خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس

خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس

 با دریافت خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس، می توانید از کلیه خدمات مورد نیاز خود با بالا ترین کیفیت بهره مند شوید. زمانی که برای خرید لپ تاپ به یک مرکز مراجعه می کنید، حتما باید توجه داشته باشید که محصولات فروخته شده توسط آن مرکز، شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می شوند.

بسیاری از فروشندگان جهت کسب سود بیشتر، محصولات تقلبی را به عنوان کالای اصلی و اورجینال به مشتریان فروخته و هیچ گونه کارت گارانتی نیز به آن ها تحویل نخواهند داد. در نتیجه، می توان گفت یکی از راه های تشخیص کالای دیجیتال اصلی از کارای فیک و تقلبی، وجود کارت گارانتی به همراه محصول است.

زمانی که شما یک دستگاه لپ تاپ ایسوس اصل و اورجینال خریداری می کنید، باید توجه داشته باشید که دستگاه لپ تاپ شما کارت گارانتی دارد و شامل خدمات پس از فروش می شود. به این ترتیب، در صورتی که دستگاه لپ تاپ شما دچار مشکلی شد و یا شاهد ایجاد تغییرات عجیب و غیر طبیعی در آن بودید، می توانید برای دریافت خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس خود اقدام کنید و هیچ گونه نگرانی از این بابت برای شما وجود ندارد.

اما در صورتی که دستگاه لپ تاپ خریداری شده توسط شما، دارای کارت گارانتی نباشد، فروشنده و یا نمایندگی آن برند( سونی، ایسوس، اپل و …) هیچ مسئولیتی را در ازای مشکلات و ایرادات دستگاه لپ تاپ شما قبول نخواهند کرد. به این صورت که، به محض خرید دستگاه و بیرون بردن آن از فروشگاه، مسئولیت آن به صورت کامل به عهده خود شما است و در صورت پیش آمدن هر گونه مشکل و یا اتفاقی، تعمیر و بر طرف کردن مشکل نیز به عهده خود شما است و دستگاه لپ تاپ هیچ گونه خدمات پس از فروشی ندارد.

مدت اعتبار خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس

خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس

سوالی که برای تعداد زیادی از کاربران به وجود می آید، این است که مدت اعتبار خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس چقدر است و تا کی می توانیم از آن خدمات استفاده کنیم؟ در پاسخ به چنین کاربرانی باید بگوییم که اغلب دستگاه های الکترونیک و دیجیتال اصلی و اورجینال که توسط فروشگاه ها و یا نمایندگی های معتبر به فروش می رسند، هجده ماه گارانتی دارند.

در این هجده ماه، مشکلات به وجود آمده برای دستگاه را می توانید با دریافت خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس بر طرف نمایید. به این ترتیب، خیال شما از بابت سلامت دستگاه خریداری شده راحت است و می دانید که اگر به هر دلیلی دستگاه شما سالم نبود، به محض متوجه شدن این موضوع می توانید برای دریافت خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس اقدام کنید و لازم نیست که برای این موضوع نگران باشید.

برخی از فروشندگان برای دریافت سود بیشتر، در زمان خرید به شما می گویند که این کالا شامل خدمات پس از فروش می شود؛ اما زمانی که برای دریافت خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس خود به آن مرکز یا مجموعه مراجعه می کنید، بهانه های مختلفی آورده و اعلام می کنند که خدمات پس از فروش برای دستگاه شما وجود ندارد. قصد آن ها این است که به ازای خدماتی که به شما ارائه می کنند، هزینه جداگانه دریافت کرده و آن را برای خود بردارند. در همچین مواقعی باید بدانید که خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس به صورت کاملا رایگان ارائه شده و در صورتی که کارت گارانتی دستگاه لپ تاپ شما همچنان انقضا داشت و افراد قصد دریافت وجه برای ارائه خدمات پس از فروش به شما را داشتند، می توانید به نمایندگی اصلی مراجعه کنید و شکایت خود را در این رابطه و از فروشگاه مورد نظر ثبت کنید.

قیمت خدمات پس از فروش

همان طور که نام آن مشخص است، خدمات پس از فروش به صورت کاملا رایگان ارائه شده و هیچ کس حق دریافت هزینه به ازای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان را ندارد. در واقع زمانی که در حال خرید کالا هستید، هزینه گارانتی نیز به قیمت اصلی آن افزوده شده و شما هزینه کارت گارانتی را به همراه هزینه کالا پرداخت می کنید. البته باید توجه داشته باشید که این هزینه دقیقا به عنوان هزینه گارانتی و به صورت جداگانه از شما دریافت نشده و بخشی از همان پولی که برای خرید کالا می پردازید، در واقع برای گارانتی و خدمات پس از فروش آن است.

خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس

در نتیجه آگاه باشید و بدانید که در زمان دریافت خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس، نیازی به پرداخت هزینه نیست و در صورتی که کسی از شما درخواست پول برای ارائه این نوع خدمات کرد، آن فرد متخلف محسوب شده و در حال تخلف است و این تختلف نیز پیگرد قانونی دارد.

ضمنا تا زمانی خدمات پس از فروش رایگان است، که کارت گارانتی کالای شما همچنان فعال باشد. در صورتی که از تاریخ کارت گارانتی شما گذشت، دستگاه لپ تاپ شما دیگر شامل گارانتی نبوده و خدمات پس از فروش به آن تعلق نخواهد گرفت. در این زمان برای دریافت خدمات مورد نیاز دستگاه لپ تاپ خود، باید به صورت جداگانه هزینه پرداخت کنید.

خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس شامل چه خدماتی می شود؟

یکی از مواردی که در زمان خرید کالا باید به آن دقت کنید، این است که چک کنید و خدمات موجود در خدمات پس از فروش کالا را به صورت کاملا دقیق مطالعه کنید. برخی از فروشندگان سودجود به این صورت مشتریان خود را فریب داده که در زمان خرید کالا به آن ها می گویند که این کالا کارت گارانتی دارد و شامل خدمات پس از فروش می شود. اما به محض به وجود آمدن مشکلی برای دستگاه، زمانی که برای دریافت خدمات پس از فروش به آن جا مراجعه می کنید، به شما می گویند که این مشکل در دسته خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس شما قرار نگرفته و برای دریافت خدمات مربوط به آن باید به صورت جداگانه هزینه پرداخت کنید.

در این زمان اگر اعتراضی از طرف شما صورت بگیرد، با نشان دادن کارت گارانتی و خواندن متن روی آن، به شما ثابت می کنند که این خدمات در دسته خدمات پس از فروش دستگاه شما قرار نگرفته و این موضوع از همان ابتدا بر روی کارت گارانتی آن نوشته شده است. در این زمان حق با فروشنده است و هیچ کاری از دست شما بر نمی آید جز پرداخت هزینه خدمات دریافتی مورد نیاز خود!

اما شرکت هایی که از اعتبار خوبی برخوردار هستند، هیچ گاه از این کار ها انجام نداده و مشتریان خود را فریب نمی دهند. برای این دسته از شرکت ها رضایت مشتریان بسیار حائز اهمیت است و همواره در صدد افزایش رضایت مشتریان خود هستند تا سهم بیشتری از بازار را تصرف کنند.

اما یکی از قوانینی که به صورت یکسان و استاندارد راجع به خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس و دیگر دستگاه های از این قبیل وجود دارد، این است که شکستگی های ال سی دی و دیگر بخش های دستگاه لپ تاپ که توسط خودتان و به علت بی دقتی و … برای دستگاه لپ تاپ به وجود آمده، در دسته خدمات پس از فروش قرار نگرفته و شامل گارانتی نمی شوند. در نتیجه برای تعمیر و بر طرف کردن آن ها باید هزینه را به صورت کامل پرداخت کنید.

به صورت کلی، رسالت کارت گارانتی و خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس در این است که مسئولیت همه مشکلات و ایراداتی که در همان ابتدا بر روی دستگاه بوده و کاربر هیچ دخالتی در به وجود آوردن آن ها نداشته است، بر عهده بگیرد. در واقع با ارائه کارت گارانتی به همراه محصول خریداری شده به شما، برند یا شرکت این اطمینان را به شما می دهد که کالای خریداری شما توسط شما کاملا سالم است و در غیر این صورت، می توانید از خدمات پس از فروش برای بر طرف کردن ایرادات آن استفاده کنید.

خدمات پس از فروش چگونه ارائه می شوند؟

خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس

بهره مند شدن از خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس به این صورت است که در ابتدا باید تاریخ کارت گارانتی آن را چک کرده و بررسی کنید که دستگاه خریداری شده شما همچنان گارانتی داشته باشد. در صورتی که کارت گارانتی دستگاه همچنان اعتبار داشت، باید دستگاه را به همراه کارت گارانتی آن به محل مشخص شده برای دریافت خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس ببرید.

بعد از آن با کارشناسان و تکنسین های مربوطه صحبت کرده و مشکل دستگاه لپ تاپ ایسوس خود را برای آن ها شرح دهید. بعد از ارائه همه توضیحات لازم، کارشناسان مربوطه دستگاه را از شما دریافت کرده و زمانی را مشخص می کنند که برای تحویل آن مجددا مراجعه کنید. اما مرحله بعدی از ارائه خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس چیست؟

در مرحله بعدی، کارشناسان دستگاه را به همراه توضیحات مربوط به آن، به تکنسین های بخش خدمات پس از فروش ارائه داده و تکنسین ها عملیات عیب یابی دستگاه شما را آغاز می کنند. زمانی که عیب را پیدا کردند، در صورت امکان آن را بر طرف کرده و در نهایت دستگاه را به صورت کامل به شما تحویل خواهند داد.

