نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس یکی دیگر از خدمات مرکز تخصصی ایسوس است. محبوبیت این دستگاه و کاربردهای آن که روز به روز در حال افزایش است . و همه با هر سلیقه ای از پیر و جوان را به خود جذب می کند.  باعث شده تا به فکر تعمیر تبلت ایسوس باشیم تا در صورت خرابی یا هر مشکلی، مرکز نمایندگی قطعات تبلت ایسوس وجود دارد که می تواند مشکل شما را حل کند.

تعمیر قطعات تبلت ایسوس

تبلت ایسوس ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکل شود. اگر مرتب از تبلت استفاده می کنید یا با هر شارژری که پیدا می کنید آن راشارژ می کنید . مطمئناً به تدریج برخی از قطعات آن فرسوده می شوند و نیاز به تعمیر دارند. علاوه بر این عوامل ناخواسته مانندخوردگی آب، ضربه به دستگاه و نوسان برق نیز نقش زیادی در خرابی قطعات تبلت ایسوس دارند. در هر صورت همیشه این احتمال وجود دارد که تبلت دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.

تعمیر تبلت ایسوس با جدیدترین تجهیزات این حوزه و توسط بهترین تکنسین های تعمیر تبلت در نمایندگی ایسوس انجام می شود. برخی از مشکلات تبلت های اندرویدی را می توان با اقداماتی مانند تغییر تنظیمات، ریست کردن دستگاه وبرطرف کرد . اما گاهی اوقات به دلیل مشکل سخت افزاری دستگاه نیاز به عیب یابی و تعمیر یا حتی تعویض یک یا چند قسمت از آن دارد.

اگر مشکل سخت افزاری است، توصیه می شود برای بررسی دستگاه خود به یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر تبلت ایسوس مراجعه کنید . تا عیب یابی و تعمیر تبلت شما طبق استانداردهای روز دنیا انجام شود. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس با توجه به استفاده از جدیدترین تجهیزات این توانایی را دارند. که علت اصلی خرابی قطعات تبلت ایسوس  را شناسایی کرده . قطعات آسیب دیده آن را تعمیر و یا تعویض کنند و طی این فرآیند مشکل را برطرف کنند.

نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

ثبت سفارش تعمیرات تبلت ایسوس در محل

مراجعه حضوری به مراکز تعمیر باعث صرف هزینه و اتلاف وقت زیاد کاربر می شود . به خصوص اگر در مسیر رفت و برگشت با ترافیک مواجه شود. ضمن اینکه می توانید با خدمات تعمیر تبلت ایسوس در محل و دریافت و تحویل در محل دستگاه از شر این مشکلات خلاص شوید.

می توانید با نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس تماس بگیرید تا تکنسین های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند .  و خدمات عیب یابی و تعمیر قطعات تبلت ایسوس را در محل به شما ارائه دهند. از طرفی می توانید درخواست خود را برای استفاده ثبت کنید. خدمات دریافت وتحویل دستگاه در محل در این وب سایت؛ تا زمانی که کارشناس مربوطه به درب منزل شما اعزام شود .  تبلت معیوب را از شما گرفته و به مرکز تعمیرات ایسوس می برد و پس از تعمیر تبلت، این دستگاه را مانند روز اول درب منزل تحویل شما می دهد.

تعمیر تبلت ایسوس با جدیدترین تجهیزات این حوزه و توسط بهترین تکنسین های تعمیر تبلت در نمایندگی ایسوس انجام می شود. برخی از مشکلات تبلت های اندرویدی را می توان با اقداماتی مانند تغییر تنظیمات، ریست کردن دستگاه وبرطرف کرد . اما گاهی اوقات به دلیل مشکل سخت افزاری دستگاه نیاز به عیب یابی و تعمیر یا حتی تعویض یک یا چند قسمت از آن دارد.

اگر مشکل سخت افزاری است، توصیه می شود برای بررسی دستگاه خود به یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر تبلت ایسوس مراجعه کنید .  تا عیب یابی و تعمیر تبلت شما طبق استانداردهای روز دنیا انجام شود. با توجه به استفاده از جدیدترین تجهیزات، کارشناسان مادر نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس این توانایی را دارند .  که علت اصلی خرابی تبلت را شناسایی کرده، قطعات آسیب دیده آن را تعمیر و یاتعویض کنند و طی این فرآیند مشکل را برطرف کنند.

ثبت درخواست پذیرش در محل تعمیر تبلت ایسوس

نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

شما کاربران گرامی می توانید در سایت نمایندگی ایسوس درخواست دریافت تبلت را ثبت کرده . و در اسرع وقت این سرویس را با بهترین کیفیت دریافت نمایید. روند کار به این صورت است که کارشناس تعمیر تبلت ایسوس به آدرسی که شما ارائه می دهید می آید و دستگاهرا از شما می گیرد. پس از انتقال تبلت به مرکز تعمیرات، عملیات عیب یابی و تعمیر انجام می شود. پس از تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده و رفع مشکل یا مشکلات تبلت، دستگاه مجددا به شما تحویل داده می شود.

