تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B

معرفی

در دنیای این روز ها، هر روز که می گذرد تکنولوژی بیش تر از روز قبل پیشرفت کرده و نیاز کاربران به دستگاه های تبلت بیش تر و بیش تر خواهد شد. دستگاه هایی که به علاوه داشتن امکان حمل و نقل ساده، دارای امکانات و ویژگی های مفیدی هستند و می توان روی ان ها حساب کرد. دستگاه های تبلتی که با وجود قیمت مناسبی که دارند، دارای امکانات و ویژگی های فراوان و مثبتی هستند و کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند تا کار های روزمره و یا اداری خود را انجام دهند.

دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B با اندازه ۸ اینچ و صفحه نمایش با کیفیت و سخت افزار قوی و قدرتمندی که دارد برای انجام کار های روزانه مفید بوده و با وجود امکان وصل شدن به اینترنت از طریق وای فای، انجام کار ها و چک کردن شبکه های اجتماعی را برای شما آسان می کند. این دستگاه تبلت یکی از پر کاربرد ترین و مفید ترین دستگاه های تبلت است و در میان کاربران نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

طراحی و ساخت تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B

کمپانی ایسوس برای طراحی تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B سنگ تمام گذاشته و به اندازه ای در این مسیر فوق العاده عمل کرده که می توان این دستگاه تبلت را با زیبا ترین و خوش ساخت ترین دستگاه های تبلت موجود در بازار روز دنیا مقایسه کرد و امکان رقابت برای آن به میزان زیادی وجود دارد. قاب پشت این دستگاه تبلت از جنس آلومینیوم برس خورده و چرم مصنوعی است. ایسوس این دو جنس را به صورتی در بدنه این دستگاه تبلت با یکدیگر ترکیب کرده که کاربران هنگام در دست گرفتن تبلت و استفاده کردن از آن لبریز از حس خوشایندی خواهند شد.

ویژگی های مثبت و نقاط قوت موجود در طراحی این دستگاه تبلت به اندازه ای است که به اینجا ختم نشده و همچنان ادامه دارد. کمپانی ایسوس برای نشان دادن هنر خود در حوزه طراحی دستگاه های تبلت، ضخامت و وزن بسیار کمی برای دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B در نظر گرفته که سبب شده تا به میزان زیادی جای خود را در دل کاربران باز کند. ضحامت این دستگاه تبلت فقط ۶٫۶ میلی متر و وزن ان حدود ۳۰۰ گرم است؛ ضمن اینکه ایسوس برای این تبلت حاشیه خیلی کمی در نظر گرفته و اندازه حاشیه های دور صفحه نمایش آن به اندازه ای است که کاربران هنگام کار کردن اصلا متوجه آن نخواهند شد. نسبت صفحه نمایش به بدنه دستگاه ۷۴ درصد است.

نوع و سبک طراحی این دستگاه تبلت به میزان زیادی به دیگر دستگاه های تبلت هم خانواده آن شباهت دارد. کمپانی ایسوس برای تحقق ارگونومی بهتر و حرفه ای تر این دستگاه تبلت، لبه های آن را به فرم خمیده طراحی کرده است. احتمالا بتوانید تنها نقظه ضعف موجود در طراحی این دستگاه تبلت را به قابلیت خش پذیری نوار نقره ای رنگ آن نسبت بدهید. هر چند که وجود این نوار نقره ای رنگ در زیبایی این دستگاه تبلت تاثیر زیادی داشته است؛ اما وجود آن احتمال به وجود آمدن خش های متفاوتی را افزایش می دهد.

دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B در رنگ های سفید و مشکی طراحی و تولید شده که هر دو این رنگ ها بسیار زیبا بوده و کاربران متناسب با سلیقه ای که دارند می توانند یکی از آن ها را به دلخواه خود انتخاب کنند. به صورت کلی باید بگوییم که کمپانی ایسوس با استفاده از طراحی خاص و منحصر به فرد خود، موفق شده به بهترین و زیبا ترین صورت ممکن دو پارامتر زیبایی و استحکام را در این دستگاه تبلت به نمایش بگذارد.

با وجود همه جذابیت و زیبایی هایی که در این دستگاه تبلت وجود دارد، باید اعلام کنیم که طراحی این دستگاه به صورت بسیار ساده و شیک انجام شده است. لازم به ذکر است که همین سادگی سبب به وجود آمدن این حجم از زیبایی و جذابیت در آن شده است. قطعا یکی از جالب ترین ویژگی های موجود در این دستگاه تبلت، وجود ورودی تایپ سی در آن است. در ابتدا باید این موضوع را بیان کنیم که دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B یکی از اولین دستگاه های تبلتی است که مجهز به این ورودی شده است. به همین علت باید کمپانی ایسوس را برای داشتن این جسارت و شجاعت تحسین کرد.

