نمایندگی ایسوس در غرب تهران

نمایندگی ایسوس در غرب تهران

نمایندگی ایسوس در غرب تهران

هر سالی که می‌گذرد، شاهد پیشرفت‌هایی در عرصه دیجیتال و تکنولوژی هستیم. شاید چندین سال قبل صحبت از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها در نزد مردم مانند یک رویا بود، اما اکنون همین افراد از این محصولات استفاده می‌کنند. جدا از تفریح، این وسایل می‌توانند کارهای روزمره ما را هم انجام دهند و نباید از اثر مثبتشان در زندگی‌ها غافل شد.در این مقاله میخواهیم در مورد نمایندگی ایسوس در غرب تهران صحبت کنیم با ما همراه باشید :

به دلیل اهمیت این موضوع و پیشرفت‌های که روز به روز در حال مشاهده آن‌ها هستیم، شرکت‌ها و برندهای فراوانی در عرصه تکنولوژی به وجود آمده‌اند و محصولات گوناگونی را هم به مردم ارائه می‌دهند. برخی از این برندها به تازگی تشکیل شده‌اند و هنوز آن طور که باید و شاید به محبوبیت نرسیده‌اند. از سوی دیگر، برندهایی هم هستند که با وجود سال‌هایی که می‌گذرد، هنوز مورد استقبال مردم قرار نگرفته‌اند. حقیقت این است که چنین شرکت‌هایی در ارائه خدمات عاجز هستند. بدیهی است که هر چه یک برند، در دادن خدمات و امتیازات به مردم موفق‌تر عمل کند، جایگاه خود را هم بالاتر آورده است.

مثال بارز چنین برندی، ایسوس است که سال‌ها از تشکیل آن می‌گذرد. شاید این شرکت در ابتدای مسیر با مشکلاتی مواجه شد، اما سپس با تدابیر خوب مدیریتی و همچنین پشتکار بالای کارکنان به درجات غیر قابل باوری رسید. بدون شک اکنون ایسوس یکی از برترین‌ها در این عرصه به شمار می‌رود و روزانه محصولاتش در سر تا سر جهان به فروش می‌رسد. یکی از کشورهایی که محصولات ایسوس در آن اهمیت به سزایی دارد، ایران می‌باشد که نمایندگی ایسوس در غرب تهران کمک شایانی به دسترسی کاربران به محصولات این شرکت کرده است.

تاریخچه ایسوس

نمایندگی ایسوس در غرب تهران

نمایندگی ایسوس در غرب تهران

شاید بسیاری از مردم ندانند که ایسوس ابتدا در کشور تایوان خلق و سپس آثار آن در تمام جهان پدیدار شد. محبوبیت این شرکت آن قدر زیاد شد که بسیاری از سواستفاده‌گران نسبت به ساخت کالاهای فیک با نام این شرکت اقدام کردند. به همین دلیل است که در هنگام خرید کالاهای این برند باید نهایت دقت را به کار ببرید تا اتفاق ناگواری برایتان رخ ندهد. شرکت ایسوس ابتدا در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و از این شماره می‌توان به قدمت بالای آن پی برد. محدوده فعالیت این شرکت به صورت جهانی است و هم‌اکنون شعب زیادی در جهان دارد. جری شن مدیرعامل اجرایی این شرکت است و جانی شیه نیز رئیس هیئت مدیره آن به حساب می‌آید.

جالب است بدانید طبق آماری که در سال ۲۰۱۹ تهیه شد، بیشتر از ۵۶۶۷ نفر برای شرکت ایسوس فعالیت می‌کنند. آن‌ها از کار خود رضایت فراوانی دارند و برای دستیابی به روزها و جایگاه‌های بهتر در تلاش هستند. این شرکت از اول کار خود را با تولید برخی کامپیوترها آغاز کرد و در آن پیشرفت‌هایی هم داشت. مادربورد، لپ تاپ، ال سی دی، کارت ویدئو، نوت بوک و گوشی‌های هوشمند از دیگر محصولات این شرکت هستند که بعدها ساخته شدند. این طور که به نظر می‌رسد، اعضای این شرکت به دنبال محصولاتی با تنوع بیشتر هستند و باید دید که در این خصوص چه خواهند کرد.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس در غرب تهران

