نمایندگی ایسوس در رشت

نمایندگی ایسوس در رشت

نمایندگی ایسوس در رشت یکی از نمایندگی های فعال و برجسته در میان ده ها نمایندگی ایسوس فعال در ایران است. در این نمایندگی خدمات متنوعی ارائه داده می شود که نور ارائه آن بسته به نوع درخواست کاربر متفاوت است. الویت در این نمایندگی فراهم کردن نیاز و درخواست های کاربر است که این کار توسط کادر حرفه ای و با تجربه مستقر در نمایندگی صورت می گیرد.

ممکن است این سوال برای شما یا کاربران دیگر پیش بیاید که اگر دستگاه دیجیتال با برندی به جز برند ایسوس داشته باشیم، می توانیم برای دریافت خدمات به این نمایندگی مراجعه کنیم یا نه؟ برای پاسخ به چنین افرادی باید بگوییم که نمایندگی ایسوس در رشت تنها خدمات مرتبط با محصولات برند ایسوس را ارائه نمی دهد. شما با هر دستگاه دیجیتالی که داشته باشید می توانید از این نمایندگی برای دریافت خدمات مدنظر خود استفاده کنید.

خدمات نمایندگی ایسوس بسیار گسترده است و دسته بندی متنوعی را در بر می گیرد. اما چند تا از مهم ترین خدمات قابل ارائه در این نمایندگی شامل فروش محصولات ایسوس، تعمیرات لپ تاپ ایسوس، تعمیر لپ تاپ سونی، تعمیرات تبلت ایسوس و برند های دیگر، تعمیرات تلفن های همراه و… است.

پیشرفت تکنولوژی

این روز ها تکنولوژی لحظه به لحظه در حال رشد و پیشرفت است و هر روزه به سمت جلو حرکت می کند. بسیاری از کسب و کار ها نیز برای ورود یا حتی ماندن در بازار، سعی می کنند پا به پای تکنولوژی جلو رفته و خود را به آن برسانند تا بتوانند کسب و کار خود را زنده نگه دارند. حتی گاهی کسب و کار های زیادی دیده می شوند که به علت مقاومت در برابر تکنولوژی، کسب و کار خود را از دست داده و به عبارتی ورشکست شده اند.

به همین علت داشتن یک دستگاه دیجیتال مانند لپ تاپ یا تبلت یا حتی یک تلفن همراه هوشمند، از واجبات است. شما برای یک سفارش اینترنتی ساده هم به دستگاه دیجیتال نیاز دارید. هر جا که مشغول به کار باشید، کمترین توانایی که از شما انتظار دارند، توانایی کار با اینترنت و یا سیستم سرچ در گوگل است. به مراتب هر چه جایگاه شغلی شما در سازمان ها و مجموعه ها بیشتر باشد، انتظارات آن مجموعه از توانایی های کار با تکنولوژی از شما بیشتر است.

فروش کالای دیجیتال در نمایندگی ایسوس در رشت

اغلب کاربران اطلاعات زیادی از کالا های دیجیتال ندارند و هر گاه که قصد خرید یکی از آن ها را داشته باشند، به دنبال کسی می گردند که فارق از تفکرات کسب سود شخصی و به صورت صادقانه، به آن ها مشاوره داده و راهنمایی کند.  در میان اشنایان و یا حتی فامیل معمولا یکی از این افراد پیدا می شود که بتواند به شما کمک کند. اما سوالی که پیش می اید این است که اگر همچین فردی در اطرافیان ما وجود نداشته باشد چه باید کرد؟

نمایندگی ایسوس در رشت

نمایندگی ایسوس در رشت

اغلب افرادی که در این دسته قرار دارند، برای خرید کالای دیجیتال خود به مراکز و فروشگاه های محل فروش این دسته از کالا ها مراجعه می کنند. اما در این محل ها معمولا افرادی وجود دارند که برای دریافت اندکی سود بیشتر، اغلب به کاربران راهنمایی نا مربوط داده و آن ها را به اشتباه راهنمایی می کنند. به این ترتیب کاربر با پرداخت هزینه ای بسیار بزرگ و گزاف، دستگاهی را خریداری می کند که یا به ان نیازی ندارد و یا برای نیاز هایش مناسب نیست. اما برای در امان ماندن از همچین اتفاقاتی چه باید کرد؟

نمایندگی ایسوس در رشت یکی از نمایندگی فروش ایسوس است که برای خرید هر کدام از کالا های دیجیتال که مد نظر شما باید، می توانید به آن مراجعه کنید. در این نمایندگی افرادی حضور دارند که وظیفه ان ها مشاوره دادن به مشتریان به صورت صحیح و اصولی است. اگر برای خرید کالایی به نمایندگی ایسوس مراجعه کنید، می توانید با این افراد صحبت کنید.

