نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران

زمانی که متوجه ایراداتی در دستگاه لپ تاپ خود می شوید، باید برای تعمیر آن اقدام کنید. یکی از مراکزی که برای تعمیر لپ تاپ خود می  توانید به آن جا مراجعه کنید، نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران است. در این نمایندگی کلیه خدمات مربوطه با بیشترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما ارائه شده و در آخر نیز می توانید در نظر سنجی کیفیت خدمات شرک ت کنید. اما نظر سنجی کیفیت خدمات چیست؟

زمانی که شما نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس را برای تعمیر دستگاه لپ تاپ خود انتخاب می کنید و دستگاه لپ تاپ خود را به آن جا می برید، کارشناسان مربوطه از شما سوالاتی راجع به مشکلات دستگاه لپ تاپ خواهند پرسید. بعد از رد و بد شدن توضیحات لازم راجع به ایرادات و مشکلات لپ تاپ، دستگاه لپ تاپ شما به همراه توضیحاتی که طی این ملاقات به دست آمد، به سمت تکنسین های حرفه ای و قدرتمند مستقر در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس ارجاع داده خواهد شد.

تکنسین ها توضیحات را مطالعه کرده و بعد از آن با هدف عیب یابی، شروع به بررسی دستگاه شما می کنند. در نهایت با طی شدن پروسه های مورد نیاز، دستگاه لپ تاپ را به صورت کاملا صحیح و سالم به شما تحویل خواهند داد. در ادامه، کارشناسان از شما می خواهند که در نظر سنجی کیفیت خدمات شرکت کرده و با دادن عدد ۱ تا ۵، رضایت خود را نسبت به کیفیت خدماتی که دریافت کردید بیان کنید. هر چه عدد بزرگتری را به عنوان عدد رضایت خود بیان کنید، نشان دهنده این است که میزان رضایت شما بیشتر بوده و تمایل به دریافت مجدد خدمات از نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران دارید.

و به دنبال آن هر چه عدد اعلام شده از سوی شما کمتر باشد، نشان دهنده میزان رضایت کم شما از نحوه و نوع ارائه خدمات این مرکز بوده و احتمال اینکه مجددا این مرکز را برای دریافت خدمات مد نظر خود انتخاب کنید کم است. نظر سنجی کیفیت خدمات از این جنبه اهمیت دارد که عملکرد پرسنل و مدیران نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس، به صورت یک جا و یکسان مورد بررسی قرار می گیرد و این بررسی به صورت یک طرفه و تنها از سوی مدیران نخواهد بود.

خدمات قابل ارائه در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس

در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران، کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ با بالا ترین کیفیت و نازل ترین قیمت و توسط حرفه ای ترین و قدرتمند ترین کارشناسان و تکنسین های مطرح کشور ارائه می شود. خدمات قابل ارائه در این مرکز به صورت بخش بخش و دسته بندی شده هستند و هر کدام از آن ها در یک بخش از فضای فیزیکی این مجموعه ارائه می شوند. در ادامه برخی از برجسته ترین و مهم ترین خدمات قابل ارائه در این مرکز را برایتان شرح خواهیم داد.

تعمیرات ال سی دی

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران

یکی از بیشترین خدماتی که کاربران برای دریافت آن اقدام می کنند، خدمات مربوط به تعمیر ال سی دی است. ال سی دستگاه های لپ تاپ و دیگر دستگاه های الکترونیک و دیجیتال به دلایل مختلفی آسیب دیده و یا می شکنند اما یکی از شایع ترین دلایل آن، بی دقتی در حمل و نقل یا ریختن آب بر روی دستگاه است. زمانی که قصد حمل و نقل دستگاه لپ تاپ خود را دارید، باید حتما این کار را با کمک گرفتن از کیف های مخصوص حمل لپ تاپ که دارای محافظ ضد ضربه هستند انجام دهید.

در صورتی که دستگاه لپ تاپ ایسوس خود را با کیف مخصوص حمل کردید، در صورت وارد شده هر ضربه ای به آن، ضربه توسط محافظ لپ تاپ موجود در کیف دفع شده و هیچ آسیبی به آن نخواهد رسید. از طرف دیگر زمانی که در حال کار با دستگاه لپ تاپ خود هستید، حتما باید توجه کنید که مواد خوراکی مایع را به دور از لپ تاپ خود قرار دهید.

تعداد زیادی از افراد وجود دارند که همزمان در حال کار و کار کردن با دستگاه لپ تاپ، مشغول نوشیدن چای، قهوه، شربت و دیگر نوشیدنی ها هستند و مدام لیوان نوشیدنی خود را بر روی میز کار قرار می دهند. تنها یک لحظه غفلت و یا یک ضربه غیر عمد کافی است تا لیوان نوشیدنی پرتاب و یا کج شده و محتویات آن بر روی صفحه لپ تاپ شما بریزد. در این زمان هیچ کاری از دست شما بر نمی آید و صفحه ال سی دی دستگاه لپ تاپ شما به سرعت خراب خواهد شد.

