نمایندگی ایسوس در شیراز

نمایندگی ایسوس در شیراز

نمایندگی ایسوس در شیراز یکی از ستون های اصلی نمایندگی های ایسوس در ایران است. شیراز یکی از شهر های زیبا و پر جمعیت ایران است که مردمان زیادی در آن زندگی می کنند. مردم این شهر مانند سایر مردم از محصولات ایسوس به میزان زیادی استفاده می کنند. بنابراین وجود یک نمایندگی ایسوس در شیراز از واجبات است. با وجود این نمایندگی در شهر شیراز، مردم می توانند برای دریافت خدمات مرتبط با دستگاه های دیجیتال تولید شده توسط کمپانی ایسوس، به آن مراجعه کنند.

همچنین وجود این نمایندگی برای مسافران این شهر نیز ضروری است. همان طور که می دانید شیراز یک شهر توریستی است و هر ساله مسافران زیادی به آن سفر می کنند. قبلا به این صورت بود که اگر دستگاه های دیجیتال مسافران مانند لپ تاپ، موبایل، تبلت و .. خراب میشد، هیچ مکان معتبری وجود نداشت که آن ها دستگاه های خود را برای تعمیر به ان جا ببرند. اما حالا با افتتاح نمایندگی ایسوس در شیراز، خیال مسافران نیز از این بابت راحت است و در صورت پیشامد اتفاق یا مشکل غیر منتظره ای، می توانند به نمایندگی مراجعه کنند و خدمات مدنظر خود را دریافت کنند.

خدمات نمایندگی ایسوس در شیراز

نمایندگی ایسوس در شیراز از لحاظ ارائه خدمات، یکی از بهترین نمایندگی ها در ایران است. در این نمایندگی همه خدماتی که ممکن است مشتریان برای دستگاه های دیجیتال خود نیاز داشته باشند، ارائه می شود. اگر کسی قصد خرید یک لپ تاپ یا تبلت یا تلفن همراه یا حتی دیگر دستگاه های دیجیتال را داشته باشد، می تواند برای دریافت راهنمایی و مشاوره به نمایندگی ایسوس مراجعه کند و با مشاوران و کارشناسان صحبت کند. در آن جا همیشه مشاوران و کارشناسانی وجود دارند که اماده خدمت رسانی به مشتریان به مفید ترین و تاثیر گذار ترین حالت ممکن هستند.

رو راستی و حسن نیت  کارشناسان و مشاوران در نمایندگی ایسوس به گونه ای است که اگر کسی قصد خرید محصول داشته باشد و به نمایندگی مراجعه کنأف کارشناسان با او صحبت کرده و راجع به علت خرید و نیاز های فرد از او سوال می کنند. در نهایت اگر به این نتیجه برسند که شما نیاز به خرید دستگاه جدیدی ندارید و می توانید کار خود را با همان کامپیوتر قدیمی در خانه انجام دهید، این موضوع  را به شما گفته و می گویند که لازم نیست یک سیستم جدید بخرید و در نهایت شما را روانه خانه می کنند. به این ترتیب از صرف یک هزینه بزرگ و گزاف نجات پیدا کرده و کارتان نیز حل خواهد شد.

تعمیرات

یکی از خدمات مهم و اساسی در نمایندگی ایسوس که همیشه سعی می شود که به بهترین و مفید ترین حالت ممکن به کاربران ارائه داده شود، خدمات تعمیرات دستگاه ها است. تعمیرات دستگاه های دیجیتال باید به دست افراد متخصص و حرفه ای صورت بگیرد؛ در غیر این صورت نه تنها مشکل دستگاه شما حل نخواهد شد، بلکه ممکن است درگیر مشکلات جدیدی نیز بشود که این طول تعمیر و هزینه آن را افزایش خواهد داد.