طریقه دریافت مشاوره از نمایندگی ایسوس در رشت

روش کار این مشاوران در نمایندگی ایسوس به این صورت است که در ابتدا شما را به مبل های نشیمن در واحد فروش در نمایندگی راهنمایی می کنند. بعد از ان سوالاتی راجع به زمینه کاری و یا تحصیل شما می پرسند که نوع نیاز های شما به کالای دیجیتال مد نظرتان با درک کنند. سپس راجع به علاقه مندی ها و انتظارات شما از دستگاه دیجیتالی که قصد انتخاب و خرید آن را دارید خواهند پرسید.

همچنین در میان این صحبت ها، از شما سوالاتی می پرسند که در جریان سلیقه شما قرار بگیرند. همان طور که می دانید یکی از مباحث مهم در رابطه با استفاده از کالای دیجیتال، سلیقه کاربر است. مثلا اگر یک لپ تاپ وجود داشته باشد که از مشخصات فنی فوق العاده خوب و قوی برخوردار باشد و تمام نیاز های یک کاربر را بر طرف کند، اما ظاهر و طراحی آن به مذاق کاربر خوش نیاید، یا به عبارتی آن دستگاه به دل کاربر ننشیند، نمی تواند به درستی با ان کار کرده و از قابلیت هایش نهایت استفاده را ببرد.

و بالعکس ممکن است یک دستگاه دیجیتال وجود داشته باشد که از مشخصات فنی چندان بالایی برخوردار نباشد؛ اما کاربر به ظاهر و طراحی آن علاقه مند باشد و ترجیح بدهد که همواره با ان کارکند. در این صورت کاربر از استفاده از آن دستگاه احساس خوب  و خوشایندی دریافت کرده و می تواند اغلب نیاز های خود را با ان بر طرف کند. مگر اینکه ان دستگاه واقعا مشخصات فنی ضعیفی داشته باید و در برخی کار ها هنگ کند و یا سرعت کندی بگیرد…

نمایندگی ایسوس در رشت

نمایندگی ایسوس در رشت

پس نتیجه می گیریم که مبحث سلیقه کاربر در بحث خرید محصولات دیجیتال مانند لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و … بسیار مهم و تاثر گذار است و دستگاه باید به دل کاربر بنشیند و از کار کردن با آن لذت ببرد. همان طور که گفتیم مشاوران مربوطه در میان صحبت هایشان از کاربر سوالاتی می پرسند که در جریان سلیقه او قرار بگیرند.

یکی دیگر از موارد مهمی که مشاور باید به آن توجه کند و در فرایند مشاوره دادن به کاربر آن را مد نظر قرار بدهد، بودجه مورد نظر او است. مشاور باید  در این زمینه نهایت دقت خود را به کار ببر و راجع به بودجه مورد نظر کاربر سوال بپرسد و با در نظر گرفتن آن، بهترین انتخاب را ارائه دهد.

با در نظر گرفتن همه این موارد و کنار هم قرار دادن همه آن ها، مشاور بهترین و برترین گزینه را به کاربر پیشنهاد داده و نظر آن را در رابطه با محصول پیشنهادی خواهد پرسید. اگر کاربر با آن محصول موافق بود و همه معیار های مدنظرش را داشت، می تواند از مشاور درخواست کند که یک نمونه از ان را در دست بگیرد و کار با ان را برای دقایقی تجربه کند. این کار برای این است که کاربر درک کند دستگاه از نظر او یک دستگاه خوش دست است یا نه. و اینکه متوجه شود که از کار کردن با دستگاه احساس خوبی به او دست می دهد یا نه.

مشاوره ای که کاربران از مشاوران مشغول به کار در نمایندگی ایسوس دریافت می کنند، یک مشاوره واقعی و صادقانه است. در ان جا هیچ کس برای کسب سود بیشتر یا بهره بردن از منافع شخصی، به هیچ شخصی مشاوره و راهنمایی اشتباه نمی دهد و رضایت مشتری همواره در الویت است. بنا بر این با مراجعه به نمایندگی ایسوس در رشت، می توانید یک خرید سودمند و مفید داشته باید و رضایت خاطر همیشگی را نصیب خود کنید.

تعمیرات کالای دیجیتال در نمایندگی ایسوس در رشت

کالا های دیجیتال معمولا به این صورت هستند که اگر خراب بشوند یا مشکلی برای آن ها پیش بیاید، برای تعمیر آن ها حتما به یک فرد متخصص و حرفه ای نیاز است. اگر شخصی که کالای خود را برای تعمیر پیش آن می برید یک فرد مبتدی و غیر مسلط باشد، ممکن است موفق نشود کالای شما را تعمیر کند و به جز این، ممکن است برای کالای شما یک مشکل اساسی بوجود آورد که جبران آن تنها با پرداخت هزینه های گزاف امکان پذیر است. تازه این در صورتی است که کالای شما همچنان قابلیت تعمیر شدن را داشته باشد؛ وگرنه باید به فکر خرید یک دستگاه جدید بیفتید.

