تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG

تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG

معرفی دستگاه

کاربران زیادی در این موضوع اتفاق نظر دارند که دستگاه های تبلت تولیدی کمپانی ایسوس، دستگاه هایی مفید جهت انجام امور مختلف هستند. ایسوس در زمان های گذشته، تمرکز خود را بر طراحی و تولید دستگاه های لپ تاپ گذاشته بود. اما در چند سال اخیر به طراحی و تولید دستگاه های تبلت کارامدی رو آورده است. یکی از این دستگاه ها، دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG است.

می توان گفت ایسوس در این زمینه هم به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرد و بازار رقیبان را کساد کرد. در نتیجه به صورت کلی می توان گفت که ایسوس در زمینه تولید تبلت ها با مشخصات فنی متفاوت و قیمت های مختلف به جایگاه خوبی در بازار و در میان رقیبان رسیده است. وجه تمایز ایسوس با دیگر تولید کنندگان دستگاه های دیجیتال این است که ایسوس علاوه بر طراحی و مشخصات فنی با کیفیتی که در دستگاه های تبلت ایسوس تعبیه می کند، به میزان قیمت آن ها نیز توجه کرده و سعی می کند محصولات را طوری قیمت گذاری کند که همه افراد قدرت و توانایی خرید ان ها را داشته باشند.

دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG نیز یک دستگاه متفاوت و جدید است که مشخصات و ویژگی های فوق العاده جالبی دارد. طراحی بدنه به صورت خلاقانه و زیبا، صفحه نمایشکر با کیفیت، ابعاد و وزن مناسب، امکان برقراری تماس تلفنی و … از جمله ویزگی های مفید و کارامد این دستگاه است. در ادامه همه بخش های دستگاه را بررسی کرده و مورد نقد قرار می دهیم تا خرید مطمئن تری داشته باشید.

طراحی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG

دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG با ویژگی های بسیار خاص و جذابی طراحی شده است. در میان این انبوه ویزگی های جذاب، قطعا رتبه مهم ترین آن ها به کیفیت ساخت و تولید آن تعلق می گیرد. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک است. اما یک نوع پلاستیک خاص، جدید و با کیفیت که زمانی که تبلت را در دست می گیرید، متوجه کیفیت بالای آن شده و لبریز از حس های خوب و هیجان انگیز خواهید شد. قاب پستی این دستگاه تبلت از پلاستیک نوع ساده طراحی و تولید شده و این باعث می شود تا هنگام کار کردن با آن، اندکی از اثر انگشت شما بر روی ان باقی بماند. که این یک ویزگی تقریبا منفی برای تبلت محسوب می شود.

تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG

تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG

دستگاه ذن‌پد۷ دارای وزن کم و ضخامتی به اندازه ۸٫۸۵ میلی متر است.به همین علت است که می توان ادعا کرد کار کردن با این تبلت در هر حالتی که باشد( عمودی و افقی) هیچ مشکلی را برای کاربر به وجود نخواهد آورد. البته کاربران باید این نکته را در نظر داشته باشند که در صورتی که دستگاه را در حالت افقی قرار داده و از آن استفاده کنند، دوربین و اسپیکر تبلت زیر دستشان قرار خواهد داشت. ابعاد این دستگاه بسیار مناسب بوده و در دسته تبلت های کوچک قرار می گیرد. طول این دستگاه تبلت حدود ۱۸۸ میلی متر و عرض آن حدود ۱۰۱ میلی متر است.

محل قرار گیری دوربین و اسپیکر

همان طور که در بالا به صورت غیر مستقیم اشاره کردیم، محل قرار گیری اسپیکر و دوربین ثانویه در بخش بالایی دستگاه قرار دارد و قسمت پایینی آن، کمپانی ایسوس لوگو معروف خود را قرار داده است. کلید های کم و زیاد کردن و کنترل صدا هم در بخش سمت راست دستگاه در کنار محل قرار گیری سیم کارت و کارت حافظه اضافی قرار دارند. به صورت کلی، دستگاه تبلت تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG از کیفیت بالایی در طراحی برخوردار است و در دسته تبلت های زیبا و خوش دست قرار می گیرد. بنابراین با در نظر گرفتن ویژگی ها و مشخصات آن، می توانید به خرید این تبلت به عنوان یک تبلت مناسب و کاربردی فکر کنید. قطعا یکی از گزینه های مناسب و مفید است.

صفحه‌ نمایشگر

دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG یک صفحه نمایشگر ۷ اینچی با دقت تصویر ۶۰۰×۱۰۲۴ دارد. این رزولوشن تراکم پیکسلی چندان بالایی ندارد و تراکم پیکسلی آن ۱۷۰ پیکسل بر اینچ است. شاید در نگاه اول این تراکم پیکسلی کم بیاید، اما اگر بازه قیمتی این دستگاه را بررسی کرده و مد نظر قرار دهید، متوجه می شوید که نسبت به قیمت از تراکم پیکسلی قابل قبولی برخوردار است. در این دستگاه فناوری IPS نیز به کار رفته که این فناوری افزایش گستردگی زاویه دید کاربر خواهد شد.

