نمایندگی ایسوس در دبی

نمایندگی ایسوس در دبی

این روز ها دبی به عنوان بهشت خریداران شناخته شده و اکثر برند ها در آن جا نمایندگی دارند. ایسوس نیز مانند سایر برند ها در دبی نمایندگی داشته و امروز می خواهیم راجع به نمایندگی ایسوس در دبی صحبت کنیم. اما پیش از آن، نخست بیایید علت اینکه دبی به بهشت خریداران شناخته شده را بررسی کنیم. به نظر شما چه عواملی سبب این موضوع شده است؟

عوامل زیادی می توانند در این موضوع نقش داشته باشند؛ اما یکی از مهم ترین آن ها، تشکیل و بزرگ شدن چرخه توریست ها در صنعت گردشگری این شهر است. دبی بزرگ ترین شهر در کشور امارات است. در سال های پیش که قوانین در کشور های عربی چندان به نفع خانم ها نبود یا اگر واضح تر بخواهیم بگوییم، حقوق خانم ها نادیده گرفته می شد، سطح صنعت گردشگری در این کشور ها متوسط رو به پایین بود و چندان رشدی نداشت. اما به تازگی کشور های عربی تغییراتی در قوانین خود به وجود آورده و بخش بزرگی از حقوق خانم ها را به آن ها برگردانده اند. به دنبال این موضوع، آزادی هایی در این کشور ها به وجود آمده که این خود یکی از عوامل موثر در رونق گرفتن صنعت گردشگری در این کشور ها است.

دبی نیز یکی از شهر های بزرگ و زیبا در کشور های عربی است و هزینه های زیاد و انبوهی برای زیبا سازی این شهر صرف شده است. با رونق گرفتن صنعت گردشگری، برند های مختلفی دست به اقدام برای اقتتاح نمایندگی در این شهر کردند تا بتوانند از این طریق به مردم سراسر جهان خدمات رسانی کنند.

چرا از نمایندگی ایسوس در دبی خدمات دریافت کنیم؟

یکی از سوال هایی که برای اغلب کاربران پیش آمده و از ما می پرسند، این است که چه چیزی سبب می شود تا نمایندگی ایسوس در دبی را ترجیح داده و از ان ها خدمات بگیریم؟ یا به عبارتی دیگر، چرا باید به جای دریافت خدمات از نمایندگی ایسوس در ایران، به نمایندگی ایسوس در دبی مراجعه کنیم؟

در نگاه اول شاید این سوال بسیار به جا و مناسبی برای کاربر باید اما با اندکی تفکر متوجه خواهید شد که پاسخ آن بسیار ساده است و در حقیقت همچین سوالی نباید پیش بیاید. اما در پاسخ به این افراد باید بگوییم که برند ایسوس یک برند خارجی است و محصولات آن در خارج از کشور به صورت دلاری خریداری شده و سپس به ایران وارد می شوند. همان طور که اغلب شما در جریان مدل واردات در کشور هستید، می دانید که در جریان خرید کالا از خارج و وارد کردن آن به ایران، افراد زیادی نقش دارند و اصطلاحا کالا یا محصول، چند دست می چرخد.

این چند دست چرخیدن کالا به طور قطع به ضرر کاربر است. اما چرا؟ به این علت که همه افرادی که در این مسیر نقش دارند، در حقیقت دارند برای کسب سود خود تلاش می کنند. بنابر این باید یک بخش از سود نیز سهم آن ها شود. به این ترتیب، از زمان خرید کالا تا وارد شدن آن به ایران، مقدار زیادی از هزینه ها به آن اضافه شده و در نهایت کالا خیلی گران تر از قیمت اصلی خود می شود. کاربران نیز چاره ای نداشته و مجبور هستند تا کالا را با قیمتی بالاتر از قیمت اصلی و واقعی خریداری کنند.

نمایندگی ایسوس در دبی

اما در نمایندگی دبی روند کار به این صورت است که خود کمپانی ایسوس به صورت مستقیم، اقدام به افتتاح نمایندگی در دبی کرده است. بنابر این محصولات به صورت مستقیم به کاربران فروخته شده و هیچ واسطه ای در این میان وجود ندارد. بدیهی است که کاربر می تواند کالا را با یک قیمت معقول و منطقی که در حقیقت همان قیمت اصلی کالا است، خریداری کند و مقدار زیادی از پول خود را سیو کند. به این ترتیب به آسانی می توانید به صورت مستقیم و عادی از نمایندگی ایسوس در دبی محصولات مورد نظر خود را خریداری کرده و وجه تمایز نمایندگی دبی را با دیگر نمایندگی های ایسوس در ایران، متوجه خواهید شد. نمایندگی ایسوس در دبی یک خرید عالی و هیجان انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

