نمایندگی فروش ایسوس

 نمایندگی فروش ایسوس

 نمایندگی فروش ایسوس

 نمایندگی فروش ایسوس

نمایندگی فروش ایسوس

ایسوس از برند های بسیار موفق در دنیا محسوب میشود و یکی از غول های تکنولوژی است که در سال ۱۹۹۰ در شهر تایپه کشور تایوان متولد شده موسسان ایسوس قبل تر از مهندسان برند ایسر بوده اند و با جدا شدن از این کمپانی شرکت خود را تاسیس میکنند و نام ان را ایسوس میگذارند که کمی شبیه به شرکت سابقشان ایسر است و این نام را از نام پگاسوس که به معنی اسب بالدار و افسانه ای یونان باستان است انتخاب میکنند.

ایسوس پایه گذار تکنولوژِی

ایسوس در خیلی از موارد پایه گذار و بدعت گذار تکنولوژی بوده است و توانسته است به موفقیت هایی در زمان کوتاه دست یابد که خیلی از برند ها و غول های تکنولوژی دیجیتال در بدست اوردن انها ناتوان بوده اند ایسوس را میتوان یک برند جهانی دانست که فقط مختص آسیا نیست و در زمینه های مختلف حرف های زیادی برای گفتن دارد و نمایندگی های فروش آن در سراسر دنیا همیشه جزو فعال ترین نمایندگی ها بوده و هستند چند نمونه از این موفقیت ها را در ادامه مرور میکنیم  .

 نمایندگی فروش ایسوس

نمایندگی فروش ایسوس

برند ایسوس توانسته بهترین ها را در سراسر دنیا توسط نمایندگی های خود برای کاربران به ارمغان بیاورد این شرکت که در سال ۲۰۰۷ با ای پی سی محصولی شگفت انگیز تمام نگاه ها را به خود جلب کرد بعد ها به موفقیت ها بیشتری هم رسید اما ای پی سی که پدر  لپ تاپ های امروزی به شمار میاید موفق ترین محصول در تاریخ ایسوس است که با آن به ۳۲۶۸ جوایز بین المللی و گواهینامه رسید.

ایسوس و Eee pc

این لپ تاپ کوچک انقلابی در کامپیوتر های خانگی بود و توانسته بود تمام نیاز های آن دوران برای یک کامپیوتر را بر طرف کند ای پی سی  کاری کرده بود که نه تنها شما به لوازم جانبی مرسوم در ان زمان احتیاج نداشتید بلکه بدون دانش خاصی میتوانستید از این لپ تاپ استفاده کنید . وصل شدن به اینترنت و وزن سبک این محصول از دیگر ویژگیهای آن بود این محصول باعث شد که تمام شرکت های فعال در آن دوران مانند لنوو و دل از آن الگو برداری کنند و محصولاتی مانند آن را تولید کنند .

 نمایندگی فروش ایسوس

نمایندگی فروش ایسوس

ایسوس را در سراسر دنیا پدر مادر بورد دنیا میدانند چراکه ایسوس توانسته هر مادر بورد با هر کارایی را با بهترین کیفیت ارائه دهد و در سال ۲۰۰۷ مادر بورد های ایسوس در بیش از ۳۰% کامپیوتر های دنیا حضور داشتند که این رقم، رقم باورنکردنی است و قدرت مطلق ایسوس را در این زمینه میرساند ایسوس همچنین در سال ۲۰۱۰ جزو سه برند برتر دنیا در زمینه تولید کامپیوتر های خانگی بود .

نمایندگی های ایسوس

نمایندگی فروش ایسوس در ۵ قاره دنیا حضور دارند و با اینکه این برند تمرکزش در آسیا و کشورهای بزرگی ماننده چین و هند است اما از بقیه دنیا قافل نشده و توانسته بهترین خدمات را در نمایندگی های فروش خود در سراسر دنیا ارائه کند. ایسوس نه تنها در زمینه های لپ تاپ ، تبلت ، اسمارت فون ها ، کارت گرافیک و پروژکتور ها فعال است بلکه تولیدات خود را در زمینه ال سی دی هم ادامه میدهد و در این زمینه هم جزو مدعیان این امر محسوب میشود .

 نمایندگی فروش ایسوس

نمایندگی فروش ایسوس

ایسوس را در ایران با لپ تاپ هایش بیشتر به یاد میاورند چراکه لپ تاپ های ایسوس از موفق ترین لپ تاپ ها در تمام دنیا بوده و هست و کارشناسان در نمایندگی فروش ایسوس این برند را برندی سخت جان و مانا در زمینه لپ تاپ میدانند این برند همچنین با خدمات پس از فروش خوب خود توانسته نظر بسیاری از کاربران ایرانی را به خود جلب کند طوری که خیلی از کاربران در فضای وب از حرفه ای بودن این برند و برخورد مناسب نمایندگی فروش ایسوس در تهران و بقیه شهرستان ها سخن میگویند.

 

ایسوس بدون توجه به شرایط خاص کشور توانسته تمام تجهیزات تعمیرات و لوازم جانبی را در کشورمان حاضر کند و که تمام آنها از استاندارد ترین تجهیزات هستند که با کشور های مهم دنیا در این زمینه رقابت میکند. این در حالی است که خیلی از شرکت های بزرگ دنیا که در ایران فعال هستند قادر به تهیه تجهیزات و لوازم یدکی خود در ایران نیستند و کاربران ایرانی مشترکشان از این برند ها ناراضی هستند .

5/5 - (1 امتیاز)

2 thoughts on “ نمایندگی فروش ایسوس

  • By هوشنگ آزادیان - Reply

    سلام، من یک تبلت ایسوس دارم، مدتی پیش، یکباره روشن نشد، از آنجائیکه نمسخواستم، بغیر نمایندگی بدم، مدتی در پی نماینده رسمی بودم ، تا در جستجوی گوگل شمارا پیداکردم،
    شما هم بجای دادن آدرس تعمیر گاه مجاز مرتب ، از برند ایسوس تعریف می کنید، اسم تعمیر گاه مجاز را میدهید، ولی آدرس دقیق را نه ، بهر جهت لطفأ آدرس تعمیر گاه مجاز را بدید،
    درضمن در تهران میرداماد ساختمان، پایتخت ، تعمیر کار مجاز دارید ؟ من منزلم قیطریه هست، سپاس از شما،

    • By سهیل مهدی زاده -

      قسمت تماس در سایت مراجعه بفرمایید هم آدرس و هم شمارهای تماس در اون قسمت هستش

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>