تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T

تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T

تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T

معرفی

کمپانی ایسوس اخیرا در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های تبلت رده متوسط تمرکز بسیار بالایی داشته و در جواب این تمرکز، موفق به تولید دستگاه های تبلت قدرتمندی شده که با وجود این قدرتمندی، از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. دستگاه تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T یکی از این دستگاه های تبلت است که مشخصات و شرایط ان مانند دستگاه های تبلتی است که در بالا ذکر کردیم.

طراحی و تولید

طراحی دستگاه تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T یک طراحی جالب و خلاقانه است و جنس بدنه آن، از جنس فلز آلومینیوم است. این دستگاه دارای ضخامت ۸٫۵ میلی متری است و با این ضخامت، چیزی در حدود ۱ میلی متر از دستگاه  آی‌پد نسل۳ تولید شده توسط کمپانی اپل، باریک تر و در نتیجه ظریف تر است.کمپانی ایسوس با افتخار بیان کرده که در تولید این دستگاه تبلت، از یک شیوه خاص و منحصر به فرد در قالب گیری فلز آلومینیوم استفاده کرده که این شیوه خاص، فقط در صنعت هوا فضا و تولید ماشین های مخصوص مسابقه، استفاده می شود. شیوه این قالب گیری به این صورت است که در ان از یک تکه جامد آلومینیوم به صورت منتخب جدا شده و بعد از آن، به شکل و فرم مد نظر، پرس می شود.

این دستگاه تبلت وزن حدود ۵۰۰ گرمی دارد که به علت داشتن همچین وزنی، به یکی از دستگاه های تبلت ۱۰٫۳۱ اینچی که تا کنون در بازار عرضه شده اند، تبدیل شده است. شرکت ایسوس برای کاهش وزن این دستگاه و تولید ان با یک وزن کم، از تکنولوژی خاصی به نام قالب ریزی نانو برای تولید این دستگاه استفاده کرده است. قالب گیری ترکیبی از فلز آلومینیوم و پلاستیک در سطح نانو به شیوه ای است که با بهره بردن از تزریق پلاستیک، به صورتی عمل می کند که انگار جنس پلاستیک به عنوان ریشه یک درخت قرار دارد و در فلز آلومینیوم به طور عمیق و ریشه دار شروع به رشد می کند.

تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T

این نوع از شیوه سبب شد تا کمپانی ایسوس دیگر نیاز به استفاده از قطعه های اضافی از جنس فلز مانند پیچ و مهره ها نداشته باشد و به جای آن ها، از قطعه های پلاستیکی در ساخت دستگاه خود استفاده کند. این قطعات پلاستیکی مانند همان قطعات فلزی از استحکام بالایی برخوردار هستند اما یک تفاوت با ان ها دارند و این تفاوت در وزن است که قطعات پلاستیکی وزن بسیار کمتر و سبک تری دارند.

بخش روبروی این دستگاه تبلت، به صورت کامل از یک صفحه نمایشگر با سایز ۱۰٫۱ اینچ و قاب نسبتا ضخیم دور آن تشکیل شده است. به جز این ها و یک دوربین جلو با مشخصات فنی ۲ مگاپیکسل، هیچ مورد دیگر مانند کلید ها یا پورت ها در بخش جلویی این دستگاه تبلت وجود ندارد. اگر از نمای پشت به این دستگاه نگاه کنید، متوجه می شوید که همان طور که در بالا گفتیم، جنس قاب پشتتی آن به صورت کامل از جنس فلز آلومینیوم است که در بخش وسط دستگاه، لوگوی ایسوس به صورت براق و برجسته قرار گرفته است. در بخش بالایی این قاب، یک نوار پلاستیکی وجود دارد که روی آن نوار، دوربین اصلی دستگاه با مشخصات ۸ مگاپیکسل قرار گرفته است. دوربین اصلی این دستگاه یک فلاش از نوع ال ای دی دارد که برای عکاسی در فضا ها با شرایط نوری ضعیف، بسیار کارامد است.

اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که علت وجود این نوار پلاستیکی در این دستگاه چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که علت وجود این نوار پلاستیکی از نظر کمپانی ایسوس، افزایش راندمان و کیفیت وای فای و جی پی اس این تبلت است. در بخش سمت چپی این دستگاه تبلت، یک پورت ۳٫۵ میلی متری برای هدفون و محل قرار گیری کارت حافظه اضافی دستگاه وجود دارد. همچنین ورودی HDMI و در زیر آن کلید خاموش و روشن کردن دستگاه قرار گرفته است. در بخش سمت راستی این دستگاه تبلت، کلید های کنترل صدا قرار گرفته اند و از به کار گذاشتن ورودی ها و کلید های اضافی در این سمت، به صورت جدی جلوگیری شده است. در بخش زیرین دستگاه نیز، ورودی های کابل شارژر و کایب کیبورد قرار گرفته اند.

کیبورد تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T

دستگاه تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T نیز مانند دستگاه های تبلت دیگر به دو صورت همراه با کیبورد و بدون کیبورد در بازار ارائه شده است. کیبورد این دستگاه به صورت کامل از جنس فلز آلومینیوم تولید شده و رنگ آن با رنگ دستگاه همخوانی داشته و در حقیقت هر دو یک رنگ هستند. کیبورد این دستگاه تبلت به صورت شیب دار طراحی شده و مانند خود دستگاه، از کیفیت بدنه خیلی خوبی برخوردارر است. وزن کیبورد دستگاه تبلت ۵۴۰ گرم است. زمانی که کیبورد را به دستگاه تبلت وصل می کنید، دستگاه به یک دستگاه نوت بوک تبدیل می شود و همه وزن آن به صورت کلی به وطن حدود ۱٫۱ کیلوگرم می رسد.

این دستگاه تبلت در حالت همراه با کیبور هم بسیار سبک است و در دسته تبلت های سبک قرار می گیرد. یکی از مزایای سبک وزن بودن کالا های دیجیتال این است که به آسانی می توان آن ها را حمل کرد و به هر مکانی که می خواهید ببرید. این مورد برای افرادی که تبلت را برای فرزند خود تهیه می کنند بسیار خوب و مثبت است. فرزند برای جا به جا کردن و حمل و نقب تبلت با خود به مکان های مختلف دچار مشکل نشده و به آسانی می تواند آن را همراه با خود ببرد. همچنین برای افرادی که از دستگاه برای کار خود استفاده می کنند نیز مناسب است و این افراد می توانند دستگاه تبلت خود را در جلسات کاری همراه خود ببرند و هیچ مشکلی از جانب جا به جایی و یا نگه داری آن نداشته باشند.

کیبورد این دستگاه تبلت یک مزیت دیگر هم دارد و آن امکان تایپ سریع است. علاوه بر این، با اتصال این کیبورد به دستگاه می توانید به قابلیت های دیگر مانند بلوتوث و وای فای با سرعت بسیار بالا دسترسی پیدا کنید.

باتری کیبورد

باید اعلام کنیم که در این کیبورد، یک باتری خیلی قوی و قدرتمند و با دوام تعبیه شده که زمانی که کیبورد را به دستگاه وصل می کنید، طول عمر باتری دستگاه تبلت به اندازه ۲ برابر بیشتر خواهد شد. در ادامه متن راجع به این مورد توضیحات بیشتری خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

نمایشگر تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T

صفحه نمایشگر دستگاه تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T یکی از بهترین صفحه نمایشگر های دستگاه های تبلت با سیستم عامل اندروید است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کمپانی ایسوس با استفاده از یک صفحه نمایشگر با کیفیت فول اچ دی و دقت بالا، توانست نور بیشتر و رنگ های طبیعی تر را در این دستگاه تبلت محقق کند و به راحتی پرچم دار شود. هنگامی که یک ویدیو با کیفیت فول اچ دی روی این دستگاه پخش می کنید، به آسانی می توانید برتر بودن صفحه نمایشگر این دستگاه را در مقایسه با صفحه نمایشگر دستگاه های دیگر مشاهده کنید. برای اینکه میزان کیفیت صفحه نمایشگر این دستگاه را درک کنید، آن را با صفحه نمایشگر دستگاه تبلت آی‌پد نسل ۳ تولید شده توسط کمپانی اپل مقایسه کردیم.

تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T

زمانی که صفحه نمایشگر این دو دستگاه را در کنار هم قرار دهید، متوجه می شوید که هر دو تقریبا از یک کیفیت یکسان و مشابه برخوردار هستند و پیدا کردن تفاوت در آن ها یک کار بسیار سخت و نشدنی است. دستگاه تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T در مقایسه با دستگاه آی‌پد نسل ۳ کمپانی اپل از قیمت بسیار کمتری برخوردار است و اینکه کیفیت صفحه نمایشگر آن ها با هم یکسان است، یک وجه تمایز بسیار بزرگ و رقابتی برای کمپانی ایسوس به وجود آورده است.

زمانی می توانید در جریان میزان دقت و زیاد بودن دقت صفحه نمایشگر این دستگاه قرار بگیرید که مشغول وب گردی در اینترنت شوید و یا فایل های متنی را در آن مطالعه کنید. همچنین زمانی که قابلیت Super IPS+ را در صفحه نمایشگر دستگاه فعال کنید، متوجه افزایش چشمگیر میزان نور و روشنایی آن می شوید. میزان روشنایی ان به صورتی است که حتی از میزان روشنایی صفحه نمایشگر دستگاه های تاپ و پرچم دار موجود در بازار هم بیشتر و با کیفیت تر است!

این میزان از روشنایی به افراد کمک می کند که حتی در فضا هایی که نور زیادی در آن ها حاکم است، به آسانی بتوانند با دستگاه کار کنند و محتوای موجود در صفحه نمایشگر را خوانده یا تماشا کنند. زاویه دید نیز در صفحه نمایشگر این دستگاه بسیار بالا و با کیفیت است و اگر صادقانه بخواهیم بگوییم، باید بگوییم که تقریبا هیچ گونه افت کیفیتی در هیچ کدام از زاویه های این دستگاه ندیدیم و به صورت کلی اصلا همچین چیزی وجود ندارد.

بلندگو و صدا

در بخش پشتی این دستگاه، بلندگو قرار گرفته است. زمانی که دستگاه تبلت را در حالت افقی در دست گرفته و از ان استفاده کنید، امکان دارد که دست شما بر روی بلندگو قرار گرفته و آن را بپوشاند. این تنها ویزگی منفی بلندگوی این دستگاه به حساب می آید و به جز این مورد، هیچ ویژگی منفی دیگری در این بخش از دستگاه وجود ندارد.

کیفیت صدای آن بسیار خوب و با کیفیت و مطلوب است و چیزی جز وضوح و شفافیت در صدای آن مشاهده نخواهید کرد. همچنین صدای بیس که توسط دستگاه تولید می شود، بسیار با کیفیت است و مورد رضایت کاربران قرار می گیرد. این دستگاه برای افرادی که با تبلت فیلم تماشا می کنند و یا موسقس گوش می دهند، یک دستگاه بسیار مناسب و منحصر به فرد بوده و به هیچ وجه از خرید آن احساس پشیمانی نخواهند کرد.

سخت افزار تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T

سخت افزار دستگاه تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T یک سخت افزار بسیار قوی و مناسب است. قدرت قدرت افزار این دستگاه تبلت به صورتی است که می توانید از ان برای انجام کار های گرافیکی سنگین استفاده کنید. همچنین می توانید بازی های سنگین را بر روی آن نصب کرده و برای ساعت ها به بازی کردن با ان مشغول شوید. بر خلاف دستگاه های تبلت دیگر که از قدرت سخت افزاری پایینی بهره می برند، این دستگاه قدرت سخت افزاری بسیاربالایی داشته و با وجود قیمت مناسبی که دارد، یک دستگاه منحصر به فرد محسوب می شود.

کاربرانی که کار های گرافیکی می کنند از جمله طرفداران پر و پا قرص این دستگاه هستند که با وجود پرداخت هزینه ای بسیار مناسب، می توانند صاحب یک دستگاه تبلت فوق العاده شوند و همه نیاز های خود را با آن بر طرف سازند.

حافظه

حافظه رم دستگاه تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T یک گیگ است که این حافظه یک گیگابایتی، دستگاه را به یک دستگاه مناسب و روان برای اجرای چند برنامه به صورت همزمان، تبدیل کرده است. این دستگاه در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگی تولید و در بازار عرضه شده است. ضمنا امکان افزایش حافظه آن به وسیله کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد و شما می توانید با استفاده از یک کارت حافظه جانبی، به آسانی اقدام به افزایش ظرفیت این دستگاه کنید.

