نمایندگی ایسوس در شرق تهران

نمایندگی ایسوس در شرق تهران

شرکت ایسوس جهت خدمت رسانی آسان تر و کم هزینه تر به مشتریان خود، شعبه های متعددی با هدف نمایندگی این برند، افتتاح کرده است. در کلان شهر ها و شهر های بزرگ متناسب با جعمیت، تعداد این نمایندگی ها بیشتر است. نمایندگی ایسوس در شرق تهران از جمله نمایندگی هایی است که با کادر حرفه‌ای و متخصص خود، آماده خدمت رسانی به مردم گرامی است. این نمایندگی با پتانسیل بالایی که دارد، همواره در جهت رفع نیاز های مردم در یک مسیر مشخص و حرفه‌ای قدم برمیدارد.

در این نمایندگی، کلیه محصولات دیجیتال ایسوس(اعم از محصولات قدیمی و نوین) به صورت اصلی فروخته می‌شود. در نمایندگی ایسوس در شرق تهران، جهت فراهم شدن رفاه مشتری، محصولات برند های دیگر همچون پاناسونیک، سونی، سامسونگ، اچ پی و.. نیز فروخته می‌شود. اما مسلما تعدد و تنوع محصولات برند ایسوس از سایر برند ها بیشتر است و همه این محصولات، شامل گارانتی و خدمات فروش و خدمات تعمیرات می‌شوند.

نمایندگی لپ تاپ ایسوس در شرق تهران

در نمایندگی ایسوس در شرق تهران خدمات متفاوتی ارائه می‌شود. شما می‌توانید برای خرید دستگاه مورد نظر خود، به این فروشگاه مراجعه کنید یا آن را به صورت آنلاین سفارش داده، و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. در فروشگاه افراد حرفه‌ای حضور دارند که می‌توانند در مسیر خرید به شما مشاوره داده و شما را راهنمایی کنند.

به علاوه آن، ممکن است برایتان پیش آمده باشد که در حال کار با لپ تاپ خود باشید و مشکلی برای آن پیش بیاید. یا در حال جا به جایی لپ تاپ باشید و به هر علتی، ضربه‌ای به آن وارد شده و عملکرد آن دچار اختلال شود. در این زمان ها برترین راه حل تماس با نمایندگی ایسوس و دریافت مشاوره از کارشناسان مربوطه است. در صورت امکان رفع مشکل دستگاه شما با مشاوره تلنفی، مشاوران تا حل شدن مشکل شما را همراهی کرده و همه راهنمایی ها و امورش های لازم را به شما می‌دهند.

نمایندگی ایسوس در شرق تهران

نمایندگی ایسوس در شرق تهران

اما در صورتی که سیستم شما دچار یک مشکل اساسی شده که با راهنمایی تلفنی قابل حل نباشد، کارشناسان به شما توصیه می‌کنند که دستگاه خود را به نمایندگی برده و یا اگر امکان رفتن به آن جا را ندارید، دستگاه خود را با یک پیک سریع به نمایندگی ارسال کنید.

نمایندگی ایسوس حتی به شلوغی و ترافیک خیابان ها نیز توجه کرده و برای دسترسی آسان و سریع همه افراد به نمایندگی، شعبه های مختلفی را در مکان های متفاوت شهر تاسیس کرده است. در این شعبه ها، همواره افراد با مهارت و با تجربه‌ای حضور دارند که آماده ارائه خدمات نمایندگی ایسوس به مشتریان هستند. این افراد به صورت گزینش شده برای این کار انتخاب شده و  در همه حال با دریافت آموزش های حرفه‌ای مورد نیاز، به فکر پیشرفت در حوزه فعالیت خود هستند.

نمایندگی تبلت ایسوس در شرق تهران

همه خدماتی که بالاتر برای لپ تاپ های ایسوس گفتیم، برای تبلت های این برند نیز به حرفه‌ای ترین صورت ممکن، ارائه می‌شود. متناسب با عقیده مدیران شرکت ایسوس، مدیران مراکز نمایندگی ایسوس نیز بر این عقیده‌اند که همواره برقراری رفاه مشتریان و رفع دغدغه های آنان، در الویت قرار دارد. به سبب همین مورد، همیشه سعی می‌کنند که در خدمات دهی به بهترین نحو ممکن رفتار کنند و از افراد مفید و حرفه‌ای فعال در این زمینه، استفاده کنند.

