نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران

نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران

نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران

به روایت نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران ایسوس برند بزرگی در دنیا است که در سال ۱۹۹۰ در شهر تایپه کشور تایوان شروع به فعالیت کرد . این برند توسط چهار مهندس که سابقا در برند ایسر فعال بودند تاسیس شد . این چهار مهندس نام شرکت ایسوس را از پگاسوس اسب بالدار و افسانه ای یونان باستان گرفتند که بی شباهت به نام برند سابقشان نیست .

نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران

نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران

این مهندسان از روز اول توانسته اند با پشرفت سریع و ایده های خلاقانه بسیاری از قله های موفقیت را فتح کنند . نام کامل برند ایسوس ,ایسوس تک است . برند ایسوس تقریبا در تمام ۵ قاره نمایندگی تعمیرات و نمایندگی فروش دارد و این برند برندی موفق و یککی از غول های تکنولوژی در تمام دنیا محسوب میشود .

تنوع محصولات ایسوس

از محصولات ایسوس میتوان به لپ تاپ ، تبلت ، اسمارت فون ها ، کارت گرافیک ، کامپیوتر های آل این وان ، مادر بورد ، ای سی دی و تجهیزات شبکه اشاره کرد که ایسوس توانسته در تمام این محصولات موفقیت های چشم گیری کسب کند .

در زمینه مادر بورد ایسوس را پر مارد بورد های جهان میدانند چراکه در هر زمینه ای با هر کاربری توانسته مادر بورد های با کیفیت تولید کند به طوری که در سال ۲۰۰۹ ایسوس و مادر بورد هایش در بیش از ۳۰% تمام کامپیوتر های جهان حضور داشته اند و این یک موفقیت بسیار چشم گیری بود که توانست سود های بسیاری را روانه این برند کند . ایسوس در تمام دنیا بیش از ۱۰۰۰۰ کارمند دارد و ارزش این کمپانی در اواخر سال ۲۰۱۶ بیش ۵۰۰ میلیارد دلار بوده است .

محصول متمایز ایسوس در سال ۲۰۰۷

نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران

نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران

اما ایسوس در سال ۲۰۰۷ محصولی روانه بازار کرد که قوانین بازی تکنولوژی را برای همیشه عوض کرد این محصول ای پی سی نام داشت و یک چیزی شبیه لپ تاپ های امروزی بود . کامپیوتری که بسیار سبک و ارزان بود نیاز به لوازم جانبی نداشت برنامه هایی داشت که به اینترنت دسترسی داشتند و بدون دانش خاصی می توانستند کاربران از آن استفاده کنند .

این محصول ۳۲۶۸ جایزه و گواهینامه بین المللی برای شرکت ایسوس به ارمغان بیاورد و علاوه بر این جوایز نگاه تمام دنیا را به این برند معطوف کرد و بسیاری از برند های رقیب مانند دل ، ایسر و لنوو به تقلید از ایسوس محصولی شبیه ای پی سی تولید کردند .

 

ایسوس در ایران

نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران

نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران

برای تعمیرات دستگاه خود باید بسیار حواستان را جمع کنید چراکه بسیاری از مراکز تعمیر غیر مجاز بدون داشتن دانش و تجهیزات کافی نه تنها مشکل دستگاه شما را حل نمیکند بلکه باعث بروز مشکلات بیشتری هم در اکثر مواقع میشوند . با پیشرفت روز به روز تکنولوژی در دنیا نوع تعمیرات هم مانند بسیاری از چیز ها مثل سالهای قبل نیست .

چراکه روش اسمبل کردن قطعات و پروسه تولید یک محصول دیجیتال با سالهای گذشته فرق دارد و بسیار پیچیده تر است و نیاز به تجهیزات بسیار پیشرفته دارد . نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران و در بیشتر شهر های ایران توانسته با وارد کردن بهترین تجهیزات تعمیر  بالاترین کیفیت را در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش ارائه کند .

نمایندگیهای ایسوس در تهران

نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران

نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران

ایسوس در تهران تمرکز بیشتری در نمایندگی ها و خدمات  پس از فروش دارد این به این معنی است که بخاطر مرکزیت تهران و اینکه تهران به غیر از اینکه پایتخت جغرافیای ایران است پایتخت تکنولوژیک ایران هم محسوب میشود پس ایسوس در تمام تهران نمایندگی تعمیرات و فروش خود را دایر کرده است.

این برند دارای محبوبیت خاصی در بین تمام ایرانیان به خصوص شهر تهران دارد چراکه ایسوس توانسته با تشکیل تیم هایی متشکل از مهندسان ، تکنسین ها و کارشناسان بسیار مجرب و با تجبره خدمتی نوع را در زمینه خددمات پس از فروش به کاربران خود ارائه کند.

در نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران بسیاری از کارشناسان کارشناسانی هستند که با سفر به کشور های مدعی تکنولوژی و گذراندن دوره های تعمیرات بین المللی توانسته اند که پروسه تحویل ، عیب یابی و تعمیر را در نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران به کم ترین زمان ممکن برسانند . شما هم میتوانید با جستوجو در گوگل نظرات کاربران را در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات ایسوس جویا شوید که تقریبا تمام کاربران ایسوس را برند محبوب خود معرفی کرده اند .

5/5 - (1 امتیاز)

25 thoughts on “نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران

  • By امیر حسین جنابی - Reply

    سلام گوشی من دوربینش هی میره

  • By مجتبی اصلانی - Reply

    مدل x550 nhv دارم
    کیبوردش حروف تایپ نمیکنه و باید فشار بدم،باطری ش هم شارژ نمیشه
    لطفا ادرس بدید و حدود هزینه برای سرویس کیبورد و تعویض باطری

  • By فـــــــــــرزادتربتی نژاد - Reply

    سلام
    خسته نباشین
    بنده تبلت ایسوس مدلzen pad c7.0مدل z170MG دارم تاچ وال سی دیش شکسته میخوام تعمیرش کنم لطفا راهنمایی کنید تاچ وال سی دیش موجوده توبازار،اگه هست ادرس رولطف کنید پستش کنم

    متشکروسپاسگذارم

  • By علی رضایی - Reply

    نیاز به قاب پشت ال سی دی،لب تاب ایسوس ،مدل X555L,رنگ مشکی ،فلزی
    دارم،لطفا در صورت موجودی به این شماره پیام بدید
    ۰۹۱۵۳۸۵۳۹۲۸

  • By Koki - Reply

    درود بر شما
    نام تبلت و گوشیهای چسبیده به تبلت این شرکت چیست و ایا قیمت گلس ان پانصد هزار تومان میباشد؟

  • By الهام کیانی - Reply

    سلام خسته نباشید..تبلت ایسوس مدل TF303CL دارم روشن نمیشه شارژ هم نمیشه..لطفا پاسخگو باشید و راهنمایی کنید به کجا مراجعه کنم..گوشی آکبندی و نو هستش..تشکر و سپاس

  • By امیدی - Reply

    سلام لپتاپ من بعداز یه مدتی که مثلادارم فیلم نگاه میکنم یاموسیقی گوش میدم صداش قطع میشه ودوباره بایدروشن وخاموشش کنم تاصداش درست بشه
    یه مشکل دیگه ای هم که داره اینه که به اینترنت وصل نمیشه
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام برای تعمیر ارسال بفرمایید

  • By لاله تاجی پور - Reply

    با سلام مانیتور لپ تاپ من بخاطر نوسانات برق در هنگام شارژ دستگاه ، وقتی دکمه on را می زنم خیلی دیر صفحه روشن میشه

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام برای تست و تعمیر ارسال بفرمایید

  • By Faeze - Reply

    سلام من مارک روی لپ تاپم کنده شده و پلاستیک بغل صفحه نمایش ضربه خورده و گوشش شکسته هزینه تعمیر را میخواستم بپرسم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام باید ارسال بفرمایید چک بشه تا هزینه را خدمتتون اعلام کنیم

  • By محمد حبیبی - Reply

    سلام خسته نباشید.بنده دارای لپتاب مدل F5Rمیباشم لذا جدیدا وقتی دستگاه روشن میشود صفحه نمایشگر بالا نمیاید.لطفا راهنمایی بفرمایید.

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام باید لپ تاپ را ارسال بفرمایید چک بشه

  • By Danial - Reply

    سلام ببخشی من یک پد فون ایسوس دارم که حدود ٧ سال پیش خریدمش تاچ تبلتش خراب شده قابل تعمیر هست?

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام بله

  • By بهرام بادل - Reply

    سلام صفحه نمایشگر شکسته است zenpad. model. po1T

  • By امیر - Reply

    سلام..وخسته نباشید..بنده یه لب تاب قدیمی ایسوز دارم..بنا به گفته تعمیر کار که لب تاب دستشه فنش خرابه..مدل فنش ar61هستش..بچه با هاش کا رمیکرد..الان توانایی خرید لب تاب رو ندارم که نوشو بخرم..از محضرتون سوال دارم که ایا این فن خدمتتون هست..یا اگر نیست از کجا میتونم پیدا کنم..ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید..

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام نه متاسفانه موجود نیست

  • By امین دنیایی - Reply

    سلام شما مادربرد ایسوس هم تعمیر میکنید؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خیر

  • By hossein - Reply

    سلام قاب Asus M51V دارید ؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خیر

  • By منوچهر احمدوند - Reply

    سلام من یک لپ تاپ مدل ROG G751j دارم که حدود ۵ سال پیش خریدم. مدتیه که شارژش کار نمیکنه. آیا میشه باتری اونو جدا کرد و بدون باتری کار کنه؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام بله امکانش هست

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>