تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ

شما به عنوان کسی که یک لپ تاپ را خریداری میکند باید بسیار حواستان را در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات لپ تاپ جمع کنید . بله درسته خیلی از موارد مهم هستند مثل مشخصات فنی ، کیفیت کالا ، مقایسه کالا با بقیه کالا ها و قیمت اما شما باید در زمینه خدمات پس از فروش یک برند بسیار با دقت عمل کنید . در هر صورت بعد از زمان طولانی که یک لپ تاپ کار میکند با توجه به نوع کارکردش دچار مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری میشود .

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ

بسیاری از مشکلات نرم افزاری را شما خودتان میتوانید با دیدن آموزش ها و ادامه دادن مراحل آن حل کنید که بسیاری از این آموزش ها در این سایت نیز موجود است .

اما مشکلات نرم افزاری را اصلا نباید اقدام به تعمیرش در منزل کنیم و این چند دلیل دارد .  یکی اینکه شما باید برای تعمیرات لپ تاپ خود از دانش و تجربه کافی اطلاع داشته باشید و دیگری تجهیزات لازم برای این امر است . اما در لپ تاپ های امروزی تکنولوژی پیشرفته ای برای اسمبل کردن قطعات بروی لپ تاپ به کار گرفته شده که شما با تجهیزات معمولی هم نمیتوانید اقدام به تعمیر لپ تاپ خود کنید .

نوع طراحی لپ تاپ های جدید به گونه ای است که با دستگاه های پیشرفته انجام میشود و تعمیر آن هم احتیاج به تجهیزات پیشرفته دارد .

نمایندگی های ایسوس

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ

ایسوس از اوایل حضور تکنولوژی دیجیتال در کشورمان حضور فعال داشته و همیشه در نمایندگی های خود بهترین مدل ها و بروز ترین مدل های خود را برای ایرانیان عرضه کرده . در زمینه تعمیرات، ایسوس همیشه از رقیبان خود پیشی گرفته و تاجایی پیشرفته که در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات لپ تاپ جزو سه برند برتر فعال در ایران می باشد . ایسوس از قدیمی ترین برند های فعال در ایران است .

در حالی که بسیاری از غول های تکنولوژی دیجیتال حاضر در ایران بخاطر شرایط سیاسی و تحریم ها نمیتوانند لوازم یدکی ، لوازم جانبی و تجهیزات را وارد کشور کنند این برند با بهره از بهترین تجهیزات تعمیرات که در دنیا موجود است توانسته بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد .

این برند با تشکیل تیم هایی متشکل از مهندسان ،کارشناسان و تکنسین های مجرب و کار بلد توانسته تمام نیاز های  کاربران خود را بر طرف کند . این تیم ها همه از افراد کاربلد و با تجربه هستند که بسیاری از آنها توسط برند ایسوس دوره های بین المللی تعمیرات را دیده اند و توانسته اند حرفه ای ترین خدمات را به ایرانیان ارائه کنند .

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ

شما هم با جستجو در موتور جستجوگر گوگل میتوانید نظرات کاربران در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات لپ تاپ برند ایسوس را جویا شوید . نظرات نشان میدهند که اکثر قریب به اتفاق کاربران از خدمات برند ایسوس رضایت دارند و این برند را برندی حرفه ای ارزیابی میکنند .

تاریخچه ایسوس

 

ایسوس در سال ۱۹۹۰ در شهر تایپه تایوان توسط چهار مهندس تاسیس شد . این چهار مهندس پیشتر در برند ایسر فعال بودند و با تاسیس برند ایسوس توانستند به موفقیت های زیادی دست یابند و رکورد های بی سابقه ای را جا به جا کنند . از محصولات برند ایسوس میتوان به مادر بورد ، لپ تاپ ، تبلت ، کارت گرافیک ، مادر بورد سرور ، موبایل یا اسمارت فون ها ، ال سی دی و تجهیزات شبکه اشاره کرد .

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ

این برند را در سراسر دنیا پدر مادر بورد های دنیا میدانند چرا که ایسوس توانسته هر مادر بوردی را با قابلیت ها و کارایی های مختلف تولید کند و در سال ۲۰۰۹ مادر بورد های شرکت ایسوس در بیش از ۳۰% کامپیوتر های جهان حضور داشتند . ایسوس در سال ۲۰۰۷ با تولید کامپیوتر ای پی سی توانست ۳۲۶۸ جایزه و گواهینامه بین المللی را کسب کند و باعث شد نگاه جهانیان بیشتر به این برند معطوف شود . همچنین ایسوس در سال ۲۰۱۰ توانست لقب سومین کمپانی بزرگ در زمینه تولید کامپیوتر را از آن خود کند که رتبه اول  و دوم اچ پی و دل بودند . این برند در ۵ قاره فعال است و بیش از ۱۰۰۰۰ کارمند دارد و توانسته ارزش کمپانی خود را به ۵۰۰ میلیارد دلار برساند .

5/5 - (1 امتیاز)

2 thoughts on “تعمیرات لپ تاپ

  • By Msoud - Reply

    با سلام
    لولای در لپ تاپ شکسته درش مسکل میدا کرده کجامیتونم سریع تعمیرش کنم؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام مدل لپ تاپ را بفرمایید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>