تعمیرات تبلت ایسوس

تعمیرات تبلت ایسوس

تعمیرات تبلت ایسوس

تعمیرات تبلت ایسوس یکی از دغدغه های مصرف کنندگان این برند است و در هنگام بروز مشکل در تبلت مان باید حواسمان را بسیار جمع کنیم و نکات زیادی است که باید حتما به آنها توجه کرد.

بسیاری از  مشکل های نرم افزاری را میتوان براحتی با سرچ در سایت گوگل و دیدن بسیاری از آموزش ها که در همین سایت هم قرار دارد رفع کرد مشکلات نرم افزاری با آپدیت ها و ویروس ها اغلب به وجود می آیند .

تعمیرات تبلت ایسوس

تعمیرات تبلت ایسوس

با اشتباهاتی که ما انجام میدهیم البته برای رفع کردن مشکل های نرم افزاری از طریق آموزش ها باید بسیار دقیق عمل کرد چراکه ممکن است مشکلات را بیشتر کند .

تعمیرات تبلت

تعمیرات تبلت امر بسیار مهمی است همانطور که گفتیم مهم است که دقت کنیم. بودند مواردی که  یک شخص تبلت خود را به یک مرکز تعمیر متفرقه سپرده است.

بعد از چند رو تحویل گرفته و متوجه شده که بسیاری از لوازم داخل تبلت با اصل های آن لوازم تعویض شده و لوازم قلابی جایگزین شده پس حتما مطمئن شویم که تبلت خود را به بهترین مرکز تعمیر نزدیک محل زندگی یا کارمان بسپاریم.

تجهیزات اصلی ایسوس

در این صورت کاملا خیالمان راحت است که تجهیزاتی که استقاده میشود برای تعمیرات تبلت ایسوس از تجهیزات اصلی و اورجینال است که از بروز مشکلات ثانوی جلوگیری میکند .

تعمیرات تبلت ایسوس در نمایندگی های معتبر برند ایسوس در سراسر ایران انجام میشود و این نمایندگی ها برخلاف برخی از غول های تکنولوژی که در ایران نمیتوانند تجهیزات و لوازم یدکی محصولات خود را تامین کنند موفق بوده است.

ایسوس توانسته بهترین و بروز ترین تجهیزات موجود در دنیا را برای تعمیر و تجهیز تبلت های خود در نمایندگی های ایسوس تامین کرده است و این دلیل محکمی میشود که شما با خیال راحت تعمیرات تبلت ایسوس خود را به نمایندگی های این برند در سراسر ایران بسپارید .

تعمیرات تبلت ایسوس

تعمیرات تبلت ایسوس

ایسوس

برند هایی زیادی وجود دارد که در ایران در زمینه فروش تبلت فعالیت می کنند ولی ایسوس یکی از محاسنش این است که تقریبا در هر حوزه ای وارد شده توانسته بهترین آن حوزه باشد همانطور که در مقالات قبلی هم گفته ایم  ایسوس لقب پدر مین بورد های دنیا را دارد .

اینکه توانسته مادر بورد های مختلف با کاربری های مختلف از جمله ماینینگ ، گیمینگ و مادر بورد های سرور را تولید کند و در سال ۲۰۰۷ برند ایسوس توانست با مادر بورد هایش در بیش از ۳۰% کامپیوتر های دنیا حضور داشته باشد .

این موفقیت باعث سود آوری بیشتری برای برند محبوب ایسوس شد از جمله محصولات دیگر ایسوس به غیر از تبلت و مادر بورد میتوان به پروژکتور ، لپ تاپ ، کارت گرافیک ، ال سی دی و موبایل های هوشمند اشاره کرد .

محصولات ایسوس

تقریبا ایسوس در تمامی این زمینه ها موفقیت های کلانی بدست آورده است و میتوان ایسوس را یکی از دوست داشتنی ترین غول های تکنولوژی دنیا دانست .

ایسوس کار تولید تبلت هایش را در سال ۲۰۱۲ شروع کرد و با همکاری گوگل در اول راه تبلت نکسوس را روانه بازار کردند که موفقیتی برای این برند کسب نکرد و اما سال های بعد به طبع از ای پی سی که گل سر سبد محصولات ایسوس بود.

نام تبلت های خود را با ای شروع میکرد که با این نام توانست کمی در زمینه تولید تبلت در دنیا پوست بیندازد اما تبلت های پرچم دار این برند را میتوان تبلت های زن پد دانست که موفقیت های زیادی در سراسر دنیا به خاطر کیفیت و کانفیگ های خوبش توانست کسب کند .