نمایندگی ایسوس در غرب تهران

طبیعتا شرکتی با این همه افتخار و دستاورد، باید خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهد که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داده است. یکی از خدمات ایسوس، به وجود آوردن تمهیداتی برای ایجاد نمایندگی‌های گوناگون در همه کشورها است. تقریبا می‌توان گفت که نمایندگی‌های مختلف ایسوس اعم از نمایندگی فروش و نمایندگی تعمیر یا تعویض در هر کجای جهان وجود دارد و مردم از تمام کشورها می‌توانند به آن‌ها سر بزنند و مشکلاتشان را در میان بگذارند. خبر خوب این است که ایران نیز از چنین امکانی بهره‌مند است. در هر شهر مهمی نظیر تبریز، مشهد، اصفهان و کرج می‌توان رد پای نمایندگی‌های ایسوس را مشاهده کرد. برخی از این نمایندگی‌ها صرفا برای فروش محصولات هستند و عده دیگر هم برای تعمیر یا تعویض آن‌ها. البته نمایندگی‌هایی هم وجود دارند که به صورت هم‌زمان به انجام هر دو کار می‌پردازند مانند نمایندگی ایسوس در غرب تهران.

پس نتیجه می‌گیریم که به وجود آمدن نمایندگی‌ها برای برند مهمی همچون ایسوس اهمیت زیادی دارد. برترین نمایندگی‌های این شرکت در تهران واقع شده است و چند نمونه از آن را می‌توان در بخش‌های مختلف شهر مشاهده کرد. حال نوبت به آن می‌رسد که ببینیم نمایندگی ایسوس در غرب تهران دقیقا در کجای تهران وجود دارند.

محل نمایندگی‌های ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در غرب تهران

نمایندگی ایسوس در غرب تهران

نمایندگی ایسوس در غرب تهران به گونه‌ای در شهر واقع شده‌اند که افراد در هر منطقه‌ای که زندگی می‌کنند، بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. در غرب تهران، شعبه‌های سعادت آباد، ستارخان و امیر آباد وجود دارند. که برای رفع ایرادات دستگاه‌ها و یا خرید یک محصول می‌توانید به نزد آن‌ها بروید. پس در صورتی که در محله‌های غربی تهران هستید، این شعب را همیشه به یاد داشته باشید.

در بخش شرقی شهر، تنها شعبه پیروزی را داریم، اما همین شعبه می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از مردم باشد. در این شعبه برای تعمیر دستگاه‌های گوناگون از تجهیزاتی با استانداردهای روز دنیا استفاده می‌شود. تا کار به بهترین شکل ممکن پیش برود. شاید در آینده نمایندگی‌های دیگری در شرق تهران ساخته شود، اما بد نیست فعلا شعبه پیروزی را به حافظه بسپارید.

ادامه

تجریش و میرداماد شعبه‌های نمایندگی ایسوس در شمال تهران هستند. که در سال‌های اخیر نیز به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرده‌اند. اگر سری به این دو شعبه بزنید. متوجه حضور گسترده‌ مردم در آن‌ها خواهید شد. این بدان معناست که استقبال از این دو شعبه به شدت زیاد است و فروشندگان و تعمیرکاران نیز کار خود را به خوبی انجام می‌ذهند.

در نهایت به جنوب تهران می‌رسیم که شعبه فرجام متعلق به شرکت ایسوس در آن به چشم می‌خورد. افراد در هر جای جنوب تهران که قرار داشته باشند. قادر هستند تا به این شعبه رفته و امور دلخواه شان را انجام دهند. با مرور شعب ذکر شده نتیجه می‌گیریم که نمایندگی‌های فراوانی در ایران و تهران دیده می‌شود که نگرانی دارندگان محصولات این شرکت را بسیار کمتر کرده است. در صورت وقوع خرابی یا تمایل برای خرید یک محصول، تنها کافیست که به این مراکز ددر تهران بروید.

