لپ تاپ تبلتی ایسوس

لپ تاپ تبلتی ایسوس

 عبارت لپ تاپ تبلتی ایسوس عبارتی جالب و هیجان انگیز است که در اغلب موارد، توجه افراد بسیار زیادی را به سمت خود جلب می کند. لپ تاپ تبلتی ایسوس در واقع یک کالا یا محصول منعطف است که باید ویژگی هایی که در بخش لولای آن وجود دارد، کاربران می توانند از ان هم به عنوان یک دستگاه لپ تاپ و هم به عنوان یک دستگاه تبلت از ان استفاده کنند. دستگاه های الکترونیک و دیجیتال چند کاره معمولا در میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار هستند؛ زیرا کاربران می توانند با تهیه و استفاده از یکی از آن ها، نیاز های خود را از چند دستگاه برطرف کنند و این بسیار حائز اهمیت است.

لپ تاپ تبلتی ایسوس
لپ تاپ تبلتی ایسوس

در نتیجه با خرید یک دستگاه چند منظوره می توانند با یک تیر چند نشان بزنند و انواع نیاز های خود را تنها با استفاده از یک دستگاه بر طرف کنند. به همین علت دستگاه هایی که هم می توانند یک دستگاه لپ تاپ باشند و هم می توانند یک دستگاه تبلت باشند، دنبال کنندگان و طرفداران خاص و پر و پا قرص خود را دارند. لپ تاپ تبلتی ایسوس یکی از این دستگاه های محبوب است که با خرید آن ها می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و هر زمانی که اراده کنید، دستگاه لپ تاپ خود را به یک تبلت و یا دستگاه تبلت خود را به یک لپ تاپ تبدیل کنید.

هر چند که اغلب دستگاه های تبلتی که این روز ها در بازار وجود دارند، از سیستم عامل اندروید بهره مند هستند اما کمپانی مایکروسافت ابتکار عمل به خرج داده و در طراحی دستگاه های خود، سیستم عامل ویندوز را برای آن ها در نظر گرفته است. دستگاه لپ تاپ تبلتی ایسوس، دستگاهی است که ویژگی های یک دستگاه لپ تاپ را با ابعاد کوچک تر و جمع و جور تر و با یک ساختار کاملا متفاوت به کاربران ارائه داده است. ابعاد این دستگاه به صورتی است که ان را به میزان زیادی به دستگاه های اسمارت فون شبیه کرده است. همچنین وجود ویندوز در ان سبب شده تا با یک دستگاه لپ تاپ معمولی تفاوتی فاحشی نداشته باشد.

هر چند که دستگاه های تبلت ویندوزی به اندازه دستگاه های تبلت اندرویدی در میان کاربران شناخته نشده و جا نیفتاده اند، اما در مقایسه با دستگاه های تبلت اپل، به جایگاه خوبی در میان کاربران رسیده اند. کمپانی ایسوس یکی از کمپانی های معروف و حرفه ای تولید کننده دستگاه های لپ تاپ و تبلت است که تا امروز به جایگاه خوبی در میان کاربران این محصولات رسیده است. این کمپانی با تولید دستگاه لپ تاپ تبلتی ایسوس یک بار دیگر شایستگی های خود را به کاربران نشان داد و سهم بزرگی از بازار را به دست آورد های خود اضافه کرد.

لپ تاپ تبلتی ایسوس چگونه دستگاهی است؟

لپ تاپ تبلتی ایسوس
لپ تاپ تبلتی ایسوس

دستگاه های لپ تاپ تبلتی ایسوس که در بازار با نام تجاری هیربدی شناخته می شوند، دستگاه های مفید و چند منظوره ای هستند که می توانند هم در قالب یک دستگاه لپ تاپ و هم در قالب یک دستگاه تبلت ظاهر شوند. علت نامگذاری این نوع از دستگاه ها به نام هیربدی این است که، در ان ها ویژگی تبدیل شدن وجود دارد و به آسانی و در زمان کوتاه می توانند از نوعی به نوع دیگر تبدیل شوند.

دستگاه های لپ تاپ تبلتی در انواع مدل ها و توسط کمپانی های مختلفی مانند ایسوس، مایکروسافت، اپل و … طراحی و تولید شده اند. این دستگاه ها در بازار جهانی عرضه شده و هر کدام از کاربران بسته به نیاز های خود و علاقه ای که به کمپانی های مختلف تولید کننده دارند، نسبت به تهیه هر کدام از ان ها اقدام می کنند.