تعمیرات تبلت ایسوس

تعمیرات تبلت ایسوس

مراکز تعمیر تبلت ایسوس

ما نکته مهمی که در تعمیرات تبلت ایسوس مهم تر است این است که با توجه به پیشرفت هر چه بیشتر تکنولوژی این تبلت ها نوع طراحی این تبلت ها متفاوت است و نیازمند تجهیزات خاص تعمیرات میباشد.

خیلی از مراکز تعمیر تبلت غیر مجاز در ایران این تجهیزات را ندارند و تقریبا تعمیرات این نوع تبلت ها بدون داشتن این نوع تجهیزات غیر ممکن است پس پیشنهاد ما به شما نمایندگی های رسمی برند ایسوس برای تعمیرات تبلت ایسوس است .

شما هم میتوانید با جستجو در موتور جستجو گر گوگل نظر بقیه کاربران را در زمینه خدمات پس از فروش برند ایسوس و مراکز تعمیر این برند را جویا شوید که بسیاری از نظرات مثبت است و واکنش ها نشان میدهد که اکثریت از خدمات نمایندگی های رسمی ایسوس راضی هستند .

5/5 - (2 امتیاز)

16 thoughts on “تعمیرات تبلت ایسوس

  • By عقیل ثامری - Reply

    سلام خسته نباشید
    فلت ال سی دی تبلت ایسوز
    Z170کجامی تونم پیداکنم

  • By reza - Reply

    سلام شما همه قطعات تبلت مدل k019 دارید

  • By Ammar - Reply

    با سلام لطفا من را راهنمایی کنید
    تبلت من سیستم اندروید ان لود نمیشود باید چه کاری انجام دهم

    • By سهیل مهدی زاده -

      برای تعمیر ارسال بفرمایید

  • By Mohsen - Reply

    سلام . من یه تبلت ایسوس TF700دارم . خیلی کند شده . کجا میتونم ببرم که درستش کنه ؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      برای تعمیر ارسال بفرمایید

  • By الهام کیانی - Reply

    سلام.خسته نباشید..همه جا نوشتید خدمات پس از فروش ایسوس ، تعمیر تب لت ایسوس..ولی هیچ جا نه آدرسی دزدید نه تلفنی..پس کجا باید مراجعه کنیم.تبلت خریدم نو و آکبندی روشن نمیشه شارژ نمیکنه؟.. راهنمایی کنید لطفا..تشکر

    • By سهیل مهدی زاده -

      در قسمت تماس سایت هم آدرس و هم شمارهای تماس هستش

  • By hadi - Reply

    سلام
    دوربین پشت تبلت asus zenpad s 8(z580ca) رو میخواستم
    اگه مدل دیگه ای هم بهش میخوره میخواستم.
    واقعا ضروریه.
    رو کاری هم باشه میخوام

    • By سهیل مهدی زاده -

      ارسال بفرمایید

  • By محمدی - Reply

    سلام تب لت ایسوس من مدل لبتاپ تبلتی باسیستم ویندوزکه پایه شارژش خراب شده وبرای تعمیرش صفحه lcdهم تعمیرکارشکست چطوری میشه تعمیرش کرد اهواز نداشت

    • By سهیل مهدی زاده -

      برای تعمیر ارسال بفرمایید

  • By محمدیان - Reply

    سلام تب لت ایسوس من مدل لبتاپ تبلتی باسیستم ویندوزکه پایه شارژش خراب شده وبرای تعمیرش صفحه lcdهم تعمیرکارشکست چطوری میشه تعمیرش کرد اهواز نداشت

    • By سهیل مهدی زاده -

      برای تعمیر ارسال بفرمایید

  • By محسن - Reply

    سلام من یک تبلت ایسوس زن پد ۳۸۰ دارم که مشکل شارژ پیداکرده که پس از مراجعه به تعمیر کار مشخص شد سوکت شارژ آن شکسته وایراد دارد که پس از تعویض سوکت هم مشکل برطرف نشده وهمچنان شارژ نمی گیره حتی بعد ازاینکه کابل شار ژ رو هم خارج می کنی با ز نشان علامت شار ژ بالا وپایین میشه در حالیکه شارژ نمی گیره میشه راهنمایی کنید باید چی کار کنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما برای تعمیر ارسال بفرمایید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>