نمایندگی ایسوس در تبریز

نمایندگی ایسوس در تبریز

نمایندگی ایسوس در تبریز یکی از بزرگ ترین و کامل ترین نمایندگی ها از میان ده ها نمایندگی موجود در شهر های ایران است. در این نمایندگی سرویس های مختلفی وجود دارد که کاربران متناسب با نیازشان، می‌توانند از سرویس مدنظرشان استفاده کنند. کمپانی ایسوس با تولید محصولات متنوع، باعث شده تا مردم بتوانند با یک هزینه معقول، از محصولات آن بهره‌مند شوند. همین علت سبب شده تا تقاضا برای درخواست محصولات ایسوس افزایش پیدا کند. به همین علت نمایندگی های زیادی در مناطق مختلف جغرافیایی، افتتاح شده است.

فرقی نمیکند چند ساله باشید؛ با ورود به دنیای تکنولوژی مطمئنا نیاز به لپ تاپ و یا تبلت های ایسوس را حس کرده اید. در نمایندگی ایسوس در تبریز، محصولات متفاوت این برند به فروش می رسد که می توانید با مراجعه به آن جا، به آسانی آن ها را خریداری کنید. لازم به ذکر است محصولات موجود در این نمایندگی، گارانتی و خدمات پس از فروش دارند.

نمایندگی لپ تاپ ایسوس

در بخش لپ تاپ نمایندگی ایسوس در تبریز، کلیه خدمات مرتبط با لپ تاپ ها ارائه داده می شود. اگر قصدخرید لپ تاپ دارید، می توانید به نمایندگی مراجعه کرده و با دریافت مشاوره از کارشناسانی که آن جا حضور دارند، لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری کنید. اما اگر لپ تاپ شما دچار مشکل شده و نمی توانید آن را به تنهایی حل کنید، باز هم می‌توانید به نمایندگی ایسوس در تبریز مراجعه کرده و از کارشناسان و تکنسین ها کمک بگیرید.

لپ تاپ های ایسوس معمولا با وجود طراحی ظریف و سبکی که دارند، از مشخصات فنی بالایی برخوردارند. قیمت آن ها نیز چندان زیاد نبوده و بسیار صرفه اقتصادی دارد. زمانی که از صرفه اقتصادی صحبت می‌کنیم منظورمان این است که اگر با یک قیمت مشخص قصد خرید لپ تاپ داشته باشید، مثلا میان لپ تاپ اچ پی و لپ تاپ سونی قصد انتخاب یکی را داشته باشید، لپ تاپ سونی از مشخصاتی فنی بالاتری برخوردار بوده و بهتر است. در نتیجه شما با همان قیمت صاحب یک لپ تاپ بهتر شده‌اید و اصطلاحا می‌گوییم خرید شما همراه با صرفه اقتصادی بوده است.

نمایندگی تبلت ایسوس

تبلت های ایسوس نیز نسبت به برند های دیگر از کیفیت خوبی برخوردار هستند. البته مشخصات فنی تبلت ها به اندازه لپ تاپ ها نبوده و اندکی ضعیف تر هستند. از تبلت ها می‌توان برای کار های ساده تر و سبک تر استفاده کرد؛ اما برای کار های گرافیکی سنگین، حتما باید یک لپ تاپ تهیه کنید.

نمایندگی ایسوس در تبریز

نمایندگی ایسوس در تبریز

در نمایندگی ایسوس، خرید و فروش تبلت نیز انجام می‌شود. افراد متخصصی هم در آن جا وجود دارند که به صورت تخصصی روی تبلت های ایسوس کار می‌کنند. یعنی از میان همه دستگاه هایی که برای تعمیر به نمایندگی آورده می‌شود، این افراد تنها تبلت ها را تعمیر کرده و مسئولیت آن را به عهده می‌گیرند. به این ترتیب تعمیرات در نمایندگی ایسوس در تبریز به صورت کاملا تخصصی انجام شده و خدمات تعمیرات به بهترین نحو ممکن به مشتریان ارائه می‌شود.

این تکنسین ها، همگی افراد با تجربه و با مهارتی هستند که صفر تا صد تعمیرات دستگاه های دیجیتال را طی کرده‌اند. بنابراین زمانی که دستگاهی را برای تعمیر به این مرکز می‌برید، از کیفیت خدمات دریافتی خود به صورت کامل اطمینان دارید. لازم به ذکر است علاوه بر مشکلات سخت افزاری، مشکلات نرم افزاری نیز در نمایندگی ایسوس توسط کارشناسان برطرف خواهند شد.

ضمنا برای دریافت مشاوره تعمیرات نیز می‌توانید با نمایندگی ایسوس تماس گرفته و از کارشناسان مربوطه برای تعمیر دستگاه خود راهنمایی بگیرید.

