نمایندگی ایسوس پایتخت

نمایندگی ایسوس پایتخت

کمپانی ایسوس جهت سهولت در خدمت رسانی به کاربران ایرانی، اقدام به واگذاری نمایندگی های خود به افرادی در ایران کرده است. همان طور که از اسمشان مشخص است، این نمایندگی ها نماینده کمپانی ایسوس محسوب شده و با دریافت خدمات از آن ها، گویی خدمات مدنظر خود را در خود کمپانی ایسوس دریافت کرده اید. در میان نمایندگی های موجود در ایران، نمایندگی ایسوس پایتخت یکی از برجسته ترین و حرفه ای ترین نمایندگی های ایسوس است.

زمانی که از حرفه ای بودن صحبت می کنیم، منظورمان ظاهر مکان فیزیکی نمایندگی نیست؛ بلکه قصد اشاره به نوع ارائه خدمات و نحوه تعامل با مشتریان این اصطلاح را به کار می بریم. اما علت این حجم از حرفه ای بودن نمایندگی ایسوس پایتخت در ارائه خدمات چیست؟

همان طور که می دانید، یکی از الویت های مهم در کمپانی ایسوس، مشتری مداری است. ایسوس همواره همراه با رفتار مشتریان پیش رفته و خواسته های آن ها را در الویت خود قرار داده است. به همین علت می توان فهمید که کمپانی ایسوس برای کابرانش اهمیت بسیار زیادی قائل است و به همین علت است که دارای این حجم از محبوبیت در میان آن ها رسیده است. ایسوس علاوه بر طراحی و تولید محصولات مورد نیاز، به نیاز های دیگر آن ها نیز پرداخته و سعی کرده محصولات خود را طوری طراحی کند، که پاسخگوی همه نیاز های کاربران باشند.

نمایندگی ایسوس پایتخت نیز همین رویه را در پیش گرفته و به معنای واقعی کلمه، نماینده کمپانی ایسوس در پایتخت است. در این نمایندگی، همه خدماتی که کاربران به آن ها نیاز دارند به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای ارائه می شود. مدیران این مرکز طی جلساتی که برگزار می کنند، همه نیاز های کاربران را پیش بینی کرده و راجع به آن ها صحبت می کنند. بعد از آن نحوه ارائه و خدمات خود را به صورتی تنظیم می کنند، که نیاز های کاربران را در بر گرفته و آن ها را رفع کنند. به همین علت است که می گوییم این نمایندگی از برترین و برجسته ترین نمایندگی های ایسوس در ایران است.

در نمایندگی ایسوس پایتخت چه خدماتی ارائه می شود؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم، همه خدمات مرتبط به کالای دیجیتال که کاربران به آن ها نیاز پیدا می کنند، در این نمایندگی قابل ارائه است. کلیه خدمات به صورت صفر تا صد توسط پرسنل نمایندگی ایسوس پایتخت انجام شده و در این نمایندگی، از برون سپاری کار ها به صورت کاملا جدی خودداری می شود. در ادامه برخی از مهم ترین و اصلی ترین خدمات قابل ارائه در نمایندگی ایسوس پایتخت را برایتان شرح خواهیم داد.

خدمات فروش

همه محصولات تولید شده توسط کمپانی ایسوس، در این نمایندگی به صورت کاملا اصل و اورجینال به فروش می رسد. دستگاه هایی که در این نمایندگی موجود هستند همگی متعلق به ایسوس بوده و نمی توان دستگاه های دیجیتال کمپانی های دیگر مانند سامسونگ، لنوو، سونی و … را در این نمایندگی ایسوس خریداری کرد. یکی از ویژگی های مثبت این نمایندگی ایسوس این است که حتی محصولات قدیمی تر ایسوس نیز در این مرکز به فروش می رسد.

نمایندگی ایسوس پایتخت

اما از چه جهت این موضوع یک ویژگی مثبت محسوب می شود؟ از این جهت که اغلب نمایندگی ها مطابق با بازار روز حرکت کرده و به محض تولید و عرضه شدن یک محصول در بازار جهانی، همه سعی خود را به کار می برند تا ان محصول را موجود کرده و در نهایت به فروش برسانند. به این ترتیب، رفته رفته توجه آن ها از محصولات قدیمی تر برداشته شده و همه تمرکز خود را بر روی محصولات جدید می گذارند.

اما نمایندگی ایسوس پایتخت چنین رفتار نکرده و به همه محصولات ایسوس به یک اندازه اهمیت می دهد و همه آن ها را در حد توان، موجود می کند. بنابراین افرادی که بودجه زیادی برای خرید ندارند و دستگاه های قدیمی تر ایسوس برای آن ها مناسب و با بودجه آن ها هماهنگ است، می توانند با مراجعه به این مرکز اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنند.

