تعمیرات موبایل ایسوس

تعمیرات موبایل ایسوس

تعمیرات موبایل ایسوس

 

به گزارش نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس برند ایسوس از برند های مهم در دنیاست که محصولات بسیاری در سراسر دنیا تولید میکند و متوانیم ایسوس را یکی از غول های تکنولوژی موفق دنیا بدانیم این برند ۲۹ سال هست که فعالیت مداوم دارد و در ۵ قاره دارای نمایندگی های فعال است و در ایت ۲۹ سال فعالیت خود توانسته است به موفقیت های بسیار زیادی برسد . حال تعدادی از این موفقیت ها را بررسی میکنیم اما قبل از آن باید به مساله تعمیرات موبایل در ایران اشاره کنیم .

تعمیرات موبایل ایسوس

تعمیرات موبایل ایسوس

 

تعمیرات موبایل در ایران

تعمیرات امر بسیار مهمی در صنعت تکنولوژی دیجیتال است و از سال های گذشته تا کنون مقوله تعمیرات تغییرات بسیار زیادی داشته اند . همانطور که میدانید امروزه همزمان با تمام دنیا ایران هم از بروز ترین مدل های موبایل ها در بازار بهره می برند و کاربران علاقه زیادی به داشتن موبایل های آخرین مدل دارند.

اما این  موبایل های مدرن احتیاج به تعمیرات موبایل مدرن هم دارند در بسیاری از مراکز تعمیرات غیر مجاز در ایران تکنولوژی کافی برای تعمیرات وجود ندارد و این مراکز سعی دارند که با تجهیزات قدیمی موبایل ها مدرن را تعمیر کنند که این مساله با مشکلات زیادی برای کاربران همراه است .

تعمیرات موبایل ایسوس

تعمیرات موبایل ایسوس

برای تعمیرات موبایل ایسوس بهترین کار این است که این امر را به کارشناسان مجرب ایسوس بسپارید که در نمایندگی های ایسوس در سراسر ایران مستقر هستند . این کارشناسان که به دقت انتخاب شدند بسیار با تجربه و زبده هستند  و برخی از آنها از طرف ایسوس به کشور های صاحب تکنولوژی فرستاده شده و دوره های محتلفی دیده اند .

همانطور که گفته شد با مدرن شدن موبایل ها تعمیرات آن احتیاج به تجهیزات بسیار مردن دارد . ایسوس توانسته تمام نیاز های کاربران را نسبت به تعمیرات و تجهیزات تعمیرات تامین کند و پیشرفته ترین تجهیزات ، لوازم جانبی و لوازم یدکی را به کشورمان وارد کند . این در حالی است که بسیاری از برند های بزرگ قادر به وارد کردن تجهیزات خود نیستند و این بخاطر تحریم ها و مسائل سیاسی میباشد .

 

ایسوس توانسته درنمایندگی های خود سراسر ایران تعمیرات موبایل ایسوس را به مرحله جدیدی ببرد و بسیاری از کاربران از خدمات پس از فروش و تعمیرات موبایل ایسوس راضی هستند و شما هم با جستجو در موتور های جستجو گر مانند گوگل میتوانید دریابید که بسیاری از کاربران نظرات مثبتی راجع به این برند و خدمات پس از فروشش دارند و تعمیرات این برند را بیار حرفه ای ارزیابی کرده اند .

 

تاریخچه ایسوس

تعمیرات موبایل ایسوس

تعمیرات موبایل ایسوس

ایسوس برندی است که در سال ۱۹۹۰ در شهر تایپه کشور تایوان تاسیس شد . این برند توسط چهار مهندس که سابقا در برند ایسر فعالیت داشتند تاسیس شد . نام ایسوس را از پگاسوس اسب بالدار و افسانه ای یونان باستان گرفتند و نام کامل این شرکت ایسوس تک است . ایسوس در بسیاری از محصولاتی که تولید میکند موفقیت های بسیار چشمگیری کسب کرده است از محصولات ایسوس که تولید میشود میتوان به مادر بورد ، کارت گرافیک ، لپ تاپ ، تبلت ، اسمارت فون ، ای سی دی و تجهیزات شبکه شاره کرد .

ایسوس را در سراسر دنیا به پدر مادر بورد های جهان می شناسند ایسوس توانسته مادر بورد های مختلفی با کاربری های مختلف تولید کند به عنوان مثال ایسوس در زمینه گیمینگ مادر بورد های پیشرفته ای دارد و همینطور در زمینه ماینینگ و استخراج ارز دیجیتال برای همین در سال ۲۰۰۷ ایسوس و مادر بورد هایش در بیش از ۳۰% کامپیوتر های جهان حضور داشته اند که این خود موفقیت بسار زیادی برای این برند تایوانی محسوب میشود .

ایسوس از جمله برند هایی بوده است که جزو اولین ها در زمینه تولید لپ تاپ بوده است و برای برخی از تولیدات خود بیش از ۵۰۰۰ جایزه و گواهینامه بین المللی دریافت کرده است و میتوان گفت که ایسوس از جمله برند هایی است که در زمینه محصولات دیجیتال بسیار موثر و تاثیر گذار بوده است . ایسوس در سراسر دنیا بیش از ۱۷۰۰۰ کارمند دارد و ارزش این برند به بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار میرسد . این برند در دهه ۲۰۰۰ بخاطر نت بوک  یکی از محصولاتش بسیار مورد توجه جهانیان قرار گرفت و توانست بسیاری از نگاه ها را به خود جلب کند .

 

3.7/5 - (4 امتیاز)

2 thoughts on “تعمیرات موبایل ایسوس

  • By Mehdi - Reply

    گوشی زن فون۶ مدل t00g در اثر ضربه خراب شده لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید ۰۹۱۰۴۶۵۳۶۳۸___
    ۰۹۹۱۱۴۴۵۴۷۵

  • By فرهاد - Reply

    درود
    آیا ایسوس هیچ مدل گوشی موبایل داره که باتریش قابل خارج کردن توسط کاربر باشه؟
    من قصد خرید گوشی ایسوس دارم ولی برام خیلی مهمه که باتری ثابت نباشه.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>