نمایندگی ایسوس در ترکیه

نمایندگی ایسوس در ترکیه

نمایندگی ایسوس در ترکیه

شرکت ASUS یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری است و دفتر نمایندگی در ترکیه نیز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی ایسوس در ترکیه این مطلب را مطالعه کنید. این نمایندگی شامل اطلاعات در مورد محصولات ASUS، درایورها و نرم افزارهای مورد نیاز، خدمات پس از فروش و تعمیرات و دیگر دفاتر نمایندگی ASUS در ترکیه است. همچنین، می توانید با تماس با شماره تلفن های این نمایندگی، با کارشناسان مستقر در آن جا صحبت کنید.

نمایندگی ایسوس در ترکیه

ارائه خدمات در نمایندگی ایسوس در ترکیه

نمایندگی ASUS در ترکیه به مشتریان خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. این خدمات به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی ارائه می شود و رضایت مشتریان در رابطه با خدماتی که دریافت می کنند، بسیار حائز اهمیت است. با این حال مشتریانی که به نمایندگی ایسوس در ترکیه مراجعه می کنند، از نحوه برخورد پرسنل و ارائه خدمات آن ها به صورت کامل رضایت دارند و این سبب می شود تا مجددا برای دریافت خدمات مربوط به کالای دیجیتال خود، به این نمایندگی ایسوس مراجعه کنند.

به صورت کلی خدماتی که در نمایندگی ایسوس در ترکیه ارائه می شود شامل موارد زیر است:

فروش محصولات ایسوس

در نمایندگی ASUS می‌توانید انواع محصولات این شرکت از جمله لپ‌تاپ، تبلت، مادربورد، کارت گرافیک، مانیتور، دستگاه‌های شبکه و… را با بهترین قیمت و با کیفیت عالی خریداری کنید. علتذ قیمت مناسب محصولات در این نمایندگی این است که کمپانی ایسوس به صورت مستقیم محصولات این نمایندگی را تامین کرده و کلیه محصولات به صورت مستقیم به دست مشتریان گرامی می رسد.

به این ترتیب، چیزی که واضح است این است که در این مسیر هیچ گونه واسطه ای وجود ندارد و قیمت محصولات افزایش پیدا نخواهد کرد. همان طور که خودتان هم می دانید، یکی از اصلی ترین دلایل قیمت بالای محصولات الکترونیکی و دیجیتال، وجود واسطه ها در این میان است. این موضوع در ایران بسیار پررنگ تر است و محصولات ایسوس در مسیری که از کمپانی تا رسیدن به دست مصرف کننده دارند، توسط چندین واسطه دست به دست شده و در نهایت قیمت آن ها به صورت کاملا ناعادلانه و غیرمنطقی افزایش پیدا می کند.

نمایندگی ایسوس در ترکیه

مشاوره فروش

همچنین در این نمایندگی افرادی وجود دارند که در بخش فروش محصولات مشغول به فعالیت هستند و به شما همه مشاوره های لازم پیش از خرید را ارائه می دهند. ممکن است شما قصد خرید یک کالای دیجیتال را داشته باشید اما ندانید که باید چه کالایی را انتخاب کنید؛ در این زمان به این افراد مراجعه کرده و به صورت کامل با آن ها راجع به نیازهای خود از دستگاه مورد نیاز خود صحبت می کنید. بعد از آن بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید را به آنها اعلام می کنید.

آن ها با در نظر گرفتن نیازهای شما و کارهایی که می خواهید با این دستگاه انجام دهید و همچنین با در نظر گرفتن بودجه شما، محصول مناسب پیشنهادی خود را به شما اعلام می کنند. بعد از بررسی های مورد نیاز می توانید محصول مورد نظر را خریداری کرده و از آن استفاده کنید؛ در غیر این صورت می توانید اقدام به خرید محصول دیگری کنید.

فروش غیرحضوری

افرادی وجود دارند که به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری به نمایندگی ایسوس برای خرید محصول مورد نظر خود را ندارند. دلایل آن ها می تواند بسیار متفاوت باشد؛ از عدم داشتن زمان کافی گرفته تا موقعیت جغرافیایی نامناسب…

از آن جایی که نمایندگی ایسوس همواره به فکر برقراری رفاه و آسایش مشتریان خود بوده و برای جلب رضایت آن ها دست به اقدامات متنوعی می زند، این مشکل را نیز پیش بینی کرده بود و جهت حل آن، چاره اندیشی کرده است. نمایندگی ایسوس برای برطرف کردن این مشکل مشتریان و نابود کردن همه موانع بر سر راه آن ها، امکان فروش غیر حضوری در نمایندگی را فراهم کرده است. اما طریقه عملکرد آن به چه صورتی است؟

طریقه عملکرد آن کاملا ساده و راحت است. به این صورت که شما به سایت نمایندگی ایسوس مراجعه کرده و در میان صد ها محصول متنوع این کمپانی، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و توضیحات آن را مطالعه می کنید. این توضیحات همان توضیحاتی است که در زمان مراجعه حضوری، از کارشناسان فروش دریافت می کنید. حتی در این مورد هم چیزی را از دست نداده و می توانید از همه امکانات بهره مند شوید.