نمایندگی ایسوس در شیراز

نمایندگی ایسوس در شیراز

گاهی نیز ممکن است مشکل دستگاه شما یک مشکل کوچک و ناچیز باشد که با یک بررسی طریف حل می شود اما شما در جریان این موضوع نیستید. اگر دستگاه خود را به یک فرد غیر حرفه ای و نامعتبر تحویل دهید و از او درخواست کمک کنید، ممکن است بخواهد برای کسب سود بیشتر به شما ذروغ گفته و عیب و ایراد دستگاه شما را بسیار بزرگ تر و جدی تر از آنچه که در حقیقت هست، نشان دهد.

همچنین ممکن است برای دریافت اندکی سود بیشتر، طی یک اقدام غیر حرفه ای اقدام به تعوبض قطعات لپ تاپ شما کنند. به این ترتیب قطعات یدک و سالم دستگاه را از آن جدا کرده و قطعات فیک و جعلی جدید را جایگزین آن خواهند کرد. به این صورت هم یک دستمزد جهت تعوبض قطعه و تعمیر سیستم دریافت کرده و هم یکی از قطعه های یدک جعلی خود را فروخته اند. همچنین می توانند قطعه فابریک سیستم شما را با یک قیمت گزاف به شخص دیگری بفروشند.

تعمیرات در نمایندگی ایسوس

بنابراین با وجود همه این احتمالات، زمانی که به مشکلی در  دستگاه خود برخورد کردید یا متوجه شدید که به تعمیر نیاز دارد، باید آن را به نمایندگی ایسوس ببرید. در آن ها تکنسین ها و کارشناسان صادق و قدرتمندی وجود دارند که وظیفه کمک و همراهی شما را به عهده گرفته اند. این کارشناسان دستگاه را از شما تحویل گرفته و راجع به آن سوالاتی می پرسند. بعد از بررسی دستگاه و عیب یابی آن، در صورت کسب تاییدیه از شما عملیات تعمیر را آغاز خواهند کرد. بعد از پایان یافتن تعمیر دستگاه، آن را به شما تحویل داده و در حضور شما یک تست کیفیت از دستگاه می گیرند. به این ترتیب می توانید از جانب کیفیت تعمیر و خدمات دریافتی خود در نمایندگی ایسوس در شیراز مطمئن باشید.

همچنین شیوه تعمیرات در نمایندگی ایسوس به این صورت است که تکنسین ها تا جای ممکن قطعات دستگاه شما را تعویض نکرده و سعی بر تعمیر آن ها در صورت نیاز می کنند. اما اگر قطعه مورد نظر قابل تعمیر نباشد و واقعا هیچ راه چاره دیگری نداشته باشند، محبورا دست به تعویض قطعه جهت ادامه روند تعمیرات می کنند. ضمنا پیش از تعویض قطعه این موضوع را به صورت کاملا روشن و واضح با شما در میان می گذارند. در صورتی که شما موافقت کرده و مجوز تعویض قطعه را صادر کنید، آن ها قطعه را عوض کرده و ادامه تعمیرات را انجام خواهند داد. ضمنا در این نمایندگی خدمات تعمیرات لپ تاپ اچ پی نیز ارائه می شود.

خدمات پس از فروش

یکی از خدماتی که مشریان زیادی به آن نیاز دارند، خدمات پس از فروش است. مشتریان در زمان خرید یک محصول خصوصا محصولات دیجیتال، اگر آن محصول شامل خدمات پس از فروش نشود مردد می شوند. زیرا نمی توانند از سالم بودن ان کالا اطمینان حاصل کنند و این یک امر کاملا طبیعی و عادی است و حق دارند. برخورداری از خدمات پس از فروش در زمان خرید یک کالای دیجیتال، یکی از مهم ترین ارکان محسوب شده و مشتری حق دارد تا این خدمت را طلب کند.

