تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

پیشرفت روزافزون تکنولوژی در این روز ها به شدت زیاد است. تکنولوژی همواره در حال حرکت به سمت جلو بوده و اگر دست روی دست بگذاریم عقب میفتیم. یکی از راه های بهره‌مند شدن از تکنولوژی، استفاده از لپ تاپ، تبلت و دیگر دستگاه های دیجبتال جهت حرکت در مسیر کسب و کار و خدمات آنلاین است. در این روز ها کم پیش می‌آید دیگر کسی روزنامه کاغذی بخرد و اخبار را از طریق خبرگزاری های آنلاین دنبال می‌کنند. موردی که ذکر کردیم، نمونه‌ای کوچک از پیشرفت تکنولوژی و پا گرفتن بستر آنلاین در این روز ها است.

کمپانی های مختلفی همچون لنوو، اچ پی، اپل، سونی، سامسونگ و.. لپ تاپ تولید می‌کنند. در میان این برند ها، ایسوس موفق شده در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کند. اگر شما هم یکی از مشتریان لپ تاپ ایسوس هستید و سیستم شما به هر علتی دچار مشکل شده است، جهت تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس می‌توانید به نمایندگی ایسوس مراجعه کنید.

فرآیند تعمیرات لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ های ایسوس در کنار طراحی ظریف و سبکی که دارند، از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. این برند تولیدات متعدد و متنوعی دارد و هرکسی با هر نیاز و سلیقه‌ای، و همچنین با هر بودجه‌ای، می‌تواند صاحب یکی از لپ تاپ های ایسوس شود. طرفداران لپ تاپ های ایسوس روز به روز بیشتر شده و این برند جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود، شعب مختلف نمایندگی را در مکان های مختلف افتتاح کرده است.

شما می‌توانید از بهترین تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس در نمایندگی معتبر ایسوس بهره‌مند شوید. اگر در جریان تعمیر، لپ تاپ شما به تعویض قطعه‌ای نیاز داشته باشد، از قطعات اصلی و با کیفیت بالا برای آن استفاده می‌کنند. این موضوع سبب می‌شود که عمر دستگاه شما افزایش پیدا کرده و به صورت مداوم، به تعمیر و سرویس نیاز پیدا نکند.

خدمات تعمیرات در نمایندگی ایسوس، هم به صورت حضوری و هم به صورت تعمیر در محل انجام می‌شود. خدمات تعمیر در محل بدین صورت است که شما با کارشناسان نمایندگی تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را اعلام می‌کنید. بعد از آن افراد متخصصی به محل شما اعزام شده و فرآیند تعمیر دستگاه شما را آغاز می‌کنند. اگر این فرآیند خیلی طولانی و زمان بر باشد، تکنسین ها دستگاه را به نمایندگی برده، تعمیر کرده و سپس دوباره به محل شما می‌فرستند. صرفه جویی در زمان و هزینه شما، یکی از مواردی است که نمایندگی ایسوس همواره در خدمت رسانی، مدنظر خود قرار داده است.

خدمات تعمیر لپ تاپ

در نمایندگی ایسوس هرگونه خدماتی که به تعمیر لپ تاپ های ایسوس مربوط است، ارائه خواهد شد. در ادامه برخی از این خدمات را نام برده و مختصر توضیحی برای کدام خواهیم داد.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

تعمیرات CPU لپ تاپ

سی پی یو یکی از مهم ترین و کارآمد ترین قطعات لپ تاپ است که اگر آسیب ببند، لپ تاپ شما عملا دیگر کارایی نداشته و به درد نمی‌خورد. مسئولیت این قطعه، پردازش و انجام محاسبات همه کار هایی که لپ تاپ انجام می‌دهد است. در حقیقت رابطه میان سی پی یو لپ تاپ با اجزاء دیگر، به دست مادربورد لپ تاپ صورت می‌گیرد. این ارتباط سبب می‌شود سی پی یو، همه کار هایی که توسط بخش های مختلف لپ تاپ صورت می‌گیرد را پردازش کند.

