نمایندگی ایسوس در اسلامشهر

نمایندگی ایسوس در اسلامشهر

کمپانی ایسوس سال ها پیش فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. این کمپانی از همان ابتدای مسیر، قانون مشتری مداری و احترام بر مشتری را یکی از مهمترین قوانین خود قرار داد. ایسوس محصولات متنوعی تولید کرده که دارای تنوع قیمتی زیادی بوده و این محصولات در نمایندگی ایسوس در اسلامشهر نیز موجود هستند. بنابراین هرکسی با هر میزان پولی که داشته باشد، می‌تواند یکی از محصولات ایسوس را از آن خود کند.

همین علت سبب افزایش محبوبیت ایسوس در میان افراد شده و به یک مزیت رقابتی بزرگ و عظیم نسبت به دیگر رقبایش مانند سامسونگ، سونی، لنوو و… تبدیل شده است. افزایش محبوبیت برند ایسوس در میان افراد، سبب افزایش تقاضا شد. این تقاضا به سرعت در کشور های دیگر جهان نیز افزایش پیدا کرده و ایسوس متوجه شد که باید شروع به افتتاح نمایندگی در مناطق مختلف کند.

اینکه ایسوس در مناطق مختلف نمایندگی های زیادی افتتاح کرده نیز نشان از اهمیت زیاد این برند به مشتریانش می‌دهد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای دسترسی به نمایندگی ایسوس مسافت های طولانی را طی کنید؛ در سریع ترین زمان ممکن به آدرس نزدیک ترین شعبه به محل زندگیتان رفته و خدمات مدنظر خود را دریافت خواهید کرد. نمایندگی ایسوس در اسلامشهر نیز یکی از این نمایندگی ها است.

در این نمایندگی همه خدمات مورد نیاز مشتریان این بازار مانند خرید و فروش، تعمیرات، فروش لوازم جانبی، خدمات پس از فروش و گارانتی، ارائه می‌شود.

خدمات نمایندگی ایسوس در اسلامشهر

در نمایندگی ایسوس در اسلامشهر، کلیه خدمات مورد نیاز مشتریان در رابطه با محصولات برند ایسوس ارائه می‌شود. روش ارائه خدمات در این نمایندگی منطبق بر جدید ترین روش های روز دنیا بوده و در این مسیر، براساس نتایج به دست آمده از تحقیقات بازار حرکت می‌کنند. بخش برجسته و پررنگ خدمات نمایندگی ایسوس در اسلامشهر، تعمیر دستگاه ها بوده و این خدمت به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی صورت می‌گیرد. اما خدمات دیگری نیز مانند فروش محصولات، فروش و تعویض قطعات یدک دستگاه ها، گارانتی و خدمات پس از فروش و … نیز در این مرکز ارائه می‌شود. در ادامه به شرح مختصری برای هرکدام از این خدمات پرداخته‌ایم:

خرید و فروش محصولات

در نمایندگی ایسوس در اسلامشهر، خدمات مربوط به خرید و فروش لپ تاپ، تبلت و موبایل ایسوس ارائه می‌شود. در این مرکز کادر زبده و حرفه‌ای وجود دارند که با همه محصولات آشنا بوده و می‌توانند به خوبی برای مشتریان توضیح داده و به آن ها مشاوره دهند. به علت تنوع محصولات ایسوس ممکن است مشتریان در تصمیم گیری دچار مشکل شده و نتوانند تشخیص دهند که کدام محصول بیشتر به دردشان خورده و کارایی مفید تری دارد؛ در این زمان مشاوران با تجربه و با مهارت نمایندگی ایسوس به کمک آمده و با صحبت های خود سعی می‌کنند خرید شما را به یک نتیجه مثبت سوق دهند.

ما برای استفاده از هر محصول جدیدی، به یک سری لوازم جانبی نیز نیاز داریم. این لوازم جانبی می‌توانند گلس محافظ صفحه تا کیف ضد ضربه برای دستگاه باشند! نکته مثبت نمایندگی ایسوس در اسلامشهر این است که لوازمات جانبی نیز در این فروشگاه به فروش می‌رسد. بنابراین دیگر نیازی نیست که پس از خرید دستگاه مورد نظر خود، برای خرید لوازمات جانبی مورد نیاز آن، به یک فروشگاه دیگر بروید.

