نمایندگی ایسوس در کیش

نمایندگی ایسوس در کیش

نمایندگی ایسوس در کیش

یکی از نمایندگی های معروف و مشهور مربوط به دستگاه های برند ایسوس موجود در ایران، نمایندگی ایسوس در کیش است. در این نمایندگی به صورت بیست و چهار ساعته خدمات ارائه داده می شود. خدماتی که در این نمایندگی به مشتریان گرامی ارائه داده می شود، به چند دسته بندی تقسیم شده و برای هر دسته افرادی وجود دارند که به صورت تخصصی در آن فعالیت می کنند. به این ترتیب کلیه خدمات ارائه شده مبتنی بر علم و دانش، تجربه و مهارت بوده و مشتریان با مراجعه به این نمایندگی، خدمات مدنظر خود را با اطمینان کامل از کیفیت و صحیح و اصولی بودن آن ها، دریافت کنند.

در ادامه این متن راجع به خدمات ارائه شده در این نمایندگی بیشتر صحبت کرده و هر کدام از آن ها را به صورت کامل و جامع شرح خواهیم داد. بعد از مطالعه این مطلب می توانید نمایندگی ایسوس در کیش را به عنوان یک منبع مفید و تاثیر گذار برای دریافت خدمات مورد نیاز خود انتخاب کنید.

خدمات در نمایندگی ایسوس در کیش

در نمایندگی ایسوس در کیش خدمات متنوع و متفاوتی ارائه داده می شود. اما باید دقت کنید که کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز، همگی مربوط به دستگاه های دیجیتال تولید شده توسط کمپانی ایسوس است. خدمات مرتبط با دستگاه های دیجیتال برند های دیگر مانند سامسونگ، سونی، ال جی، لنوو و … در این مرکز ارائه نخواهد شد. اما علت این موضوع چیست؟

علت این موضوع به تخصصی بودن ارائه خدمات در نمایندگی ایسوس بر می گردد. همان طور که در بالا گفتیم، کلیه خدمات ارائه شده در این نمایندگی به صورت تخصصی بوده و حتی توسط افراد متخصص به مشتریان گرامی ارائه می شود. اما زمانی که از تخصصی بودن خدمات صحبت می کنیم، دقیقا از چه چیزی حرف می زنیم؟

نمایندگی ایسوس در کیش

زمانی که از تخصصی بودن خدمات صحبت می کنیم منظورمان این است که این نمایندگی به واحد های مختلفی تقسیم شده است. هر واحد مختص به یک خدمت بوده و در هر واحد افراد متخصص و با تجربه ای وجود دارند که در ارائه آن خدمت حرفه ای و با مهارت هستند. بدین ترتیب افراد زمانی که وارد نمایندگی می شوند، با توجه به خدمت در خواستی و مد نظر خود، به سمت واحد مربوطه حرکت کرده و در آن جا مستقر می شوند. پس از صحبت با کارشناسان و متخصصان مربوطه، خدمت خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کرده و بدون صرف زمان اضافی، به خانه خود بر می گردند. مبحث زمان این روز ها و در خیابان های شلوغ و پر تردد یک مبحث حائز اهمیت تلقی می شود که نمایندگی ایسوس در کیش، با تقسیم بندی این مرکز به واحد های کوچک تر، ارائه خدمات را به مشتریان در کمترین زمان ممکن فراهم کرده است. اما به صورت کلی چه خدماتی در نمایندگی ایسوس ارائه داده می شود؟

فروش محصولات در نمایندگی ایسوس در کیش

یکی از برجسته ترین و مهم ترین خدماتی که در نمایندگی ایسوس ارائه می شود، خدمات مرتبط با فروش است. در واحد فروش افرادی وجود دارند که با سال ها تجربه در این زمینه، با کلیه محصولات تولید شده توسط کمپانی ایسوس آشنایی دارند و این آشنایی به اندازه ای است که حتی می توانند تک تک نقاط ضعف و قدرت دستگاه های گوناگون را برای مشتری شرح دهند. این یک ویژگی بسیار مثبت و تاثیر گذار محسوب می شود؛ چرا که اغلب مشتریان اطلاعات چندانی راجع به دستگاه های دیجیتال ندارند و در زمان خرید آن ها، به یک فرد مطمئن و امین نیاز دارند که بدون در نظر گرفتن کسب سود شخصی خود، به آن ها مشاوره داده و آن ها با هدف یک خرید مفید راهنمایی کنند.

