تعمیر گوشی ایسوس

تعمیر گوشی ایسوس

تعمیر گوشی ایسوس

ایسوس یکی از بزرگترین شرکت های دنیاست که در زمینه تکنولوژی دیجیتال و آی تی فعالیت میکند . این شرکت که در شرق آسیا در کشور تایوان و شهر تایپه متولد شده محصولات زیادی تولید میکند که از جمله این محصولات میتوان به لپ تاپ ، تبلت ، گوشی ، مادر بورد ، ال سی دی ، تجهیزات شبکه و کارت گرافیک اشاره کرد . ایسوس تقریبا در تمام محصولاتی که تولید کرده و میکند به موفقیت های بسیار زیادی رسیده است و روز به روز این کمپانی تایوانی که در ۵ قاره حضور فعال دارد بزرگ و بزرگ تر میشود.

ایسوس در مدت زمان فعایت خود موفقیت های زیادی کسب کرده و در سال ۲۰۰۹ با تولید یک محصول توانست ۳۲۶۸ جایزه بین المللی را به خود اختصاص دهد این برند لپ تاپ ها و گوشی های بسیار با کیفیتی را ارائه میدهند و بیشتر موفقیت های این برند در سال های اخیر به خاطر فروش لپ تاپ های این برند بوده است ارزش مالی این برند بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار میباشد که روز به روز در حال افزایش است .

تعمیر گوشی ایسوس

تعمیر گوشی ایسوس

ایسوس توسط چهار مهندس که در زمینه آی تی در فعال بودن و سابقا در شرکت ایسر فعالیت میکردند تاسیس شد . این برند در ۲۹ سال پیش یعنی سال ۱۹۹۰ تاسیس شد که نام خود را از اسب بالدار یونانی بنام پگاسوس گرفتند و نام کامل این شرکت ایسوس تک است .ایسوس را در تمام دنیا به پدر نادر بورد های دنیا میشناسند چراکه ایسوس توانسته  با تولید مادر بورد های مختلف با کاربری های مختلف بازار مادر بورد دنیا را در دست خود بگیرد . و در سال ۲۰۰۷ ایسوس و مادر بورد هایش در بیش از ۳۰% کامپیوتر های دنیا حضور داشتند و این خود یکی از موفقیت های بسیار بزرگ ایسوس محسوب میشود .

 

ایسوس و زن فون ها

تعمیر گوشی ایسوس

تعمیر گوشی ایسوس

ایسوس از اوایل دهه ۲۰۰۰ ساخت گوشی را شورع کرده بود ولی به موفقیت های خاصی دست نیافته بود . تا سال ۲۰۱۴ ایسوس از گوشی هوشمند خود به نام زن فون رو نمایی کرد . نسل اول این گوشی ها در سال ۲۰۱۴ به نام های زن فون ۴ ، ۵ و ۶ به یازار عرضه شد اما در سال بعد ایسوس نسل دوم را با نام های خاص روانه بازار کرد .

زن فون زوم ، زن فون لیسر و زن فون مکس از جمله زن فون های ارائه شده در سال ۲۰۱۵ بودند . ایسوس داشت بازار خود را در زمینه گوشی های هوشمند پیدا میکرد و بسیاری از هدف های خود را کامل کرده بود با این حال در سال ۲۰۱۶ زن فون های نسل سوم و همچنین سال بعد زن فون های نسل چهارم را عرضه کرد و در سال ۲۰۱۸ ایسوس زن فون های مکس پرو و سری ۵ را روانه بازار کرد اما فرق عمده با سالهای گذشته این بود که تقریبا ۱۰ مدل تبلت هم با  این گوشی های هوشمند روانه بازار کرد .

خدمات پس از فروش ایسوس

تعمیر گوشی ایسوس

تعمیر گوشی ایسوس

ایسوس یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیر گوشی ایسوس است . این شرکت تایوانی توانسته بهترین خدمات را در زمینه تعمیر گوشی ایسوس در ایران ارائه دهد . تعمیرات گوشی های ایسوس دیگر مثل تعمیرات گوشی در سالهای گذشته نیست چراکه خیلی از سیستم های تعیین وضعیت و اسمبل کردن قطعات تغییرات بسیاری کرده است و برای همین احتیاج به تجهیزات بسیار پیشرفته دارد .

ایسوس توانسته تمام تجهیزات مورد نیاز برای اراده خدمات تعمیر گوشی ایسوس به صورت حرفه ای را به کشور بیاورد . این در حالی است که بسیاری از غول های تکنولوژی قادر به وارد کردن تجهیزات و لوازم یدکی کالای خود نیستند و این به دلیل تحریم ها و شرایط سیاسی کشور است .

ایسوس تیم های در نمایندگی های خود در سراسر کشور تشکیل داده است . این تیم ها متشکل از کارشناسان ، مهندسان و تکنسین های بسیار زبده و با تجربه هستند که برخی از آنها برای دیدن دوره های پیشرفته به برخی کشور ها سفر کرده آن و دوره های بین المللی دیده اند . این خدمات باعث شده که پروسه تحویل ، عیب یابی و تعمیر گوشی ایسوس را به حداقل زمان ممکن برساند . و بسیاری از کاربران از خدمات تعمیرات گوشی و لپ تاپ ایسوس بسیار راضی هستند .

5/5 - (1 امتیاز)

7 thoughts on “تعمیر گوشی ایسوس

  • By Moreza - Reply

    گوشی مدل z00ld دارم که بعدازظهر رفتن برق و وصل مجدد به شارژ بوده و بردش سوخته
    قابل تعمیر هست؟
    هزینه؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      باید دستگاه را ارسال بفرمایید چک شود

  • By چهرازی - Reply

    باسلام و خسته نباشید نمایندگی در شرق تهران هست که مراجعه کنم محدوده نارمک ممنون

    • By سهیل مهدی زاده -

      نه متاسفانه

  • By داریوش - Reply

    سلام تاچ کامل زنفون ۴ دارید

  • By مینا طلوعی - Reply

    با سلام وقت بخیر گوشی من ایسوس هستش شیشه ی دوربین جلو (سلفی نه، نه اونیکه روی صفحه هست نه) باید کجا ببرم سریع درست کنند (همین یه گوشی رو دارم پسرم باهاش توی برنامه ی شاد و مدرسه ست ) ممنونم

  • By داش مهتی - Reply

    سلام تاچ ال سی دی زن فون تری مکس دارید بفرستید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>