خدمات تعمیر تبلت ایسوس

اقداماتی از قبیل مشاوره تخصصی، تعمیر و تعویض ال سی دی، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر برد، تعویض خازن های آسیب دیده . تعمیر آی سی منبع تغذیه، تعمیر لرزش، رفع ایرادات آنتن دهی (در مدل های سازگار با سیم کارت)، تعمیر قاب، تعمیر و میکروفون و تعویض اسپیکر، تعمیرات لمسی، تعویض شیشه، حل مشکل نرم افزار، به روز رسانی برنامه، فلش نرم افزار، حذف ویروس وازمهمترین خدمات تعمیر تبلت ایسوس می باشد. بر اساس گارانتی معتبر مرکز نمایندگی ایسوس در ایران، مشتریان از صحت خدمات و قطعات اطمینان دارند و می توانند در بازه زمانی تعیین شده، مشکلات احتمالی را پیگیری کنند.

تعمیر برد تبلت ایسوس

نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

تعمیر برد یکی از تخصصی ترین تعمیرات تبلت است . زیرا برد را می توان جزء حیاتی دستگاه دانست. برد با اتصال تمامی قطعات واجزای تبلت امکان پردازش های لازم را در تبلت فراهم می کند. برد علاوه بر اینکه از قطعات الکترونیکی تشکیل شده است . شامل قطعات مهمی مانند پردازنده، فلش مموری و رم نیز می باشد.

با توجه به نقش این قطعه در تبلت، کوچکترین اختلال می تواند باعث ایجاد مشکل در دستگاه شود، این کار باعث تعمیر برد می شود.

تعویض ال سی دی تبلت ایسوس

اگر ال سی دی تبلت بشکند یا بسوزد، قابل تعمیر نیست. در این شرایط تنها راه حل برای رفع مشکل دستگاه تعویض ال سی دی است، البته توجه داشته باشید که ال سی دی یکی از قطعات مهم و گران قیمت تبلت است و در صورت نیاز به تعویض هزینه دارد..

نکته مهم در تعویض ال سی دی تبلت این است که باید از ال سی دی اورجینال و سازگار استفاده شود تا دستگاه به درستی کار کند. اگر در تعمیر تبلت ایسوس از LCD های بی کیفیت استفاده شود، ممکن است . در آینده با مشکلاتی مانند کیفیت پایین تصویر، کارنکردن صفحه لمسی یا خرابی LCD مواجه شوید.

تعمیر بلوتوث تبلت ایسوس

یکی از ابزارهای مفید در تبلت بلوتوث است. این فناوری به دستگاه اجازه می دهد. تا به صورت بی سیم با دستگاه های مجاور برای انتقال داده ها و فایل ها ارتباط برقرار کند. هنگام استفاده از بلوتوث، ممکن است متوجه شوید که این قسمت از دستگاه روشن نیست یا نمی تواند دستگاه های مجاور را شناسایی کند. در این شرایط، دو حالت قابل تصور است:

اولاً اشکالات نرم افزاری و تنظیمات نامناسب دستگاه باعث این مشکل شده و ثانیاً قدیمی بودن نسخه بلوتوث و مشکلاتی در قسمت سخت افزاری باعث شده بلوتوث به درستی کار نکند. تکنسین های تعمیر تبلت ایسوس پس از بررسی دستگاه شما، اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری را برای رفع مشکل اعمال می کنند.

تعویض سوکت شارژ تبلت ایسوس

نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

وقتی کابل شارژ را به تبلت خود وصل می کنید . در واقع آن را به سوکت شارژ وصل می کنید. سوکت شارژ قطعه ای است . که امکان اتصال دستگاه را با دستگاه های دیگر مانند شارژر، لپ تاپ، فلش مموری وفراهم می کند . به عبارت دیگر سوکت شارژ پل ارتباطی بین برد تبلت و دستگاه های جانبی است.

نه تنها برای شارژ دستگاه، بلکه زمانی که می خواهید اطلاعات گوشی را به لپ تاپ منتقل کنید، باید کابل رابط را به سوکت شارژ متصل کنید. بنابراین در صورت آسیب دیدن این قطعه، علاوه بر مشکل شارژ، با مشکلات ارتباطی نیز مواجه خواهید شد. یکی از نکات مهم درمورد سوکت شارژ این است که همیشه امکان تعمیر آن وجود ندارد و در بیشتر موارد در صورت از کار افتادن پریز تعویض می شود.

تعمیر و تعویض دوربین تبلت

بروز هر یک از این مشکلات در تبلت ایسوس یا نشان دهنده ایراد و نیاز به تعویض لنز دوربین این دستگاه است و یا نشان دهنده ایناست که وجود تعدادی از عوامل نرم افزاری باعث اختلال در عملکرد دوربین این دستگاه شده است.

علاوه بر این، گاهی اوقات ضربه زدن به دوربین تبلت باعث ایجاد خط و خش بر روی دوربین دستگاه و حتی آسیب دیدن لنز آن می شودکه در این صورت راهی جز تعویض کل دوربین تبلت یا لنز آن وجود ندارد.