در نمایندگی ایسوس در کیش دقیقا همین اتفاق توسط کارشناسان فروش می افتد. این کارشناسان بدون در نظر گرفتن کسب سود شحصی خود و فقط با هدف خدمت رسانی مفید به مشتریان، اقدام به ارائه راهنمایی و مشاوره به مشتریان می کنند. در این نمایندگی کلیه محصولات تولید شده توسط شرکت ایسوس مانند دستگاه های لپ تاپ، تبلت، مانیتور؛ تلفن همراه و … به فروش می رسد. ضمنا همه محصولاتی که در این مرکز به فروش می رسند، شامل گارانتی و خدمات پس از فروش شده که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

اما یکی دیگر از مواردی که در رابطه با واحد فروش نمایندگی ایسوس در کیش وجود دارد این است که، در این نمایندگی همه محصولات قدیمی و جدید موجود در بازار جهانی به فروش می رسد. اگر زمانی شما به نمایندگی ایسوس مراجعه کردید و قصد خرید یک محصول را داشتید اما ان محصول در نمایندگی موجود نبود، چه باید کرد؟

در این زمان این موضوع را به افراد مربوطه مستقر در نمایندگی اطلاع داده و آن ها محصول مورد نظر شما را سفارش داده و به صورت مستقیم از شرکت ایسوس خریداری می کنند. به این ترتیب دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه ها و مراکز فروش دیگر ندارید و در زمان و هزینه شما به صورت کاملا حرفه ای صرفه جویی می شود.

چه بسا افرادی در بازار وجود دارند که برای دریافت اندکی سود بیشتر، کالای تقلبی و بدون گارانتی را به عنوان کالای اصلی و اورجینال به مردم و مشتریان می فروشند. این افراد بعد از فروش کالا هیچ گونه مسئولیتی را راجع به ان قبول نکرده و دستگاه دچار هر گونه مشکلی که شد، مسئولیت آن به عهده خریدار است. بنابراین در زمان خرید کالای دیجیتال با مراجعه به یک مرکز معتبر، از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

فروش محصولات استوک ایسوس در نمایندگی ایسوس در کیش

یکی از خدمات زیر مجموعه خدمات فروش در نمایندگی ایسوس در کیش، فروش محصولات استوک برند ایسوس است. همان طور که می دانید به علت افزایش قیمت دلار، قیمت محصولات خارجی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده اند. برند ایسوس نیز یک برند خارجی بوده و متعاقبا محصولات تولید شده توسط این شرکت نیز محصولات خارجی محسوب می شوند. با افزایش قیمت دلار و گران شدن کالای دیجیتال، برخی از افراد قدرت خرید کالای نو را ندارند؛ از طرفی هم به علت های مختلفی همچون کار، تحصیل و … نیاز به یک دستگاه دیجیتال مانند دستگاه لپ تاپ یا تبلت دارند.

نمایندگی ایسوس در کیش به علت ارزش دادن به مشتریان و درک حال مردم در این شرایط بد اقتصادی حاکم در کشور، واحد فروش محصولات استوک برند ایسوس را در این نمایندگی فراهم کرده است. اما کالای استوک چه نوع کالایی است؟

نمایندگی ایسوس در کیش

کلمه استوک در زبان انگلیسی به معنای ذخیره یا موجود در انبار است اما معنی آن در زبان فارسی و عامیانه که این روز ها از ان استفاده می کنیم، ” دست دوم” است. بنابراین زمانی که از کالای استوک صحبت می کنیم منظورمان کالای دست دوم است. کالای استوک معمولا از خارج از کشور به ایران وارد شده و دستگاه های تمیز و نسبتا نویی هستند. این دستگاه ها با اینکه نو و تمیز و سالم هستند، اما نسبت به دستگاه نو، دارای قیمت بسیار پایین تری هستند و این برای مشتریان خوب است.

باید توجه داشته باشید که کالای استوک گارانتی و خدمات پس از فروش مانند کالای نو نداشته و از زمان خرید کالا تا ۱ ماه بعد گارانتی شامل آن می شود. به همین علت است که در انتخاب فروشگاه و یا مرکز خرید برای خرید کالای دیجیتال استوک باید نهایت دقت خود را به کار ببرید. زیرا اگر از یک مرکز نامعتبر خرید کنید، احتمال به وجود آمدن مشکل در دستگاه بسیار زیاد است و همان طور که گفتیم، فروشندگان یا مدیران ان مرکز هیچ مسئولیتی را در این باره قبول نخواهند کرد. نمایندگی ایسوس در کیش یکی از این مراکز معتبر برای دریافت خدمات فروش کالای دیجیتال استوک است.

خدمات پس از فروش

در نمایندگی ایسوس در کیش خدمات پس از فروش به صورت کامل و جامع ارائه داده می شود. همه محصولاتی که در این فروشگاه فروخته می شوند، شامل خدمات پس از فروش شده و تا ۱۸ ماه بعد از تحویل کالا توسط مشتری، نمایندگی موظف به ارائه همه خدمات پس از فروش مربوط به ان دستگاه، به مشتری است. خدمات پس از فروش شامل خدمات مشخصی می شوند و آسیب هایی مانند شکستگی ال سی دی بر اثر ضربه یا ایحاد خط و خش بر اثر بی دقتی در حمل و نقل، شامل گارانتی نشده و بر طرف کردن آن هزینه بر است که هزینه ان توسط خود مشتری پرداخت خواهد شد.