نمایندگی ایسوس در شرق تهران

نمایندگی ایسوس در شرق تهران

افراد مشغول به کار در نمایندگی ایسوس، در هر سمت شغلی که باشند، از با مهارت ترین افراد آن دسته هستند. این افراد همه آموزش های لازم در زمینه مربوطه را دیده و هر روزه نیز اطلاعات و مهارت های خود را به‌روز کرده تا از دنیای تکنولوژی عقب نیفتند و بتوانند مفید ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. بنابراین همیشه خیالتان راحت است که در نمایندگی ایسوس همه مسائل مربوط به خرید و تعمیرات دستگاه یا دستگاه های خود را حل کرده و از آن خارج می‌شوید.

لازم به ذکر است که درنمایندگی ایسوس، پروسه تعمیر دستگاه ها به این صورت است که در مرحله نخست، دستگاه توسط اپراتور مربوطه دریافت می‌شود. بعد از آن به واحد کارشناسان و تکنسین های زبده و چیره دست منتقل شده و دستگاه توسط آن ها، عیب یابی می‌شود. در مرحله اخر نیز دستگاه به صورت کاملا حرفه‌ای و در زمان کم تعمیر شده و برای تحویل به صاحب آن، بسته بندی می‌شود.

علت خراب شدن دستگاه ایسوس

یکی از ویزگی های منفی دستگاه های دیجیتال این است که هرچه عمر استفاده از آن ها بیشتر شود، احتمال خراب شدن ان ها نیز افزایش پیدا می‌کند. یعنی با بالا رفتن سابقه کارکرد به علت افزایش اسهلاک، دچار مشکلاتی می‌شوند. خراب شدن باطری، خراب یا ضعیف شدن تاچ صفحه، افت کیفیت صفحه نمایشگر، اختلال در عملکرد برنامه ها و… از جمله این مشکلات هستند. اما نقطه عطف محصولات تولیدی برند ایسوس این است که حتی بعد از گذشت سال ها از تولید و استفاده دستگاه و پیشامد و مشکلاتی برای آن، این مشکلات قابلیت برطرف شدن دارند و شما را مجبور به خرید یک دستگاه جدید و صرف هزینه زیاد نمی‌کنند.

افراد مشغول به کار در واحد تعمیرات تبلت در نمایندگی ایسوس، دارای مهارت زیادی در این زمینه هستند و در سریع ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه ممکن دستگاه شما را تعمیر کرده و آن را تبدیل به یک دستگاه نو می‌کنند! به این ترتیب در بسیاری از هزینه های شما جلوگیری می‌شود.

واحد فروش و تعمیرات در نمایندگی ایسوس در شرق تهران ، آماده ارائه خدمات مفید به کاربران است.

نمایندگی ایسوس در شرق تهران

نمایندگی ایسوس در شرق تهران

در نمایندگی لپ تاپ ایسوس در غرب تهران، جدید ترین محصولات تولیدی برند ایسوس و انواع لوازم جانبی مناسب برای دستگاه های دیجیتال یافت می‌شود. این محصولات به صورت کاملا اورجینال به کشور وارد شده و اموزش کار کردن با آن ها توسط کارشناسان مربوطه در نمایندگی به افراد ارائه می‌شود. بنابراین حتی از این جنبه نیز هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد.

علت متفاوت بودن نمایندگی ایسوس در شرق تهران با دیگر نمایندگی ها در این است که در این نمایندگی، به هر سوالی که راجع به دستگاه ها و تعمیر ان ها وجود داشته باشد، پاسخگویی می‌شود. ضمنا اگر برای دریافت خدمات نمی‌توانید به فروشگاه فیزیکی بروید، این امکان وجود دارد که با مراجعه به سایت نمایندگی ایسوس، خدمات را در بستر آنلاین دریافت کرده و لذت ببرید.

خدمات قابل ارائه نمایندگی ایسوس در شرق تهران

همان‌طور که گفته شد، در نمایندگی ایسوس علاوه بر خدمات فروش، خدمات پس از فروش محصولات نیز به صورت کاملا متعهدانه و حرفه‌ای ارائه داده می‌شود. بعد از خرید دستگاه مورد نظر، اگر دستگاه شما دچار مشکل شد، به نمایندگی مراجعه کرده و کارت گارانتی آن را به کارشناسان مربوطه نشان دهید. بعد از تایید، دستگاه شما به بخش تکنسین های حرفه‌ای نمایندگی فرستاده شده و آن جا توسط این افراد تعمیر می‌شود.

