نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس

ایسوس برند بزرگی است که در سال ۱۹۹۰ در شهر تایپه کشور تایوان متولد شد . این برند توسط چهار مهندس سابق برند ایسر فعال بودند تاسیس شد و توانست در مدت زمان کم موفقیت های بسیاری کسب کند . این برند همیشه سعی داشته که از نو آور ترین برند ها و خلاق ترین برند ها در زمینه آی تی و تکنولوژی دیجیتال باشد . ایسوس نام خود را از پگاسوس اسب بالدار یونان باستان گرفت که این اسم شبیه اسم کمپانی قبلیشان یعنی ایسر است در ادامه با شما موفقیت های این برند و نحوه کارکرد نمایندگی تعمیرات ایسوس آشنا خواهیم کرد .

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس

ایسوس از جمله برند هایی هست که موفقیت های زیادی را توانسته در دنیای دیجیتال کسب کند . از محصولات این شرکت میتوان به مادر بورد ، مارد بورد سرور ، لپ تاپ ، موبایل یا اسمارت فون ، کارت گرافیک ،تبلت ، ال سی دی و تجهیزات شبکه نیز اشاره کرد و میتوان گفت که ایسوس در تمامی این محصولات حرف های زیادی برای گفتن دارد .

تکنولوژی برتر مادربوردهای ایسوس

ایسوس در زمینه مادر بورد لقب پدر مین بورد دنیا را یدک میکشد این شرکت توانسته با تولید مادربورد های مختلف اعم از مادر بورد های خانگی ، سرور ، ماینینگ و گیمینگ با قیمت ها و کارایی های مختلف توانسته برترین برند دنیا در زمینه تولید مادر بورد باشد . به طوری که در سال ۲۰۰۹ مادر بورد های ایسوس در بیش از ۳۰%  کامپیوتر های دنیا حضور داشت و این موفقیت باعث سود آوری بسیاری برای این شرکت همچنین در محصولات دیگرش هم شد . به طوری که ایسوس در سال های اخیر سراغ تولید محصولاتی رفته که قبلا آنها را تولید نمیکرده و اتفاقا در فروش آن محصولات هم بسیار موفق بوده .

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس

برند ایسوس در سال ۲۰۰۷ کاری کرد کارستان و تمام قواعد را تا آن روز عوض کرد . ایسوس با معرفی کامپیوتری به نام ای پی سی توانست نگاه تمام دنیا را به خود معطوف کند . این محصول که کارشناسان اعتقاد دارند  پدر لپ تاپ های امروزی است کامپیوتری بود که احتایج به لوازم جانبی نداشت ، بسیار سبک بود ، کار کردن با آن احتیاج به دانش خاصی نداشت و به راحتی به اینترنت میتوانست دست یابی داشته باشد .

جوایز ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس

این محصول برای برند ایسوس توانست ۳۲۶۸ جایزه و گواهینامه بین المللی را کسب کند و همچنین برند های رقیب ایسوس هم مثل برند ایسر ،دل ، لنوو در ان سالها به تقلید از ایسوس مدلی شبیه به ای پی سی تولید کردند . از جمله دیگر موفقیت های ایسوس میتوان به این مورد اشاره کرد که شرکت ایسوس در سال ۲۰۱۰ توانست سومین برند بزرگ دنیا در زمینه  تولید  کامپیوتر شود که موفقیت بسیار بزرگی بود اکنون ایسوس در تمام ۵ قاره نمایندگی های مختلفی دارد و بیش از ۱۰۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا در این شرکت مشغول به کار هستند ارزش کمپانی ایسوس امروزه بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار است .

تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس

در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش ایسوس در تما ایران جزو برند های برتر است . نمایندگی تعمیرات ایسوس در سراسر ایران حضور فعال دارند و همچنین بسیاری از نمایندگی تعمیرات ایسوس به استاندارد ترین و بروز ترین تجهیزات مجهز هستند و این در حالی است که بسیاری از برند های بزرگ قادر به تامین لوازم جانبی خود نیستند .

این برند همواره سعی کرده که بهترین لوازم یدکی ، لوازم جانبی و تجهیزات تعمیر را به کشور وارد کند و با تشکیل تیم هایی متشکل از مهندسان کارشناسان ، تکنسین ها و پرسنل حرفه ای توانسته مقوله خدمات پس از فروش را در ایران به مرحله ای جدید ببرد .

تمام این تیم ها افراد با تجربه  و حرفه ای هستند که باعث شدند در نمایندگی تعمیرات ایسوس پروسه تحویل عیب یابی و تعمیر به حداقل ممکن برسد و طوری خدمات را ارائه کرده اند که با یک جستجو در فضای وب شما هم میتوانید نظرات کاربران را در مورد این برند جویا شوید که اکثر قریب به اتفاق نظرات مثبت است و کاربران این برند را برندی محبوب و با کیفیت در عین حال با خدمات پس از فروش و نمایندگی های تعمیرات بسیار حرفه ای و منصف ارزیابی کرده اند .

5/5 - (2 امتیاز)

3 thoughts on “نمایندگی تعمیرات ایسوس

  • By مختاری - Reply

    سلام. خسته نباشید. لپ تاپم ایسوز k40AE هستش. بردم تعمیر گفتن کلا درست نمیشه. و بازیافتی باید بشه. خواستم نمایندگی هم ببینه نظر بده. چون خیلی قدیمیه. روشن نمیشه. بعضی مواقع شانسی روشن میشد. گفتن از cpu و برد. ولی قبلا جای دیگه بردم گفتن کارت گرافیک

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام باید دستگاهتون را ارسال بفرمایید چک شود

  • By Saber - Reply

    سلام لب تاپ ایسوس مدل k451lدارم یه روز میخواستم پاورش کنم پاور نشد تعمیرکار گفت یه اتصال کوتاه تو مسیر cpuهستش نمی تونم پیداش کنم باید برد عوض بشه حالا قابل تعمیر هستش که نیازی به تعویض برد نباشه در ضمن هزینه برد آکبند چنده لطفا راهنمایی کنید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>