در هر زمان اگر با مشکلاتی همچون هنگ کردن سیستم، اختلال در سرعت آن، عدم انجام عملیات ها و… مواجه شدید، این نشانه اختلال در عملکرد سی پی یو است. در سریع ترین زمان ممکن به نمایندگی ایسوس مراجعه کرده یا با آن تماس بگیرید و نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام کنید.

تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

خرابی کارت گرافیک لپ تاپ نشانه هایی دارد که چند تا از آن ها را برایتان خواهیم گفت.

  • نشان داده نشدن تصویر در لپ تاپ روشن
  • وجود خط های عمودی بر صفحه نمایشگر لپ تاپ
  • عدم اجرای بازی و برنامه های گرافیکی

و….

در این زمان باید برای تعمیر کارت گرافیک سیستم خود اقدام کنید. مسئولیت کارت گرافیک در لپ تاپ ها به این صورت است که، کارت گرافیک داده های گرافیکی را پردازش کرده و در نهایت دیتای گرافیکی دیجیتال را به دیتای گرافیکی آنالوگ تبدیل خواهد کرد و در لپ تاپ نمایش خواهد داد.

تعمیرات هارد لپ تاپ ایسوس

اختلال در عملکرد هارد نیز نشانه هایی دارد که عوض شدن اسم فولدر ها، سرعت پایین سیستم، خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ، شنیده شدن صدا های جدید از لپ تاپ و… از جمله این نشانه ها هستند. اغلب شما می‌دانید که خرابی هارد برابر است با نابود شدن همه اطلاعات لپ تاپ! اما چه کارهایی سبب خرابی هارد لپ تاپ خواهند شد؟

یکی از مهم ترین مواردی که سبب خراب شدن هارد می‌شود، متحمل شدن ضربه توسط لپ تاپ است. به همین هنگام حمل و نقل جا به جایی لپ تاپ خود، حتما باید احتیاط کرده و از وارد شدن ضربه به آن جلوگیری کنید. ضمنا هر زمانی که نشانه های خرابی هارد لپ تاپ خود را مشاهده کردید، در اسرع وقت آن را برای تعمیر به نمایندگی تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس متنقل کنید.

تعمیرات قاب لپ تاپ ایسوس

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به علت وارد شدن ضربه به لپ تاپ، ترک یا شکستگی بر روی قاب آن ببینید. در این زمان ها باید زودتر برای تعمیر یا تعویض قاب لپ تاپ خود اقدام کنید تا از LCD و کیبورد آن محافظت کنید. در غیر این صورت، LCD و کیبورد دستگاه شما نیز آسیب دیده و خراب می‌شود.

روش تعمیر قاب لپ تاپ های ایسوس به این صورت است که معمولا باید با چسب یا راه های دیگر، قسمت آسیب دیده آن را درست کرد. در شرایطی که قاب لپ تاپ خیلی آسیب دیده و طرفیت تعمیر نداشته باشد، اجبارا باید قاب را به صورت کلی عوض کرد. لازم به ذکر است که حتی چسباندن تکه های قاب لپ تاپ نیز باید به دست افراد متخصص و با تجربه صورت بگیرد. در غیر این صورت، ممکن است چسب خشک شده بعد از مدتی سفت شده و سبب بوجود آمدن تکه های اضافی بر لپ تاپ شود.

تعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسوس

در نمایندگی لپ تاپ ایسوس تعمیرات تاچ پد لپ تاپ نیز انجام می‌شود. قسمت مستطیل شکل زیر صفحه کلید، تاچ پد نام دارد و مسئولیت آن در لپ تاپ، همان مسئولیت های یک موس است. گاهی عملکرد تاچ پد دچار اختلال شده و این می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یک نرم افزار ویروسی در لپ تاپ، می‌تواند یکی از این دلایل باشد. در این شرایط، اگر مشکل ویروسی شدن لپ تاپ را برطرف کنید، مشکل تاچ پد نیز برطرف خواهد شد.

تعمیر تاچ پد نیز باید به دست افراد حرفه‌ای صورت بگیرد. اگر این کار توسط افراد مبتدی و غیر حرفه‌ای انجام شود، ممکن است تاچ پد لپ تاپ به صورت کلی بشکند و مجبور به تعویض آن شوید. توصیه می‌کنیم در همچین مواقعی از یک تعمیرکار قدرتمند و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید و این کار را به اون بسپارید.

