لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

 

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

 مقدمه :

لپ تاپ  ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A  ارائه شده  بسیار باریک، ۱۳ اینچی، قابل تبدیل و Intel Core i5-7200U در قلب دستگاه ارائه شده است. قدرت پردازش مناسب و معقول است. برای پیدا کردن این که چگونه سخت افزار با هم کار می کند و این که این لپ تاپ چه قابلیت ها و کارایی هایی دارد متن زیر را مطالعه کنید.

طراحی :

 Asus ZenBook Flip S UX370UA به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده و در Royal Blue یا Smoky Gray موجود می باشد. برخی از عناصر و لبه های مدل آبی با طلای قوی برجسته می شوند. در حالی که ظاهر خاکستری کمی کوچکتر است. در کل، مورد آلومینیومی پایدار است، اما پایه را می توان کمی کوچکتر کرد. مرکز صفحه کلید نیز کمی تحت فشار قرار می گیرد.

از سوی دیگر پوشش صفحه نمایش به نظر می رسد بسیار پایدار و تقریبا پیچیده است. این فشار بسیار خوبی را جبران می کند و هیچ امری بر روی صفحه ظاهر نمی شود. دو لولا ۳۶۰ درجه صفحه نمایش را در موقعیت و در حالت قرص نگه می دارد. صفحه نمایش نیز به وسیله ی یک آهنربا نگهداری می شود. این دستگاه بسیار باریک است. ساخت بسیار خوبی دارد و ترکیب رنگ آبی و طلای بسیار چشمگیر است.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

اتصالات :

با توجه به ساخت بسیار باریک آن، Asus ZenBook Flip S UX370UA فقط می تواند دو پورت USB 3.1 Type-C خود را ارائه دهد که در سمت عقب، یکی در هر طرف دستگاه قرار می گیرد. همچنین یک جک صوتی ۳٫۵ میلی متری در سمت چپ وجود دارد. Asus ZenBook Flip S را خیلی بیشتر از آن ارائه نداده است. اگر میخواهید دستگاههای خارجی دیگر را وصل کنید، باید از یک ایستگاه متصل یا آداپتور استفاده کنید. ما یک آداپتور USB به RJ45 و همچنین یک آداپتور HDMI را آزمایش کردیم که هر دو به خوبی کار می کردند.

 

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

 

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

 

ارتباطات :

در Asus ZenBook Flip S Ux370UA، مهمترین قابلیت انتقال داده اتصال Wi-Fi است. این توسط ماژول Dual Band Wireless-AC 8260 مراقبت می شود که همچنین بلوتوث ۴٫۱ را ارائه می دهد. سرعت اندازه گیری شده کاملا رضایت بخش است. اما Asus ZenBook Flip S UX370UA دارای سرعت مناسب در ۶۷۱ مگابیت در ثانیه و ۵۱۸ مگابیت در ثانیه است. هیچ تداخل یا مشکلی در حین آزمایش وجود نداشت.

نگه داری :

کار تعمیر و نگهداری بر روی Asus ZenBook Flip S UX370UA محدود شده است. زیرا اکثر اجزای آن به دلیل ساخت باریک و جمع و جور قابل جابجایی نیستند. پوشش پایین دستگاه واحد می تواند برای تغییر دستگاه ذخیره سازی یا تمیز کردن فن خنک کننده برداشته شود.

اما ما برای استفاده از ابزار خاص برای باز کردن پشت، توصیه می کنیم تا از آسیب دیدن مورد جلوگیری شود. دستورالعمل های مختلفی در مورد نحوه باز کردن Asus ZenBook Flip S UX370UA در اینترنت وجود دارد.

صفحه کلید :

صفحه کلید ۶ سطر کاملا به ظاهر اپتیک دستگاه بستگی دارد. کلید ها در دستگاه قرار می گیرند و با استراحت مچ دست هماهنگ می شوند. این به این معنی است که هنگام استفاده از دستگاه در حالت قرص و ارائه، محافظت می شود. چاپ آسان برای خواندن و همچنین متناسب با مفهوم رنگ کلی است. صفحه کلید همچنین دارای نور پس زمینه سه سطح است.

که در محیط تاریک مفید است. خود کلید ها ۱۷ × ۱۷ میلی متر (~ ۰٫۶۷ اینچ) و فاصله های باریک ۲ میلی متر (~ ۰٫۰۸ اینچ) هستند. آنها سفر کوتاهی دارند، اما نقطه فشار می تواند کمی قوی تر باشد. تایپ خیلی بلند نیست – فقط نوار فضای بیشتر در هنگام تایپ سریع، قابل شنیدن است.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

صفحه لمسی :

صفحه لمسی نیز به ظاهر دستگاه مناسب است و فضای کافی در ۱۱٫۴ x 7.2 سانتی متر (~ ۴٫۵ x 2.8 in) دارد. سطح با شیشه ای پوشیده شده است. که باعث می شود خوب پرواز کند. این به این معنی است که سریع و راحت است و حرکت آسان است و پذیرش حتی در گوشه ها نیز خوب است. قسمت پایین پیکربندی اپتیکال با یک خط طلایی از هم جدا شده است.

