ایسوس است که در محصولات متفاوت خود در نمایندگی های سراسر ایران اراده میدهد .

از محصولات ایسوس میتوان به لپ تاپ ، آل این وان ، تبلت ، ال سی دی ، کارت گرافیک ، مانیتور های مختف و تجهیزات شبکه اشاره کرد .

ایسوس در اکتبر سال ۲۰۱۰ به انتخاب مجله آی دی سی سومین برند بزرگ دنیا در زمینه تولید کامپیوتر های خانگی در دنیا شد و در اوایل سال ۲۰۱۶ نیز به رتبه دوم رسید که این موفقیت های بسیار بزرگی برای ایسوس و نمایندگی هایش در پنج قاره دنیا محسوب میشود .

نمایندگی ایسوس اصفهان

نمایندگی ایسوس اصفهان

تاریخچه ایسوس

ایسوس در سال ۱۹۹۰ توسط چهار مهدنس که سابقا در برند ایسر کار میکردند تاسیس شد و نام ایسوس از اسب بالدار افسانه ای یونان باستان پگاسوس گرفته شده که نام کامل این برند ایسوس تک میباشد.

شعار این برند این است ( در جستجوی  شگفتی ) و واقعا همچنان شهار خود توانسته است موفقیت های شگفت انگیزی در سطح دنیا کسب کند .

کارشناسان نمایندگی ایسوس اصفهان معتقدند یکی از آنها این است که ایسوس را پدر مین بورد دنیا میدانند چراکه ایسوس در هر زمینه و هر کاربری مادر بود هایی با کیفیت بالا تولید میکند .

در سال ۲۰۰۹ ایسوس و مادر بورد هایش در بیش از ۳۰% کامپیوتر های دنیا حضور داشته اند و این باعث شده که ایسوس در زمینه مادر برود با فاصله زیادی از رقبا قرار گیرد .

تنوع محصولات

لپ تاپ های مختلفی ایسوس تولید میکند که برخی از آنها مختص بازی هستند و گیمیر ها علاق خاصی تولیدات این برند دارند چرا که علاوه بر لپ تاپ های با کیفیت کارت گرافیک های برند ایسوس در یرایر دنیا جزو خوب های کارت گرافیک ها میباشد .

در سال ۲۰۰۷ موقعی که ایسوس تنها ۱۷ سال بود که تاسیس شده بود انقلابی در تمام تکنولوژی دیجیتال صورت داد و آن هم محصول ای پی سی بود که این محصول توانسته بود نگاه تمام جهانیان را به ایسوس جلب کند و ۳۲۶۸ جایزه و گواهینامه بین المللی برای این برند به ارمغان بیاورد .

ای پی سی یک کامپیوتری بود شبیه به لپ تاپ های امروزی که بسیار سبک و ارزان بود برنامه هایی داشت که قابلیت دسترسی به اینترنت داشتند و بدون دانش خاصی میشد از ای پی سی ها استفاده کرد.

بررسی های نمایندگی ایسوس اصفهان نشان میدهد بعد از ایسوس بسیاری از برند ها تلاش کردند محصولی شبیه ای پی سی تولید کنند که از جمله آنها اچ پی ، دل و لنوو بودند .

نمایندگی ایسوس اصفهان

نمایندگی ایسوس اصفهان

ایسوس در سراسر ایران

ایسوس تقریبا در تمام شهر های ایران شعبه دارد و از شعبات مهم آن نمایندگی ایسوس اصفهان است.

این نمایندگی با استفاده از بهترین تجهیزات و بالاترین تکنولوژی های موجود در زمینه خدمات پس از فروش و بهترین کارشناسان در زمینه فروش توانسته بهترین خدمات را به مردم اصفهان و شهر های اطراف ارائه کند.

اصفهان به عنوان یکی از ۳ کلان شهر کشورمان ایران بسیار شهر حساسی برای امر تکنولوژی دیجیتال محسوب میشود و برند ایسوس هم مانند خیلی از برند ها در شهر اصفهان دارای نمایندگی های فعال است.

ایسوس در اصفهان

Asus توانسته بسیاری از نظر های مثبت را در شهر اصفهان به خود جلب کند . مردم اصفهان هم از نمایندگی ایسوس اصفهان در شهرشان راضی هستند و ایسوس در این شهر هم مانند بسیاری از شهر ها محبوب است .

این برند تمام تکنولوژی ها و تجهیزاتی که با پیشرفت تکنولوژی روز به روز پیشرفت میکنند را در کشور توانسته است وارد کند .