یکی از خدمات برجسته و حرفه ای در نمایندگی ایسوس در رشت که مدیران آن تمرکز زیادی رو روی آن دارند، خدمات تعمیرات است. در این نمایندگی یک واحد تعمیرات مستقل وجود دارد که برای دریافت خدمات تعمیر هر کالای دیجیتالی که داشته باشید، می توانید به آن جا مراجعه کنید.

در این نمایندگی افراد متخصصی وجود دارند که هر کدام در واحد تعمیر یک کالا مشغول به فعالیت هستند. یعنی هر کالا یک بخش مشخص و جدا دارد که افراد مستقر در آن بخش نیز تنها بر روی تعمیرات یک محصول از جمله تعمیر تبلت ایسوس به صورت تخصصی کار می کنند. این یعنی که تعمیرات در نمایندگی ایسوس به صورت کاملا انحصاری و تخصصی انجام می شود.

گارانتی تعمیرات

یکی از نقاط قوت نمایندگی ایسوس که این نمایندگی را از سایر نمایندگی ها متمایز می کند، وجود گارانتی تعمیرات برای دستگاه ها است. این به این معنی است که هر گاه شما دستگاهی را برای تعمیر به نمایندگی ایسوس در مشهد بردید، بعد از پایان یافتن فرایند تعمیرات و تحویل دستگاه توسط شما، ان دستگاه به مدت ۱ ماه شامل گارانتی می شود.

یعنی از روزی که دستگاه را تحویل گرفتید تا مدت یک ماه بعد، هر گونه مشکلی که برای ان به وجود امد می توانید به نمایندگی ایسوس مراجعه کنید تا کارشناسان مستقر در نمایندگی، نسبت به رفع ایراد ان اقدام کنند. لازم به ذکر  است که برای دریافت خدمات گارانتی تعمیرات، نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست  و شما هیچ هزینه ای را پرداخت نخواهید کرد و به صورت رایگان خدمات را دریافت می کنید.

تعمیرات در محل

زمان هایی وجود دارد که مدت ها است دستگاه شما دچار یک عیب یا مشکل شده و شما وقت مراجعه به نمایندگی برای تعمیر آن را ندارید. هر روز که می گذرد نیاز بیشتری را برای استفاده کردن از دستگاه خود حس می کنید و دچار تکدر خاطر می شوید. اما راه حل در همچین مواقعی چیست؟

از آن جایی که همواره الویت مدیران کمپانی ایسوس و معاقبا مدیران نمایندگی ایسوس فراهم کردن رفاه مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری است، برای این مشکل هم فکر چاره کرده اند. در صورتی که شرایط یا زمان لازم برای مراجعه حضوری به نمایندگی جهت دریافت خدمات تعمیرات را ندارید، می توانید با شماره های نمایندگی تماس گرفته و از کارشناسان دریافت خدمات تعمیر در محل را درخواست کنید.

نمایندگی ایسوس در رشت

نمایندگی ایسوس در رشت

در این زمان کارشناسان راجع به مشکل دستگاه شما سوال پرسیده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت و می کنند. این اطلاعات به واحد تعمیرات ارجاع داده خواهد شد و تکنسین های مربوط به بخش تعمیرات در محل، برای مراجعه به محل شما حاضر می شوند. این تکنسین ها در زمان انتخابی خود شما در محل مورد نظر شما حاضر شده و نسبت به رفع مشکل دستگاه و یا تعمیر آن اقدام می کنند.

در برخی موارد تعمیر در محل به دلایلی امکان پذیر نیست. این دلایل ممکن است زمان مورد نیاز برای تعمیر باشد و یا وسایل و ابزار خاص و بزرگ! در این مواقع تکنسین ها این موضوع را به صاحب کالا اعلام کرده و در صورت کسب اجازه از آن، دستگاه را به نمایندگی برده و فرایند تعمیرات را در آن جا ادامه می دهند. بعد از پایان یافت فرایند تعمیرات، دستگاه را به محل مورد نظر شما منتقل می کنند. بدین ترتیب بدون هیچ هزینه هزینه و یا زمان گزافی، دستگاه شما تعمیر و سالم شده است.

بند پایانی

برخی از افراد فکر می کنند که با مراجعه به نمایندگی ایسوس جهت دریافت خدمات مورد نظر خود، زمان و هزینه زیادی را از دست خواهند داد. در صورتی که چنین نیست و نمایندگی ایسوس بیشتر از هر مرکز دیگری، امین زمان و هزینه شما خواهد بود. با یک سرچ ساده و معمولی در اینترنت می توانید اطلاعات لازم مربوط به نمایندگی ایسوس در رشت را دریافت کرده و تنها با یک بار مراجعه حضوری به این مرکز، می توانید تجربه خوش دریافت خدمات را از این نمایندگی داشته باشید.

در صورتی که امکان سرچ در اینتنرنت یا جستجوی اینترنتی را ندارید، جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مستقر در نمایندگی تماس گرفته و اطلاعات مد نظر خود را از آن ها دریافت کنید. همچنین می توانید سوالات خود را در بخش نظرسنجی سایت از ما بپرسید.

Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>