کمپانی ایسوس یکی از حرفه ای ترین و موفق ترین کمپانی های تولید کننده لپ تاپ تبلتی است. دستگاه های لپ تاپ تبلتی ایسوس صفحه نمایشگر لمسی بسیار قوی و با کیفیت دارند و ویژگی چرخش صفحه و یا جدا شدن آن از کیبورد در ان ها تعبیه شده است؛ به همین علت می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با انجام یک عمل ساده، صفحه نمایشگر آن را از کیبورد جدا کرده و آن را از یک دستگاه لپ تاپ به یک دستگاه تبلت تبدیل کنید.

هر چند که دستگاه لپ تاپ تبلتی ایسوس یک کارایی دو منظوره دارد؛ اما در اغلب موارد معمولا به یکی از دستگاه های لپ تاپ یا تبلت شباهت بیشتری دارد و به آن نزدیک تر است. این نزدیکی و اینکه به کدام یک از آن ها نزدیک تر باشد، به نوع ساختار ان بستگی دارد.

دستگاه های لپ تاپ تبلتی که این روز ها در حال تولید و عرضه در بازار جهانی هستند، در زمان های گذشته و تولید های اولیه دارای محدودیت هایی در زمینه پردازنده و باتری و … بودند و همین موضوع سبب سنگینی و عدم ظرافت آن ها در طراحی میشد. اما می توان به جرئت گفت که امروزه کمپانی ها در زمینه تولید دستگاه های لپ تاپ تبلتی پیشرفت بسیار خوبی را تجربه کرده اند و زیبایی و ظرافت آن ها به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این مشخصات فنی ان ها نیز بهتر شده و از همه جهات دارای برتری های زیادی نسبت به دستگاه های قدیمی تر هستند.

این پیشرفت به صورتی است که می توان مشاهده کرد که یک لپ تاپ تبلتی ایسوس، می تواند به صورت همزمان کارایی چندین دستگاه دیجیتال را داشته باشد و نیاز های مختلف کاربران را به آسانی رفع کند. در نتیجه این رفع نیاز ها، روز به روز توجه کاربران بیشتری به این دستگاه ها جلب شده و می توانند تنها با پرداخت هزینه یک دستگاه، صاحب چند دستگاه شوند و به صورت همزمان از ان ها استفاده کنند.

چرا لپ تاپ تبلتی ایسوس یک انتخاب خوب محسوب می شود؟

لپ تاپ تبلتی ایسوس
لپ تاپ تبلتی ایسوس

لپ تاپ تبلتی ایسوس با ویژگی ها و امکانات فراوان و مثبتی که دارد، یک دستگاه شبیه به دستگاه های کامپیوتر شخصی محسوب شده و نیاز های بسیار زیادی از کاربران را در زمینه های مختلف اعم از فناوری، تحصیلی و … رفع می کند. با این وجود برای خرید هر کدام از ان ها باید کار های متفاوتی را انجام دهید. یکی از اولین کار ها که پیش از خرید دستگاه لپ تاپ تبلتی ایسوس باید انجام دهید، نیاز سنجی دقیق و صحیح است که نتیجه ان می تواند یک خرید منطقی و مفید و رضایت بخش باشد.

علت این نیاز سنجی این است که این دستگاه ها با وجود همه ویژگی ها و امکانات مثبت، طراحی زیبا و بی عیب و نقصی که دارند، اما در نهایت نمی توانند نیاز های شما از یک دستگاه لپ تاپ کامل با مشخصات فنی قوی را بر طرف کنند. زیرا این دستگاه همزمان نقش چند دستگاه را ایفا می کند و نمی تواند فقط در یکی از ان ها متمرکز باشد. به عبارتی ساده تر می توان گفت که این دستگاه ها برای افرادی که به یک دستگاه لپ تاپ با مشخصات فنی بالا برای انجام کار های گرافیکی سنگین نیاز دارند، نمی تواند دستگاه چندان مناسبی باشد.

همچین افرادی می توانند یکی از دستگاه های لپ تاپ تبلتی ایسوس را در کنار دستگاه لپ تاپ اصلی خود تهیه کرده و از ان استفاده کنند. به این صورت می توانند با این دو دستگاه همه نیاز های خود را تحت پوشش قرار دهند و در جای مناسب از هر کدام از ان ها استفاده کنند. با وجود همه این مواردی که ذکر کردیم، می توان گفت که دستگاه های لپ تاپ تبلتی ایسوس برای افراد زیادی دستگاه های مناسبی هستند و با استفاده از ان ها و کار کردن با ان ها می توانند نیاز های خود را رفع کنند.

لازم به ذکر است که این روز ها، انواع دستگاه های تبلت اندرویدی در مدل های مختلف و ویژگی های متفاوت تولید و در بازار جهانی عرضه می شوند؛ اما حقیقت این است که سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل مناسب و مخصوص برای دستگاه های تلفن همراه است و با خرید یک دستگاه تبلت اندرویدی، در واقع یک دستگاه تلفن همراه با ابعاد بزرگ تر برای خود خریداری کرده اید!