نمایندگی ایسوس در اسلامشهر

نمایندگی ایسوس در اسلامشهر

تنها با مراجعه به یک فروشگاه، کلیه محصولات مورد نظر و دلخواه خود را با نازل ترین قیمت خریداری کرده و سپس مستقیم به خانه بروید. در بخش لوازمات جانبی نیز مشاورانی وجود دارند که می‌توانند شما را در خریدتان راهنمایی کنند.

تعمیرات

همان طور که گفتیم، تعمیرات دستگاه ها از برجسته ترین و پررنگ ترین بخش های خدمات نمایندگی ایسوس در اسلامشهر است. واحد تعمیرات در این نمایندگی به جدیدترین و حرفه‌ای ترین ابزار ها و تجهیزات لازم برای تعمیرات تجهیز شده است. همچنین در این بخش، افراد حرفه‌ای و متخصصی وجود دارند که به واسطه سال ها تجربه ای که در این حرفه کسب کرده‌اند، به حرفه‌ای ترین افراد تبدیل شده‌اند.

ضمنا اگر دستگاه شما از دستگاه های قدیمی برند ایسوس بوده و حالا خراب شده، نگران نباشید! تکنسین های قدرتمند نمایندگی ایسوس در اسلامشهر با تجربه مفید و طولانی که دارند، تقریبا با همه دستگاه های ایسوس آشنایی داشته و توانایی تعمیر دستگاه های قدیمی را نیز دارند. تکنسین ها همیشه همه تلاش خود را به کار می‌برند تا دستگاه ها را با همان قطعه های فابریک خودشان تعمیر کنند و از تعویض قطعه های اصلی و فابریک به شدت پرهیز می‌کنند. اما در برخی مواقع علی رغم میل باطنی تکنسین ها، بعضی قطعه ها پتانسیل تعمیر شدن ندارند و تنها راه، تعوبض آن ها است. در این مواقع کارشناسان مربوطه با صاحب کالا تماس گرفته و این موضوع را با او در میان می‌گذارند.

ضمنا در این تماس، میزان تقریبی هزینه قطعه نیز به صاحب کالا اعلام می‌شود. در صورت کسب تایید و اجازه او، تکنسین ها فرآیند تعمیر را ادامه خواهند داد. قابل توجه است که همه قطعه های یدک که در تعمیر دستگاه ها استفاده می‌شوند، کاملا اصل و اورجینال بوده و هیچ نمونه تقلبی در آن ها پیدا نمی‌شود. نکته مهم دیگر این است که تعمیرات در نمایندگی ایسوس گارانتی شده و فرصت یک ماهه دارند.

فروش قطعات

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در زمان کار کردن با وسایل خود(لپ تاپ، جگوشی، تبلت و…) متوجه نقصی در عملکرد آن شوید. مثلا بفهمید که زود شارژ خالی می‌کند یا صفحه نمایشگر را در حالی ببینید که نور و وضوح آن کم و زیاد می‌شود. در این مواقع متوجه خواهید شد که دستگاه دچار مشکلاتی شده است. برخی از این مشکلات ممکن است شدید باشند و برخی ضعیف!

اگر مشکل شدید باشد که حتما باید دستگاه را به فرد حرفه‌ و با مهارتی برای تعمیر بسپارند. اما اگر دستگاه دچار مشکلات سطحی شده باشد و فرد تا حدودی توانایی در تعمیرات محصولات این حوزه را داشته باشد، می‌تواند آن را تعمیر کند. مسئله‌ای که فرد در برخی زمان ها با آن مواجه می‌شود این است که، برای تعمیر باید قطعه‌ای از دستگاه را عوض کند. اگر قطعه از جای معتبری تهیه نشود، نه تنها دستگاه تعمیر نخواهد شد، بلکه درگیر مشکلات جدیدی هم می‌شود.

نمایندگی ایسوس در اسلامشهر یکی از معتبر ترین مراکز است که قطعه های یدک دستگاه های دیجیتال را به صورت کاملا اصلی و اورجینال به فروش می‌رساند. اغلب قطعات دارای گارانتی نیز هستندو در صورت مشاهده مشکلی در عملکرد آن، می‌توانید به نمایندگی مراجعه کرده و با کارشناسان صحبت کنید.