واحد های نمایندگی ایسوس

از میان چندین واحد در نمایندگی ایسوس در تبریز، دو واحد فروش و تعمیرات از همه پررنگ تر و پرکاربرد تر هستند. از میان این دو واحد نیز، واحد تعمیرات نقش پررنگ تری را ایفا می‌کند. تفاوت بزرگ نمایندگی ایسوس در تبریز با دیگر نمایندگی ها این است که در این نمایندگی، افراد متخصص در یک بخش مشخص قرار دارند و خدمات حرفه‌ای ارائه می‌دهند.

میزان کیفیت این خدمات به حدی بالاست که تا یک ماه بعد گارانتی داشته و در صورت پیشامد هرگونه مشکلی، مسئولین مربوطه آن را برطرف خواهند کرد.

واضح است که برای تعمیرات، علاوه بر فرد متخصص، به تجهیزات حرفه‌ای و به روز نیز نیاز است. در نمایندگی ایسوس بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اختیار تکنسین ها قرار گرفته تا بتوانند بهترین و برترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

نمایندگی ایسوس در تبریز

نمایندگی ایسوس در تبریز

خدمات در این نمایندگی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین قابل ارائه است. هر مشتری متناسب با موقعیت و نیاز خود، می‌تواند نوع خدمات دریافتی خود را مشخص کند. همکاران ما تحت هر شرایطی، در خدمت کاربران گرامی هستند.

خدمات نمایندگی ایسوس

مدیران نمایندگی ایسوس در تبریز همواره بر این موضوع سعی دارند که در کنار قیمت های مناسب، معقول و منطقی که برای خدمات دریافت می کنند، خدمات با کیفیت بالا و مفیدی را ارائه بدهند. کیفیت بالای خدمات به علت تخصص و مهارت زیاد کارشناسان و تکنسین‌های مستقر در این نمایندگی است. این کارشناسان می توانند از مرحله عیب یابی تعمیر محصولات را به صورت کاملا حرفه ای و با قطعات یدک فابریک انجام بدهند. گارانتی داشتن خدمات تعمیرات در نمایندگی ایسوس، سبب اطمینان خاطر مشتریان از کیفیت خدمات دریافتی می شود. در ادامه مطلب برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس در تبریز را برایتان آورده ایم:

  • ارائه مشاوره برای خرید و فروش دستگاه ها
  • ارائه خدمات تعمیرات دستگاه ها
  • انجام تعمیرات تبلت ایسوس
  • فروش انواع لوازم جانبی با کیفیت
  • فروش قطعات یدک اصلی و…

خدمات تخصصی

در نمایندگی ایسوس در تبریز خدمات زیادی ارائه می‌شود که همه آن ها به صورت کاملا تخصصی است. در واحد فروش این مجموعه صد ها مدل محصول مختلف به صورت کاملا اورجینال به فروش می‌رسد. برای هرکدام از دسته بندی محصولات، مشاوره مختص به آن دسته حضور دارد که کاربران را به صورت حرفه‌ای و منطقی راهنمایی می‌کند.

در بخش تعمیرات نیز محصولات به دسته های مختلفی تبدیل شده که هر دسته، تکنسین های خاص و منحصر به فرد خود را دارد. انواع لپ تاپ، تبلت، آل این وان، تلویزیون و… در این واحد به صورت کاملا تخصصی تعمیر می‌شوند. تا یک ماه بعد از تحویل محصول از واحد تعمیرات، محصول گارانتی داشته و مسئولیت مشکلات احتمالی آن به عهده نمایندگی ایسوس است.

اهمیت به این موارد و در نظر گرفتن سودمندی مخاطب و الویت قرار دادن او، سبب زیاد شدن طرفداران این برند می‌شود.

خدمات پس از فروش

اگر تا یک سال و نیم بعد از خرید محصولات ایسوس مشکلی برای آن محصول پیش بیاید، می‌توانید به نمایندگی ایسوس مراجعه کرده و خدمات پس از فروش دریافت کنید. محصول را با توضیحات کامل راجع به مشکل پیش آمده برای آن، به مسئولین مربوطه تحویل دهید. بعد از دریافت محصول و توضیحات آن توسط متخصصان زبده و چیره‌دست نمایندگی ایسوس، آن ها محصول را عیب یابی کرده و شروع به تعمیر آن می کنند. اگر در حین فرایند تعمیرات، محصول نیاز به تعویض قطعات داشته باشد تکنسین پیش از تعویض قطعه این موضوع را با صاحب کالا در میان می گذارد. اگر صاحب کالا با این قضیه مشکلی نداشت و اجازه داد، قطعه را عوض کرده و تعمیر را ادامه می‌دهند.

نمایندگی ایسوس در تبریز

نمایندگی ایسوس در تبریز

لازم به ذکر است که هیچ نگرانی بابت اطلاعات دریافتی(آدرس، شماره و…) کارشناسان از شما وجود نداره. این اطلاعات جهت برقراری فرآیند تعمیرات دریافت شده و تا آخرین مرحله تعمیر، توسط کارشناسان به صورت کاملا امن نگه داری خواهد شد. ضمنا پس از پایان تعمیر محصول نیز از کارکرد آن تست گرفته می‌شود تا از سالم شدنش اطمیان حاصل کنیم.