اگر از تجربه کاربری مان با این دستگاه بخواهیم صحبت کنیم، باید بگوییم که این دستگاه برای فعالیت های روزمره عادی و غیر سنگین مانند گردش در اینترنت یا چک کردن و فعالیت در شبکه های اجتماعی مختلف بسیار مناسب است. اما نکته ای که وجود دارد این است که بیشترین اندازه روشنایی این تبلت چندان زیاد نبوده و ممکن است در مکان هایی که از نور بسیار زیادی برخوردار هستند، به آسانی نتوانید از آن استفاده کنید. نکته دیگر راجع به این دستگاه این است که امکان تنظیم نور خودکار در آن وجود ندارد و در صورت تغییرات نوری محیطی که در آن قرار دارید، نور تبلت به صورت خودکار تنظیم نخواهد شد.

تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG

تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG

اما ویزگی لمس دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG بسیار قوی عمل می کند و هیچ زمانی از کار کردن با آن اذیت نخواهید شد. به صورت کلی با یک بررسی نهایی می توان اعلام کرد که هیچ نکته منفی بزرگ و آزار دهنده ای در این دستگاه وچود ندارد که کاربر را اذیت کند.

سیستم عامل، سخت‌افزار و کارایی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG

همان طور که در متن های پیشین هم گفتیم، کمپانی ایسوس از ذن‌پد ها ۳ نسخه به بازار وارد کرده است. نسخه ای که در این مطلب در حال بررسی آن هستیم، از نسخه ای است که شبکه ۳G را ساپورت کرده و پردازنده آن از نوع پردازنده کوالکام است. یک نسخه دیگر از آن وجود دارد که سیم کارت خور نیست و قابلیت برقراری تماس های تلفنی را ندارد. این دو مدل تقریبا از همه جنبه ها یکسان بوده و تنها در نوع پردازنده هایی که در ان ها به کار رفته است، با یک دیگر تفاوت دارند. نسخه ای که امکان خواندن سیم کارت و اجرای تماس های تلفنی را ندارد، دارای پردازنده مدیاتک است.

این دستگاه دارای حاقظه داخلی ۸ گیگ است که کاربران تنها از ۴ گیگ آن می توانند استفاده کنند. شاید بپرسید که پس بقیه این ۴ گیگ چگونه اشغال شده است؟ پاسخ شما این است که این ۴ گیگ باقی مانده، توسط نرم افزار و برنامه های خود تبلت اشغال شده است. لازم به ذکر است که اگر به حافظه بیشتری نیاز داشتید، می توانید یک کارت حافظه جانبی برای دستگاه تهیه کرده و آن را درون جایگاه خود قرار دهید. به این ترتیبت شما تا ۱۲۸ گیگ حجم بیشتر در دسترس خواهید داشت.

مورد بعدی که قصد بررسی آن را داریم، راه های ارتباطی دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG است. این دستگاه تقریبا از این لحاظ مانند دستگاه های تبلت دیگر هم رده اش است. بلوتوث، وای فای و او تی جی از جمله ویژگی هایی است که این دستگاه از آن بهره مند است. یک سری ویژگی های دیگر وجود دارد که در این تبلت تعبیه نشده اند. مادون قرمز و ان اف سی از جمله این ویژگی ها است.

یک ویژگی مثبت کارامد

اینکه کیفیت صفحه نمایشگر این دستگاه و قدرت سخت افزار آن چندان بالا و حرفه ای نیست، در عوض سبب یک ویژگی خوب و مثبت در این دستگاه شده. این موارد سبب شده تا باتری این دستگاه قوی تر شده و قدرت بیشتری داشته باشد. دوام باتری این دستگاه در حدی قوی است که در زمان هایی که کاربر به صورت مداوم و همیشگی از دستگاه استفاده می کند، تا ۹ الی ۱۰ ساعت دیگرنیاز به شارژ ندارد. که خب طبیعیتا این مورد یک ویژگی بسیار مثبت محسوب می شود و اگر با نگاه مقایسه ای به موضوع بنگریم، در مقایسه با دیگر دستگاه های تبلت هم رده اش نیز یک مزیت بزرگ دارد.

در این دستگاه مزیت های بزرگی وجود دارد که ان چند عیب کوچک را تحت الشعاع قرار داده و باعث می شوند تا اصلا به چشم نیایند. کاربرانی که این دستگاه را تهیه کرده و در مدت زمانی از آن استفاده کرده اند، بسیار احساس رضایت کرده و خرید آن را به دیگران نیز پیشنهاد می دهند.