خدمات پس از فروش

همه محصولاتی که در نمایندگی ایسوس فروخته می‌شوند، گارانتی هجده ماهه دارند. بنابراین شما به مدت یک و سال و نیم بعد از خرید دستگاه در صورت مشاهده مشکلی در آن، می‌توانید به نمایندگی ایسوس برای دریافت خدمات مراجعه کنید. کارشناسان مربوطه به سرعت به یاری شما شتافته و مشکل شما را حل می‌کنند. بعد از پایان یافتن این هجده ماه، زمان گارانتی شما به اتمام رسیده و دیگر مشمول گارانتی نیست.

نمایندگی ایسوس در اسلامشهر

نمایندگی ایسوس در اسلامشهر

مشکلاتی که به هیچ وجه شامل گارانتی نمی‌شوند، در کارت گارانتی دستگاه ثبت شده‌اند. در صورت پیشامد این دسته از مشکلات، باید بدانید که نمی‌توان از گارانتی استفاده کرده و هزینه تعمیر به صورت جداگانه دریافت خواهد شد. همچنین پیش از خرید محصول، می‌توانید آموزش های لازم در زمینه مراقبت و حمل و نقل محصول را از کارشناسان دریافت کردخ، تا احتمال آسیب رسیدن به دستگاه را نزدیک به صفر کنید.

نمایندگی مجاز ایسوس در اسلامشهر

همان طور که قبلا هم گفتیم، کمپانی ایسوس شعبه های فراوانی در مکان های متفاوت دارد. اما نکته قبل توجه این است که در کنار نمایندگی های اصلی، نمایندگی های جعلی نیز افتتاح شده است. خدمات این نمایندگی ها با کیفیت نیستند و نمی‌توان از آن ها اطمینان حاصل کرد. بنابراین باید مواظب باشید که حین مراجعه به نمایندگی ایسوس، یک نمایندگی اصلی را انتخاب کنید.

روزانه تعداد زیادی از افراد اشتباها به نمایندگی های غیر اصل مراجه کرده و خدمات خود را از آن ها دریافت می‌کنند. متاسفانه این نمایندگی ها مسئولیت خدمات خود را به هیچ طریقی نپذیرفته و در نتیجه سود و زیان و رفاه مشتری برای آن ها هیچ ارزش و اهمیتی ندارد.

تماس با نمایندگی ایسوس در اسلامشهر

با افتخار اعلام می‌کنیم که در نمایندگی ایسوس در اسلامشهر، گروهی از یک کادر متخصص و با تجربه وجود دارند که در جهت خدمت رسانی مفید به مشتریان، همه سعی خود را به کار می‌برند. این کادر همواره در جهت به روز کردن اطلاعات خود تلاش کرده و مدام در دوره ها و سمینار های آموزشی مرتبط با کارشان شرکت می‌کنند. بنابراین همیشه در حال پیشرفت رو به جلو هستند و خود را با تکنولوژی های جدید هماهنگ می‌کنند.

با هدف ارتباط آسان میان مشتریان و کارشناسان مستقر در نمایندگی، مسیر بزرگی در حق تحقق این هدف تشکیل شده است. برای برقراری تماس با کارشناسان می‌توانید با شماره های نمایندگی تماس بگیرید. بخش خدمات آنلاین نیز به تازگی راه اندازی شده و در صورت دلخواه، می‌توانید به صورت آنلاین نیز از خدمات استفاده کنید. همکاران ما با کمال شکیبایی آماده پاسخگویی، راهنمایی و خدمت رسانی به شما هستند.

مسلم است که یکی از عوامل ایجاد تمایز بین نمایندگی ایسوس در اسلامشهر و نمایندگی های دیگر، رعایت اصل مشتری مداری و ارزش دادن به مشتری است. نمایندگی ایسوس همواره سعی می‌کند برترین خدمات را به مشتریان برساند.

استفاده از خدمات نمایندگی ایسوس در اسلامشهر

برای استفاه از خدمات نمایندگی ایسوس، راه های زیادی وجود دارد. اولین راهی که در زمان نیاز به خدمات به ذهن هر کسی می‌رسد، مراجعه حضوری به فروشگاه است. همه کاربران می‌توانند به فروشگاه فیزیکی مراجعه کرده و در آن جا خدمات مدنظر خود را دریافت کنید. کادر حرفه‌ای نمایندگی ایسوس، همواره در فروشگاه حضور داشته و شما را یاری خواهند کرد.