نمایندگی ایسوس در کیش

کالای دیجیتال یا برقی از جمله کالا هایی هستند که احتمالا وجود مشکلات غیر منتظره در ان ها زیاد است. بنابراین با خرید از یک مرکز معتبر و بهره مند شدن از خدمات پس از فروش ان کالا، دیگر در این رابطه نگرانی نداشته و می توانید با خیال راحت از دستگاه خود استفاده کنید. خدمات پس از فروش به این صورت است که اگر برای دستگاه شما مشکلی پیش امد و آن مشکل قابل حل شدن نبود، نمایندگی ایسوس مسئولیت آن را به صورت کامل قبول می کند. در مرحله بعدی دستگاه را از شما تحویل گرفته و یک عدد دستگاه نو به جای دستگاه قبلی به شما خواهند داد. به این ترتیب شما صاحب یک دستگاه نو و بدون ایراد بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای شدید و این بسیار خوب است.

اما یک نکته مهم در رابطه با استفاده از خدمات پس از فروش دارد و آن این است که در زمان خرید کالا توسط شما، یک کارت گارانتی توسط نمایندگی ایسوس به شما تحویل داده می شود که استفاده کردن از خدمات پس از فروش، تنها با ارائه ان کارت به نمایندگی امکان پذیر است. بنابراین در زمان خرید کالا به این کارت توجه کرده و تا زمانی که دستگاه شما همچنان زمان برای خدمات پس از فروش دارد، آن کارت را به صورت امن در نزد خود نگه دارید.

تعمیرات در نمایندگی ایسوس در کیش

یکی دیگر از خدماتی که در نمایندگی ایسوس در کیش به صورت کاملا حرفه ای ارائه داده می شود، خدمات مرتبط با تعمیرات دستگاه ها است. دستگاه های دیجیتال یا برقی به علت ظرافت و قیمت بالایی که دارند، به آسانی و بدون دقت تعمیر  نشده و برای تعمیر ان ها به افراد با تجربه و تخصص نیاز دارید. گاهی ممکن است متوجه یک ایراد جرئی در دستگاه خود شوید و آن را برای تعمیر به فروشگاه های نامعتبر ببرید.

افراد مستقر در این فروشگاه ها علم و توانایی کافی برای تعمیر دستگاه شما را نداشته و تازه دستگاه شما را به دست افراد دیگری برای تعمیر و رفع عیب می برند. در نهایت هم برای اینکه هزینه بیشتری از شما دریافت کنند، عیب دستگاه را به صورت کاملا بزرگ تر و بد تر به شما نمایش داده و کار خود را بزرگ و با ارزش جلوه می کنند. در نهایت یک هزینه گزاف از شما بابت تعمیر یک مشکل کوچک و جزئی دریافت می کنند.

نمایندگی ایسوس در کیش

افرادی نیز وجود دارند که خود تخصص تعمیر دستگاه را نداشته و هیچ علم و تجربه ای در این زمینه ندارند و تنها چیزی که دارند، اصرار برای تعمیر دستگاه است!! این افراد بدون هیچ گونه علم و مهارتی برای تعمیر دستگاه اقدام می کنند. در نتیجه نه تنها موفق به تعمیر دستگاه نشده اند، بلکه یا ایراد ان را بزرگ تر می کنند و یا سبب بوجود امدن یک ایراد و مشکل بزرگ تر در دستگاه می شوند. به همین علت است که تاکید میکنیم جهت دریافت خدمات تعمیرات به یک مرکز معتبر مانند نمایندگی ایسوس در کیش مراجعه کنید. در این مرکز خدمات مرتبط با کلیه دستگاه های دیجیتال برند ایسوس به حرفه ای ترین و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.

بند پایانی

در این مقاله راجع به نمایندگی ایسوس در کیش صحبت کردیم و خدمات آن را به صورت کامل و جامع برایتان شرح دادیم. همچنین گفتیم که مراجعه به فروشگاه ها یا مراکز نا معتبر برای دریافت خدمات مربوط به فروش و یا تعمیرات کالای دیجیتال، چه تبعاتی را برای مشتری در پیش خواهد داشت. همچنین از سطح کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز صحبت کردیم و در نهایت انتخاب را بر عهده خودتان گذاشتیم.

انتخاب اینکه نمایندگی ایسوس در کیش را برای دریافت خدمات مد نظر خود انتخاب کنید یا نه…

اگر سوالی در ذهن شما شکل گرفته و یا نیاز به اطلاعات بیشتری از نمایندگی ایسوس در کیش دارید و یا مجهولاتی در رابطه با خدمات قابل ارائه در این نمایندگی برای شما به وجود آمده است، علاوه بر مراجعه به سایت نمایندگی ایسوس می توانید با شماره های تلفن این مرکز تماس گرفته و در سریع ترین زمان ممکن نسبت به دریافت پاسخ ها یا اطلاعات خود اقدام کنید.

Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>