گارانتی لپ تاپ ایسوس

گارانتی لپ تاپ ایسوس

گارانتی لپ تاپ ایسوس پیشنهاد میکند وقتی شما میخواهید یک لپ تاپ بخرید باید به تمام نکات خرید دقت کنید . باید دقت کنید که لپ تاپ را برای چه کاری میخواهید و دقیقا این لپ تاپ قرار است در چه زمینه ای برای شما کار کند.

آیا مشخصات فنی لپ تاپ مورد نظر شما با کاری که قرار است با آن انجام بدهید یکی است یا خیر ؟ مثلا شما یک لپ تاپ را برای کار گرافیکی میخواهید این لپ تاپ باید دارای کارت گرافیک قوی باشد و رم لپ تاپ مورد مظر باید بالا باشد.

گارانتی لپ تاپ ایسوس

گارانتی لپ تاپ ایسوس

شاید شما یک لپ تاپ  ایسوس را انتخاب کرده اید که رم خوبی دارد اما گرافیکش با کار شما سازگاری ندارد نکته بعدی قیمت است اینکه شما چقدر میخواهید هزینه کنید باید دقت را چاشنی کارتان قرار دهید.

با توجه به مشخصات فنی که مورد نظر شماست تمام برند ها و لپ تاپ هایشان را با هم مقایسه کنید که این امری مهم است . شاید یک لپ تاپ دارای مشخصات فنی مورد نظر شما بود اما قیمتش بالا بود یا پایین تر از حد خرید شما بود .

و اما مهمترین نکته در زمان خرید لپ تاپ گارانتی  لپ تاپ ایسوس است که این گارانتی معتبر است و خود برند آن را تایید میکند یا خیر .

تنوع گارانتی محصولات

بله مهمترین نکته هنگام خرید گارانتی یک محصول است که شاید به خاطر هیجانات خرید اصلا به آن توجه نشود. باید دقت کرد که در بازار بسیاری از گارانتی ها وجود دارد که مورد تایید برند سازنده نیست.

اما بخاطر قیمت ارزان تر برخی کاربران از آن استقبال میکنند که در صورت بروز مشکل در لپ تاپ خود حتما پشیمان خواهد شد چراکه اکثر این شرکت های گارانتی های نا معتبر قدرت خرید تجهیزات پیشرفته برای تعمیر را ندارند .

با وجود پیشرفت تکنولوژی تعمیرات یک لپ تاپ با ده سال پیش بسیار متفاوت است . شاید ۱۰ سال پیش تمام قطعات لپ تاپ بروی بورد قرار میگرفتند و بسیار آسان میشد آن را هر تعمیر کاری تعویض یا تعمیر کند.

تجهیزات حرفه ای مرکز گارانتی

اما امروزه نوع طراحی و نوع اسمبل کردن قطعات لپ تاپ بسیار تغییر کرده است و هم احتیاج به دانش و تجربه بالا دارد و هم احتیاج به تجهیزات بسیار حرفه ای دارد و مسلما این تجهیزات به هیچوجه ارزان قیمت نیستند.

برای همین هر مرکز گارانتی لپ تاپ ایسوس و مرکز تعمیری قادر به وارد کردن آنها نیست در عین حال با توجه به شرایط موجود بسیاری از مراکز گارانتی قادر به تامین لووازم جانبی و یدکی نیستند.

بسیاری از لوازم یدکی و تعمیریشان اصل نیست . پس گول قیمت ارزان بسیاری از گارانتی ها را نخورید چرا که در صورت کوچکترین مشکلی در لپ تاپ شما بسیار رفع آن مشکل سخت و هزینه بر خواهد بود .

گارانتی لپ تاپ ایسوس

گارانتی لپ تاپ ایسوس

گارانتی ایسوس

ایسوس از اوایل حضور تکنولوژی در کشورمان ایران حضور داشته و در بسیاری از کلان شهر های ایران نمایندگی دارد و این نمایندگی های فعال خدمات گارانتی لپ تاپ ایسوس را انجام میدهند .

