شارژر تبلت ایسوس

شارژر تبلت ایسوس

شارژر تبلت ایسوس

هنگامی که تبلت ایسوس را خریداری میکنید، لازم است برای استفاده از آن در اولین بار دستگاه به طور کامل توسط شارژر تبلت ایسوس شارژ شود.

 همچنین قبل از شارژ کردن تبلت ایسوس موارد زیر را بایستی رعایت نماید.

 نکته مهم: تنها و تنها از آداپتور مخصوص شارژر ایسوس استفاده کنید. همچنین استفاده کردن از آداپتور شارژر و کابل شارژر متفاوت برای شارژ نمودن تبلت ایسوس ممکن است که دستگاه شما را خراب کرده و با آسیب جدی روبرو کند. 

لذا لازم است تا اطمینان حاصل کنید که آداپتور شارژر ایسوس را به برق سازگار با آن یعنی ۲۲۰ ولت شهری وصل نمایید. در ضمن ولتاژ خروجی شارژر ۵ ولت و شدت جریان خروجی از آن ۲ آمپر می باشد. در هنگام استفاده از شارژر تبلت ایسوس پریز برق باید در نزدیکی دستگاه باشد تا دسترسی به آن آسان باشد.

 احتیاط نمایید! هنگامی که تبلت شما توسط شارژر تبلت ایسوس شارژ می شود، ممکن است کمی گرم شود. در واقع این موضوع کاملا عادی و طبیعی است. اما اگر زمانی تبلت شما به شدت شروع به داغ شدن کرد، بایستی کابل شارژر از آن جدا شود و جهت تعمیر و پی بردن به مشکل کالا شارژر تبلت ایسوس خود را به نمایندگی ایسوس جهت تعمیر ببرید.

 ایسوس در طراحی بدنه لپ تاپ خود یک درگاه خروجی usb را قرار داده است. ممکن است شما نیز از آن دسته از افراد باشید که از یک شارژر به منظور شارژ نمودن دستگاه‌های مختلف (مانند تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند و یا لپ‌تاپ) استفاده میکنید. برندهای مختلف گوشی و یا تبلت از باتری های متفاوتی نسبت به دیگر محصولات هم رده برخوردار هستند و با توجه به نوع مدل و دیگر مشخصه های سخت افزاری و یا نرم افزاری دستگاه، اقدام به تولید شارژر متناسب با آن می کنند.

و یا به عبارتی، شرکت سازنده محصولات در واقع با هدف در نظر گرفتن ظرفیت باتری آنها شارژر مناسب را برایشان طراحی و تولید می‌کند. ممکن است افرادی را دیده و مشاهده کرده باشید که به مدت طولانی از یک محصول دیجیتالی و الکترونیکی استفاده کرده اند و آسیبی به باتری دستگاه شان تا به حال وارد نشده است؛ لذا مطمئن باشید که از شارژر مخصوص دستگاه دیجیتالی استفاده می نمایید. 

شارژر تبلت ایسوس
شارژر تبلت ایسوس

ایسوس برای هر تبلت شرکت خود نوع خاصی شارژر را مد نظر داشته

 و بسته به نوع مدل دست به تولید شارژر مناسب زده است.

ذکر چند نکته در رابطه با آداپتور تبلت ایسوس

 پیشنهاد می‌شود که تنها و فقط از شارژرهای مخصوص و ساخته شده مارک و برند دستگاه الکترونیکی خود که می‌تواند شامل گوشی‌های هوشمند، تبلت و یا لپ تاپ ها باشد بهره ببرید.

شارژر تبلت ایسوس تنها باید مورد استفاده مدل تبلت مدنظر متناسب با خودش قرار گیرد و در صورت عدم رعایت این موضوع، به احتمال نسبتاً زیاد تبلت ایسوس دچار عیب و ایراد فنی خواهد شد.

 پس بهتر است هزینه‌ای را که بعداً قرار است صرف تعمیر و جایگزین نمودن باتری تبلت ایسوس خود نمایید، اکنون با قیمت پایین تری نسبت به هزینه تهیه باتری اقدام به خرید یک شارژر تبلت ایسوس با کیفیت کنید.

 در بسیاری از موارد دیده و مشاهده شده است که استفاده از یک شارژر نامطلوب و غیر اصلی در دستگاه تبلت علاوه بر آسیب رساندن جدی به باتری دستگاه، با باد کردن باتری نیز همراه است و همین موجب می گردد تا به بخش سخت‌افزاری دستگاه تبلت نیز آسیب های جدی وارد شود. 

 در این حالت دیگر بایستی چند برابر قیمت شارژر تبلت ایسوس را برای تعمیر نمودن دستگاه صرف کنیم. چه بسا که دیگر دستگاه مورد نظر اصلا قابلیت تعمیر و درست شدن را نداشته باشد و با استفاده کردن از یک شارژر بی کیفیت، تاوان بسیار بزرگ و زیادی را متحمل شوید.

پشتیبانی از تبلت ها

با دقت و توجه در طراحی ساخت محصول آداپتور ایسوس، میتوان یک کالای سبک با کیفیت با راندمان و بازدهی بالا، بسیار پر قدرت، قابل حمل، ابعاد کوچک و مناسب و شکل منسجم را مشاهده کرد. ایسوس برای هر تبلت شرکت خود نوع خاصی شارژر را مد نظر داشته و بسته به نوع مدل دست به تولید شارژر مناسب زده است.