در این بین، آنچه مهم خواهد بود این است که مراحل عیب یابی را تا حد امکان به دقت بررسی و طی کنید . تا ببینید آیا مشکل از سخت افزار دوربین است یا نرم افزار. در نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس ایراداتی از قبیل کار نکردن دوربین تبلت، فوکوس خودکار دوربین تبلت، ضبط نشدن دوربین، پیام کامل حافظه تبلت، نشت دوربین تبلت و مواردی از این قبیل در اسرع وقت برطرف می شود. شما میتوانید با مشاهده هرگونه مشکل در دوربین تبلت خود به نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس مراجعه کرده .  و خدمات مربوط به این قسمت ازدستگاه خود را با گارانتی معتبر دریافت نمایید.

خدمات تعمیرات تبلت ایسوس

نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

اقداماتی مانند تعمیر و تعویض ال سی دی، تعمیر دوربین، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر نرم افزار، حذف ویروس، فلاش نرم افزار،تعمیر برد، تعمیر و تعویض آی سی منبع تغذیه، تعویض مدار شارژ، تعمیر شارژر، تعمیر و تعویض سوکت شارژ، بازیابی اطلاعات ،اصلاح تنظیمات، رفع مشکلات دانلود، تعمیر هارد و رم وبخشی از مهمترین خدمات تعمیر تبلت ایسوس می باشد. این خدمات باگارانتی معتبر نمایندگی ایسوس همراه بوده و می توانید از اصالت آن ها مطمئن باشید.

تعمیر و تعویض تبلت ایسوس

تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت ایسوس و سایر برندها یکی از گران ترین خدمات تعمیر این دستگاه ها می باشد. اگر ال سی دی به دلیل کم آبی شکسته یا سوخته باشد . امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد.گرچه تیم تعمیر تبلت ایسوس تمام تلاش خود را برای تعمیرصفحه نمایش به کار می گیرد . اما در اکثر موارد چاره ای جز تعویض صفحه نمایش وجود ندارد. توجه داشته باشید . که در این شرایط باید از صفحه نمایش اصلی استفاده شود. در غیر این صورت پس از مدت کوتاهی صفحه نمایش دوباره خاموش می شود.

هزینه تعمیر تبلت ایسوس

نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

نمایندگی قطعات تبلت ایسوس

هزینه تعمیر تبلت ایسوس با توجه به نوع آسیب دیدگی این دستگاه متفاوت است. در واقع باید دید که کدام قطعات آسیب دیده اند . و آیا قابل تعمیر هستند یا خیر. تیم تعمیر تبلت در نمایندگی ایسوس تبلت شما را عیب یابی می کند.  و قطعات آسیب دیده آن را شناسایی میکند.

سپس هزینه تعمیرات برآورد و به شما اعلام خواهد شد. در صورت نیاز به تعویض قطعه در فرآیند تعمیر، قیمت نمونه جدید نیز محاسبهمی شود . و در نتیجه هزینه اولیه افزایش می یابد. معمولاً برای تعمیر نرم افزار نیازی به پرداخت هزینه زیادی نیست. قیمت تعمیر تبلت ایسوس و هر برند دیگری در مواقعی که قطعاتی مانند ال سی دی یا باتری نیاز به تعویض دارند بالاست.

خدمات تخصصی تعمیر تبلت ایسوس

اقداماتی از قبیل مشاوره تخصصی، تعمیر و تعویض ال سی دی، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر برد، تعویض خازن های آسیب دیده،تعمیر آی سی منبع تغذیه، تعمیر لرزش، رفع ایرادات آنتن دهی (در مدل های سازگار با سیم کارت)، تعمیر قاب، تعمیر و میکروفون وتعویض اسپیکر، تعمیرات لمسی، تعویض شیشه، حل مشکل نرم افزار، به روز رسانی برنامه، فلش نرم افزار، حذف ویروس وازمهمترین خدمات تعمیر تبلت ایسوس می باشد. در پایان برای اطمینان از اصالت قطعات و خدمات، گارانتی مرکز نمایندگی ایسوس رانیز دریافت خواهید کرد.

تعمیر و تعویض باتری تبلت ایسوس

امکان تعویض باتری در تمامی تبلت ها با هر برند و مدلی وجود دارد. فقط باید یک باتری جایگزین سازگار با تبلت بخرید. دستگاه‌ها اغلب به گونه‌ای ساخته می‌شوند . که حداقل به راحتی نمی‌توانید به باتری دسترسی داشته باشید.

در صورت عدم دسترسی به تعمیرات تخصصی و مطمئن، با مراجعه به فروشگاه ایسوس، فرآیند تعویض باتری تبلت ایسوس در سریع ترین و بهترین شرایط ممکن انجام می شود.

باتری تبلت و موبایل در اثر عواملی مانند شارژ نامناسب، کم آبی، استفاده نادرست وآسیب دیده و یا عمر این قطعه به پایان میرسد. در این صورت مشکلاتی در گوشی و تبلت به وجود می آید که می تواند باعث خرابی قطعات شود.

5/5 - (6 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>