یکی دیگر از دلایل خرابی ال سی دی لپ تاپ، کودکان هستند. شما باید بدانید که نباید دستگاه لپ تاپ خود را در دسترس کودکان قرار دهید. زیرا آن ها به سرعت شروع به بازی با صفحه لپ تاپ کرده و حین بازی خود، ضربه هایی را به صفحه لپ تاپ شما وارد خواهند کرد که نتیجه این ضربه ها به خراب شدن ال سی دی دستگاه لپ تاپ شما منجر خواهد شد.

شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که کودکان با توجه به جسم کوچکی که دارند، زور کمی هم دارند؛ پس چگونه می توانند با ضربه های خود صفحه لپ تاپ را شکسته و یا به آن آسیب برسانند؟

در پاسخ باید بگوییم که درست است که انداره جسم کودکان و به دنبال آن، زور آن ها کم است؛ اما باید به این نکته نیز توجه کرد که صفحه ال سی دی لپ تاپ نیز بسیار حساس و ظریف بوده و برای خراب شدن یا شکستن، نیازی به ضربه های چندان محکمی ندارد و با کوچک ترین فشار غیر معقولی که به آن وارد شود، آسیب خواهد داد.

زمانی که دستگاه لپ تاپ شما به هر دلیلی دچار آسیب دیدگی و یا شکستگی در ناحیه ال سی دی شد، می توانید برای تعمیر آن به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس مراجعه کنید. در آن جا متخصصین و تکنسین هایی حضور دارند که به صورت تخصصی در زمینه تعمیر ال سی دی فعالیت می کنند و دستگاه شما را به صورت کاملا حرفه ای تعمیر خواهند کرد. البته باید توجه داشته باشید که ال سی دی ها معمولا قابلیت تعمیر ندارند و در صورت آسیب دیدن ال سی دی دستگاه لپ تاپ، باید آن را تعویض کرد.

که در این صورت این موضوع توسط کارشناسان مربوطه به شما اعلام خواهد شد و در صورت موافقت و کسب تاییدیه از طرف شما برای تعویض ال سی دی لپ تاپ، تکنسین ها ال سی دی لپ تاپ شما را تعویض خواهند کرد و دستگاه را به صورت کاملا صحیح و سالم به شما تحویل خواهند داد. یکی از مزایایی  که نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران نسبت به دیگر مراکز دارد این است که، در زمان تحویل کالا به شما، مهلت تست دارید و می توانید دستگاه لپ تاپ خود را به صورت کامل و جامع تست کرده و در صورتی که همچنان مشکلی در آن وجود داشت به کارشناسان اطلاع دهید تا در صدد بر طرف کردن آن بکوشند.

این موضوع بیان کننده این است که تکنسین های این مرکز به صورت کامل مسئولیت کار خود را قبول کرده و به هیچ عنوان تقلب یا کلاهبرداری در خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران وجود ندارد. در نتیجه می توانید با خیال راحت خدمات مورد نظر خود را از این مرکز دریافت کنید.

تعمیرات مادر برد نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران

همان طور که می دانید، مادر برد یکی از اصلی ترین بخش های دستگاه لپ تاپ و یا دیگر دستگاه های دیجیتال و الکترونیک مانند تلفن همراه، کامپیوتر، تبلت و … است. نقش مادر برد در این دستگاه ها به اندازه ای مهم است که حدود ۷۰ درصد قیمت کالا متعلق به مادر برد آن است و یک دستگاه لپ تاپ بدون مادر برد عملا کارایی نخواهد داشت و نقش یک ماکت را دارد. خرابی مادر برد به دلایل مختلفی اتفاق می افتد و معمولا توسط کاربران قابل تشخیص نیست.

یعنی اگر شما در زمینه تعمیر دستگاه های الکترونیک مخصوصا دستگاه های لپ تاپ علم خاصی نداشته باشید و مادر برد دستگاه لپ تاپ شما دچار مشکل شود، نمی توانید ان را تشخیص دهید و تنها متوجه می شوید که دستگاه لپ تاپ شما خراب شده است. در این زمان با مراجعه به نمایندگی لپ تاپ ایسوس در تهران و ارائه توضیحات لازم به کارشناسان، تکنسین های مربوطه عیب دستگاه شما را پیدا کرده و سپس آن را به تکنسین های مربوط به بخش تعمیرات مادر برد ارجاع می دهند.

لازم به ذکر است که تعمیرات مادر برد کار بسیار سختی است و حتما به علم و سابقه و تجربه زیادی نیاز دارد. به همین علت در زمان خراب شدن دستگاه خود نباید آن را برای تعمیر به هر مرکزی بسپارید و تنها باید به مراکز حرفه ای و تخصصی فعال در این زمینه مراجعه کنید. در صورتی که دستگاه لپ تاپ خود را به مراکز یا افراد مبتدی سپردید و آن ها در زمان تعمیر به مادر برد دستگاه آسیب رساندند و آن را به صورت کامل خراب کردند، دیگر کاری از دست شما بر نمی آید و باید برای خرید یک مادر برد جدید برای دستگاه لپ تاپ خود اقدام کنید.

