آموزش تعویض مادر برد Asus 1015E-DS03

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR – E

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR – E

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR – E

 

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR - E

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR – E

مقدمه :

لپ تاپ  ایسوس مدل K556UR – E دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ است. لپ تاپ Asus  لپ تاپی شیک و قدرتمند است. لپ تاپ Asus دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ، FHD است که تصاویر غنی و دقیقی را تولید می کند. علاوه بر این، این لپ تاپ حاوی ۳۸WHr، باتری لیتیوم پلیمر است که تا ۷۰۰ چرخه شارژ را فراهم می کند. و ۲٫۵ برابر بیشتر از طول عمر باتری لیتیوم یون معمولی است.

Asus K556UR با پردازنده دو هسته ای اینتل Core i7 7500U مسلح شده و توانسته است هر کاری را که شما در آن انجام می دهید، مدیریت کند.ماژول رم ۱۲ گیگابایت جریان ویدئو و تجربه مرور خود را بدون لکنت نگه می دارد. با استفاده از کارت گرافیک اختصاصی ۲ گیگابایتی NVIDIA GeForce 930MX از این لپ تاپ Asus i7 از بازی های سنگین و یا استفاده از نرم افزار ویرایش عکس و تصویر بالا استفاده کنید بدون توجه به تاخیر.

سیستم عامل ویندوز ۱۰ از پیش نصب شده با احساسات آشنا و برنامه های نوآورانه به شما یک تجربه محاسباتی عالی می دهد. این لپ تاپ دارای یک هارد دیسک ۱TB است که به شما اجازه ذخیره فیلم ها، عکس ها و اسناد دیجیتال را می دهد. علاوه بر این، Asus K556UR دارای اندازه کامل، یک صفحه کلید است که به شما اجازه می دهد با دقت و راحتی تایپ کنید.

 

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR - E

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR – E

 

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR - E

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR – E

صفحه نمایش :

صفحه نمایش FHD با عمق ۱۵٫۶ اینچ، وضوح تصویر عمیق را ارائه می دهد. تکنولوژی ASUS Splendet اصلاح دمای رنگ را برای تولید رنگهای عمیق تر و غنی تر فراهم می کند. حالت مراقبت از چشم نور سطوح آبی را کاهش می دهد و هنگام خواندن برای ساعت های طولانی به چشم های شما آسیب نمی رساند.

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR - E

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR – E

اسپیکر :

صدای SonicMaster صدای غنی، صاف و دقیق برای فیلم ها، موسیقی، صدا و حتی بازی را فراهم می کند. لپ تاپ ایسوس مدل K556UR – E  دارای بلندگوهای بزرگ و تقویت کننده است و بهینه سازی باس های عمیق تر و خروجی های قدرتمند صوتی را ارائه می دهند. پردازش سیگنال اضافی سخت افزار را تنظیم می کند، صدا را فیلتر کرده و وضوح را بهبود می بخشد تا بتوانید تجربه صوتی بی نظیر را در لپ تاپ Asus خود لذت ببرید. AudioWizard یک رابط کاربری ساده و بصری فراهم می کند که به شما امکان می دهد فورا بین شش حالت پیش فرض بچرخد تا بهترین صوت را تولید کند.

صفحه کلید :

صفحه کلید ارگونومیک ۱٫۸ میلیمتر از کلیدی مناسب و حداقل شناور کلیدی را برای احساس تایپ کردن جامع تر فراهم می کند. صفحه لمسی بسیار حساس و مجهز به تکنولوژی هوشمند ASUS Smart Gesture به شما اجازه می دهد تا از طریق تصاویر و صفحات وب پیمایش کنید.

 

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR - E

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR – E

اتصالات :

نوع USB C دارای سرعت انتقال تا ۵ گیگابیت در ثانیه است. USB 3.0 برای انتقال سریع اطلاعات از درایوهای فلش با سرعت بالا و HDD ها . پورت HDMI برای به اشتراک گذاری فضای صفحه با مانیتور، پروژکتور و تلویزیون های LED قرار داده شده است.

 

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR - E

لپ تاپ ایسوس مدل K556UR – E

مشخصات کلی سیستم :

نام تجاری
ASUS
کیفیت نمایش
۱۵٫۶ اینچ (۱۶: ۹) FHD (1920×1080) با نور پس زمینه با ۶۰Hz پانل ضد تابش خیره کننده با ۴۵٪ NTSC
گنجایش انبار
۱TB 7200RPM SATA HDD
نوع پردازنده

هسته i7 (نسل هفتم
نسل هفتم، پردازنده دو هسته ای اینتل i7 7500U دارای برخی از برنامه های کاربردی با کارایی بالا و کارایی بسیار بالا می باشد.
کارت گرافیک NVIDIA GeForce 930MX 2 گیگابایتی با وضوح گرافیکی وظایف را به راحتی حل می کند.
ماژول ۱۲ گیگابایتی رم امکان مرور وب بدون درز، قابلیت چند وظیفه ای صاف و کارآمد تر بازی را فراهم می کند.
۱TB HDD فضای کافی برای ذخیره تمام کارها و همچنین محتوای سرگرمی فراهم می کند.
ویندوز ۱۰ طیف گسترده ای از ویژگی های نوآورانه را برای تجربه ی لپ تاپ بصری ارائه می دهد.
۳۸WHr، باتری لیتیوم پلیمر تا ۸۰ درصد ظرفیت اصلی شارژ خود را حتی پس از چندین بار شارژ نگه می دارد.

4.5/5 - (8 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>