نمایندگی ایسوس در اسلامشهر

نمایندگی ایسوس در اسلامشهر

مراجعه حضوری

در مراجعه حضوری، به صورت رو در رو با کارشناسان صحبت کرده و توضیحات کلی درخواست خود را به او می‌دهید. اگر قصد خرید داشته باشید کارشناسان مربوط به خربد به شما مشاوره خواهند تا و کمک می‌کنند تا یک خرید مفید داشته باشید. اما اگر برای تعمیر دستگاه خود به آن جا رفته باشید، اول طی یک توضیح مختصر مشکل دستگاه را بیان می‌کنید. بعد از آن کارشناسان یک بررسی کوتاه از دستگاه داشته و زمان و هزینه حدودی تعمیر آن را اعلام می‌کنند. در صورت موافقت شما، فرآیند تعمیر آغاز خواهد شد.

دریافت خدمات تلفنی

راه بعدی دریافت خدمات، برقراری تماس تلفنی با نمایندگی است. می‌توان با سرچ در اینترنت به شماره های نمایندگی دسترسی پیدا کرد. کادر معتهد و مجرب نمایندگی ایسوس، به صورت تمام وقت در نمایندگی آماده پاسخگویی به تماس های شما خواهند بود. کارشناسان پاسخگو با صبوری صحبت های شما را شنیده و راهنماییتان می‌کنند.

اگر دستگاه به تعمیر توسط افراد متخصص نیاز داشته باشد و تلفنی نتوان آن را حل کرد، به شما توصیه می‌کنند که دستگاه را برای تعمیر به صورت حضوری به فروشگاه ببرید. اگر زمان کافی و یا شرایط مناسب برای این کار را ندارید، نمایندگی ایسوس در اسلامشهر برایتان راه حل دارد. پیک های حمل و نقل مخصوص این مرکز، دستگاه شما را از خانه به نمایندگی و از نمایندگی به خانه خواهند آورد. به این ترتیب دیگر هیچ دغدغه‌ای برای شما باقی نمی‌ماند.

تعمیر در محل

یکی از پر طرفدار ترین روش های بهره‌مند شدن از خدمات، “تعمیر در محل” است. روش کار به این شکل است که در ابتدا درخواست خود را در سایت ثبت می‌کنید. بعد از دریافت درخواست شما توسط پشتیبانان، با شما تماس گرفته و اطلاعات دستگاه و تاریخ مدنظر شما برای مراجعه به محل را دریافت می‌کنند. تکنسین های مربوطه در تاریخ مشخصی که خودتان اعلام کردید، به محل شما آمده، و مشغول تعمیر دستگاه می‌شوند.

اگر تکنسین تشخیص دهد که فرآیند تعمیر طولانی بوده و یا امکان تعمیر آن به هر دلیلی در محل امکان پذیر نیست، به شما گفته و در صورت کسب تایید و موافقت شما، دستگاه را به نمایندگی برده و فرآیند تعمیر در آن جا ادامه پیدا می‌کند. بعد از پایان فرآیند نیز دستگاه به محل شما منتقل خواهد شد. به این صورت در آسان ترین حالت ممکن، به تعمیر دستگاه خود پرداخته و آن را تبدیل به یک دستگاه سالم کرده‌اید.

بند پایانی

نمایندگی ایسوس در اسلامشهر یکی از مجهز ترین نمایندگی های کمپانی ایسوس محسوب می‌شود. محصولات این برند به صورت اصل و اورجینال و با قیمت مناسب، به صورت مستقیم به دست مشتری می‌رسد. تعمیر محصولات نیز به دست حرفه‌ای و مسلط ترین افراد صورت گرفته و آماده پاسخگویی به نیاز به مشتری به صورت تمام وقت و با کیفیت بالا هستند.

همان طور که متوجه شدیم، کیفیت خوب خدمات ارائه شده و اهمیت به اصل مشتری مداری، سبب افزایش محبوبیت این نمایندگی در میان افراد شده است. افراد نه تنها به این مرکز وفاداری پیدا کرده، بلکه دیگران را برای دریافت خدمات معرفی می‌کنند. در صورتی که پاسخ همه سوالات خود را نگرفتید، می‌توانید با نمایندگی ایسوس تماس گرفته و با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

5/5 - (5 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>