اگر دستگاه شما در فرآیند تعمیرات نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، از قطعات خوب و درجه یک به این منظور استفاده می‌شود. در نتیجه حتی از لحاظ قطعات تعویضی و تعمیری نیز خیال شما راحت است. خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس بسیار گسترده بوده و از حوصله کاربران خارج است اگر همه این خدمات را در این مطلب ذکر کنیم. بنابراین در ادامه، تنها به برخی از این خدمات اشاره کرده‌ایم:

–              ارائه مشاوره تخصصی هنگام خرید محصول توسط مشاوران زبده و کاربلد

–              ارائه کلیه خدمات مرتبط با فروش دستگاه های ایسوس و خدمات پس از فروش آن ها

–              ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات دستگاه های دیجیتال برند ایسوس و دیگر برند ها

–              ارائه کلیه خدمات مرتبط با فروش تبلت های ایسوس و خدمات پس از فروش آن ها

–              ارائه خدمات فروش و تعمیرات سیستم های آل این وان ایسوس

–              ارائه خدمات فروش و تعمیرات مدل های مختلف گوشی موبایل ایسوس

–              فروش و تعمیر لوازم جانبی های دستگاه های دیجیتال

خدمات پس از فروش در نمایندگی ایسوس

خدمات پس از فروش نمایندگی ایسوس در شرق تهران به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی ارائه می‌شود. فرآیند این خدمات به این صورت است که دستگاه با توضیحات کامل راجع به مشکلاتش، به نمایندگی ایسوس تحویل داده می‌شود. بعد از تایید کارت گارانتی توسط کارشناسان و تحویل دستگاه، به واحد تعمیرات منتقل می‌شود. تکنسین های مربوطه دستگاه را عیب یابی کرده و نسبت به راه حل آن، تخمین هزینه می‌کنند.

نمایندگی ایسوس در شرق تهران

نمایندگی ایسوس در شرق تهران

در مرحله بعدی هزینه تخمین زده شده به صاحب کالا اعلام شده و در صورت دریافت تاییدیه از او، متخصصان برای تعمیر ان اقدام می‌کنند. در جریان مسیر تعمیرات، اگر دستگاه شما به تعویض قطعه نیاز داشت، این موضوع به صاحب کالا اعلام شده و مجددا در صورت کسب اجازه از او، قطعه تعویض می‌شود. همان‌طور که قبلا هم گفتیم، قطعه های تعویضی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خیال مشتریان از این بابت به کلی راحت است. برای دریافت مشاوره راجع به دستگاه خود، می‌توانید با شماره های درج شده در سایت نمایندگی ایسوس تماس بگیرید.

این نکته را در نظر بگیرید که واحد خدمات پس از فروش، به طور کلی از اطلاعات شخصی شما محافظت می‌کند. همه اطلاعات دریافت شده از شما توسط نمایندگی(مانند آدرس، شماره، نام شخص و…) فقط و فقط برای مراحل تعمیرات دستگاه شما استفاده شده و هیچ استفاده دیگری ندارد. وجه تمایز نمایندگی ایسوس در شرق تهران با دیگر نمایندگی های متفرقه این است که در این نمایندگی، بعد از پایان فرآیند ارائه خدمات پس از فروش، تست سالم بودن و کیفیت از دستگاه گرفته شده و از مثبت بودن این فرآیند اطمینان حاصل می‌شود.

چرا به نمایندگی لپ تاپ ایسوس مراجعه کنیم؟

در مواردی که دستگاه شما دچار یک عیب کوچک و سطحی می‌شود، احتمال بالایی وجود دارد که خودتان بتوانید عیب ان را برطرف کنید. در نتیجه دیگر نیاز به خارج کردن دستگاه و انتقال آن به مراکز خاص ندارید. اما اگر دستگاه شما دچار یک مشکل نسبتا جدی شده باشد، احتمالا از عهده برطرف کردن آن برنیایید. در این زمان به فردی متخصص در این زمینه نیاز دارید.

در همچین مواقعی باید به یک مرکز معتبر مراجعه کرده و دستگاه خود را برای تعمیر، تحویل دهید. با تحویل دستگاه خود به این مراکز، خیالتان از جانب دریافت خدمات صحیح و اصولی راحت است و دیگر هیچ نگرانی در این زمینه باقی نمی‌ماند.

قیمت محصولات ایسوس در نمایندگی

محصولات وارداتی به علت بالا و پایین شدن قیمت ارز های خارجی، متغیر هستند. در جربان روند وارد کردن این محصولات به درون کشور نیز، واسطه های زیادی وجود دارد که این موضوع به خود خود، یکی از علل افزایش قیمت است. علاوه بر این، افراد سودجو و کلاهبرداری وجود دارد که برای دریافت اندکی سود بیشتر، کالا های تقلبی و بی کیفیت وارد می‌کنند.

تفاوت نمایندگی ایسوس با دیگر فروشگاه ها در این است که نمایندگی ایسوس به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای، دستگاه ها را به کشور وارد می‌کند. بعد از آن نیز محصولات به صورت مستقیم به مشتریان فروخته می‌شود. به همین علت محصولات در نمایندگی ایسوس با قیمت منطقی و مناسبی به فروش می‌رسند.

