نمایندگی ایسوس در پیروزی

نمایندگی ایسوس در پیروزی

با افزایش محبوبیت محصولات برند ایسوس در میان کاربران، این کمپانی اقدام به افتتاح شعبه های مختلف نمایندگی در مناطق مختلف کرده است. ایران نیز یکی از کشور های پر و پا قرص این برند است. جهت رفاه کاربران و پاسخگویی به نیاز آن ها، در سراسر ایران نیز شعب متعدد نمایندگی ایسوس بنیان نهاده شده است. نمایندگی ایسوس در پیروزی، یکی از نمایندگی های مذکور است.

در این نمایندگی خدمات متعددی ارائه می‌شود. خرید و فروش محصولات، تعمیرات لپ تاپ ایسوس، تعمیر لپ تاپ سونی، فروش لوازم جانبی دستگاه های مختلف، خدمات پس از فروش محصولات برند ایسوس و… از جمله خدمات قابل ارائه در این نمایندگی است.

خدمات نمایندگی ایسوس در پیروزی

خدمات قابل ارائه در این نمایندگی، کلیه خدمات مرتبط با محصولات برند ایسوس است. کلیه خدمات قابل ارائه شده در این مرکز بر اساس تحقیقات بازار و نیاز های مشتریان بوده و کاملا هوشمندانه برنامه ریزی شده اند. مشتریان به هرگونه خدماتی که در این زمینه نیاز داشته باشند، می‌توانند در نمایندگی ایسوس در پیروزی آن را دریافت کنند. همه خدمات مرتبط با خرید و فروش محصولات تولیدی این کمپانی، تعمیرات انواع دستگاه های دیجیتال، فروش قطعه های یدک به صورت اورجینال و خدمات پس از فروش از خدمات این نمایندگی است. در ادامه هرکدام از این خدمات را به صورت منحصرا شرح خواهیم داد.

خرید و فروش

در این نمایندگی خرید و فروش محصولات برند ایسوس و دیگر برند های مشابه و با کیفیت به فروش می‌رسد. در نمایندگی ایسوس در پیروزی چندین نفر از افراد حرفه‌ای و متخصص حضور دارند که می‌توانند در این زمینه به مشتریان کمک کنند. افراد با سلیقه های متفاوت، با کاربری مد نظر مختلف و با هر بودجه‌ای که باشند، می‌توانند به نمایندگی ایسوس مراجعه کرده و خرید سودمندی را تجربه کنند.

نمایندگی ایسوس در پیروزی

نمایندگی ایسوس در پیروزی

ضمنا لوازم جانبی همه محصولات موجود در نمایندگی ایسوس نیز به فروش می‌رسد. یعنی شما به آسانی و تنها با مراجعه به یک فروشگاه، می‌توانید همه وسایل مدنظر خود را خریداری کرده و سپس به صورت مستقیم به خانه بروید. برای لوازم جانبی دستگاه ها نیز افراری حضور دارند که کمک می‌کنند مشتری برترین خرید را با یک هزینه کم و منطقی تجربه کند.

تعمیرات

تعمیرات دستگاه های برند ایسوس و دیگر برند های مشابه، از مهم ترین خدمات قابل ارائه در نمایندگی ایسوس در پیروزی است. بخش تعمیرات نمایندگی ایسوس مجهز به قدرتمند و حرفه‌ای ترین نیرو های تکنسین و ابزار و تجهیزات مورد نیاز است. هر دستگاهی با هر مشکلی، در این نمایندگی قابل تعمیر است.

افراد متخصص و حرفه‌ای که در بخش تعمیرات مشغول به کار هستند، همگی افراد با تجربه و با مهارتی هستند. این افراد به واسطه سال ها فعالیت در این حوزه، با همه محصولات برند ایسوس آشنا بوده و حتی محصولات قدیمی تر را نیز می‌توانند تعمیر کنند. افراد مذکور همواره سعی بر این دارند که تا جای ممکن، قطعات دستگاه را تعویض کرده و از قطعات فابریک خودشان استفاده کنند.