تعمیرات کیبورد لپ تاپ ایسوس

برخلاف توصر همگان، کیبورد لپ تاپ نیز دچار مشکلات متعددی خواهد شد. اختلال در درایور کیبورد، کثیف شدن آن با مواد غذایی و گرد و خاک، ربخته شدن آب و دیگر مایعات بر روی کیبورد و… مواردی هستند که می‌توانند به کیبورد لپ تاپ آسیب وارد کنند. اگر کیبورد دچار مشکل نرم افزاری شده باشد، چاره آن بسیارآسان است و در سریع ترین زمان ممکن و با نصب دوباره درایور کیبورد بر روی سیستم، مشکل ان حل می‌شود.

اما اگر مشکل کیبورد از جنس موارد دیگر بود، به تعمیرات فوری و تخصصی نیاز دارد. در این شرایط می‌توانید سیستم خود را به نمایندگی ایسوس برده و نسبت به رفم مشکل کیبورد آن اقدام کنید.

موارد مربوط به LCD لپ تاپ ایسوس

صفحه نمایشگر لپ تاپ به هر دلیلی امکان دارد دچار مشکل شود و آسیب ببیند. در این زمان فرآیند نشان دادن تصاویر در لپ تاپ نیز دچار اختلال شده و ممکن است هیچ چیزی را نشان ندهد. مرحله اول این است که LCD توسط تکنسین های حرفه‌ای تعمیر شود. اما اگر میزان آسیب آن بالا بوده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، در نهایت باید آن را تعویض کنند.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

اگر برای تعویض ال سی دی، از یک ال سی دی فیک و با کیفیت پایین استفاده شود، امکان آسیب به دیگر بخش ها و قطعات لپ تاپ نیز وجود دارد. بنابراین در زمان تعویض ال سی دی حتما باید به این نکته توجه کرد و  از ال سی دی های اورجینال استفاده کنید.

تعمیرات باتری لپ تاپ ایسوس

باتری لپ تاپ یکی از مهم ترین بخش های لپ تاپ است. انرژی مورد نیاز برای کار کردن لپ تاپ توسط باتری تامین شده و اگر باتری نباشد، عملکرد لپ تاپ به صورت کلی دچار اختلال می‌شود. ضمنا وجود اختلال و مشکل در باتری لپ تاپ، می‌تواند موحب پیش آمدن آسیب و اختلال در دیگر بخش های لپ تاپ نیز شود. معمولا تعمیر باتری لپ تاپ ها غیر ممکن بوده و تنها راه حل موجود برای حل این مشکل، تعویض باتری به صورت کلی است. در حقیقت اغلب مشکلات بوجود آمده در باتری لپ تاپ ها به صورتی است که پتانسیل تعمر ندارند. اگر هم پتانسیل تعمیر داشته باشند، صرفه اقتصادی برای تعمیر آن ها وجود ندارد.

روش تعویض باتری لپ تاپ به صورتی است که اول باید درب پشتی دستگاه باز شود. بعد از آن باتری قدیمی از دستگاه خارج شده و باتری جدید جایگزین آن شود. این مراحل لزوما باید توسط افراد متخصص صورت گرفته و باتری جدید نیز یک باتری اورجینال باشد.

تعمیرات مادربورد لپ تاپ ایسوس

انجام امور مربوط به تعمیرات مادربورد لپ تاپ نیز، یکی از خدمات تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس در نمایندگی است. مادر بورد ها بخش مهمی از لپ تاپ هستند و عملکرد دیگر بخش های لپ تاپ، تا مقدار زیادی به عملکرد مادربورد بستگی دارد. هر مدار در مادر بورد، به یک بخش خاص اختصاص دارد. همچنین از مادربورد ها چندین چیپ وجود دارد که این چیپ ها واحد های مهمی در مادربورد هستند و مسئولیت های زیادی به عهده دارند. معمولا اسم چیپ های مذکور، Cpuو Gpu ، Nbridge و Sbridge است.  نکته قابل توجه این است که وجود همه چیپ ها در لپ تاپ شما لزومی ندارد و فقط CPU حتما باید در لپ تاپ وجود داشته باشد.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

تعمیرات مادربورد لپ تاپ ایسوس از جمله تعمیرات تخصصی است که روش تعمیر آن از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین علت این تعمیر حتما باید توسط افراد متخصص، حرفه‌ای و با تجربه صورت بگیرد. کارشناسان با مهارت ما در نمایندگی ایسوس آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستند. با تحویل دستگاه خود به نمایندگی، خیال خود را از بابت دریافت خدمات با کیفیت راحت کنید.