البته باید این موضوع را در نظر داشت که این محصولات، در کنار قیمت مناسبی که دارند، کیفیت بالایی نیز داشته و کاملا اصل و اورجینال هستند. برای خرید محصولات ایسوس به صورت مستقیم از نمایندگی، می‌توانید به نمایندگی ایسوس در شرق تهران مراجعه کنید و از مشاوره کارشناسان نیز بهره‌مند شوید.

آدرس نمایندگی ایسوس در شرق تهران

اگر برای خرید محصولات یا تعمیر دستگاه های خود قصد مراجعه به نمایندگی ایسوس را دارید، هیچ نگرانی در رابطه با آدرس این فروشگاه وجود ندارد. در همه سایت های مرتبط و متعبر آدرس نمایندگی ایسوس در شرق تهران ثبت شده و با یک سرچ ساده می‌توانید ان را مشاهده کنید.

به علت خیابان های شلوغ و پرترافیک این روز ها، پبشنهاد می‌کنیم قبل از مراجعه حضوری به نمایندگی، با شماره های آن تماس گرفته و ساعت تقریبی مراجعه خود را متناسب با خدماتی که قصد دریافت آن ها را دارید، دریافت کنید. به این ترتیب زمان کمتری از شما در فروشگاه هدر رفته و با سریع ترین زمان ممکن، به خدمات خود دست پیدا می‌کنید.

همچنین می‌توانید پیش از حضور در فروشگاه فیزیکی، راجع به مشکل دستگاه خود یک مشاوره تلفنی دریافت کرده و روند خدمات را جلو بیاندازید. به این ترتیب نیز زمان کمتری از شما هدر رفته و می‌توانید زود تر به رفع ایرادات دستگاه خود بپردازید.

نمایندگی ایسوس در شرق تهران

نمایندگی ایسوس در شرق تهران

تماس با نمایندگی ایسوس

برای ارتباط تلفنی با نمایندگی ایسوس در شرق تهران، می‌توانید با شماره های ذکر شده در سایت نمایندگی ایسوس تماس برقرار کنید. همچنین می‌توانید به پشتیبانی آنلاین این نمایندگی پیام داده و به صورت آنلاین با فروشگاه ارتباط برقرار کنید. راه های ارتباطی نمایندگی ایسوس دارای تنوع و تعدد زیادی بوده و برای هر کاربری مناسب است.

کارشناسان ما آمادگی خدمت رسانی بیست و چهار ساعته به شما کاربران گرامی را دارند. ضمنا خیال شما از بابت با کیفیت بودن و مفید بودن خدمات ارائه شده راحت است و دیگر دغدغه ذهنی کیفیت خدمات را نخواهید داشت. کیفیت بالای خدمات در این نمایندگی به گونه‌‌ای است که با یک بار مراجعه به فروشگاه و دریافت خدمات، برای همیشه این انتخاب را نگه داشته و |آن را به دیگران نیاز پیشنهاد خواهید کرد.

کارشناسان و تکنسین های مستقر در نمایندگی ایسوس در شرق تهران، به واسطه علم و تجربه بالایی که در این زمینه دارند، با انواع مدل دستگاه های ایسوس آشنایی دارند و می‌توانند شما را راهنمایی کنند.  بنابراین اگر دستگاه شما نسبتا قدیمی است، هیچ نگرانی از این جانب نداشته باشید و با خیال راحت به نمایندگی ایسوس در غرب تهران مراجعه کنید.

سخن آخر

در این مطلب راجع به نمایندگی ایسوس در شرق تهران و خدمات قابل ارائه آن صحبت کردیم. پس از آشنا شدن با این مرکز، می‌توانید با خیال راحت تر اقدام به خرید یا تعمیر دستگاه خود کنید. اگر با مطالعه این مقاله پاسخ همه سوالات خود را دریافت نکردید، با نمایندگی ایسوس تماس گرفته و نسبت به دریافت پاسخ پرسش خود اقدام کنید. همکاران ما اماده خدمت رسانی به صورت حضوری و آنلاین، با بیشترین کیفیت ممکن هستند.

نمایندگی ایسوس در شرق تهران مفتخر است که همواره در تمام سال های فعالیتش، رضایت مشتریان را در دستور کار خود قرار داده و برای محقق شدن این هدف تلاش کرده است. امید است بتوانیم با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، پیشرفت های بیشتری را برای شما کاربران عزیز و گرامی رقم بزنیم.

 

5/5 - (6 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>