این در حالی است که بسیار ی از برند های بزرگ دنیا فعال در ایران قادر به تامین لوازم جانبی و تجهیزات خود در کشور نیستند. اما ایسوس بی توجه به تمام محدودیت ها همیشه سعی داشته است که در نمایندگی های خود در سراسر ایران بهترین خدمات پس از فروش را به کاربران خود رائه کند .

 

5/5 - (2 امتیاز)

12 thoughts on “نمایندگی ایسوس اصفهان

  • By شفیعی - Reply

    سلام.
    لپ تاپ من ضربه خورده و بدنش شکسته. البته صفحه سالمه. آیا امکان تعمیرش وجود داره؟
    با تشکر

    • By سهیل مهدی زاده -

      بله امکانش هست البته دستگاهتون باید از نزدیک دیده شود

  • By Fatima - Reply

    سلام لطفا آدرس و شماره تلفن نمایندگی رو توی سایت بذارید.سپاس

  • By عباس - Reply

    سلام من لبتابمو تازه یه هفته است خریدم
    اما دکمه های اف یک تا اف دوازده کار نمیکنه
    دکمه های کنترل و شیفت وآلت سمت راست هم کار نمیکنن
    خیلی زود هم هَنگ میکنه
    نمیخام لبتابمو تعمیر کنم اخه تازه است
    امکان تعویضش هست

    • By سهیل مهدی زاده -

      اگر گارانتی داره دستگاهتون برای گارانتی ارسال بفرمایید در غیر این صورت باید کیبوردتون تعویض بشه

  • By حمید اصفهان - Reply

    داداشم لبتاپ من روی منیتورش خط افتاده باید عوض بشه یا تعمیر مانیتور میگم

    • By سهیل مهدی زاده -

      ال سی دی لپ تاپتون باید تعویض بشه

  • By آرزو - Reply

    سلام من گوشی ایسوس زنفون۴دارم هیجاگاردش پیدانمیشه میتونیدیه آدرسی بهم بدین که دراصفهان بتونم پیداکنم

  • By امیر - Reply

    سلام. داریورهای صدای لپ تاپم (asus x555LJ)پنهان شده بودند و خطای عدم اتصال سخت افزار می گرفت.همچنین چراغ قرمز مربوط به شارژ لپ تاپ هم خاموش شده بود.من در لپ تاپ را باز کردم(البته قبلش چندین ویدیو درباره ی این مشکل دیدم) و یک مداد زیر دو کانکتوری که کارت صدا (اسم این قطعه را که از طریق شیار به سمت چپ هارد دیسک وصل است و زیرش یک کانکتور دارد، درست نمی دانم چیست) و مادربورد را به هم وصل می کرد، گذاشتم و فشار دادم و یک کتاب روی مداد گذاشم. (وقتی لپ تاپ خاموش بود، این کار را انجام می دادم)درایورهای صدا(اینتل و ریلتک و ورودی و خروجی صدا) دوباره برگشتند. اما نمی توانستم در لپ تاپ را ببندم. متاسفانه یک روز بعد از گذشت دو ماه، هرچه سعی کردم درایورها برنگشتند. من اتصالات هارد را باز کردم. لبه های چند تا از سیم های نوار سیمی چسبیده روی هارد، تا خورده بودند. من مقداری روغن روی این نوار سیمی که دو تا گیره درابتدا و انتها خود دارد و این نوار درون این گیره ها قرار می گیرد، ریختم. متسفانه بعد از روشن کردن، دو رگه از سیم های این نوار، آتش گرفت. من سریع باتری را جدا کردم اما دیگر لپ تاپم روشن نشد. تعمیرکار لپ تاپ گفت ماربورد(سیپییو)سوخته است و ما این قطعه(مادربورد) را نداریم. می خواستم بدونم میشه کاری براش کرد؟ آیا شما مادربورد مدل لپ تاپ مرا دارید(asus x555LJ)؟ قیمت تخمینی تعمیر چنین مسئله ای(احتمالا تعویض مادربورد، کارت صدا، نوار سیمی چسبیده روی هارد، نوار سیمی و یکی از گیره های مربوط به اتصال تاچ پد و همچنین تعویض یکی از درگاه های usb[درگاه پایینی سمت چپ]) چه قدره؟ می صرفه تعمیرش نسبت به خریدن یه تازش؟ لطا زود جواب بدین. با تشکر

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما باید لپ تاپ را ارسال بفرمایید چک بشه تا حدود هزینه را خدمتتون اعلام کنیم

  • By زهرا - Reply

    سلام ۵ماهه لب تاب خریدم موقع خاموشی شارژ کم میکنه …چیکار باید انجام بدم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما اگر لپ تاپتون گارانتی داره به گارانتی مراجعه بفرمایید تا دستگاه را چک کنند

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>