چرا به نمایندگی ایسوس مراجعه کنیم؟

در زمان هایی که دستگاه دچار یک مشکل سطحی می‌شودف ممکن است خودتان بتوانید آن را در خانه تعمیر کنید. در این زمان ها نیاز به مراجعه به هیچ مکان و هیچ شخصی نداشته و خودتان به تنهایی از پس حل کردن آن مشکل بر می‌آیید. اما در برخی مواقع دیگر، مشکلی که برای دستگاه به وجود می‌ آید، یک مشکل سطحی و کوچک نبوده و برای حل آن به یک فرد متخصص نیاز است. این مشکل می‌تواند از دسته مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری باشد که نیاز به تخصص وافر در این زمینه دارد.

در این مواقع باید به یک مکان معتبر برای حل مشکل موجود مراجعه کنیم. یکی از این مکان ها، نمایندگی ایسوس در تبریز است. در نمایندگی ایسوس در تبریز همواره افراد متخصص و حرفه‌ای وجود دارند که در سریع ترین حالت ممکن و با هزینه کم، دستگاه شما را با کیفیت بالا تعمیر می‌کنند. این افراد در سمینار ها و دوره های تخصصی مرتبط شرکت کرده و همواره در جهت افزایش علم، تجربه و توانایی خود تلاش می‌کنند. بنا بر این از جهت کیفیت خدماتی که در نمایندگی ایسوس در تبریز دریافت می‌کنید، به صورت کامل اطمینان داشته باشید.

قیمت محصولات در نمایندگی ایسوس

همان طور که می‌دانید، ایسوس یک برند خارجی است. برای موجود کردن محصولات برند های خارجی نیز، باید آن ها را به کشور وارد کنمیم. واردات نیز با ارز های خارجی صورت گرفته و ارز های خارجی نیز مدام در حال نوسان و بالا و پایین شدن هستند. به همین علت محصولات خارجی دارای ثبات قیمت زیادی نیستند.

به علت وجود همچین شرایطی، افراد سودجو و کلاهبرداری هستند که از شرایط سواستفاده کرده و محصولات را با قیمت خیلی زیادی روانه بازار می‌کنند. تفاوت ما با دیگران این است که ما دستگاه ها را به صورت مستقیم خریداری کرده و به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان می‌رسانیم. به همین علت با قیمت مناسب تری کار کرده و رفاه مشتریان را برقرار می‌کنیم.

افرادی که می‌خواهند محصولات ایسوس را بخرند، کافی است به سایت نمایندگی مراجعه کنند یا به صورت حضوری به فروشگاه فیزیکی بروند.

آدرس  نمایندگی ایسوس

با سرچ در اینترنت می‌توانید شماره های تلفن و فکس نمایندگی ایسوس در تبریز را مشاهده کنید. در سایت نمایندگی ایسوس نیز شماره ها درج شده است. می‌توانید قبل از مراجعه حضوری به نمایندگی، با کارشناسان تماس گرفته و بهترین ساعت مراجعه برای دریافت خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. به این ترتیب، زمان شما برای صف طولانی باجه ها و یا ترافیک خیابان ها تلف نخواهد شد. همچنین می‌توانید با تماس به نمایندگی ایسوس در تبریز، آدرس نزدیک ترین شعبه به محل زندگی خود را دریافت کرده و در زمان مناسب به آن مراجعه کنید.

همچنین در برخی موارد می‌توانید تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را بیان کنید. ممکن است مشکل دستگاه یک مشکل کاملا ساده باشد و با راهنمایی کارشناسان بتوانید آن را برطرف کنید. به این ترتیب اصلا نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی ایسوس نداشته و تا مقدار زیادی در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد.

مدیران ایسوس به همه جنبه ها فکر کرده و حساب کرده‌اند که روش ارائه دهی خدمات به چه صورتی باشد تا رفاه کاربران به صورت کامل برقرار شود.

سخن آخر

در این مقاله راجع به نمایندگی ایسوس در تبریز خواندیم و خدمات قابل ارائه در این نمایندگی را به صورت کامل شرح دادیم. اگر به پاسخ همه سوالاتتان نرسیدید، می‌توانید با شماره های نمایندگی تماس گرفته و با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. فروش و تعمیرات به صورت حرفه‌ای در این مرکز انجام می‌شود. هر بخش تکنسین ها و کارشناسان حرفه‌ای مختص به خودش را دارد و خدمات به صورت دسته بندی از هم جدا هستند.

خدمات قابل ارائه در این مرکز، به دو  صورت حضوری و آنلاین ارائه می‌شود. کاربران گرامی با در نظر گرفتن شرایط خود می‌توانند به صورت دلخواه روش دریافت خدمات خود را انتخاب کنند. کارشناسان ما همواره در آماده ترین حالت ممکن، برای ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هستند.

5/5 - (6 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>