پس از مطالعه توضیحات، در صورت تمایل برای خرید، دکمه خرید را فشرده و مجصول را در سبد خرید خود مشاهده خواهید کرد. پس از پرداخت هزینه به صورت اینترنتی از درگاه های آنلاین پرداخت معتبر، سفارش شما ثبت شده و می توانید محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

خدمات پس از فروش

 نمایندگی ایسوس در ترکیه خدمات پس از فروش قوی و کاملی را ارائه می‌دهد. در صورتی که مشکلی در محصول داشتید، می‌توانید با نمایندگی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. پس از بررسی و ارزیابی، مشکل شما به سرعت حل خواهد شد. برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند که برای دریافت خدمات پس از فروش برند های دیگر مانند سونی، لنوو و .. هم می توانند به نمایندگی ایسوس مراجعه کنند. واضح است که این تفکر کاملا اشتباه است و در نمایندگی ایسوس، تنها خدمات پس از فروش مربوط به برند ایسوس ارائه می شود.

درباره کیفیت خدمات پس از فروش در نمایندگی ایسوس هم نیاز به صحبت خاصی نیست. چیزبی که واضح است این است که کلیه خدمات با کیفیت تمام و کمال به مشتریان ارائه شده و رضایت مشتریان در الویت است. خدمات پس از فروش هم مانند دیگر خدمات بوده و شامل این مورد می شود.

تعمیرات

زمان هایی وجود دارد که متوجه ایراد در دستگاه دیجیتال خود می شوید؛ در این زمان اگر ایراد سطحی باشد و شما توانایی و علم برطرف کردن آن را داشته باشید، می توانید خودتان به صورت شخصی اقدام به برطرف کردن آن مشکل در دستگاه خود کنید. اما اگر دستگاه را بررسی کرده و متوجه شدید که مشکل پیش آمده در آن جدی است و نیاز به توانایی بالا و مهارت زیاد در زمینه تعمیرات کالای دیجیتال دارد، برای تعمیر آن باید به نمایندگی ایسوس مراجعه کنید. در این نمایندگی افرادی حضور دارند که سال ها در این زمینه سابقه داشته و می‌تواند محصول شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و به صحیح ترین شیوه تعمیر کند.

نمایندگی ایسوس در ترکیه

 تیم تخصصی تعمیرات در نمایندگی با استفاده از قطعات اصلی ASUS، محصول شما را تعمیر خواهند کرد. ممکن است شما در دسته افرادی قرار بگیرید که زمان لازم برای مراجعه حضوری به نمایندگی ایسوس برای دریافت خدمات تعمیرات را نداشته باشید. در این زمان چه باید کرد؟

از آن جایی که مشتری مداری از اصل های مهم کمپانی ایسوس است، این مورد در نمایندگی های این برند نیز رعایت می شود. کمپانی ایسوس برای مشتریانی که به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری به نمایندگی را ندارند، این امکان را فراهم کرده که بدون نیاز به مراجعه حضوری، بتوانند خدمات مربوط به تعمیرات دستگاه خود را دریافت کنند. برای اطلاعات بیشتر راجع به این مورد، می توانید با نمایندگی تماس بگیرید و راهنمایی های لازم برای دریافت خدمات مدنظر خود را دریافت کنید.

پرسنل نمایندگی ایسوس

 به طور کلی، نمایندگان کمپانی ایسوس نیازمند داشتن مهارت‌هایی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به مهارت‌های فنی، فروش، مدیریت و ارتباطی اشاره کرد. همچنین، آن‌ها باید با محصولات ایسوس آشنا و توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان را داشته باشند.

یکی از اجزای تشکیل دهنده نمایندگی ایسوس، پرسنل آن هستند. واضح است که این افراد برای اینکه موفق به ارائه خدمات به بهترین صورت ممکن به مشتریان شوند، باید توانایی و علم بالایی در این رابطه داشته باشند. این افراد به صورت کاملا فیلتر شده و با حساسیت های زیاد انتخاب شده و هر کسی نمی تواند در این نمایندگی مشغول به کار شود. مسلما ارزش نمایندگی ایسوس به پرسنل آن است نه صرفا یک مکان فیزیکی..!

برای اطلاعات بیشتر، شما می‌توانید به وب سایت رسمی ایسوس مراجعه کنید یا با دفتر نمایندگی ایسوس تماس بگیرید.