صفحه لمسی صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی Asus ZenBook Flip S UX370UA همچنین به عنوان یک دستگاه ورودی عمل می کند. قلم Asus می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا جریان خلاقیت و یا به سادگی برای یادداشت های سریع استفاده شود. ترکیبی از صفحه نمایش لمسی و فعال قلم در آزمایش ما بسیار خوب کار کرد. این دستگاه به سرعت به ورودی پاسخ داد و هیچ محدودیتی در لبه های صفحه وجود نداشت.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

صفحه نمایش :

واحد تست ما با یک پنل IPS از AU Optronics مجهز است. این دارای رزولوشن ۱۹۲۰x1080 پیکسل و مورب ۱۳٫۳ اینچ است. این نتیجه تراکم پیکسل ۱۶۶ PPI است. صفحه لمسی شیشه ای کورنینگ گوریلا از خراش محافظت می شود. به عنوان یک جایگزین، Asus همچنین این دستگاه را با پانل ۴K ارائه می دهد.

در طول اندازه گیری ما، صفحه نمایش به میزان متوسط ​​۳۲۱ cd / m² رسید. این نتیجه Asus ZenBook Flip S UX370UA را در سطح مشابه با Dell Latitude 5289 (320 cd / m²) قرار می دهد. واحد تست ما نمایشگرهای درخشان را در بین دستگاه های مقایسه ما ارائه می دهد. دستگاه های رقابتی از مایکروسافت، لنوو و سامسونگ نتایج بهتر را ارائه می دهند.

توزیع روشنایی در ۸۶٪ کامل نیست، اما تنها روی صفحه نمایش سیاه و سفید کاملا قابل تشخیص است. ما هیچ PWM را برای تنظیم روشنایی صفحه نمایش در Asus ZenBook Flip S اندازه گیری نمی کردیم.کیفیت صفحه نمایش را می توان گفت بسیار خوب است. مقدار کم سیاه و سفید (۰٫۲۵) همراه با روشنایی اندازه گیری شده، به این معنی است که صفحه نمایش دارای نسبت کنتراست خوب (۱۳۳۶: ۱) است.

به طور معمول، مشخصات ICC مناسب برای دانلود در دسترس است. صفحه نمایش ۹۰ درصد از فضای رنگی sRGB و ۵۸ درصد از رنگ رنگ AdobeRGB را پوشش می دهد. این بدان معنی است که Asus ZenBook Flip S UX370UA کاملا مناسب برای پردازش تصویر نیمه حرفه ای است.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

 

کارایی :

Asus ZenBook Flip S UX370UA مجهز به پردازنده ی Kaby Lake است و حداقل ۸ گیگابایت رم دارد. اینتل Core i5-7200U که واحد آزمایشی ما مجهز است، مدل کوچکترین موجود است.

در عوض، Asus ZenBook Flip S UX370UA نیز با کمی سریعتر اینتل Core i7-7500U در دسترس است. هر دو دستگاه باید با واحد گرافیکی یکپارچه اینتل HD Graphics 620 کار کنند.  آنها گرافیکی اختصاصی ندارند.اما این مورد برای مناطق مورد استفاده دستگاه مورد نیاز نیست. برای این کار، عملکرد SoC کامپوننت گسترده ای کاملا کافی است. دستگاه ذخیره سازی یک SSD سریع است، که سیستم یکپارچه را اجرا می کند.

عملکرد سیستم پس از عملکرد CPU نسبت به تخریب، Asus ZenBook Flip S UX370UA نتایج کمی بهتر در معیار Cinebench R15 مدیریت می کند. سیستم های ظاهرا سریعتر مانند Microsoft Surface Pro یا IdeaPad Miix Lenovo در PCMark 8 از ۱۰ تا ۲۰ درصد عقب مانده بودند. یک بار دیگر Asus ZenBook Flip S مایکروسافت Surface Pro را در PCMark 10 شکست داد. به طور ذهنی، Asus ZenBook Flip S UX370UA بسیار صاف است. سیستم سریع برای بوت شدن و آماده شدن در یک لحظه است.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

پردازنده :

پردازشگر در حال حاضر، تعداد زیادی دستگاه با پردازنده Intel Core i5-7200U مجهز شده است. این یک پردازنده دو هسته ای است که از Hyperthreading پشتیبانی می کند، بدین معنا که دستگاه می تواند چندین کار را بسیار خوب انجام دهد. نرخ ساعت پایه ۲٫۵ گیگاهرتز است که می تواند تا ۳٫۱ گیگاهرتز در زیر بار افزایش یابد.