نحوه استفاده از خدمات نمایندگی‌های ایسوس در تهران

به طور کلی برای رفع مشکلات مربوط به محصولات ایسوس، راه‌های مختلفی وجود دارد. مسلما همان‌طور که حدس می‌زنید. نخستین راه این است که به صورت حضوری به نمایندگی ایسوس در غرب تهران مراجعه کنید. و عیب‌های دستگاهتان را با تعمیرکاران به اشتراک بگذارید. تیم تعمیرکار محصول شما را با دقت بررسی کرده. و سپس تعیین می‌کند که برای چه مدت باید در نمایندگی ایسوس باشد. گاهی آن‌ها می‌توانند در همان لحظه یا کمی بعد مشکل شما را برطرف کنند. در غیر این صورت و وقتی که مشکل دستگاهتان حاد باشد. از شما خواسته می‌شود که برای مدتی آن را به تیمشان سپرده و پس از چند روز برای دریافت نسخه‌ی تعمیر شده‌ی آن اقدام نمایید.

ادامه

جالب است بدانید که شما عزیزان می‌توانید با شماره تلفن‌های نمایندگی‌های ایسوس در غرب تهران نیز تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در این نمایندگی‌ها در ساعات کاری پاسخگوی شما هستند .و سوالات و مشکلات شما را با دقت گوش می‌دهند. اگر با ایراد عجیبی مواجه نباشیم. از پشت تلفن راهکارهایی به منظور رفع خرابی داده خواهد شد. اگر حس شود که این ایراد کمی جدی‌تر است. از دارنده خواسته می‌شود که به صورت حضوری به این نمایندگی مراجعه نماید. همچنین ارسال محصولات از راه دور به نمایندگی‌ها نیز شدنی خواهد بود.و این هم از دیگر امتیازات نمایندگی‌های ایسوس به حساب می‌آید.

راه دیگری که به برخی از استفاده کنندگان محصولات ایسوس توصیه می‌شود. این است که فرد درخواست اعزام کارشناس و تعمیر کننده را داشته باشد. سپس این افراد به منازل فرستاد می‌شوند و به راحتی به رفع نواقص دستگاه‌های ایسوس خواهند پرداخت. البته در صورتی که کارشناس تشخیص دهد که مشکل دستگاه شما در منزل برطرف نمی‌شود. آن را با خود به نمایندگی می‌برد تا سر فرصت و با تجهیزات گوناگون بتواند تعمیرش کند. وقتی هم که این اتفاق رخ داد، محصول به منزل ارسال خواهد شد.

آدرس و شماره تلفن نمایندگی‌های ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در غرب تهران

نمایندگی ایسوس در غرب تهران

اکنون یکی از شعبه‌های اصلی نمایندگی ایسوس در غرب تهران را بیشتر معرفی می‌کنیم. قصد ما این است که شماره تلفن و آدرس این شعبه را برای شما بنویسیم تا در مواقع لازم به آن‌ها رجوع کنید.

شعبه بلوار کشاورز: انتهای بلوار کشاورز، جمال زاده شمالی، رو به روی اداره پست، پلاک ۴۶۲

شمارهای تماس : ۶۶۱۲۱۵۸۹ _۶۶۱۲۱۵۹۱_۶۶۱۲۱۵۹۴ _۶۶۵۹۱۷۷۱ _۶۶۱۲۱۵۹۴

خصوصیات نمایندگی ایسوس

نمایندگی‌های ایسوس در غرب تهران همگی معتبر و شناخته شده هستند. و کار خود را به صورت کاملا قانونی انجام می‌دهند. آن‌ها از دستگاه‌ها و تجهیزات به روز و پیشرفته و همچنین تکنسین‌هایی کاربلد و با سابقه استفاده می‌کنند. و به همین دلیل، خیلی راحت می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. این نمایندگی‌ها سال‌ها تجربه‌ دارند و آمار موفقی هم در کارنامه‌ای که دارند، به چشم می‌خورد. یک راه برای تشخیص این موفقیت این است که به نظر مشتریان و افرادی که در گذشته به نمایندگی ما آمده‌اند، دقت کنید. قطعا تمام آن‌ها از عملکرد این نمایندگی‌ها راضی بوده‌اند. و اگر دوباره مشکلی برای دستگاهشان رخ دهد، مجددا به تیم ما مراجعه خواهند کرد. البته امیدوار هستیم که با چنین دردسرهایی مواجه نشوید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا با نمایندگی‌های ایسوس که در غرب تهران فعالیت دارند، بیشتر آشنا شویم. این نمایندگی‌ها قادر هستند تا هر گونه ایرادی که برای محصولات شما اتفاق می‌افتد را در کمترین زمان و با نازل‌ترین قیمت‌ها برطرف نمایند.

 

 

 

Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>