از آن جایی که مادر برد ۷۰ درصد از قیمت یک دستگاه کامل را تشکیل می دهد، در نتیجه خرید مادر برد نیز کار چندان منطقی نخواهد بود و در نهایت باید برای خرید یک دستگاه لپ تاپ نو و جدید اقدام کنید. این در صورتی است که اگر در همان ابتدا به یک مرکز حرفه ای و معتبر مانند نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس برای دریافت خدمات مربوط به تعمیر مادر برد دستگاه لپ تاپ خود مراجعه کرده بودید، دیگر نیازی به پرداخت این هزینه ها نبودید و دستگاه لپ تاپ شما به بهترین صورت توسط تکنسین ها تعمیر می شد و می توانستید مجددا از آن استفاده کنید.

پس همواره برای دریافت خدمات مربوط به تعمیر لپ تاپ، به مراکز حرفه ای و معتبر مراجعه کنید و احساس رضایت بعد از دریافت خدمات مفید و کاربردی را تجربه کنید.

تعمیرات نرم افزار نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران

یکی از فراوان ترین مشکلات مربوط به دستگاه های لپ تاپ، مربوط به مشکلات نرم افزاری است. زمانی که دستگاه شما مدام هنگ می کند و یا در اجرای برنامه ها و نرم افزار های مختلف با مشکل مواجه می شود، بیان کننده این است که دستگاه لپ تاپ شما دارای مشکلات نرم افزاری شده است. مشکلات نرم افزاری معمولا آسان حل می شوند اما افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه به آسانی می توانند آن ها را بر طرف کنند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران

در مواقعی که دستگاه لپ تاپ شما دچار مشکلات نرم افزاری می شود، اگر برای بر طرف کردن ان مشکلات به افراد و یا مراکز نا معتبر مراجعه کنید، آن ها برای دریافت هزینه بیشتر و کسب سود بهتر، مشکل دستگاه شما را فرا تر از چیزی که هست بیان می کنند و درنتیجه برای تعمیر آن پول بیشتری از شما دریافت خواهند کرد.

در نتیجه برای بر طرف کردن مشکلات مربوط به دستگاه لپ تاپ ایسوس خود، حتما به مراکز معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه کنید. یکی از این مراکز، نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران است. در این مرکز تکنسین ها و کارشناسانی حضور دارند که به صورت تخصصی در زمینه نرم افزار فعالیت می کنند و می توانند مشکلات دستگاه لپ تاپ شما را در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف کنند و برای آن هزینه معقول و مناسبی را نیز دریافت خواهند کرد.

تعمیرات سخت افزار

یکی دیگر از خدماتی که توسط نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران ارائه می شود، خدمات مربوط به تعمیرات سخت افزار است. خدمات مربوط به سخت افزار تنها برای لپ تاپ های ایسوس نبوده و برای برند های دیگر مانند سامسونگ، لنوو، اپل و … نیز در این مرکز ارائه می شود.

در نتیجه با بردن دستگاه خود به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران، لپ تاپ خود را به دست حرفه ای و متخصص فعال در زمینه سپرده و در نهایت آن را به صورت صحیح و سالم تحویل خواهید شد. با مراجعه به این مرکز برای دریافت خدمات مد نظر خود، از بابت کیفیت خدمات دریافتی اطمینان خاطر دارید و در این میان هیچ گونه نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت.

سخن پایانی

در این مطلب راجع به نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران صحبت کردیم و گفتیم که کلیه خدمات مربوط به تعمیرات در این مرکز به صورت کاملا حرفه ای و دسته بندی شده توسط افراد متخصص ارائه می شود. همچنین گفتیم که کیفیت خدمات قابل ارائه در این مرکز بسیار زیاد بوده و در قبال ان نیز یک هزینه منطقی و معقول از شما دریافت خواهد شد.

راجع به نظر سنجی کیفیت خدمات در این مرکز نیز صحبت کردیم و اعلام کردیم که شما می توانید میزان رضایت خود را از خدمات دریافتی از این مجموعه به صورت عددی از اعداد ۱ تا ۵ اعلام کنید و در صورت وجود هر گونه نا رضایتی نسبت به خدمات دریافتی، کارشناسان به شما رسیدگی کرده و در صدد جلب رضایت شما تلاش خواهند کرد.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران یکی از معتبر ترین و حرفه ای ترین مراکز در تهران است که می توانید با خیال راحت برای دریافت خدمات مربوط به تعمیرات لپ تاپ به آن جا مراجعه کنید.

Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>