تعمیرات فن لپ تاپ ایسوس

فن لپ تاپ در صورتی که سالم باشد، دارای صدای بسیار کم و عادی است. میزان بلندی صدا در حدی است که حتی با حالت عادی شنیده نمی‌شود و برای شنیدن آن، باید گوش خود را به قسمت پشتی لپ تاپ نزدیک کنید. در زمانی که صدای فن لپ تاپ بلند تر از حد معمول است و مرتب صدای تق تق می‌دهد، امکان خرابی در فن لپ تاپ وجود دارد. در همچین مواقعی دمای لپ تاپ نیز بالاتر از حد معمول رفته و مرتب داغ می‌کند.

پیشنهاد کارشناسان و تکنسین های حرفه‌ای نمایندگی ایسوس این است که تا جای ممکن فن لپ تاپ را تعمیر کرده و از تعویض آن جلوگیری شود. این کارشناسان در هنگام تعمیر لپ تاپ نیز همه تلاش خود را به کار میبرند که فن آن را تعمیر کنند و دستگاه با فن اصلی و اورجینال خود کار کند.

البته در بعضی مواقع نیز خرابی فن لپ تاپ در حدی است که امکان تعمیر آن وجود ندارد و حتما باید تعویض شود. فن یکی از مهم ترین قطعات لپ تاپ بوده و سلامت آن نقش بسزایی در کیفیت عملکرد لپ تاپ دارد. تعمیر و تعویض فن لپ تاپ آسان نبوده و لزوما باید به دست افراد حرفه‌ای صورت بگیرد. در صورت مشاهده صدای غیر عادی در فن لپ تاپ و دیگر نشانه های اختلال عملکرد آن، حتما لپ تاپ خود را به واحد تعمیرات نمایندگی ایسوس ببرید.

تعمیر نرم‌افزاری لپ تاپ ایسوس

برخی بر این باور اشتباه هستند که مشکلات لپ تاپ های تنها به صورت سخت افزاری است. در صورتی که این اشتباه بوده و لپ تاپ ها در خیلی از مواقع دچار مشکلات نرم افزاری نیز می‌شوند. لازم به ذکر است که لپ تاپ های ایسوس کمتر از دیگر برند ها دچار مشکلات نرم افزاری می‌شوند. در ادامه برخی از مشکلات احتمالی لپ تاپ ها را برایتان آورده‌ایم:

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

  • بالا رفتن دمای لپ تاپ
  • افت سرعت لپ تاپ
  • افزایش هنگی در عملکرد لپ تاپ
  • اختلال در عملکرد کیورد و تاچ پد
  • تاخیر داشتن لپ تاپ در اجرای حرکات

نمایندگی ایسوس در بخش تعمیرات خود، تکنسین های قدرتمند و با تجربه‌ای دارد که این افراد در هر دو حوزه سخت افزار و نرم افزار تبحر بالایی دارند. یکی از مزیت های نمایندگی ایسوس با دیگر مرکز ها این است که در این نمایندگی، خدمات دهی با سرعت بالا، هزینه کم و کیفیت زیاد صورت می‌گیرد.

سخن آخر

در این مقاله درباره خدمات تخصصی لپ تاپ ایسوس در نمایندگی ایسوس خواندیم. چند مورد از تعمیرات تخصصی این نمایندگی را برایتان شرح داده و فهمیدیم که تعمیر لپ تاپ ها باید توسط افراد با تجربه و متخصص صورت بگیرد. کلیه خدمات قابل ارائه در نمایندگی ایسوس، شامل گارانتی شده و خیال شما از بابت کیفیت بالای خدمات دریافتی خود راحت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در در این زمینه، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. همکاران ما همواره اماده خدمت رسانی به شما کاربران عزیز هستند.

 

5/5 - (7 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>