فروش لپ تاپ در نمایندگی ایسوس پایتخت

در این نمایندگی ایسوس، اغلب دستگاه های لپ تاپ برند ایسوس به فروش می رسد. زمانی که برای خرید یک دستگاه لپ تاپ به این نمایندگی مراجعه می کنید، می توانید با کارشناسان صحبت کنید و همه راهنمایی های مربوط به دستگاه مد نظر خود را، از آن ها دریافت کنید. حضور کارشناسان و مشاوران در نمایندگی ایسوس پایتخت از این جهت حائز اهمیت است که همه کاربران اطلاعات فنی بالایی راجع به دستگاه های دیجیتال و الکترونیک ندارند.

بنابراین اگر به افراد یا مراکز نامعتبر برای خرید مراجعه کنند، ممکن است در برخورد با اقدام های کلاهبردارانه قرار گرفته و پول زیادی را از دست بدهند. همچنین ممکن است با دریافت مشاوره غیر اصولی و اشتباه، یک کالای نامناسب را خریداری کنند. لازم به ذکر است که در این مراکز نامعتبر معمولا افراد و پرسنل مسئولیت کار خود را به عهده نگرفته و در صورت پیش آمد مشکلی، هیچ گونه مسئولیتی را قبول نخواهند کرد.

فروش تبلت

این روز ها با تولید دستگاه های تبلت جدید، توجه کاربران بسیاری به دستگاه های تبلت ایسوس جلب شده است. ایسوس اخیرا دست به طراحی و تولید دستگاه های تبلت خاص و منحصر به فردی زده که در حقیقت چند کاره هستند و می توانند نقش چند دستگاه را برای شما ایفا کنند. مثلا با خرید یک دستگاه تبلت ایسوس، در واقع صاحب یک دستگاه لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه خواهید شد.

نمایندگی ایسوس پایتخت که همواره نیاز های کاربران را در نظر می گیرد، بنا بر تقاضایی که از طرف کاربران برای خرید دستگاه های تبلت ایسوس در این نمایندگی وجود دارد، فروش دستگاه های تبلت را به بهترین و حرفه ای ترین صورت ممکن در این نمایندگی برقرار کرده است. با مراجعه به این مرکز ضمن برخوردار شدن از مشاوره کارشناسان، می توانید به صورت زنده با دستگاه های تبلت نمونه کار کنید و نتیجه بگیرید که آیا خوش دست هستند یا خیر؟

در صورتی که مشخصات فنی دستگاه تبلت با نیاز های شما مطابقت داشت و سایز و اندازه و خوش دستی آن نیز مورد توجه شما قرار گرفت، می توانید اقدام به خرید تبلت مورد نظر خود از نمایندگی ایسوس کنید.

فروش تلفن همراه

بر خلاف تصور اغلب کاربران، کمپانی ایسوس تلفن همراه هم طراحی و تولید می کند. اغلب کاربران در جریان این موضوع نبوده و تصور می کنند که تنها دستگاه های لپ تاپ و تبلت توسط کمپانی ایسوس تولید می شود. اما در حقیقت، دستگاه های تلفن همراه از بهترین محصولات این برند بوده و با بالاترین کیفیت و مشخصات فنی قوی تولید می شوند.

یکی از برترین ویژگی دستگاه های تلفن همراه ایسوس، قیمت مناسب آن ها است. کمپانی ایسوس دستگاه ها را با کیفیت بسیار بالا تولید می کند و در عین حال برای آن ها یک قیمت مناسب در نظر می گیرد؛ به این ترتیب هم یک وجه تمایز بسیار بزرگ میان خود و رقیبانش ایجاد کرده و هم سبب می شود تا کاربران بیشتری توانایی خرید این دستگاه ها را داشته باشند.

دستگاه های تلفن همراه ایسوس نیز در نمایندگی ایسوس پایتخت به فروش می رسد. دستگاه های تلفن همراه هم مانند دستگاه های تبلت امکان تست دارند و شما می توانید با دستگاه های نمونه ای که در این نمایندگی وجود دارند، کار کنید تا متوجه شوید که دستگاه مناسبی برای شما هستند یا نه.

فروش مانیتور

نمایندگی ایسوس پایتخت

برخی از افراد با توجه شغل و رشته ای که در آن مشغول به فعالیت هستند، نیاز به دستگاه های قوی با پردازنده و گرافیک بالا نیاز دارند. اما مسئله ای که در این میان وجود دارد، این است که دستگاه های لپ تاپ با چنین مشخصاتی فنی، بسیار گران قیمت هستند و همه افراد از پس پرداخت هزینه های خرید آن ها بر نمی آیند. بنابراین بهترین انتخاب برای آن ها، تدارک یک سیستم کامپیوتری است.

با تدارک یک سیستم، می توانید یک سیستم با قدرت بسیار بالا راه اندازید و در قبال آن هزینه بسیار کم و معقولی را پرداخت کنید. برای بستن این سیستم، به یک مانیتور خوب نیاز دارید. مانیتور های ایسوس گزینه های بسیار خوب و حرفه ای هستند که می توانید با مراجعه به نمایندگی ایسوس، آن ها را خریداری کنید.