در صورتی که تبلت های ویندوزی ایسوس به صورت کاملا متفاوتی هستند و به آسانی می توانند به یک لپ تاپ تبدیل شوند. این دستگاه ها از جنبه سخت افزار و قدرت و عملکرد نرم افزاری، در نسخه ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید شده اند که کاربران با در نظر گرفتن نیاز ها و همچنین بودجه خود، می توانند یکی از مناسب ترین ان ها برای خود خریداری کنند.

ویژگی های لپ تاپ تبلتی ایسوس

با تهیه و خریداری یک دستگاه لپ تاپ تبلتی ایسوس، می توان گفت که یک دستگاه کامپیوتر شخصی برای خود تهیه کرده اید. طبق نظر سنجی ها و نتایجی که از تحقیقات و بررسی های صورت گرفته در این زمینه به دست آمده، می توان گفت که ویندوز یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین سیستم عامل ها در میان کاربران است و ترجیح می دهند که در دستگاه های الکترونیک و دیجیتال خود از آن استفاده کنند.

با این وجود باید بدانید که هر چند که با تهیه و استفاده از لپ تاپ تبلتی ایسوس می توانید بسیاری از نیاز های خود را به آسانی رفع کنید اما انجام برخی از کار ها و فعالیت ها با این دستگاه ها، نمی تواند به اندازه انجام آن ها با دستگاه لپ تاپ معمولی دقیق و آسان و همچنین قابل قبول باشد.

دقیقا به همین علت است که در زمان خرید این دستگاه ها باید همه نکات را در نظر گرفته و به نیاز های خود از یک دستگاه لپ تاپ توجه کافی را داشته باشید. این دستگاه ها به علت طراحی و جذابیت زیادی که دارند، کاربران را در زمان خرید هیجان زده کرده و ممکن است در زمان هیجان خود خریدی را انجام دهید که بعدا موجب پشیمانی شما شود.

بنابراین توصیه می کنیم که در زمان خرید لپ تاپ تبلتی ایسوس هیجانات خود را کنترل کرده و با توجه به نیاز های خود و در نظر گرفتن کار هایی که باید با این دستگاه انجام دهید، برای خرید اقدام کنید.

قیمت

لپ تاپ تبلتی ایسوس

دستگاه های لپ تاپ تبلتی ایسوس به علت فناوری های به کار رفته در آن ها، طراحی زیبا و منحصر به فرد، چند منظوره بودن، ابعاد و اندازه مناسب و … دارای قیمت نسبتا بالایی هستند. این دستگاه ها در دسته جدید ترین دستگاه های الکترونیک تولید شده در جهان قرار می گیرند و هر کدام از آن ها با ورود به بازار جهانی، سر و صدای زیادی را به راه می اندازند.

اما از آن جایی که این دستگاه ها چند منظوره هستند و با خرید یکی از ان ها می توان حداقل صاحب دو دستگاه لپ تاپ و تبلت شد، می توان گفت که خرید آن ها یک خرید مقرون به صرفه محسوب شده و هزینه ای که برای خرید ان پرداخت می کنید از هزینه ای که برای خرید دو دستگاه لپ تاپ و تبلت به صورت جداگانه پرداخت خواهید کرد، کمتر است.

لازم به ذکر است که دستگاه های لپ تاپ تبلتی ایسوس در انواع مدل های مختلفی طراحی و تولید شده که هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها و مشخصات فنی خاص خودشان هستند. در نتیجه این تنوع قیمت آن ها نیز متفاوت است و هرچه یک دستگاه از مشخصات فنی بالا تری برخوردار باشد، مسلما قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

بند پایانی

در این مقاله راجع به لپ تاپ تبلتی ایسوس صحبت کردیم و گفتیم که این دستگاه های کارایی چند دستگاه را به صورت همزمان اجرا خواهند کرد. همچنین گفتیم که امروزه در میان کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده و سهم بزرگی از بازار جهانی را از آن خود کرده اند. ضمنا ذکر کردیم که این دستگاه ها برای کاربرانی که برای رفع نیاز های خود به یک دستگاه لپ تاپ با مشخصات فنی بسیار بالا و حرفه ای نیاز دارند، دستگاه مناسبی نیست.

البته این کاربران می توانند برای رفع نیاز های خود از همین دستگاه های ایسوس نیز استفاده کنند؛ اما باید یکی از حرفه ای ترین آن ها را خریداری کنند که دارای مشخصات فنی بسیار بالایی باشد و بتواند با آن لپ تاپ مورد نظر کاربر، رقابت کند. که خب طبیعتا این کار منطقی نیست و بهتر است که همچین کاربرانی برای خرید یک دستگاه لپ تاپ ایسوس اقدام کنند.

5/5 - (5 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>