نمایندگی گوشی ایسوس

نمایندگی گوشی ایسوس

نمایندگی گوشی ایسوس

نمایندگی گوشی ایسوس در بیان معرفی تاریخچه شرکت ایسوس توضیح میدهد که ایسوس از برند های موفق دنیا محسوب میشود که بسیار در دهه اخیر در صنعت تکنولوژی دیجیتال موفق بوده است و بسیاری از محصولات خود را نه تنها در کشور خود بلکه به پنج قاره مختلف ارسال میکند.

ایسوس از بزرگترین شرکت های دنیا در زمینه تولید محصولاتی همچون مادر بورد ، لپ تاپ ، تبلت ، ال سی دی ، کارت گرافیک و موبایل یا اسمارت فون ها می باشد .

ایسوس توسط چهار مهندس که قبلا در شرکت ایسر مشغول بودند در تایوان و شهر تایپه متولد شد از همان اول ایسوس از جمله برند هایی در زمینه تکنولوژی دیجیتال بود که حرف های زیادی برای گفتن داشت .

نمایندگی گوشی ایسوس

نمایندگی گوشی ایسوس

ایسوس را در سراسر دنیا پدر مادر بورد دنیا می دانند به طوری که در سال ۲۰۰۹ ایسوس نزدیک به ۳۰% مادر بورد های دنیا در کامپیوتر های کاربران را دارا بود و این مساله به آن برمیگردد که این برند توانسته بود مادر بورد هایی با کارایی های مختلف تولید و سراسر دنیا ارسال کند.

این شرکت در زمینه کارت گرافیک هم موفقیت ها بسیاری داشت و دارد به طوری که توانسته با برند های بزرگ در زمینه کارت گرافیک هم رقابت کند .

اما  ایسوس در سال ۲۰۰۷ برای همیشه بازی را عوض کرد ایسوس با تولید کامپیوتری به نام ای پی سی توانست نگاه تمام دنیا را به خود جلب کند این دستگاه یک لپ تاپ کوچک و ارزان بود که دیگر احتیاج به لوازم جانبی کامپیوتر های خانگی را نداشت.

ای پیسی توانست بیشتر جوایز و گواهینامه های بین المللی را در سطح جهان کسب کند که این کالا نه تنها انقلابی در صنعت تکنولوژی دنیا بود بلکه باعث شد همه این برند را یک برند مستقل بشناسند .

نمایندگی گوشی ایسوس

نمایندگی گوشی ایسوس

کارایی بالای گوشیهای ایسوس

ایسوس در زمینه لپ تاپ و گوشی توانسته بسیاری از نظرات را به خود جلب کند چراکه این محصولات ایسوس در تمام دنیا به محصولاتی سخت جان و با کارایی بالا میشناسند و در کشورمان ایران هم گوشی های موبایل ایسوس طرفداران بسیاری دارد .

پچراکه این مدل از گوشی ها به علاوه کیفیت خوبشان  از خدمات پس از فروش خوب ایسوس هم برخوردار هستند که این هم از دلایل محبوبیت ایسوس در کشورمان است . نمایندگی گوشی ایسوس تقریبا در تمام کلان شهرهای ایران وجود دارد و بسیاری از هم وطنانمان از این گوشی ها استفاده میکنند .

گوشی ایسوس

نمایندگی گوشی ایسوس

نمایندگی گوشی ایسوس

گوشی های ایسوس نه تنها از اوایل حضور اسمارت فون ها در ایران فعال بودند بلکه جزو برند هایی محسوب میشوند که همیشه بهترین کانفیگ ها و بروز ترین تکنولوژی ها در آن  استفاده شده و همچنین این برند جزو برند های فعال در ایران محسوب میشود که توانسته به صورت بروز تمام پرچم داران گوشی های برند خود را در ایران حاضر کند.

این برند نه تنها از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است بلکه توانسته با قیمت مناسب خود کاری کند که تمام اقشار جامعه بتوانند کاربر برند ایسوس باشند .

نمایندگی گوشی ایسوس

نمایندگی گوشی ایسوس

ایسوس و موبایل هایش بیشتر در آسیا و کشور های همچون چین ، هند و خود تایوان فعال هستند و گوشی های ایسوس را به نام  zenfone  در دنیا میشناسند .