به نظر می رسد که پردازنده به طور کامل در طول آزمایش ما به پتانسیل کامل برسد، که نشان می دهد که می تواند یک محدودیت حرارتی باشد که مانع عملکرد در بار ثابت شود.گلکسی اس ۱۲ سامسونگ همچنین بر اساس پردازنده Intel Core i5-7200U است و نتایج کمی برای عملکرد Multithread (6٪) دارد. شما می توانید معیارهای بیشتری را برای اینتل Core i5-7200U در اینجا پیدا کنید.

 

دستگاه زخیره سازی :

دستگاه ذخیره سازی Asus مجهز به تست واحد ما با SSD از SanDisk است که ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت دارد و با سرعت SATA اجرا می شود. ما میزان خواندن متوالی ۴۷۶ مگابایت بر ثانیه را اندازه گیری کردیم و همچنین نرخ نوشتن متوالی ۴۵۴ مگابایت بر ثانیه است. اما نرخ ۴K برای راه اندازی برنامه ها و سیستم عامل بسیار مهم است.

در اینجا SanDisk SSD با ۲۷ مگابایت بر ثانیه (AS SSD) و ۳۳ مگابایت بر ثانیه (CrystalDiskMark 3) رضایت بخش بود. رابط M.2 نیز از SSD ها با سرعت PCIe پشتیبانی می کند. مدل ۱ TB یک رابط PCIe 3.0 x4 دارد، در حالی که گزینه های ذخیره سازی کوچکتر (۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت) تنها در سرعت SATA3 کار می کنند.

کارت گرافیک :

گرافیک اینتل HD Graphics 620 مسئول مدیریت گرافیک است. این یک نرخ ساعت پایه ۱۰۰۰ مگاهرتز است و واحد گرافیکی نیز از حافظه کاری بهره می برد که در حالت دو کانال کار می کند. این به این معنی است که اینتل HD Graphics 620 می تواند به پتانسیل کامل خود برسد.

عملکرد ۳D واحد گرافیکی در Asus ZenBook Flip S UX370UA ما کاملا محترم است. واحد تست ما در بالای جدول مقایسه با Dell Latitude 5289 است.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

 

عملکرد بازی:

عملکرد بازی اگرچه عملکرد سهبعدی Asus ZenBook Flip S UX370UA در مقایسه با رقابت آن در مقایسه با رقبای خود بسیار بهتر از شما نیست، اما نمیتوانید بیش از حد از آن انتظار داشته باشید. بازی های درخواستی سه بعدی را نمی توان به راحتی در تبدیل تبدیل کرد. اما اینتل HD Graphics 620 باید برای بازی های گرافیکی کمتری مثل آنهایی که می توانید در فروشگاه ویندوز پیدا کنید، کافی است.

سرو صدای سیستم :

Asus ZenBook Flip S UX370UA دارای یک واحد خنک کننده فعال است که حرارت تولید شده را از طریق دستگاه از طریق اسلات های تهویه در سمت چپ دستگاه انتقال می دهد. این فن خنک کننده شروع به کار نمی کند تا زمانی که دستگاه زیر بار خاصی باشد.

در حالت خاموش، فن باقی می ماند و دستگاه به طور صحیح کار می کند. حداکثر نویز ما اندازه گیری شد ۳۴٫۲ دسی بل (A)، که هنوز هم مزاحم نبود. دستگاه ما به طور متوسط ​​در مقایسه با رقبا است.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

 

حرارت سیستم :

سیستم خنک کننده فعال گرما را خارج از مورد کاملا خوب می کند، بدین معنا که سیستم بیش از حد گرم نمی شود. ما یک نقطه داغ از ۴۱٫۵ درجه سانتیگراد (~ ۱۰۶٫۷ درجه فارنهایت) حداکثر در پایین واحد پایه اندازه گیری کردیم. سامسونگ گلکسی کتاب ۱۲ دمای قابل ملاحظه ای در دمای ۵۶٫۳ درجه سانتیگراد (~ ۱۳۳ درجه فارنهایت) داشت.

