لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS - D

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS – D

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS – D

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS – D

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS - D

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS – D

مقدمه :

  لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS – D یکی از محبوب ترین لپ تاپ های GTX 1070 سال گذشته است. این لپ تاپ طراحی قابل قبولی دارد. یک صفحه نمایش با سرعت بالا refresh که در سایر نوت بوک ها یافت نخواهد شد و دارای یک خنک کننده کارآمدتر است. به طوری که کارایی و عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد. لپ تاپ های بازی خوبی وجود دارد. اما این مقاله در مورد یکی از آن ها است که از ایستادگی جمعیت است. Asus ROG GL503VS، همچنین به عنوان ROG Strix Scar Edition شناخته شده است. GL503 آخرین سری از نوت بوک های میان رده است که در سال ۲۰۱۷ Q4 راه اندازی شده اند. با طراحی و ویژگی های به روز شده، صفحه نمایش های پیشرفته و مهمتر از همه، خنک سازی بهبود یافته در خطوط GL502.

 

طراحی :

نقاط اصلی فروش آن عبارتند از تراشه گرافیکی GTX 1070 و صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز IPS با GSyncاست. درب بیرونی از یک آلومینیوم براق تیره ساخته شده است، با نام تجاری Republic Of Gamers. در لبه پایین و نوار پلاستیکی در بالای آن برای آنتن های بی سیم ساخته شده است. خطوط طراحی بیشتر از ROG Zephyrus را از لپتاپهای ROG Strix قدیمی تر یاد می گیرند. که اکثر مردم دوست دارند.

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS - D

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS – D

از سوی دیگر، داخلی لپ تاپ مانند پلاستیکی با اتمام فیبر کربن ساخته شده است. ما اینترفیس های مشابه را در خطوط Dell XPS دیده ایم. اما در این Strix این ماده کمی سخت تر از XPS من است و نه به عنوان rubbery. لبه ها نیز کمی واضح تر هستند. به عنوان فیبر کربن در اطراف آنها مانند XPS پوشش نمی دهد.

مواد تاریک نشان می دهد لکه ها و اثر انگشت، اما این نیز در مورد فلز بود. با توجه به این واقعیت که بدن اصلی کاملا محکم است و بدون انعطاف پذیری با استفاده روزمره و تایپ کردن مقاومت خوبی نشان می دهد. یک آرم خاکستری ROG زیر صفحه نمایش و آرم ASUS، Strix و Republic Gamers که در عرشه اصلی برجسته شده است.

همیشه دکمه روشن و خاموش را روشن می کنید، و همچنین ممکن است LED های وضعیتی که در زیر صفحه نمایش قرار دارند، متوجه شوند.

 لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS - D


لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS – D

صفحه کلید و پد لمسی :

صفحه کلید لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS – D خیلی از خطوط قبلی ROG Strix تغییر نکرده و من فکر می کنم اکثر مردم به خوبی با آن برخورد می کنند. طرح بندی بیشتر خوب است، اما منطقه NumPad و کلیدهای جهت دار کمرنگ هستند. من شخصا در مورد NumPad اهمیت زیادی ندارم. کلیدهای جهت دار در لپ تاپ های بازی مهم هستند و من فکر می کنم که Asus باید آنها را بهتر اجرا کند.

چهار کلید اضافی در بالای عرشه اصلی، برای Volume UP / DOWN، Mic و برنامه مرکز ROG، و نیز یک دکمه قدرت مخصوص به سمت راست ، با یک لوگو قدرت که همیشه قرمز روشن می شود. با این حال، می توانید نور پس زمینه از نرم افزار AURA که از قبل نصب شده است، کنترل شود.

زیرا این صفحه کلید دارای نور پس زمینه RGB با ۳ سطح شدت و ۴ منطقه است که می تواند به صورت جداگانه پیکربندی شوند. این خوب است، اما در عین حال حداقل استاندارد برای یک لپ تاپ بازی در این دوره است. کلیدها حس خوبی به لمس دارند و دارای یک کیبرد کوچک تقریبی هستند. آنها همچنین ۱٫۸ میلیمتر در قاب قرار می گیرند، که باید به تجربه کلی تایپ کمک کند. اما آنها کمی سفت و سخت هستند.

 لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS - D


لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS – D

صفحه نمایش :

صفحه نمایش لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS – D پانل سطح IPS با نرخ ۱۴۴ هرتز تجدید و GSync دارد. لپ تاپ دیگری با چنین صفحه نمایشی وجود ندارد و اگر شما در بازی هستید، این تفاوت در تجربه شما بسیار متفاوت خواهد بود. اگر شما به بازی نروید، خوب، مشت از همه شاید شما نباید در ابتدا به این رایانه نگاه کنید. اما بگذارید بگوییم شما هنوز GL503VS نیستید و هنوز علاقمند هستید. پس باید بدانید که این پانل نسبتا خوب است. اما بهترین انتخاب شما در لپتاپ ۱۵ اینچی از لحاظ روشنایی، شدت، یکنواختی یا رنگ نیست.

 لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS - D


لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS – D

نویز، گرما، اتصال :

Asus یک راه حل خنک کننده جدید را در GL503VS نصب کرده است. به هیچ وجه پیچیده نیست، اما به نظر می رسد که کاراییش خوب است. این شامل ۲ تا ۱۲ ولت است که دارای گرمادهنده اختصاصی و همچنین سه لوله گرما است. یکی برای پردازنده و یکی برای VRAM، یک اختصاصی برای پردازنده و یک پردازنده اختصاصی برای پردازنده گرافیکی.گردش هوا بهبود یافته نیز تا حدودی کمک می کند.

عمر باتری :

GL503VS دارای یک باتری ۶۲ وات است که خیلی مشابه ROG GL502VS قبلی است. این به اندازه متوسط برای این سری است. اما با توجه به مانیتور GSync و در نتیجه کمبود Optimus، شما نباید انتظار داشته باشید از این لپ تاپ به صورت شارژ استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر اطلاعات زیر را بررسی کنید : (روی ۳۰٪ روشنایی، تقریبا ۱۲۰ نیت تنظیم شده است): ۲۰ W (~ 3 ساعت استفاده) – ویرایش متن در Google Drive. حالت متعادل، صفحه نمایش در ۳۰٪، Wi-Fi ON؛ ۲۲٫۶ وات (~ ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه استفاده) – ویدیو Fullscreen 1080p در یوتیوب در اینترنت اکسپلورر. حالت متعادل صفحه نمایش در ۳۰٪، Wi-Fi ON؛ ۲۰٫۲ W (~ 3 ساعت استفاده) – ۱۰۸۰p fullscreen .mkv video در برنامه فیلم، حالت متعادل، صفحه نمایش در ۳۰٪، Wi-Fi ON؛ ۲۵٫۷ W (~ 2 ساعت و ۲۰ دقیقه استفاده) – ویدیو ۴K تمام صفحه .mkv در برنامه فیلم. حالت متعادل، صفحه نمایش در ۳۰٪، Wi-Fi ON .31 W (~ 2 ساعت استفاده) – مرور در Edge، حالت متعادل، صفحه نمایش در ۳۰٪، Wi-Fi ON .

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS - D

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Strix ROG GL503VS – D

ویژگی های کلی :

 مشخصات صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ، رزولوشن ۱۹۲۰ x 1080 پیکسل، IPS، ۱۴۴ HZ، GSync، مات .

پردازنده اینتل Kaby Lake Core i7-7700HQ، چهار هسته ای .

حافظه ۳۲GB DDR4-2400 (2x DIMMs) .

ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت SSD (M.2 80 میلی متر NVMe) + 1 TB HDD (2.5 “خلیج) .

اتصال اینتل ۸۰۲٫۱۱AC WiFi 8265 سهبعدی با بلوتوث ۴٫۲، Realtek RTL8168 Gigabit LAN . Ports 4x USB-A 3.1، ۱x USB-C Thunderbolt 3، HDMI 2.0، miniDP 1.2، LAN، کارت خوان SD، هدفون / میکروفون، Kensington Lock . Baterry 62 Wh، ۲۳۰ ولت آداپتور برق . سیستم عامل ویندوز ۱۰ . اندازه ۳۸۴ میلی متر یا ۱۵٫۱۱ “(عرض) ۲۶۲ میلی متر یا ۱۰٫۳۱” (د) ۲۵٫۴ میلی متر یا ۱ “(ساعت) . وزن ۲٫۵۲ کیلوگرم (۵٫۶ پوند)، ۰٫۹ کیلوگرم (۲٫۰ پوند) آجر برق . لوازم جانبی RGB صفحه کلید با پس زمینه – ۴ منطقه، بلندگوهای استریو، وب کم HD . ویدیو Nvidia GeForce GTX 1070 (8GB GDDR5 vRAM) .

5/5 - (2 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>