خدمات نمایندگی ایسوس در دبی

خدمات در نمایندگی ایسوس در دبی به صورت کاملا حرفه ای ارائه می شود. علت حرفه ای بودن آن نیز این است که در این نمایندگی افرادی مشغول به فعالیت هستند که توسط خود کمپانی ایسوس انتخاب و استخدام شده اند و بیشتر و بهتر از  هر شخص دیگری، به محصولات ایسوس تسلط دارند. این افراد معمولا توانایی صحبت به چند زبان را دارند و علت آن توریست خیز بودن شهر دبی است. تعداد زیادی از افرادی که برای دریافت خدمات به نمایندگی ایسوس در دبی مراجعه می کنند، خارجی بوده و از کشور های گوناگون هستند. به همین علت تسلط افراد مستقر در نمایندگی ایسوس در دبی، یک مزیت بسیار بزرگ به شمار می آید. همان طور که بار ها گفتیم و خودتان هم می دانید، الویت اول ایسوس برقراری رفاه و آرامش خاطر کاربرانش است.

اما در نمایندگی ایسوس در دبی چه خدماتی ارائه می شود؟ در این نمایندگی کلیه خدمات مربوط به فروش و تعمیرات کالا دیجیتال تولید شده توسط برند ایسوس به بهترین نحو ممکن ارائه می شود. اینکه در این نمایندگی خدمات مربوط به تعمیر کالا ها نیز ارائه می شود صحیح است؛ اما تمرکز بیشتر خدمات این نمایندگی بر روی فروش است. ضمنا لازم به ذکر است که در این نمایندگی تنها محصولات برند ایسوس به فروش رسیده و از هر گونه فروش محصولات برند های دیگر مانند سامسونگ، سونی، پاناسونیک، ال جی و … به صورت جدی خودداری می شود.

اگر قصد خرید یک کالای دیجیتال از برند ایسوس را داشته باشید اما دقیقا ندانید که چه مدل از محصول را باید خریداری کنید، می توانید به واحد مشاوره در نمایندگی ایسوس مراجعه کنید. در آن جا افرادی وجود دارند که با همه مدل های متنوع برند ایسوس آشنایی دارند. ان ها می توانند با در نظر گرفتن انتظارات شما و کاربردتان از دستگاه و همچنین بودجه مورد نظرتان برای خرید محصول، بهترین و منطقی ترین گزینه را در اختیار شما قرار دهند.

خدمات پس از فروش

شاید فکر کنید که اگر کاربران ایرانی ازنمایندگی ایسوس در دبی خرید کنند، از خدمات پس از فروش محصولات بی بهره می مانند. اما این طور نیست و همه کاربران در صورت خرید از نمایندگی ایسوس در دبی، از خدمات پس از فروش بهره مند خواهند شد. از زمان خرید محصول تا یک سال و نیم بعد، کالای شما شامل گارانتی خدمات پس از فروش شده و در صورت هرگونه مشکلی می توانید به نمایندگی ایسوس در دبی مراجعه کنید. اما اگر در ان زمان شرایط خروج از کشور برای دریافت خدمات را نداشتید چه؟

نمایندگی ایسوس در دبی فکر همه جا را کرده و این امکان را فراهم کرده تا در صورت وجود همچین موردی، کاربر بتوانید محصول را از طریق پست، به نمایندگی ارسال کند. البته طبیعی است که این فرایند اندکی زمان بر تر از مراجعه حضوری است؛ اما در صورت عدم وجود شرایط مراجعه حضوری برای کاربر، این امکان فراهم شده و می تواند یک گزینه خوب و منطقی برای دریافت خدمات پس از فروش باشد.

همان طور که میبینید در نمایندگی ایسوس در دبی، همه چیز برای کاربران سراسر جهان پیش بینی شده و راهکار وجود دارد. بنابراین با خرید از این نمایندگی، جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نخواهد ماند. یک خرید منطقی و خوب، با دریافت مشاوره رایگان، با قیمت مناسب و با همه امکانات مورد نظر شما…

پرسنل نمایندگی ایسوس در دبی

همان طور که گفتیم، افرادی که در نمایندگی ایسوس در دبی مشغول به کار هستند، به صورت مستقیم توسط خود کمپانی ایسوس انتخاب و استخدام شده اند. این افراد معمولا مهندسان فرهیخته ای هستند که همواره در جهت افزایش علم و اطلاعات خود در تلاش هستند. این افراد همواره اموزش می بینند و راجع به کلیه محصولات برند ایسوس و کاربر و ویژگی های آن ها، مطالعه می کنند.