نسل اول گوشیهای ایسوس

نسل اول این گوشی ها تقریبا دیر وارد بازار شد و زمانی به بازی پیوست که خیلی از برند ها فعال تر از ایسوس بودند zenfone در سال ۲۰۱۴ اولین نسل خود را به دنیا معرفی کرد و در این سال zenfone های ۴ ، ۵ و ۶ را به عنوان نسل اول خود به بازار عرضه کرد.

گوشیهای zenfone ایسوس

در سال ۲۰۱۵ نمایندگی های گوشی ایسوس در سراسر دنیا نسل دوم را به دنیا معرفی کردند که از آنها zenfone زوم و zenfone مکس موفق ترین ها بودند و اما در سال ۲۰۱۶ نوبت به نسل سوم گوشی های zenfone رسید که آنها را با نام سری ۳ در دنیا میشناسیم وهمچنین در سال ۲۰۱۷ سری ۴ و در سال ۲۰۱۸ سری ۵ را معرفی کردند.

در سال ۲۰۱۸ فرق بزرگی داشت و پرچم دار ایسوس در نمایندگی هایش zenfone مکس پرو بود که  به موفقیت های زیادی دست یافت و باعث شد که این برند به سود های هنگفتی برسد و در کنار تولید های اصلی خود که مادر بورد لپ تاپ و کارت گرافیک بود در زمینه گوشی های اسمارت هم به موفقیت برسد .

نمایندگی گوشی ایسوس در ایران با بیش از ۱۵ سال سابقه و ارائه خدمات به مشتریان توانسته محبوبیت این برند جهانی را در ایران بهبود ببخشد شما با ثبت پیشنهادات و انتقادات خود در سایت www.asustehran.com ما را در ارائه این خدمات بهبود کیفیت کار یاری فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

7 thoughts on “نمایندگی گوشی ایسوس

  • By Esmail - Reply

    سلام.وقت بخیر .ببخشید من یه گوشی ایسوس زنفون ۴ مکس دارم که خشاب سیمکارتش رو گم کردم…از کجا باید گیر بیارم.ممنون میشم راهنمایی‌کنید…۰۹۱۹۰۱۹۳۳۲۵

  • By Alishiya - Reply

    من گوشی asus zenfon 4max دارم نمایندگی ایسوز رفتم گف ال سیدی و باتریش رو نداریم و معلوم نی کی بیاد من باتری گوشیم نزدیک ۱۰،۱۵ روزع باد کردع ال سیدی هم تا ط صفحه امدع شکستگیش تبلت م هم ال سیدیش سوختع اول تحویل گرفتن رفتم بگیرم گفتن موجود نیس رسیدگی میشه عایا یا رایانه من نابود میشه؟

  • By ابراهیم پاریابی - Reply

    گوشی ایسوس دارم ک تعمیر کاراها گفتن برد مشکل داره یکبار تهران فرستادم گفتن برد مشکل داره .ایا پیش شما برد پیدا میشه؟zenfone,4maks.
    اثر انگشتش هم قطع کردن ایاددرست میشه؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام نه متاسفانه موجود نیست

  • By به به - Reply

    By Alishiya – مرداد ۳, ۱۳۹۸ ۴:۴۱ ب.ظ Reply

    من گوشی asus zenfon 4max دارم نمایندگی ایسوز رفتم گف ال سیدی و باتریش رو نداریم و معلوم نی کی بیاد من باتری گوشیم نزدیک ۱۰،۱۵ روزع باد کردع ال سیدی هم تا ط صفحه امدع شکستگیش تبلت م هم ال سیدیش سوختع اول تحویل گرفتن رفتم بگیرم گفتن موجود نیس رسیدگی میشه عایا یا رایانه من نابود میشه

  • By Arezo - Reply

    سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید من یه ایسوس زنفون ۴مکس پلاس گرفتم.تقریبا دو ماهی هست که باتریش تندتند خالی می‌کنه و داغ میشه گفتن ایسی شارژش نیم سوز شده بفرستم برای گارانتی درست میشه ممنون میشم جواب بدید.

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما با گارانتیش تماس بفرمایید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>