دوربین

در دنیایی زندگی می کنیم که مردم در دستگاه های دیجیتال تبلت، به دنبال کیفیت دوربین و عکاسی و فیلمبرداری با ان نیستند. این موضوع تا حد بسیار زیادی در میان مردم جا افتاده که دوربین تبلت ها کیفیت بالایی نداشته و برای عکاسی های حرفه ای و ثبت عکس هایی که نیاز به کیفیت بالای آن ها دارید، نباید یک دستگاه تبلت تهیه کنید. دوربین دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG نیز مانند دوربین سایر تبلت ها از کیفیت معمولی و متوسطی برخوردار است. بنابراین با توجه به تفاسیر گفته شده، این دوربین کاملا معقول به نظر می اید و جای هیچ گونه گله و شکایتی برای کاربران باقی نمی ماند.

بر خلاف عکاسی با تبلت که معمولا طرفدار و مخاطب زیادی ندارد، اما برقراری تماس های ویدیویی با تبلت ها از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین دوربین جلوی دستگاه های تبلت معمولا اهمیت زیادی دارند و باید کیفیت معقول و مناسبی داشته باشند. در دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG نیز دوربین جلو کیفیت مناسب و معقولی داشته و می توان به اسانی از آن برای برقراری تماس های ویدیویی استفاده کرد و احساس خوشی را تجربه کرذ.

جمع‌بندی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG

یکی از سخت ترین انتخاب ها در میان انتخاب های خرید کالای دیجیتال، انتخاب یک دستگاه رده متوسط است. این دستگاه ها در همه موارد در میانه قرار دارند و از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. میزان متوسط بود ان ها در این حد است که نه می توان به آن ها گفت یک دستگاه عالی و نه می توان گفت یک دستگاه ضعیف…

اما در میان دستگاه های تبلت رده متوسط موجود در بازار، مشخص است که دستگاه های تبلت تولید شده توسط کمپانی ایسوس از دیگر تبلت های کمپانی های دیکر، بالا تر و برتر و بهتر هستند. از بین دستگاه های رده متوسط کمپانی ایسوس نیز دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG یک دستگاه خوب و مناسب محسوب می شود که یک انتخاب عالی برای استفاده از آن برای انجام کاری های همیشگی و عالی است.

تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG

تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG

در این مطلب این دستگاه را به صورت کامل و جامع بررسی کرده و حتی نتیجه کاربری با ان را نیز برایتان ذکر کردیم. در کنار ویژگی های مثبتی که داشت تعداد انگشت شماری ویژگی منفی داشت که اصلا به چشم نمی آیند. این تبلت در مقایسه با ویژگی ها و مشخصاتی که دارد، قیمت بسیار خوب و مناسبی دارد که باعث افزایش طرفداران آن در میان مردم شده است.

برای پرسیدن سوالات بیشتر و دریافت مشاوره، با کارشناسان حرفه ای و با تجربه مستقر در نمایندگی ایسوس تماس بگیرید.و همچنین برای تعمیر تبلت ایسوس با ما در ارتباط باشید.

مشخصات فنی دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z171KG

برای راهنمایی بیشتر شما و سوق دادن شما به سمت یک خرید مطمئن و منطقی، مشخصات فنی این دستگاه را در کنار هم جمع کرده و در ادامه مطلب قرار داده ایم.

 

حافظه داخلی۸  گیگابایت
اندازه رم۱ گیگابایت
جنس ساختار بدنهپلاستیک
قطع سیم کارت:سایز میکرو (۱۲ × ۱۵ میلی‌متر)
دوربین سلفی:دارای سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل
اندازه رزولوشن دوربین۵ مگاپیکسل
دوربین:دارای دوربین اصلی
قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه:microSD
تراکم پیکسلی:به اندازه ۱۷۰ پیکسل بر اینچ
قابلیت پشتیبانی از سیم کارت:دارد – دو سیم کارته
اندازه:اندازه ۷ اینچ
قابلیت ‌های فراتر دوربین:قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس ‌ها و فیلم ‌ها
حس‌گرها:شتاب‌سنج (Accelerometer)- مجاورت (Proximity)
درگاه ‌های ارتباطی:microUSB
رابط‌ ها:جک ۵ میلی ‌متری صدا
مشخصات باتری:باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت ۳۴۸۰ میلی آمپر بر ساعت
نوع فلش دوربین:LED
نوع رادیو:رادیو FM
بازه‌ اندازه صفحه نمایش:کم تر از ۸ اینچ
بیشترین میزان ظرفیت کارت حافظه:۱۲۸ گیگابایت
سایر قابلیت ‌ها:قابلیت دریافت تا ۵ لمس در یک زمان
فرکانس پردازنده‌ مرکزی:۱٫۲ گیگاهرتز
میزن وزن:۲۷۰ گرم
5/5 - (7 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>