قیمت محصولات

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، قیمت محصولات در نمایندگی ایسوس در ترکیه بسیار مناسب اس. علت مناسب بودن قیمت محصولات را هم گفتیم و ذکر کردیم که، در نمایندگی، نمایندگی ایسوس به صورت مستقیم محصولات را از کمپانی تهیه کرده و آن را به مشتریان می فروشد. به این ترتیب با خرید محصولات از نمایندگی ایسوس در حقیقت شما از خود کمپانی ایسوس به صورت مستقیم خرید کرده اید. در این میان هیچ واسطه ای وجود ندارد و هیچ کسی برای دریافت سود های شخصی خود اقدام به افزایش قیمت های غیر منطقی و غیر منصفانه نمی کند. بنابراین شما می توانید محصول مورد نظر خود را با یک قیمت مناسب و به عبارتی دیگر با قیمت حقیقی آن، از نمایندگی ایسوس در ترکیه خریداری کنید.

نمایندگی ایسوس در ترکیه

بررسی نقش نمایندگی ایسوس در توسعه بازار ترکیه

با توجه به رشد سریع بازار فناوری در ترکیه، شرکت‌های تولید کننده تجهیزات الکترونیکی باید استراتژی‌های بازاریابی مناسبی برای ورود به این بازار پیاده کنند. در این بخش، نقش نمایندگی ایسوس در توسعه بازار ترکیه و استراتژی بازاریابی آن بررسی می‌شود.

با توجه به تحلیل بازار ترکیه، شرکت ایسوس با استفاده از نمایندگی‌های خود در این بازار، توانسته است بازار خود را گسترش دهد. این نمایندگی‌ها به شرکت ایسوس کمک کرده‌اند تا با مشتریان محلی در ارتباط باشند و بهترین راه‌حل‌های ایسوس را برای نیازهای مشتریان در ترکیه ارائه دهند. همچنین، ایسوس با استفاده از استراتژی بازاریابی خود، به خوبی با نیازهای بازار ترکیه سازگاری داشته است و محصولات و خدماتی را ارائه داده که به رضایت مشتریان این بازار می‌پردازند.

با وجود همه این موارد، افراد زیادی هستند که از کشور های دیگر به ترکیه رفته و در آن جا اقدام به خرید محصولات ایسوس می کنند. یکی از این کشور ها ایران است. در ایران به علت وجود تحریم ها و نوسانات دلار و ارز، نمایندگی رسمی ایسوس وجود ندارد و با وجود واسطه ها، کالا های این برند با قیمت بسیار بالایی به مردم فروخته می شوند. به همین علت افراد زیادی وجود دارند که به یک کالای دیجیتال نیاز دارند اما متاسفانه قدرت خرید آن کالا را ندارند.

با وجود همه هزینه هایی که سفر به ترکیه دارد، اما قیمت منصفانه محصولات ایسوس مردم را به خرید از نمایندگی ایسوس در ترکیه تشویق می کند. افراد یا خود به صورت مستقیما به ترکیه رفته و محصول مورد نیاز خود را خریداری می کنند و یا به یکی از افرادی که می شناسند و به هر دلیلی به ترکیه سفر دارند، سفارش خرید محصول مورد نظر خود را می دهند. به این ترتیب می توانند محصول یا محصولات را با قیمت واقعی آن خریداری کنند.

علت موفقیت نمایندگی ایسوس در ترکیه

موفقیت نمایندگی ایسوس در ترکیه وابسته به موارد زیادی است که در این متن کوچک نمی گنجد. اما یکی از مهم ترین علل موفقیت این نمایندگی، این است که دقیقا مطابق با استراتژی های خود کمپانی ایسوس فعالیت می کند. هر موردی که برای کمپانی ایسوس مهم است و اهمیت دارد، در این نمایندگی نیز مهم شمرده شده و به آن اهمیت می دهند.

هر چیزی که کمپانی ایسوس سو لوحه مسیر و حرکت خود قرار داده و در مسیر آن حرکت می کند، نمایندگی ایسوس نیز آن را سرلوحه خود قرار داده است. همه این موارد باعث شده تا افراد با مراجعه به نمایندگی ایسوس در ترکیه احساس واقعی اعتماد و اطمینان را تجربه کنند و به معنای واقعی کلمه احساس کنند که مستقیما با خود کمپانی در ارتباط هستند.

سخن پایانی

در این مقاله راجع به نمایندگی ایسوس در ترکیه صحبت کرده و خدمات قابل ارائه در این نمایندگی را به صورت کامل و جامع شرح دادیم. همچنین گفتیم که قیمت محصولات در این نمایندگی بسیار مناسب بوده و به عبارتی، محصولات ایسوس در این نمایندگی با قیمت واقعی خود به فروش رسیده و در این میان هیچ واسطه ای وجود ندارد.

همچنین گفتیم که در این نمایندگی خدمات فروش و تعمیرات به صورت غیر حضوری نیز ارائه شده و افرادی که به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری به نمایندگی را ندارند، می توانند خدمات مدنظر خود را دریافت کنند. ایسوس به همه مشتریان فکر کرده و برای برطرف کردن محدودیت های آن ها راه چاره اندیشیده است. به این ترتیب همه افراد می توانند به آسانی از خدمات نمایندگی ایسوس در ترکیه بهره مند شده و از کیفیت آن لذت ببرند.

Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>