نمایندگی مانیتور ایسوس

نمایندگی مانیتور ایسوس

یکی از بهترین مراکزی  که می توانید برای خرید مانیتور به آن جا مراجعه کنید، نمایندگی مانیتور ایسوس است. همان طور که می دانید، مانیتور یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده سیستم های کامپیوتری است و علاوه بر آن از ان در موارد مختلفی مانند چک کردن دوربین های مداربسته، تماشای فیلم، تماشای تلویزیون و … استفاده می شود.

کمپانی های مختلفی مانند ال جی، سونی، اپل، سامسونگ و … مانیتور تولید می کنند اما به جرعت می توان گفت یکی از بهترین کمپانی های تولید کننده مانیتور، کمپانی ایسوس است. مانیتور هایی که این کمپانی طراحی و تولید می کند کلیه استاندارد های جهانی را رعایت کرده و علاوه بر آن، زیبایی و ظرافت زیادی را در طراحی آن ها به کار برده است.

چرا مانیتور ایسوس بخریم؟

همان طور که مشخص است، مانیتور ها به صورت مستقیم با چشمان افراد کار در تماس هستند و چشم نیز یکی از مهم ترین اعضای بدن انسان است. به همین علت کیفیت مانیتور مورد استفاده ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این مورد برای افرادی که ساعت های طولانی با سیستم کار می کنند و در حال نگاه کردن به صفحه مانیتور هستند، از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

ایسوس نیز یکی از کمپانی های تولید کننده کالای الکترونیک و دیجیتال است که یکی از محصولات آن مانیتور ها هستند. در کمپانی ایسوس طراحان حرفه ای حضور دارند که محصولات را با در نظر گرفتن رفاه و آسایش مشتریان و کاربران کمپانی طراحی می کنند. تولید محصولات ایسوس نیز با استفاده از مواد اولیه با کیفیت صورت می گیرد و مانیتور های این کمپانی به علت کیفیت بالایی که دارند، از دوام و استحکام زیادی برخوردار هستند. در نتیجه خرید مانیتور ایسوس یکی از خرید های عاقلانه و هوشمندانه شما است و تنها با یک بار خرید، تا سال های طولانی از خرید مجدد راحت خواهید شد.

خدمات نمایندگی مانیتور ایسوس

نمایندگی مانیتور ایسوس یکی از حرفه ای ترین و معتبر ترین نمایندگی های ایسوس در ایران است. در این مرکز انواع مختلف مانیتور های تولید شده توسط کمپانی ایسوس با قیمت اصلی به فروش می رسند. در این نمایندگی کلیه خدماتی که مربوط به مانیتور های ایسوس است با بیشترین کیفیت به مشتریان ارائه شده و طبق نظر سنجی های صورت گرفته، می توان گفت که تقریبا همه مشتریان از خدماتی که در این نمایندگی دریافت کردند، کاملا راضی هستند. در ادامه چند تا از مهم ترین خدمات قابل ارائه در این نمایندگی را نام برده و برایتان شرح خواهیم داد.

فروش مانیتور

نمایندگی مانیتور ایسوس
نمایندگی مانیتور ایسوس

همان طور که واضح و مشخص است، اصلی ترین و برجسته ترین خدمت ارائه شده در نمایندگی مانیتور ایسوس، فروش مانیتور است. مانیتور های ایسوس از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و در انواع مختلفی تولید شده اند. در نمایندگی مانیتور ایسوس انواع متفاوت مانیتور های ایسوس به فروش می رسد. اهمیت این موضوع به این علت است که برخی از افراد به هر دلیلی، تقاضای خرید مانیتور های قدیمی تر را دارند اما در اغلب فروشگاه ها، فقط مانیتور های جدید و مطابق با تولید روز موجود هستند.

یکی از مزایای نمایندگی مانیتور ایسوس این است که حتی مانیتور های قدیمی تر نیز در این فروشگاه موجود است و بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید خرید دلخواه خود را انجام دهید.