نمایندگی ایسوس در شیراز

نمایندگی ایسوس در شیراز

در نمایندگی ایسوس در شیراز خدمات پس از فروش ایسوس به صورت کاملا حرفه ای ارائه می شود. در زمان خرید کالا به شما این اطمینان داده می شود که تا ۱۸ ماه بعد از خرید کالا، در صورتی که مشکلی برای کالای شما پیش بیاید مسئولیت آن بر عهده نمایندگی ایسوس است. اگر که این مشکل قابلیت حل شدن داشته باشد، کارشناسان ان را به صورت کاملا رایگان برطرف کرده و هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد.

اما در صورتی که مشکل دستگاه شما قابلیت حل کردن نباید، کارشناسان دستگاه را از شما تحویل گرفته و دستگاه نو و سالم دیگری را به شما تحویل خواهند داد. یادتان باید برای دریافت خدمات پس از فروش، ارائه کارت گارانتی کالا حتما لازم و ضروری است.

قبل از تحویل خدمات پس از فروش باید کارت گارانتی را به کارشناس مربوطه تحویل داده و بعد از بررسی آن، اقدام به ارائه خدمات پس از فروش به شما خواهند کرد.

قیمت خدمات در نمایندگی ایسوس در شیراز

معمولا قیمت خدمات در نمایندگی ها مناسب است. اما در میان نمایندگی های واقعی و اصلی، نمایندگی های جعلی نیز وجود دارند که توسط افراد سودجو و کلاهبردار بنیان نهاده شده اند. در این نمایندگی ها هر خدماتی را که ارائه می دهند، در ازای آن مبلغ بالایی را دریافت کرده و به نام نمایندگی ایسوس از مردم سو استفاده می کنند. این نمایندگی ها معمولا مسئولیت خدماتی که به مردم ارائه می دهند را نپذیرفته و در صورت پیشامد هر گونه مشکلی، هیچ مسئولیتی در قبال آن قبول نمی کنند.

اما در نمایندگی ایسوس در شیراز که یکی از نمایندگی های اصلی و معتبر در ایران است، کارشناسان و تکنسین هایی وجود دارند که خدمات را با کیفیت مناسب و قیمت خوب و مناسب به مشتری ارائه می دهند. کلیه خدمات ارائه شده در این مکان تا یک ماه بعد از تحویل کالا به مشتری، شامل گارانتی شده و اگر مشکلی برای دستگاه بوجود آمد، مسئولیت آن به صورت کامل پذیرفته می شود. همه این ها به این علت است که مدیران نمایندگی، از کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز به صورت کامل اطمینان دارند و هیچ موردی وجود ندارد که با آن به صورت غیر حرفه ای برخورد کنند.

خدماتی که در این محل ارائه می شوند در کنار کیفیت بسیار خوب و بالایی که دارند، از قیمت پایینی برخوردار هستند. مدیران این نمایندگی اصل و الویت فعالیت خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته و حاضر نیستند برای دریافت سود بیشتر، خاطر مشتری مکدر شود. همان طور که قبلا هم در مطالب قبلی این موضوع را بیان کرده ایم، الویت کمپانی ایسوس همواره برقراری رفاه و اسایش مشتری است  و خدمات آن بر پایه و اصل مشتری مداری ارائه می شود.

پرسنل نمایندگی

چیزی که به نمایندگی ایسوس ارزش می دهد و اهمیت ان را مشخص می کند، پرسنل مستقر در ان است. نمایندگی بدون پرسنل حرفه ای و کار بلد ان عملا ارزشی نداشته و این کارشناسان و تکنسین های مستقر در نمایندگی هستند که میزان حرفه ای بودن و تخصص و کیفیت خدمات ارائه شده در این نمایندگی را مشخص می کنند.