در برخی موارد، برخلاف تلاش زیاد تکنسین ها، قطعه ای در دستگاه مشکل دارد که قابل تعمیر نیست. در این مواقع قطعه باید تعویض شود. اما روند تعویض قطعه به چه صورت است؟ در ابتدا کارشناسان با صاحب کالا تماس گرفته و او را در جریان روند تعمیر می‌گذارند. سپس به او اطلاع داده که دستگاه شما نیازمند تعویض قطعه است و میزان حدودی هزینه قطعه را اعلام می‌کنند. در صورت کسب تاییدیه از صاحب کالا، روند تعمیر ادامه پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است کلیه قطعات یدک استفاده شده برای تعمیرات، اورجینال و اصلی است. ضمنا تمیرات در نمایندگی ایسوس نیز شامل یک ماه گارانتی می‌شود و در این یک ماه در صورت پیشامد مشکلی، می‌توانید مجددا به نمایندگی مراجعه کرده و خدمات دریافت کنید.

فروش قطعه های یدک

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حین کار کردن با لپ تاپ، تبلت یا موبایل خود، متوجه مشکلی در آن شود. مثلا متوجه کم و زیاد شدن نور صفحه شوید یا شاهد زود به زود شارژ خالی کردن دستگاه خود باشید. این ها نشانه هایی از وجود مشکل در دستگاه است. برخی از مشکلات چندان جدی نبوده و برای تعمیر آن ها، اندکی تخصص و مهارت کافی است. خیلی از افراد این میزان تخصص و مهارت را دارند و به آسانی می‌توانند مشکلات سطحی دستگاه خود را برطرف کنند.

اما در روند بعضی از این تعمیرات، فرد متوجه می‌شود که باید یک قطعه از دستگاه را عوض کند. اگر قطعه تعویضی از جای معتبری تهیه نشود و از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، نه تنها دستگاه تعمیر نخواهد شد، بلکه دچار مشکلات دیگری نیز می‌شود.

نمایندگی ایسوس در پیروزی

نمایندگی ایسوس در پیروزی

نمایندگی ایسوس در پیروزی یکی از مراکز معتبری است که می‌توانید لوازم یدک دستگاه های دیجیتال خود را از آن تهیه کنید. قطعات یدکی به فروش رسیده در این مرکز کاملا اصل و اورجینال بوده و مدیران این مرکز، از فروش هرگونه قطعات فیک و بی کیفیت به طور جدی خودداری می‌کنند. ضمنا اغلب قطعات نیز گارانتی دارند و در صورت پیشامد مشکلی برای ان ها، می‌توانید به نمایندگی مراجعه کرده و مشکل را بیان کنید. کارشناسان به زودی به یاری شما خواهند شتافت.

خدمات پس از فروش

کلیه دستگاه های قابل فروش در نمایندگی ایسوس، شامل ۱۸ ماه گارانتی می‌شوند. یعنی شما تا یک سال و نیم بعد از خرید محصول مورد نظر خود، در صورت پیشامد هر مشکلی می‌توانید به نمایندگی ایسوس در پیروزی مراجعه کنید. کارشناسان و افراد مستقر در نمایندگی، به سرعت نسبت به رفع مشکل دستگاه شما اقدام خواهند کرد. بعد از ۱۸ ماه نیز تعمیرات دستگاه شما انجام خواهد شد؛ منتهی دیگر شامل گارانتی نشده و هزینه آن به صورت جداگانه دریافت خواهد شد.

لازم به ذکر است شکستگی بر اثر ضربه، سوختن ال سی دی به علت ریخته شدن آب، ترک بر اثر بی دقتی و حمل و نقل و هرگونه آثار مخرب دیگری از این قبیل، شامل گرانتی نشده و هزینه آن به صورت جداگانه دریافت خواهد شد. پیش از فروش محصول نیز همه توضیحات مربوط به گارانتی به صورت کامل به شما ارائه خواهد شد. همینطور توصیه ها و آموزش های مورد نیاز برای حمل و نقل و استفاده صحیح از دستگاه برای شما بیان می‌شود. در نهایت دستگاه به صورت کاملا سالم به شما تحویل داده شده و شما موظف به نگهداری صحیح و مراقبت در حمل و نقل ان هستید.