نمایندگی ایسوس در دبی

ضمنا مطالعه و اموزش های این افراد به محصولات جدید ختم نشده و آن ها راجع به محخصولات قدیمی تر نیز مطالعه کرده و اطلاعات خود را بالا می برند. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که یک بانک اطلاعاتی قوی در اختیار دارید و می توانید به وسیله آن  راجع به همه محصولات اطلاعات کسب کنید و در نهایت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

قیمت محصولات در نمایندگی ایسوس در دبی

همان طور که در بالا نیز به صورت غیر مستقیم اشاره کردیم، قیمت محصولات در نمایندگی ایسوس در دبی بسیار مناسب و خوب است. علت این موضوع بر می گردد به اینکه کمپانی ایسوس خود به صورت مستقیم این نمایندگی را افتتاح کرده و متعاقبا محصولات نیز از کمپانی ایسوس به کاربران و مشتریان گرامی فروخته می شود.

یکی دیگر از علل قیمت های مناسب محصولات در این نمایندگی نسبت به نمایندگی های موجود در ایران، یکسان بودن ارز ها است. در نمایندگی های ایسوس در ایران، محصولات این برند را به صورت دلاری خریده و در نهایت بعد از وارد کردن به ایران، به صورت ریالی به مردم می فروشند. اما در نمایندگی ایسوس در دبی محصولات به همان صورت دلاری به مردم فروخته شده و هیچ نگرانی از بابت نوسانات ارز ها در بازار وجود ندارد.

نمایندگی ایسوس در دبی

به صورت کلی قیمت محصولات در این نمایندگی به اندازه ای مناسب و واقعی است که حتی افرادی که توانایی خروج از کشور را ندارند، ترجیح می دهند از نمایندگی ایسوس در دبی خریداری کنند. اما به چه صورتی همچین چیزی امکان پذیر است؟ این افراد معمولا این کار را به دوستان و آشنایان خود که از امکان خروج از کشور و مسافرت به کشور های خارجی را دارند محول می کنند. در حقیقت خرید خود را به این افراد سفارش داده و خرید از طریق یک فرد واسطه انجام شده و در نهایت به دست آن ها می رسد.

علاوه بر این، چندین سایت خارجی وجود دارند که امکان ارسال محصول به ایران را هم دارند. کاربران می توانند توسط این سایت ها کالای مورد نظر خود را سفارش داده و بعد از گذشت زمان لازم متناسب با قوانین آن سایت یا فروشگاه اینترنتی، سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند.

روند تولید محصولات ایسوس

کمپانی ایسوس یک کمپانی قدیمی است که سال های زیادی در این حوزه فعالیت می کند. این کمپانی همسو با پیشرفت تکنولوژی قدم بر میدارد و همواره در حال ارتقا محصولات خود و رفع عیب و نقص های احتمالی ان ها است. اگر به محصولات قدیمی تولید شده توسط ایسوس نگاهی بیاندازید و ان ها را محصولات جدید ایسوس مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که این کمپانی در زمینه طراحی و تولید کالای دیجیتال، پیشرفت چشمگیری داشته است.

البته این به معنای این نیست که محصولات قدیمی ایسوس خوب و با کیفیت نیستند. اتفاقا همان محصولات نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و برخی از آن ها حتی با محصولات جدید تولید شده توسط کمپانی های دیگر قابل مقایسه نیستند. یعنی در صورت مقایسه این ها با هم، محصولات قدیمی ایسوس برتری می کنند. علت اینکه می گوییم ایسوس پیشرفت کرده، به این علت است که در آن زمان ها تکنولوژی هنوز به این مرحله و رشد نرسیده بود و طبیعی است که محصولات تولید شده در آن زمان، نسبت به محصولات تولید شده کنونی، از لحاظ تکنولوژی و هماهنگی با آن، پایین تر باشند.

سخن آخر

در این مقاله راجع به نمایندگی ایسوس در دبی صحبت کردیم و خدمات قابل در این نمایندگی را برایتان شرح دادیم. همان طور که گفتیم، بیشتر تمرکز خدمات در این نمایندگی، مربوط به خدمات فروش می شود. کلیه محصولات طراحی و تولید شده توسط ایسوس در این نمایندگی به فروش می رسد.

ضمنا کارشناسانی نیز وجود دارند که می توانند شما را در انتخاب و خرید محصول مورد نظر راهنمایی کنند. این کارشناسان افراد با تجربه و حرفه ای بوده و در مسیر پیشرفت تکنولوژی حرکت می کنند و علم و اطلاعات خود را افزایش می دهند. راجع به قیمت ها نیز صحبت کردیم و اعلام کردیم که قیمت ها در این نمایندگی ایسوس بسیار مناسب و واقعی است.

مجموعا خرید از نمایندگی ایسوس در دبی یک انتخاب عالی و مفید بوده و از چندین جهت برای شما سودمند خواهد بود. می توانید جهت استفاده از مشاوره مشاوران مستقر در نمایندگی، با تلفن های نمایندگی نیز تماس بگیرید. اما از آن جایی که هزینه تماس های خارجی زیاد است، این مورد را چندان به کاربران ایرانی پیشنهاد نمی کنیم.

5/5 - (5 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>