نمایندگی ایسوس در شیراز

نمایندگی ایسوس در شیراز

در نمایندگی ایسوس یک کادر حرفه ای و با تجربه وجود دارد که هر کدام از آن ها سال های طولانی در این زمینه تجربه دارند. پرسنل در این نمایندگی به چند بخش فروش، تعمیرات، خدمات پس از فروش و مشاوره تقسیم شده و هر کدام از ان ها در بخش مختص به خودشان مشغول به فعالیت هستند. هر کدام از این افراد در دوره ها و سمینار های اموزشی مختص به حوزه فعالیت خود شرکت کرده و همواره در صدد افزایش علم و اطلاعات خود در ان زمینه هستند.

وجه تمایز

چیزی که این افراد را از سایر کارشناسان در نمایندگی های دیگر متمایز می کند، علاقه و استعداد ان ها در جهت پیشرفت است. این افراد همواره در مسیر رشد تکنولوژی حرکت کرده و در تلاش هستند تا تخصص خود را مطابق با این مسیر ارتقا دهند.

جالب است بدانید کارشناسان و تکنسین هایی که در بخش تعمیرات مشغول به فعالیت هستند، هر کدام به صورت تخصصی بر روی یک محصول کار می کنند. یعنی کارشناسان تعمیرات لپ تاپ با کارشناسان تعمیرات تبلت و دیگر کارشناسان متفاوت هستند و این گونه نیست که هر کارشناس همه محصولات را تعمیر کند.

این شیوه کمک کننده این است که تکنسین ها همه تمرکز خود را تنها بر روی یک محصول گذاشته و به صورت تخصصی تنها بر روی همان محصول فعالیت کنند. این موضوع نیز باعث شده تا نمایندگی ایسوس در شیراز از دیگر نمایندگی ها متمایز شده و محبوبیت زیادی را در میان کاربران و مشتریان پیدا کند.

آدرس نمایندگی ایسوس در شیراز

برای پیدا کردن آدرس نمایندگی ایسوس در شیراز، تنها کافی است در اینترنت سرچ کنید. ادرس این نمایندگی در تمام سایت های معتبر مربوط به این زمینه موجود است. خود نمایندگی ایسوس نیز دارای وب سایت اختصاصی بوده که در ان شماره ها و ادرس دقیق نمایندگی ذکر شده است.

نمایندگی ایسوس این امکان را برای کاربران فراهم کرده که پیش از مراجعه حضوری به نمایندگی، با شماره ها تماس گرفته و بهترین ساعت مراجعه را از کارشناس مربوطه دریافت کنند. به این ترتیب کاربران دیگر برای دریافت خدمات مدنظر خود دریافت کرده و از شر ساعت ها در ترافیک و یا صف مشتریان ماندن و صرف هزینه های گزاف زمان در امان خواهثید ماند.

سخن آخر

در این مقاله درباره نمایندگی ایسوس در شیراز صحبت کردیم. خدمات قابل ارائه در این نمایندگی را برایتان شرح داده و دلایلی آوردیم که بتوانید با خیال راحت به این نمایندگی و خدمات دریافتی از آن، اطمینان کنید. از یکی از وجه های تمایز این نمایندگی با دیگر نمایندگی ها صحبت کردیم که در بر داشتن کارشناسان و تکنسین های حرفه ای و متخصص بود.

وجود همچین افرادی در نمایندگی سبب اطمینان خاطر مشتریان شده و تنها با یک بار دریافت خدمات از این نمایندگی، به احساس رضایت و خشنودی قوی دست پیدا خواهند کرد. دستگاه های دیجیتال محصولات حساس و گران قیمتی هستند؛ به همین علت افراد برای خرید یا تعمیر آن ها حساسیت به خرج داده که این یک امر کاملا طبیعی است.

برای دریافت خدمات از نمایندگی ایسوس در شیراز می توانید به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کنید. در صورتی که شرایط مراجعه حضوری به نمایندگی را ندارید، این موضوع را با یک تماس با کارشناسان در میان گذاشته و شرایط دریافت خدمات در محل را از آن ها دریافت کنید. فراموش نکنید که برقراری رفاه و آسایش شما از جمله مهم ترین الویت های مدیران نمایندگی ایسوس در شیراز است.

Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>