پردازنده با حداکثر ۶۷ درجه سانتیگراد (~ ۱۵۲٫۶ درجه فارنهایت) در طول آزمون استرس ما با “Prime95” گرم می شود. در ابتدا در حداکثر فرکانس ۳٫۱ گیگاهرتز سرعت گرفت، اما تنها چند ثانیه طول میکشد تا پردازنده شروع به حرکت کند و در نهایت نرخ ساعت در حدود ۱٫۸ گیگاهرتز حل و فصل شد. این به طور قابل توجهی کمتر از نرخ ساعت پایه ۲٫۵ گیگاهرتز است.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

 

 

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

اسپیکر :

Asus بلندگوها را در ناحیه جلوی قرار داده است. اسپیکر از Harman / Kardon می آیند و با توجه به ساخت کمپانی آنها، صدای خوب را ارائه می دهند. در حالت ایده آل، تبدیل باید روی یک سطح سخت قرار گیرد، زیرا صدا به طور قابل ملاحظه ای روی سطح نرم می شود.

به طور معمول، متوسط ​​و بلندتر قوی تر است، اما فرکانس های باس حداقل وجود دارد، که اغلب اینطور نیست.حداکثر حجم بیش از اندازه کافی است در ۸۰٫۱ dB (A). اسپیکر نیز ایده آل برای گفتار هستند، بنابراین هیچ چیز نباید در راه تماس های ویدئویی دریافت کند.

مصرف برق :

مصرف برق Asus ZenBook Flip S UX370UA کمترین در میان تمام دستگاه های مقایسه است. یک نگاهی به جدول مقایسه نشان می دهد که فقط Dell Latitude 5289 (-2٪) می تواند با واحد تست ما هماهنگ باشد.

در حالی که در حالت خام، واحد تست ما خود را با ۲٫۶ تا ۸٫۳ وات محاسبه می کند، اگر چه ما حداکثر مصرف ۲۹ وات را تحت بار اندازه گیری کردیم. ما در زمان آماده باش به میزان مصرف انرژی ۲/۱ وات نداشتیم.

بعضی از دستگاه های مقایسه ما کار خوبی در اینجا انجام دادند. منبع تغذیه ۴۵ وات برای پوشش دادن نیازهای دستگاه به اندازه کافی بزرگ است. نوت بوک را می توان از طریق هر یک از پورت USB Type-C شارژ کرد.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

باتری :

Asus ZenBook Flip S UX370UA یک باتری لیتیوم پلیمر ۳۹ وات دارد و ادعا می کند که دارای مدت زمان ۱۱٫۵ ساعت است. ما توانستیم این را در زمان خاموشی با ساعت ۱۵:۳۷ بالا ببریم. در زیر بار، ZenBook نیاز به شارژ شدن فقط ۲٫۵ ساعت است. آزمایش Wi-Fi تمرکز بیشتری دارد. در اینجا، واحد تست ما یک زمان اجرا ۸:۰۳ ساعت را مدیریت کرد.

مایکروسافت Surface Pro و Dell Latitude 5289 هر دو برای مدت طولانی ادامه می دهند، که احتمالا به دلیل باتری های بزرگترشان است. باتری به طور کامل در حدود ۲٫۵ ساعت شارژ می شود. Asus ZenBook Flip S UX370UA از “شارژ سریع” پشتیبانی می کند و باتری باید در عرض ۴۹ دقیقه به ۶۰٪ برسد که می توانیم آن را تایید کنیم.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA - A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

مشخصات کلی سیستم :

 پردازشگر اینتل Core i5-7200U آداپتور گرافیکی اینتل HD Graphics 620، ۲۱٫۲۰٫۱۶٫۴۶۲۷ WHQL حافظه ۸۱۹۲ مگابایت ، DDR3، دو کانال، در لحیم کاری نمایش دادن ۱۳٫۳ اینچ ۱۶: ۹، ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ پیکسل ۱۶۶ PPI، چند لمسی، کورنینگ گوریلا شیشه، پشتیبانی قلم بومی، AUO B133HAN04.2، a-Si TFT-LCD، WLED، ۲۶۲K، ۶۰Hz، ۸۰۰: ۱. براق: بله مادربرد Intel Kaby Lake-U Premium PCH ذخیره سازی SanDisk SD8SN8U256G1002، ۲۵۶ گیگابایت ، ۱۹۰ گیگابایت رایگان وزن ۱٫۱۰۱ کیلوگرم (= ۳۸٫۸۴ اونس / ۲٫۴۳ پوند)، منبع تغذیه: ۱۸۸ گرم .

.

5/5 - (1 امتیاز)

One thought on “لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX370UA – A

  • By میترا - Reply

    من لپتاپ زنبوک با کانفیگ پردازنده Ryzen7 5825U رم ۱۶GB حافظه ۱TB SSD گرافیک VEGA8 از نمایندگی ایسوس خریدم و از خریدم خیلی راضی ام چون قیمتش مناسبتر بود و ارسالشونم به موقع و سریع بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>