به کار رفتن این نوع ورودی در این دستگاه مزایا و معایب متفاوتی را به دنبال دارد. ما در این متن فقط مشخصات آن را بررسی کرده و نتیجه بررسی را به شما اعلام می کنیم، اما قضاوت راجع به خوب یا بد بودن مشخصات آن را بر عهده خودتان می گذاریم. ورودی تایپ سی به عبارتی نسل بعد از ورودی میکرو یو اس بی در دستگاه های دیجیتال با سیستم عامل اندروید محسوب می شود. یکی از مهم ترین و برجسته ترین ویژگی های مثبت ورودی تایپ سی، مربوط به ویژگی برگشت پذیری آن است.

ویژگی برگشت پذیری آن به این معنی است که کاربر می توانید کابل شارژ دستگاه خود را از هر دو طرف به آن وصل کند. این ویژگی است که قبلا در کابل لایتنینگ مشاهده کرده بودیم. علاوه بر آن باید سرعت بالای شارژ را به دیگر ویژگی های مثبت این نوع ورودی اضافه کنیم. به این صورت می توانید تنها در ظرف چند ساعت و بدون به کار بردن قابلیت فست شارژ، دستگاه تبلت خوود را شارژ کنید.

اما با وجود همه نکات مثبتی که در این نوع وروی وجود دارد، یک نکته منفی نیز وجود دارد و آن این است که برای شارژ کردن دستگاه تبلت خود نمی توانید از کابل شارژ قدیمی دیگر دستگاه های خود استفاده کنید و حتما باید از یک کابل تایپ سی برای این کار استفاده کنید.

صفحه نمایش

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B

یکی از مواردی که دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B را از دیگر دستگاه های تبلت هم رده اس متمایز می کند، تعبیه شدن صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت در آن است. باید بیان کنیم که همه موارد در صفحه نمایش ۸ اینچی این دستگاه تبلت خیره کننده و فوق العاده است و کمپانی ایسوس در طراحی ان بسیار عالی و حرفه ای عمل کرده است. هر آن چه که صفحه نمایش دستگاه های تبلت بالارده دارند، در صفحه نمایش این دستگاه تبلت نیز موجود است.

این کمپانی خلاق و حرفه ای، دقت تصویر ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل را برای صفحه نمایش این دستگاه تبلت قرار داده و تراکم پیکسلی آن معادل ۳۲۰ پیکسل بر اینچ است. همینطور در صفحه نمایش آن مانند دستگاه های آیپد، نسبت تصویر ۴ به ۳ است که سبب شده تا این دستگاه به یک دستگاه بسیار مناسب برای مطالعه کردن تبدیل کرده است.

دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B دارای صفحه نمایش چندان روشن و پر نوری نیست و رنگ ها در صفحه نمایش آن اندکی از واقعیتشان دور هستند. البته این مورد به اندازه ای کوچک و بی اهمیت است که اصلا بر روی تجربه کاربری شما با این دستگاه تبلت اثری ندارد و عملا به هیچ وجه متوجه آن نخواهید شد. علاوه بر ان، صفحه نمایش این دستگاه تبلت با بعضی از ویژگی های نرم افزاری همراه شده که کمک زیادی به افزایش تصاویر می کند؛ اما ممکن است کاربران از وجود ان ها چندان احساس راحتی و رضایت نداشته باشند.

یکی از این ویژگی های نرم افزاری کمک می کند تا در ویدیو هایی که حرکات سریعی دارند، تصاویر موجود در آن ها ویژگی های جزئی خود را نشان دهند و هیچ گونه اثری از تاری در آن ها قابل مشاهده نباشد. این کار با زیاد شدن فریم ریت انجام می شود. لازم به ذکر است که در صورتی که کاربران این ویژگی را دوست نداشته باشند، می توانند آن را از طریق مراجعه به منوی تنطیمات آن را غیر فعال کنید. به صورت کلی باید بگوییم که نسبت به هزینه ای که برای خرید این دستگاه تبلت پرداخت می کنید، صفحه نمایش فوق العاده با کیفیتی را از آن دریافت خواهید کرد.

سخت افزار و باتری تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B

دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B از جنبه سخت افزار، یک دستگاه تبلت بدون عیب به شمار نمی آید؛ اما قطعا از عملکرد آن متعجب شده و بسیار احساس رضایت خواهید کرد. به کار رفتن تراشه اتم اینتل در کنار پردازنده ۴ هسته ای آن که سرعتی برابر با ۱٫۶ گیگاهرتز دارد، این دستگاه را به یک دستگاه تبلت پر قدرت تبدیل کرده است. ضمنا شرکت ایسوس برای این دستگاه ۴ گیگ حافظه رم قرار داده است.

وجود رم ۴ گیگی در این دستگاه تبلت سبب شده تا بدون در نظر گرفتن برنامه هایی که در پس زمینه در حال اجرا هستند، به آسانی و بدون وجود هیچ گونه کندی کار خود را با دستگاه ادامه دهید و از سرعت عملکرد آن لذت کافی را دریافت کنید. در بررسی که از سخت افزار این دستگاه تبلت داشتیم، کندی خاصی را در اجرای برنامه ها مشاهده نکردیم و باید بگوییم که سرعت عملکرد ان از دیگر دستگاه های تبلت رده اول نیز بیشتر است.