خدمات پس از فروش

یکی از موارد مهم که در خرید کالای الکترونیک و دیجیتال نو باید به آن توجه کنید، خدمات پس از فروش و وجود کارت گارانتی محصولات است. محصولاتی که اصلی و اورجینال باشند، هجده ماه گارانتی دارند و در این هجده ماه می توانید برای دریافت خدمات پس از فروش به نمایندگی مانیتور ایسوس مراجعه کنید. خدمات پس از فروش به صورت کاملا حرفه ای و با سرعت بالا در این مرکز به مشتریان گرامی ارائه می شود.

اهمیت سرعت دریافت خدمات زمانی مشخص می شود که شما برای استفاده مجدد از مانیتور خود عجله داشته باشید و بدون مانیتور کار شما پیش نرود. در این زمان به دنبال مرکز یا فروشگاهی خواهید بود که خدمات پس از فروش را با کیفیت بالا و بدون معطلی به شما ارائه دهند که یکی از این مراکز، نمایندگی مانیتور ایسوس است.

در زمانی که خرید خود را از این مرکز انجام می دهید، کارت گارانتی کالا نیز به شما تحویل داده خواهد شد و در زمان دریافت خدمات پس از فروش نیز باید کارت گارانتی را به همراه داشته باشید. توجه داشته باشید که برخی از موارد پیش امده شامل گارانتی نشده و هزینه تعمیر ان ها به صورت جداگانه از شما دریافت خواهد شد. برای دانستن این موارد کارت گارانتی را با دقت مطالعه کنید؛ کلیه مواردی که در رابطه با دریافت خدمات پس از فروش با کارت گارانتی باید بدانید، برای شما بر روی کارت ذکر شده است.

تعمیرات مانیتور ایسوس

نمایندگی مانیتور ایسوس

زمان هایی پیش می آید که مانیتور شما دچار مشکل شود و خودتان توانایی و مهارت تعمیر آن را ندارید. در این زمان برای دریافت خدمات مربوط به تعمیر باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. علت تاکید ما بر این موضوع این است که مراکز و افراد زیادی وجود دارند که خدمات تعمیرات ارائه می دهند اما تجربه و توانایی کافی برای ارائه خدمات تعمیرات را ندارند. در زمان مراجعه به این افراد یا مراکز، علاوه بر هزینه زیادی که بدون دلیل پرداخت خواهید کرد، کالای شما به صورت صحیح و اصولی تعمیر نمی شود. به همین علت بعد از گذشت مدتی دوباره خراب شده و باید آن را تعمیر کنید.

برخی از افراد و مراکز نیز وجود دارند که برای دریافت هزینه بیشتر، بدون وجود هیچ دلیلی اقدام به تعویض قطعات مانیتور شما می کنند. حتی ممکن است مانیتور شما دچار یه ایراد سطحی شده باشد اما برای دریافت هزینه بیشتر، مشکل موجود را یک مشکل کاملا بزرگ تر جلوه دهند. به این دلایل و دلایل متعدد دیگر است که برای دریافت خدمات مربوط به تعمیرات مانیتور، باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. نمایندگی مانیتور ایسوس یکی از این مراکز است. در این نمایندگی تکنسین های متخصصی حضور دارند که در مرحله اول عیب کالای شما را تشخیص داده و به شما اعلام می کنند.

در صورت موافقت و کسب اجازه شما، پروسه تعمیرات به صورت کاملا حرفه ای آغاز شده و در نهایت محصول به صورت کاملا سالم و بدون ایراد به شما تحویل داده خواهد شد.