نمایندگی مجاز ایسوس در پیروزی

نمایندگی ایسوس شعبه های فراوانی دارد. نکته قابل توجه این است که همه این نمایندگی ها، نمایندگی اصلی نبوده  و برخی از آن ها تنها نام نمایندگی ایسوس را دارند. خدمات ارائه شده در نمایندگی های غیر اصل ایسوس، کیفیت لازم را نداشته و مسلما از اطمینان کمتری برخوردارند.

افراد زیادی به اشتباه این نمایندگی های غیراصل را به جای نمایندگی معتبر ایسوس شناسایی کرده و برای دربافت خدمات مدنظر خود، به آن جا مراجعه می‌کنند. قابل توجه است که این نوع از نمایندگی ها، هیچ گونه مسئولیتی در قبلا خدمات ارائه داده خود قبول نمی‌کنند و سود و زیان مشتری برای آن ها به طور قطع، فاقد اهمیت است.

تماس با نمایندگی ایسوس در پیروزی

مفتخریم که در نمایندگی ایسوس در پیروزی، کادر حرفه‌ای و متخصصی وجود دارد که همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی هستند. این کادر حرفه‌ای، در دوره های آموزشی حرفه‌ای شرکت کرده و اطلاعات خود را به روز می‌کنند. بدین صورت همواره در حال پیشرفت هستند و همراه با تکنولوژی های روز دنیا به جلو می‌روند. البته در کنار علم و مهارتی که این افراد دارند، به تجهیزات به روز و حرفه‌ای نیز نیاز دارند تا بتوانند خدمات با کیفیت به کاربران ارائه دهند. مدیران نمایندگی ایسوس، کلیه تجهزات و برنامه هایم مورد نیاز این افراد را به صورت مستمر و آپدیت تهیه می‌کنند که فرآیند خدمت رسانی به مشتریان به بهترین نحو ممکتن صورت بگیرد.

نمایندگی ایسوس در پیروزی

نمایندگی ایسوس در پیروزی

یکی از عواملی که سبب تمایز نمایندگی ایسوس در پیروزی با دیگر نمایندگی ها شده این است که در این نمایندگی، همواره احترام به مشتری و برقراری رفاه او در الویت است. نمایندگی ایسوس همه تلاش خود را به کار می‌برد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. همین امر سبب افزایش روز افزون طرفداران این برند شده است.

به جهت آسایش و آرامش مشتریان، مسیر تماس گستره‌ای میان نمایندگی و آن ها گسترده شده است. برای تماس با کارشناسان مستقر در نمایندگی، می‌توانید با شماره های ثبت شده در سایت نمایندگی ایسوس تماس بگیرید. لاین پشتیبانی آنلاین نیز راه اندازی شده که کاربران در صورت تمایل، از خدمات آنلاین بهره‌مند شوند. مطمئن باشید که همکاران ما در نمایندگی، با صبر و شکیبایی تمام آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما بوده و همواره در جهت افزایش کیفیت خدمات تلاش می‌کنند.

طریقه استفاده از خدمات نمایندگی ایسوس

برای بهره‌مند شدن از خدمات نمایندگی ایسوس، راه های متفاوت و متعددی وجود دارد. همان طور که خودتان هم می‌دانید، مراجعه حضوری به نمایندگی ایسوس در شرق تهران؛ اولین راهی است که به ذهن هرکسی می‌رسد. شما می‌توانید به فروشگاه حضوری رفته و در آن جا اقدام به خرید محصولات برند ایسوس و یا تعمیرات دستگاه خود کنید. همکاران ما به صورت دائم و با رویی گشاده در فروشگاه حاضر بوده و آماده خدمت رسانی هستند.

