آموزش تعویض باتری Asus Q500A

آموزش تعویض باتری Asus Q500A

آموزش تعویض باتری Asus Q500A

آموزش تعویض باتری Asus Q500A

آموزش تعویض باتری Asus Q500A

آموزش تعویض باتری Asus Q500A

مقدمه :

پیشرفت تکنولوژی باعت به وجود آمدن نیاز های جدیدی در جوامع مدرن شده است. در گذشته کامپیوتر های صنعتی و امروزه لپ تاپ های صنعتی و خانگی بخش زیادی از نیاز های کاری و اداری مارا برطرف می کنند. و همچنین با خراب شدنشان مسائل و مشکلات عدیده ای برایمان به وجود می آورند. پشتیبانان سایت asustehran.com تلاش کرده اند تا با آموزش های مهارتی رایگان کمک شایانی به همه ی کاربران در جهت تعمیر لپ تاپ های صنعتی و خانگی بکنند.

چکیده :

آموزش تعویض باتری Asus Q500A کار بسیار آسانی است. کاربران به راحتی می توانند این کار را در منزل خود و در مدت زمانی حدود ۵ دقیقه انجام دهند. در سایت asustehran.com آموزش تعویض باتری به صورت گام به گام بررسی می شود. و همانطور که مشاهده می کنید وجود تصاویر گذاشته شده می تواند کمک خوب و قابل ملاحظه ای برای کاربران باشد.

در یک نگاه :

دستگاه لپ تاپ را طوری قرار دهید که قاب پشتی سیستم به سمت شما باشد. دو قفل کشویی را برای خود مشخص کنید. قفل کشویی ۱ را به سمت راست بکشید تا قفل آن باز شود. باید نشانگر قرمز نشان داده شود تا نشان دهد که قفل شده است. این قفل تا زمانی که به موقعیت قفل کشیده نشده باشد یعنی باز است. قفل کشویی ۲ را به سمت چپ بکشید تا قفل آن باز شود. هیچ شاخصی وجود ندارد که قفل شده باشد.

اگر قفل آن را به سمت چپ نکشید، این کلید در حالت قفل باقی می ماند. در حالی که قفل اول و دوم باز شده باشد، باتری را به بیرون بکشید تا خارج شود. هنگام بازگرداندن باتری جایگزین، مطمئن شوید که قفل کشویی ۱ را به موقعیت قفل کشیده اید. در غیر این صورت باتری ممکن است بشکند.

درجه سختی کار : بسیار آسان

تعداد مراحل : ۴

زمان مورد نیاز : ۵ دقیقه

مرحله اول :

  • دستگاه لپ تاپ را طوری قرار دهید که قاب پشتی سیستم به سمت شما باشد.

مرحله دوم :

  • دو قفل کشویی را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

  • قفل کشویی ۱ را به سمت راست بکشید تا قفل آن باز شود.

  • باید نشانگر قرمز نشان داده شود تا نشان دهد که قفل شده است. این قفل تا زمانی که به موقعیت قفل کشیده نشده باشد یعنی باز است.

مرحله سوم :

  • قفل کشویی ۲ را به سمت چپ بکشید تا قفل آن باز شود.

  • هیچ شاخصی وجود ندارد که قفل شده باشد. اگر قفل آن را به سمت چپ نکشید، این کلید در حالت قفل باقی می ماند.

مرحله چهارم :

  • در حالی که قفل اول و دوم باز شده باشد، باتری را به بیرون بکشید تا خارج شود.

  • هنگام بازگرداندن باتری جایگزین، مطمئن شوید که قفل کشویی ۱ را به موقعیت قفل کشیده اید. در غیر این صورت باتری ممکن است بشکند.

Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>