لازم به ذکر است که خوب بودن عملکرد سخت افزار این دستگاه بی عیب بودن آن را بیان نمی کند. در زمان استفاده از این دستگاه متوجه شدیم که بعد از کار کردن با آن اندکی گرم خواهد شد؛ البته میزان گرما به اندازه ای نیست که کاربر را اذیت کند. اما به هر حال یک ویژگی منفی محسوب شده و امیدواریم که کمپانی ایسوس در نسخه های بعدی تولید خود این مشکل را برطرف کند.

دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B هیچ کدام از ویژگی های شارژ سریع و بی سیم را ندارد. اما نمایندگی ایسوس یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای ان قرار داده که کاربران تنها با یک بار شارژ کردن دستگاه تبلت خود، می توانند تا ۸ ساعت بعد به صورت پیوسته و مدام با آن کار کنند و نیازی به شارژ مجدد نداشته باشند.

سیستم عامل و دوربین

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B

کمپانی ایسوس در سیستم عامل دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B، به جای استفاده از اندروید خالص، از اندروید لالی پاپ به همراه رابط کاربری ZenUI به کار برده است. در دید اول ممکن است به جذابیت ها و امکانات زیاد این رابط کاربری شما را جذب کند؛ همینطور با وجود شخصی سازی های زیادی که در این دستگاه تبلت وجود دارد می توانید به وجد آیید.

مثلا می توانید انیمیشن های مختلف تماشا کنید و یا از فونت های مختلف در این دستگاه استفاده کنید. به صورت کلی باید بگوییم که رابط کاربری این دستگاه تبلت بسیار رنگی است و هیچ گاه از کار کردن با آن خسته نخواهید شد؛ اما امکان دارد به علت برخی از برنامه های کم کاربردی که به صورت پیش فرض در این دستگاه تبلت قرار گرفته اند و امکان حذف ان ها برای شما وجود ندارد، از سیستم عامل ان چندان احساس رضایت نکنید.

از نظر عملکرد رابط کاربری آن باید بگوییم که هیچ کدام از کندی های اذیت کننده در ان دیده نمی شود. دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B با برنامه ها و ویژگی های نرم افزاری زیادی همراه شده است که کاربران می توانند به آسانی از آن ها استفاده کنند و راندمان کاری خود را افزایش دهند.

کمپانی ایسوس طی یک اقدام هوشمندانه این قابلیت را در دستگاه موجود کرده که کاربران می توانند با زدن دو ضربه بر روی صفحه نمایش تبلت، صفحه ان را خاموش را روشن کنند و دیگر نیازی به فشردن دکمه پاور به صورت مدام ندارند.

جمع بندی

کمپانی ایسوس با طراحی و تولید دستگاه تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B موج جدیدی از رقابت را در بازار دستگاه های تبلت ۸ اینچی به راه انداخت. این دستگاه با وجود مشخصات سخت افزاری قوی و طراحی خاص و جذابی که دارد، دارای قیمت بسیار مناسبی است و به همین علت کاربران زیادی در دسته طرفداران آن قرار گرفته اند.

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B

این دستگاه به آسانی می تواند با دیگر دستگاه های تبلت رده اول موجود در بازار جهانی رقابت کند و باید بگوییم که این محصول به اندازه ای جالب و بی نظیر است که یکی از دستگاه های تبلت با سیستم عامل اندروید در بازار جهانی است. اما به هیچ عنوان نمی توان گفت که این دستگاه تبلت بهترین دستگاه تبلت موجود در جهان است؛ زیرا سال های طولانی است که دستگاه های آیپد کمپانی اپل حرف نخست را در جهان تبلت ها می زنند.

مشخصات تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA Wi-Fi – B

  • حافظه داخلی: ۶۴ گیگابایت
  • مقدار رم: ۴ گیگابایت
  • ساختار بدنه: بدنه‌ پلاستیکی با نوار آلومینیومی
  • قطع سیم کارت: سایز اصلی (۱۵ × ۲۵ میلی‌متر)
  • رزولوشن دوربین: ۵ مگاپیکسل
  • دوربین: دوربین اصلی
  • پشتیبانی از کارت حافظه: microSD
  • تراکم پیکسلی: ۳۲۰ پیکسل بر اینچ
  • کارکرد باتری: حداکثر ۸ ساعت در کاربری ترکیبی و مداوم
  • اندازه: ۸ اینچ
  • رزولوشن: ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶
  • رابط‌ ها: جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۱۵٫۲ وات‌ساعت (۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت)
  • بلندگو: استریو
  • شبکه های ارتباطی: بدون سیم‌ کارت
  • بازه‌ اندازه صفحه نمایشگر: بین ۸ تا ۱۰ اینچ
  • حداکثر ظرفیت کارت حافظه: ۱۲۸ گیگابایت
  • فرکانس پردازنده‌ مرکزی: ۱٫۶ گیگاهرتز
  • وزن: ۲۹۸ گرم
5/5 - (1 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>