آموزش تعویض رویه صفحه نمایش Asus 1015E-DS03

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA – D

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA – D

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA – D

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA - D

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA – D

مقدمه :

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA – D یکی از ارزانترین لپ تاپ های جدید است که شما در خارج از یک Chromebook پیدا خواهید کرد. با این حال، اگر از وب سایت های چینی مانند Chuwi’s 14.1in LapBook استفاده می کنید. گزینه های ارزان تر نیز وجود دارد که هزینه آن کمتر از ۳۰۰ پوند است. حتی هزینه وظیفه واردات را نیز کاهش می دهد. در این نوع قیمت شما تعداد زیادی از موارد اضافی را دریافت نمی کنید. اما هارد دیسک بزرگ شما تقریبا ۱۰ برابر ذخیره سازی یک سطح فوق العاده بالا را دریافت می کند.

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA - D

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA – D

طراحی :

از طرف بازو، می توانید باور کنید Asus VivoBook Max X541SA فلزی است. درب و صفحه کلید از جنس آلومینیوم است.

اتصالات:

 Asus VivoBook Max X541SA دارای درایو نوری در سمت راست خود است. در سمت چپ USB 2.0، USB 3.0 و سوکت های USB 3.1 C به همراه خروجی های VGA و HDMI و یک پورت Ethernet هستند. اسلات کارت حافظه SD با اندازه کامل نیز در قسمت پایین جلو قرار دارد. این روزها تقریبا هیچ لپ تاپ حق بیمه از VGA پورت ها پشتیبانی نمی کند، اما ممکن است ضروری باشد.

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA - D

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA – D

صفحه نمایش :

 از TN صفحه به جای IPS نوع محبوب تر این روزها استفاده می کند. پانل های TN تمایل دارند تا زمان پاسخ سریع، اما تقریبا به طور جهانی به نظر می رسد از نوع IPS بدتر از زاویه دید آن نسبتا کوچک است. این فقط تاثیری بر نگاه کردن به صفحه نمایش از یک زاویه افقی ندارد.

زیرا شخصیت صفحه نمایش تنها از چند درجه شیب تغییر می کند. حداقل کیفیت TN تصاویر به اندازه کیفیت تصویر نمایش داده نمی شود. مانیتور TN تمایل به خرید بهتر از صفحه نمایش لپ تاپ دارد. صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچ و رزولوشن صفح آن ۷۶۶ × ۱۳۶۶ است. جایگزین کردن موقعیت آن به عنوان یک لپ تاپ خانگی به جای استفاده از خارج از منزل، حداکثر روشنایی در ۲۱۰cd / m2 بی نظیر است. عملکرد رنگ نیز محدود است، هرچند این تعجب نیست که استفاده از پانل نستیک پیچ خورده است.

کارایی سیستم :

برای یک محتوا کمی بیشتر، تمام سری Core i می تواند به عنوان چیپست های Premium، حتی Core i3 شناخته شود. اینتل مدل های Pentium، Celeron و Atom در ماشین های ارزان قیمت استفاده می شود. برای یک لپ تاپ مانند VivoBook Max، محدوده پنتیوم بهترین از سه است. این انرژی بیش از یک اتم مصرف می کند، اما تمایل دارد تا قدرت بیشتری از چیپ ست Atom یا Celeron ارائه دهد. Pentium N3710 یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتز و یک حالت پشت سر هم ۲٫۵۶ گیگاهرتز است. این عملکرد قابل قبول را با ویندوز ۱۰ ارائه می دهد.

صفحه کلید و پد لمسی :

Asus VivoBook Max X541SA به عنوان یک لپ تاپ با اندازه ۱۵٫۶ اینچ بزرگتر می تواند در کنار صفحه کلید معمولی NUM قرار بگیرد.فضای بسیار زیادی وجود دارد که در اطراف آن وجود داشته باشد. در نتیجه هیچ کلیدی به اندازه کافی کوچک نشده است.

احساس کمی غیر عادی است. مخصوصا در حال حاضر ما به کیبورد های نسبتا باریک کمی عادت داریم. همچنین در هنگام کار در اتاق تاریک هیچ نور پس زمینه صفحه کلید وجود ندارد. صفحه کلید Asus VivoBook Max X541SA جامد است، اما دوباره دارای برخی از عناصر است که به نظر اساسی نیست. نکته مثبت اینکه یک صفحه لمسی پلاستیکی بسیار صاف است. همچنین اندازه مناسبی دارد.

 لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA - D


لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA – D

کیفیت صدا :

آنها پشت مشبک های دایره ای بالای صفحه کلید زندگی می کنند. دارای صدای بسیار شفاف تر و خروجی بلند تر از آنچه که ما انتظار داشتیم هستند. با این لپ تاپ از دیدن فیلم و گوش دادن به موسیقی دلخواهتان لذت ببرید.

عمر باتری :

عمر باتری لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA – D حوب نیست.  ما به Asus VivoBook Max X541SA برای استفاده در سفر کاری تکیه نمی کنیم. فقط سه ساعت ۵۷ دقیقه پخش ویدئو ۷۲۰p در حلقه در ۱۲۰Cd / m روشنایی استاندارد دارد. اثبات قطعی است که Asus این لپ تاپ را برای افرادی که نیاز به یک کامپیوتر قابل حمل ندارند. ما فقط لپ تاپ هایی را که به شارژر متصل شده اند اغلب دیگر مشاهده نمی کنیم.

5/5 - (5 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>