نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در تهران

به نقل قوا از نمایندگی ایسوس در تهران برند ایسوس از جمله غول های تکنولوژی در آسیا است که بسیاری از کاربران تکنولوژی دیجیتال و آی تی طرفدار این برند هستند و این برند توانسته در مدت زمان بسیار کوتاهی موفقیت های بزرگی کسب کند.

نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در تهران

شرکت ایسوس در سال ۱۹۹۰ توسط چهار دوست مهندس که پیشتر در برند ایسر فعالیت داشته اند تاسیس شد .این برند در کشور تایوان و شهر تایپه کار خود را شروع کرد و نام خود را ایسوس گذاشت که این نام را از نام اسب بالدار و افسانه ای یونان باستان به نام پگاسوس برداشته است و این نام بی شباهت به کمپانی قبلی این چهار مهندس یعنی ایسر نیست .

محصولات ایسوس

نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در تهران

ایسوس هم اکنون محصولات زیادی در دنیا تولید میکند از جمله این محصولات میتوان به لپ تاپ ، مادر بورد ، تبلت ، اسمارت فون ها ، پروژکتورها ، ال سی دی و کامپیوتر های خانگی اشاره کرد ایسوس را در تمام دنیا به نام پدر مین بورد دنیا میشناسند چرا که در این زمینه فعالیت زیادی داشته و در دنیا حرف اول را میزند.

این برند در زمینه  مادر بورد ها توانسته مادر بورد هایی با کاربری های مختلف خدمت مخاطبان خود ارائه کند از جمله مادر بورد های گیمینگ و ماینینگ و یا مادر بورد ها سرور فعالیت های ایسوس در زمینه مادر بورد باعث شد که این برند در سال ۲۰۰۹ در بیش از ۳۰% کامپیوترهای دنیا با مادر بورد های خود حضور داشته باشد .

ایسوس سومین تولید کننده کامپیوترهای خانگی

نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در تهران

ایسوس و نمایندگی هایش در سراسر دنیا توانستند در سال ۲۰۰۹ لقب سومین تولید کننده برتر در زمینه کامپیوتر های خانگی را کسب کنند اما مهم ترین اتفاق برند ایسوس که توانست نگاه تمام جهان را به خود معطوف کند در سال ۲۰۰۷ رخ داد آنها توانستند کامپیوتری را تولید کنند که پدر لپ تاپ های امروزیست.

کامپیوتری که نیاز به لوازم جانبی آن دوران نداشت کاربری بسیار آسانی داشت میتوانست به اینترنت وصل شود و بدون دانش خاصی همه میتوانستند از آن استفاده کنند این کامپیوتر ها ای پی سی نام داشتند که نه تنها ۳۲۶۸ جایزه و گواهینامه بین المللی را برای ایسوس به ارمغان آورد بلکه توانست در دنیا سرو صدای عجیبی به پا کند که خیلی از غول های تکنولوژی در آن زمان دنباله رو ایسوس مدل هایی شبیه ای پی سی تولید کردند .

نمایندگی های ایسوس در ایران

ایسوس در اوایل حضور تکنولوژی دیجیتال و آی تی وارد این بازار شد و حتما کار سختی داشت چراکه بسیاری از برند ها دنیا در کشورمان حضور داشتند و این مساله باعث میشد که کاربران در ایران گزینه های زیادی برای انتخاب داشته باشند اما نمایندگی ایسوس در تهران و بقیه شهر های بزرگ ایران همیشه پیشگام بودند و در زمینه های مختلف از جمله کیفیت کالا خود توانستند نظر کاربران ایرانی را جلب کنند .

کیفیت خوب محصولات ایسوس در ایران

نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در تهران

کیفیت خوب لپ تاپ ها و اسمارت فون ها و بقیه محصولات ایسوس در ایران باعث شد که این برند در زمان کمی سر زبان ها بیافتد و به عنوان یک برند تایوانی توانست در بسیاری از خانه های ایرانیان راه یابد نمایندگی هایی در سراسر ایران تاسیس کرد که این عمل هم باعث بیشتر دیده شدن این محصولات شد هم خدمات پس از فروش این برند روز به روز پیشرفت کرد که این برند در زمینه خدمات پس از فروش اگر بهترین نباشد جزو سه برند برتر ایران است.

نمایندگیهای ایسوس در سرتاسر تهران

با توجه به مرکزیت شهر تهران که نه تنها پایتخت جغرافیایی ایران بلکه پایتخت تکنولوژیک ایران هم محسوب میشود ایسوس و نمایندگی ایسوس در تهران توانسته اند نظر پایتخت نشین ها را جلب کنند تقریبا در هر جای تهران میشود نمایندگی ایسوس را پیدا کرد و از خدمات انها استفاده کرد.

ایسوس به عنوان یک برند پیشرو در زمینه خدمات پس از فروش سعی داشته بهترین تیم ها و بهترین تجهیزات را برای تعمیرات محصولات خود درنمایندگی ایسوس در تهران مهیا کند این شرکت بهترین و بروز ترین تجهیزات تعمیر دنیا در تهران و بقیه شهر های ایران را مهیا کرده و باعث شده که پروسه تحویل ، عیب یابی و تعمیر به کمترین زمان خود برسد شما میتوانید با جستجو در فضایی وب در مورد نظرات کاربران در مورد این برند جویا شوید و ببینید که این برند از محبوبیت خاصی بین ما ایرانیان برخوردار است .

5/5 - (1 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>