دوربین

همان طور که گفتیم این دستگاه یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی دارد. عکس هایی که با دوربین این دستگاه ثبت می شود، کیفیت بسیار خوبی دارند که بسیار فرا تر از انتظار کاربران از دوربین یک دستگاه تبلت است. رنگ های تولید شده توسط این دوربین بسیار واقعی و با کیفیت بوده و همین سبب ثبت عکس های بسیار با کیفیت می شود. همچنین می توانید با این دستگاه به صورت فول اچ دی فیلمبرداری کنید و از تماشای فیلم های با کیفیتی که ثبت کردید، لذت ببرید. به جرئت می توانیم بگوییم که این دستگاه از معدود دستگاه های تبلتی است که یک دوربین بسیار با کیفیت و خوب دارد. که این هم یکی دیگر از نقاط قوت و وجه های تمایز آن با سایر دستگاه های تبلت موجود در بازار می شود.

باتری تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T

باتری این دستگاه نیز مانند سایر بخش هایش، از کیفیت بسیار خوبی بهره برده و بسیار پر قدرت است. با یک بار شارژ کردن دستگاه می توانید تا ساعت های طولانی از آن استفاده کنید و هر چه نور دستگاه در زمان استفاده شما از ان کمتر باشد، ساعت هایی که می توانید بدون شارژ کردن دوباره از آن استفاده کنید، بیشتر خواهد بود. باتری این دستگاه مانند باتری دستگاه های رده بالای بازار است و با توجه به قیمت دستگاه، یک باتری عالی و فوق العاده برای آن محسوب می شود. با خرید این دستگاه هیچ گاه از جانب باتری ان و یا میزان ساعات کارکرد و طول عمر آن، از خرید خود پشیمان نخواهید شد. ضمنا یک مورد فوق العاده دیگر در این دستگاه وجود دارد و این است که بر خلاف تصور عموم افراد، با اتصال کیبورد به دستگاه، طول کارکرد باتری ان با یک بار شارژ، به ساعات بیشتری افزایش پیدا خواهد کرد.

تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T

جمع بندی

بعد از بیان همه این موارد و بررسی تک تک بخش های دستگاه تبلت ایسوس مدل Transformer Pad Infinity TF700T، در نهایت انتخاب با شما است که با در نظر گرفتن نیاز های خود از یک دستگاه تبلت و بودجه ای که برای خرید آن کنار گذاشته اید، تصمیم بگیرید که برای خرید این دستگاه تبلت اقدام کنید یا نه…

خوبی این دستگاه این است که در نمایندگی ایسوس موجود بوده و با مراجعه به قسمت فروش تبلت ایسوس در سایت نمایندگی، می توانید به آسانی آن را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

  • حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
  • مقدار رم: ۱ گیگابایت
  • ساختار بدنه: فلز آلومینیوم
  • قطع سیم کارت: سایز اصلی
  • دوربین سلفی: دوربین وب کم با کیفیت ۲ مگاپیکسل
  • رزولوشن دوربین: ۸ مگاپیکسل
  • دوربین: دوربین اصلی
  • پشتیبانی از کارت حافظه: microSD
  • تراکم پیکسلی: ۲۲۴ پیکسل بر اینچ
  • کارکرد باتری: حداکثر ۱۰ ساعت در حالت ترکیبی و مداوم
  • اندازه: ۱۰٫۱
  • قابلیت‌ های دوربین: دوربین پشتی با کیفیت ۸ مگاپیکسل- فوکوس خودکار (Auto Focus)- مجهز به سنسور BSI
  • درگاه‌های ارتباطی: microUSB
  • رابط‌ ها: جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا
  • باتری: باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۲۵ وات-ساعت
  • بلندگو: استریو
  • فلش: ال ای دی
  • بلوتوث: نسخه‌ی ۳
  • شبکه های ارتباطی: بدون سیم ‌کارت
  • بازه‌ اندازه صفحه نمایش: بین ۱۰ تا ۱۳ اینچ
  • سایر قابلیت‌ ها: نمایشگر لمسی خازنی با تکنولوژی IPS و رزولوشن WUXGA قابلیت دریافت ۱۰ لمس همزمان کارکرد- باتری با کیبورد داک ۱۴ ساعت
  • فرکانس پردازنده‌ مرکزی: ۱٫۶ گیگاهرتز
  • وزن: ۵۹۸ گرم
  • سیستم عامل: اندروید
Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>