خدمات پس از فروش

یکی از مهم ترین خدمات قابل ارائه در این نمایندگی، خدمات فروش است. همه محصولاتی که در این نمایندگی ایسوس به فروش می رسند، یک کارت گارانتی ۱۸ ماهه به همراه دارند که با همراه داشتن آن کارت، در صورت به وجود آمدن مشکلی می توانید دستگاه خود را به نمایندگی برده و برای بر طرف کردن مشکل آن از کارشناسان کمک بگیرید.

نمایندگی ایسوس پایتخت

مراکزی که دستگاه های غیر اصل را به جای دستگاه های اصل و اورجینال به کاربران می فروشند، معمولا از ارائه این کارت به مشتری ممانعت می کنند و همان طور که در بالا گفتیم، در صورت پیش آمدن مشکلی برای دستگاه هیچ گونه مسئولیتی را برای آن نخواهند پذیرفت.

توجه داشته باشید که همه مشکلات و آسیب های احتمالی به دستگاه در گارانتی آن پذیرفته نخواهد شد. مثلا مشکلاتی از قبیل ضربه خردن دستگاه و یا شکستن ال سی دی آن بر اثر برخورد با جسم سخت و دیگر مشکلاتی از این قبیل، شامل گارانتی نشده و جهت دریافت خدمات مربوط به تعمیر ان ها، باید به صورت جداگانه هزینه پرداخت کنید.

خدمات تعمیر در نمایندگی ایسوس در پایتخت

گاهی برای تعمیر دستگاه های الکترونیک یا دیجیتالی که داریم، به خدمات تعمیر نیاز پیدا می کنیم. اگر برای تعمیرات به سراغ افراد و یا مراکز نامعتبر و غیر حرفه ای برویم، ممکن است سبب به وجود آمدن مشکلات جدی در دستگاه خود شویم. به این تریبت متحمل هزینه های بسیار گزافی شده و در مواقعی حتی باید دستگاه خود را به صورت کامل تعویض کنیم؛ چرا که هزینه تعمیرات آن بسیار بیشتر از قیمت واقعی دستگاه می شود.

با مراجعه به نمایندگی ایسوس پایتخت برای دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات، می توانید خدمات مورد نیاز خود را به صورت کاملا حرفه ای دریافت کنید. در این نمایندگی برای تعمیرات هر کدام از دستگاه های دیجیتال ایسوس، کارشناسان مخصوصی حضور دارند که به صورت تخصصی تنها بر روی تعمیرات همان دستگاه فعالیت می کنند. به این ترتیب می توانید از کیفیت خدمات تعمیراتی که دریافت می کنید، به صورت کامل مطمئن باشید.

نمایندگی ایسوس پایتخت

لازم به ذکر است که در این نمایندگی، تعمیرات به صورتی انجام می شود که تا جای ممکن، قطعات دستگاه شما تعویض نشده و همان قطعه اصلی و فابریک دستگاه را تعمیر می کنند. اما در صورتی که قطعه مورد نظر قابل تعمیر نبود و تکنسین ها مجبور به تعویض قطعه بودند، پیش از این کار این موضوع را به صاحب کالا اعلام کرده و در صورت تایید و کسب اجازه از او، دست به تعوبض آن قطعه می زنند.

در مراکز نامعتبر کلاهبرداری های زیادی در زمینه قطعات دستگاه می شود. گاهی قطعه اصلا نیاز به تعویض یا حتی تعمیر ندارد و تکنسین ها بدون اجازه، دست به تعویض ان زده و قطعه اصلی را برداشته و یک قطعه فیک و تقلبی را جایگزین آن می کنند. گاهی اصلا هیچ تعمیر و تعویض قطعه ای صورت نمی گیرد و تکنسین ها برای دریافت سود بیشتر، به دروغ می گویند که قطعه را تعمیر کرده اند و در ازای آن مبلغ قابل توجهی را جهت دستمزد دریافت می کنند. به همین علت و علل دیگر حتما باید برای تعمیرات دستگاه دیجیتال خود به مراکز حرفه ای و معتبر مراجعه کنید.

سخن آخر

در این مقاله راجع به نمایندگی ایسوس پایتخت صحبت کردیم. خدماتی که در این مرکز ارائه می شود را شرح دادیم و گفتیم که همه خدمات به حرفه ای ترین صورت ممکن به کاربران ارائه خواهد شد. همچنین از وجود افراد متخصص در این مرکز صحبت کردیم و اعلام کردیم که خدمات تعمیرات به صورت کاملا حرفه و متمرکز به کاربران ارائه می شود.

ضمنا از وجود مشکلات احتمالی که در اثر مراجعه به افراد یا مراکز نامعتبری که برای دریافت خدمات به آن ها مراجعه می کنید، صحبت کرده و حتی چند مورد مثال زدیم. در صورتی که برای دریافت خدمات به مرکز نمایندگی ایسوس پایتخت مراجعه کردید، بازخورد خود را از مراجعه به این مرکز و دریافت خدمات از ان، برای ما در بخش نظرات بنویسید.

5/5 - (7 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>