اما در صورتی که مشکل دستگاه شما اساسی بوده و امکان تعمیر ان به هر دلیلی وجود نداشته باشد، در این زمان این موضوع به شما اعلام می شود. اما لازم نیست نگران باشید زیرا در چنین مواقعی شرکت نمایندگی موظف است یک دستگاه لپ تاپ نو به شما ارائه دهد. بنابر این دستگاه را به شما تحویل داده تا اطلاعات مورد نیاز خود را از روی آن به دستگاه دیگری منتقل کرده و بعد از آن مجددا دستگاه را از شما تحویل خواهند گرفت. طی چند روز آینده از طرف شرکت نمایندگی، یک دستگاه نو و سالم برای شما فرستاده شده که می توانید آن را تحویل بگیرید.

به همین علت است که وجود کارت گارانتی برای دستگاه های الکترونیک و دیجیتال لازم و ضروری است. برخی از افراد می گویند که چرا به علت وجود کارت گارانتی هزینه بیشتری را برای خرید دستگاه خود پرداخت کنیم؟ یک دستگاه بدون کارت گارانتی خریداری کرده و به این ترتیب دیگر نیازی نیست که هزینه بیشتری را در ازای آن بپردازیم.

در صورتی که اگر مشکلی برای دستگاه این افراد به وجود آید، به علت عدم وجود کارت گارانتی برای آن ها امکان دریافت خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس را ندارند و باید برای تعمیر آن هزینه پرداخت کنند. تازه این در صورتی است که دستگاه آن ها قابلیت تعمیر شدن داشته باشد؛ در غیر این صورت باید مجددا به همان میزان اولیه هزینه پرداخت کرده و یک دستگاه لپ تاپ دیگر خریداری نمایند.

در صورتی که این هزینه هایی که برای خرید دستگاه نو و یا تعمیر همان دستگاه اول پرداخت خواهند کرد، بسیار بیشتر از آن تفاوت قیمتی است که دستگاه های با گارانتی و دستگاه های بدون کارت گارانتی با هم دارد. در نتیجه کار منطقی و عاقلانه این است که در همان ابتدا و در زمان خرید، یک کالا با کارت گارانتی خریداری کرده که در صورت نیاز بتوانید از خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس بهره مند شوید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های زیاد نداشته باشید.

خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس توسط چه افرادی ارائه می شود؟

سوالی که در ذهن افراد زیادی وجود دارد این است که در زمان دریافت خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس، این خدمات را از چه افرادی دریافت می کنند و به صورت کلی خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس توسط چه افرادی ارائه می شوند؟

به صورت کلی تامین خدمات مربوط به کارت گارانتی و خدمات پس از فروش، بر عهده شرکت گارانتی است. در ابتدا و در راس، شرکت کارانتی مسئولیت این کار را بر عهده دارد و برای ارائه خدمات به صورت سریع تر و دسترسی آسان مشتریان برای دریافت خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس، شرکت با برخی از فروشندگان و مراکز مرتبط معتبر، قرار داد بسته و به این صورت، مشتریان می توانند برای دریافت خدمات پس از فروش به این مراکز و فروشگاه ها مراجعه کنند.

در صورتی که فروشگاه ها و مراکز ذکر شده امکان ارائه خدمات را داشته باشند، خودشان به صورت مستقیم خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه داده و بعد از آن، هزینه کاری که انجام داده اند را از شرکت گارانتی دریافت خواهند کرد. اما در صورتی که آن مرکز و یا مجموعه امکان و توانایی ارائه خدمات پس از فروش را به مشتریان نداشته باشند، کالا را از مشتری دریافت کرده و آن را برای شرکت گارانتی ارسال خواهد کرد. بعد از انجام پروسه تعمیر لپ تاپ نیز آن را از شرکت گارانتی تحویل گرفته و به صورت صحیح و سالم به مشتری تحویل می دهند.

در هر صورت هیچ تفاوتی در این زمینه برای مشتریان وجود نداشته و آن ها در هر دو صورت می توانند از خدمات پس از فروش کالای خود به آسانی و بدون وجود هیچ گونه مشکلی بهره مند شوند. تنها تفاوتی که در این دو نوع ارائه خدمات وجود دارد این است که در نوع اول، سرعت انجام کار بیشتر بوده و مشتری در زمان سریع تری می تواند دستگاه لپ تاپ خود را به صورت سالم تحویل بگیرد و از آن استفاده کند.

Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>