گارانتی لپ تاپ ایسوس یکی از معتبر ترین گارانتی ها و خدمات پس از فروش در تمام ایران است چراکه ایسوس توانسته  با بهره مندی از بروز ترین تجهیزات و وارد کردن پیشرقته ترین لوازم برای تعمیر و خدمات دهی نوع دیگری از خدمات پس از فروش و گارانتی لپ تاپ ایسوس را به ایرانیان معرفی کند .

تیم حرفه ای خدمات

ایسوس با تشکیل تیم هایی متشکل از مهندسان ، کارشناسان ، تکنسین ها و پرسنل که تمام این افراد با تجربه و زبده در کار خود هستند نحوه گارانتی و خدمات پس از فروش خود را بهبود ببخشد.

بسیاری از این کارشناسان دوره های فوق حرفه ای تعمیر را در کشور های مدعی تکنولوژی دیده اند که تمام این موارد باعث میشود که پروسه تعمیر ، عیب یابی و تحول گارانتی لپ تاپ ایسوس به حداقل برسد و تمام کاربران از این برند راضی باشند .

شما هم میتوانید با جستجو در موتور جستجو گر گوگل نظر کاربران و مخاطبان ایسوس در سراسر ایران را جویا شوید و ببینید که بسیاری از مردم کشورمان طرفدار این برند تایوانی هستند.

اکثریت غریب به اتفاق خدمات پس از فروش نمایندگی های ایسوس را بسیار حرفه ای ارزیابی کرده اند . ایسوس در تمام مدت فعالیتش در ایران همیشه سعی داشته است که تمرکز خود را در زمینه  خدمات پس از فروش کم نکند .

5/5 - (2 امتیاز)

13 thoughts on “گارانتی لپ تاپ ایسوس

  • By Mehrdad nuri - Reply

    سلام باطری لب تاپ ux310میخواستم

  • By ابوالفضل مرادی - Reply

    سلام ووقت به خیر
    لبتاپ مدلR542BP اینجانب که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ خریدار ی شده است ودر گارانتی است مدت یک هفته است که صفحه آن سیاه شده است لطفا با توجه به شرایط تعطیلات فعلی نحوه اقدام اینجانب جهت تحویل ورفع مشکل را بفرمایید متشکرم

  • By مهدب - Reply

    سلام
    یه لبتاپ برام از خارج کشور بصورت پلمپ قراره بیارن . برند ایسوس هستش. خواستم ببینم میشه اینجا از خدمات گارانتی استفاده کنم؟
    اگر هزینه هم داشته باشه مشکلی نداره، جزئی باشه حاضرم پرداخت کنم.

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام اگر قطعاتش اینجا موجود باشه مشکلی نداره برای تعمیر

  • By حمید - Reply

    سلام. یک لپتاپ asus از امریکا دادم بیارن واسم… شرایط استفاده از گارانتیش چجوریه.. با جعبه باید بیارن؟؟؟ بی جعبه گارانتیش اعتبار نداره؟؟ و اینکه شنیدم گارانتی ایسوس کاملا بین المللیه و حتی گارانتی ایرانی نداشته باشه معتبره بازم.درسته؟؟؟ ممنون میشم کمکم کنین

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خیر در ایران معتبر نیست

  • By نسرین - Reply

    سلام.یک لب تاپ ایسوس تازه به قیمت ۳۷۴۰۰ از نمایندگی آبادان خریدم.ولی گارانتیش را نمیده و مرتب میگه هموز شرکت ارسالش نکرده

  • By Alireza - Reply

    سلام یه لپ تاپ ایسوس دارم که رم قابل ارتقا داره یه جا خوندم اگه کسی دیگه درشو باز کنه و قطعه ایی رو تغییر بده گارانتی باطل میشه برای ارتقای رم چیکار باید بکنم.

    • By سهیل مهدی زاده -

      با گارانتیش تماس بفرمایید و باهاشون مشورت کنید. شرایط گارانتیها با هم فرق میکنند

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام اگر گارانتی داره باید به گارانتیش مراجعه بفرمایید

  • By محمدرضا - Reply

    ببخشید من فن لپتاب ux310 میخوام هر جا رفتم بهم گفتند که نداریم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام متاسفانه موجود نیست

  • By Ameneh rezaei - Reply

    فعال کردن گارانتی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>