مراجعه حضوری

اگر قصد تعمیر دستگاه خود را داشته باشید، در ابتدا توضیحات کلی مربوط به دستگاه را با کارشناسان در میان می‌گذارید. کارشناسان طی یک پروسه سریع و کلی دستگاه را بررسی کرده و علت وجود مشکل ان را بیان می‌کنند. سپس یک زمان و هزینه تقریبی برای فرآیند تعمیر به شما اعلام کرده و منتظر اعلام نتیجه از طرف شما می‌مانند. اگر شما با تعمیر موافق بودید، دستگاه را به نمایندگی تعمیر داده و در زمان مشخص، برای تحویل آن به نمایندگی باز می‌گردید.

دریافت خدمات تلفنی

راه دوم دریافت خدمات تماس با نمایندگی است. شما با یک سرچ ساده به شماره های تماس نمایندگی دست پیدا خواهید کرد. همکاران ما به صورت یک سره در نمایندگی حضور داشته و پاسخگوی تماس های تلفنی شما هستند. ان ها به صورت کامل به صحبت های شما گوش کرده و در نهایت آرامش و شکیبایی شما را راهنمایی خواهند کرد.

اگر مشکل دستگاه شما جدی باشد و کارشناس تشخیص دهد که با تماس تلفنی و از راه دور مشکل حل نخواهد شد، به شما پیشنهاد خواهد داد که دستگاه را به صورت حضوری به نمایندگی ببرید. اگر زمان کافی برای این کار را ندارید نگران نباشید؛ پیک های نمایندگی ایسوس آمادگی حمل دستگاه شما از منزل به نمایندگی و بالعکس را دارند. بدین ترتیب بدون هیچ گونه اتلاف وقت و هزینه اضافی، دستگاه شما توسط کارشناسان و تکنسین های متخصص و زبده ما تعمیر شده و به دستتان خواهد رسید.

تعمیر در محل

یکی از راه های دیگر استفاده از خدمات نمایندگی، ثبت درخواست تعمیر در محل است. به این صورت که شما در ابتدا درخواست خود را درون سایت نمایندگی ایسوس ثبت می‌کنید. کادر پشتیبانی سایت، پس از دریافت درخواست شما، تماس گرفته و زمان و روز اعزام کارشناس در محل زندگی را با شما هماهنگ می‌کنند. کارشناسان در موعد مشخص به محل زندگی شما آمده و پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز، فرآیند تعمیر دستگاه را آغاز می‌کنند.

نمایندگی ایسوس در پیروزی

نمایندگی ایسوس در پیروزی

اگر کارشناس اعزامی تشخیص دهد که مدت زمان تعمیر دستگاه طولانی بوده و تعمیر آن به زودی امکان پذیر نیست، این موضوع را با شما در میان گذاشته و در صورت تایید شما، ان را به نمایندگی منتقل کرده و عملیات تعمیر را در آن جا ادامه خواهد داد. پس از پایان گرفتن روند تعمیر نیز مجددا دستگاه را به منزل یا محل مورد نظر شما آورده و آن را به صورت صحیح و سالم تحویل خواهند داد.

سخن آخر

نمایندگی ایسوس در پیروزی یکی از معتبر ترین نمایندگی های ایسوس است. کلیه محصولات موجود در این نمایندگی اصل بوده و به صورت کاملا قانونی و با قیمت مناسب به فروش می‌رسند. پرسنل این شعبه همگی از افراد حرفه‌ای و با تجربه بوده و در جهت خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان، همه تلاش خود را به کار می‌برند. ابزار ها و تجهیرات موجود در این فروشگاه نیز همگی از جدید ترین تجهیزات روز دنیا هستند.

کیفیت بالای خدمت رسانی در این نمایندگی، باعث محبوبیت آن در میان مشتریان شده است. مشتری مداری همواره در الویت کار نمایندگی ایسوس در پیروزی بوده و همین امر، سبب بوجود آمدن وجه تمایز بزرگی با دیگر رقیبانش شده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره، می‌توانید با نمایندگی ایسوس تماس برقرار کنید.

 

5/5 - (8 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>