شارژر تبلت ایسوس بسیاری از مدل های تبلت این شرکت را مورد پشتیبانی خود قرار می‌دهد.

 در زیر به چند مورد از اسامی آنها اشاره خواهیم داشت.

۱)Asus mobile fonepad me175kg HD7

۲)Asus pad fonepad me 175kg HD7

۳)Asus pad memo pad me 175kg HD7

۴)Asus pad fonepad me175cofone pad7

۵)Asus pad memo pad me 173xx HD7

۶)Asus pad fonepad me 560 cG

۷)Asus pad memo pad me 180A

۸)Asus smart phone zenfone 5 A500cG

۹)Asus pad memo pad me7510kg

۱۰)Asus pad fone pad fe380 cG fone pad8

و بسیاری موارد دیگر…..

آداپتور تبلت ایسوس
آداپتور تبلت ایسوس

در صورتی که اقدام به تعویض نمودن باتری فرسوده ی تبلت ایسوس نمایید،

شارژر تبلت ایسوس همانند گذشته به سرعت تبلت را شارژ دهی خواهد کرد.

شارژر تبلت ایسوس همانطور که قبلاً در متن به آن اشاره شد، برای انواع مختلفی تبلت  با توجه به ولتاژ خروجی و  شدت جریان خروجی و ورودی و دیگر موارد عرضه و تولید گشته است.

 این شارژرها در طراحی مناسب و خوش دستی تولید گشته اند، اما اگر به اشتباه یک آداپتور تبلت ایسوس غیر اصل و فیک را خریداری و یا تهیه نمایید از بالا بودن کیفیت مواد سازنده در شارژر دیگر خبری نیست؛ بلکه تنها از مواد بی ارزش ارزان قیمت در تولید آن استفاده گشته است و به تبع منطقی به نظر میرسد که از چنین شارژری نباید انتظار کارکرد طولانی مدت و عملکرد با کیفیت را داشته باشید.

 شارژر تبلت ایسوس غیر اصلی در فرایند ساخت بسیار حساس و آسیب‌پذیر بوده و ضمناً باید از آن در مقابل کوچکترین فشار و ضربه ای مراقبت نمود.

مزایای استفاده از یک شارژر با کیفیت

این نمونه از شارژر با کیفیت قابلیت شارژ کردن دستگاه شما را تا مدت‌ها خواهد داشت و اگر از این شارژر به خوبی و با دقت محافظت و مراقبت نمایید، می‌توان تضمین کرد که تا سال‌های سال برای شما کار می‌کند. گاهی اوقات شارژ شدن تبلت ایسوس مدت زمان بیشتری نسبت به قبل وقت میبرد. علت این امر را می‌توان فرسوده شدن باتری دستگاه دانست و به فرسوده شدن آن نسبت داد.

در صورتی که اقدام به تعویض نمودن باتری فرسوده ی تبلت ایسوس نمایید، شارژر همانند گذشته به سرعت تبلت را شارژ دهی خواهد کرد، اما اگر از یک باتری نامناسب در تبلت ایسوس استفاده کنید، موجب صدمه دیدن بخش های سخت افزاری تبلت ایسوس نیز خواهد شد.

5/5 - (11 امتیاز)

17 thoughts on “شارژر تبلت ایسوس

  • By رضایی - Reply

    من شارژر ایسوس زنفون ۴ مکس لازم دارم

  • By K.A - Reply

    مدت زمان شارژ کامل تب لت ایسوس zenpad چقدر است

    • By سهیل مهدی زاده -

      حدود ۸ ساعت

  • By معظمی - Reply

    سلام وقت بخیر , شارژر تبلت zen pad 8 رو دارید؟

  • By sadegh - Reply

    سلام و عرض ادب .
    سوکت شارژ داخلی تبلت ایسوس مدل zenpad 301 موجود دارید ؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام بله موجود هست

  • By مجتبی - Reply

    با سلام و وقت بخیر . شما شارژر مدلش اینه
    آداپتور ۱۵ ولت ۱٫۲ آمپر تبلت ASUS Vivo Tab مدل های TF600 TF600T TF701T T801C
    رو دارین

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام نه متاسفانه

  • By بابک - Reply

    قیمت ای سی شارژ و هارد در صورت موجود بودن را لطفا اعلام میکنید؟ قاب پشت تبلت نیز خدمتتون موجود هست لطفا قیمت اعبام بفرمایید

  • By علی - Reply

    با عرض سلام من شارژر تبلت ایسوس k012 میخواستم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام موجود هست با شمارهای شرکت تماس بفرمایید

  • By hesam - Reply

    آداپتور ایسوس tf810 c رو موجود دادید؟
    ممنون.

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خیر

  • By جواد - Reply

    سلام شارژر تبلت zen pad p024 دارید
    قیمت چقدر هست؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام بله موجود هست

  • By Leili - Reply

    با سلام و وقت بخیر
    مدل تبلت ایسوس من zenpad8 هست
    و مدتی است خیلی بد شارژ میشه بردم نمایندگی ایسوس , بررسی کردند گفتند مشکل خاصی نداره شاید از کابل شارژر هست باید مخصوص تبلت باشد , خلاصه یک کابل بدرد نخور بهم دادن . باز مشکلم حل نشد .

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>