فروش مانیتور استوک

نمایندگی مانیتور ایسوس
نمایندگی مانیتور ایسوس

با وجود قیمت های نسبتا بالای مانیتور ها در این روز ها، برخی از افراد قدرت خرید مانیتور نو را ندارند. برخی از افراد نیز به علت افزایش نیاز های خود، به یک مانیتور مدل بالا تر با امکانات و ویژگی های بهتر نیاز پیدا می کنند و مانیتور خود را می فروشند. در نتیجه مانیتور های استوک مانیتور های دست دومی هستند که به هر علتی، فروخته شده اند. در نمایندگی مانیتور ایسوس نیز مانیتور های استوک به فروش می رسند که افراد می توانند با مراجعه به آن جا، کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

یکی از نکات قوت فروش مانیتور استوک در نمایندگی مانیتور ایسوس این است که کالا های فروخته شده در این نمایندگی، به مدت یک ماه توسط خود نمایندگی گارانتی می شوند. به این ترتیب خیال شما از کیفیت کالای خریداری شده راحت است و از این موضوع اطمینان دارید که در صورت پیش آمدن مشکلی، می توانید برای دریافت خدمات پس از فروش به این مرکز مراجعه کنید.

مشاوره و راهنمایی

افراد زیادی هستند که اطلاعات کافی در زمینه کالای دیجیتال ندارند. این افراد در زمان هایی که به خرید یک کالای دیجیتال و الکترونیک نیاز پیدا می کنند، مسیر سختی را پیش روی خود می بینند. نمی دانند و نمی توانند تشخیص دهند که کدام کالا و با کدام ویژگی ها برای ان ها مناسب است و در حین خرید نیز ممکن است مشکلات زیادی مانند کلاهبرداری توسط افراد سودجو و فرصت طلب، برای آن ها به وجود آید.

به همین علت نمایندگی مانیتور ایسوس کارشناسان و مشاورانی را در این مرکز مستقر کرده که کار ان ها مشاوره دادن به مشتریان است. با مراجعه به این مرکز و صحبت کردن با مشاوران و اعلام نیاز های خود، آن ها کالای مناسب شما را پیشنهاد داده و به صورت کاملا دلسوزانه، در خرید به شما کمک می کنند. وجود این مشاوران برای چنین افرادی که اطلاعات کافی ندارند بسیار لازم و ضروری است و کمک می کند تا ان ها یک خرید مفید و موفق داشته باشند و از احساس رضایت خود نسبت به کالایی که خریداری کرده اند، لذت ببرند.

چرا از نمایندگی مانیتور ایسوس خرید کنیم؟

برخی از افراد می گویند که فروشگاه ها و مراکز معتبر زیادی وجود دارند که برای خرید مانیتور می توانیم به آن ها مراجعه کنیم. نمایندگی مانیتور ایسوس چه برتری نسبت به دیگر مراکز دارد که باید آن را برای دریافت خدمات مورد نظر خود انتخاب کنیم؟ در پاسخ به چنین افرادی باید بگوییم که نمایندگی مانیتور ایسوس یکی از معتبر ترین مراکز فعال در این حوزه است که همه خدمات خود را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به مشتریان و کاربران ارائه می دهد.

علاوه بر کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این مرکز، می توان گفت که خدمات با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می شوند و این چیزی است که در اغلب فروشگاه ها و مراکز دیگر دیده نمی شود. مهم ترین هدف مدیران نمایندگی مانیتور ایسوس، برقراری رفاه و آسایش مشتریان و مشتری مداری است و به همین علت برترین خدمات با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می شود.

در نتیجه انتخاب نمایندگی مانیتور ایسوس برای دریافت خدمات مربوطه یکی از منطقی ترین و مفید ترین تصمیم ها است و هیچ گاه از گرفتن این تصمیم پشیمان نخواهید شد.

کاربرد های مانیتور ایسوس

نمایندگی مانیتور ایسوس

نخستین موضوع در زمان خرید مانیتور ایسوس این است که آن را برای استفاده در چه کاری نیاز دارید؟ به همین علت پیش از خرید مانیتور باید نیاز های خود را مشخص کرده و با توجه به آن ها برای خرید مانیتور مورد نظر خود اقدام کنید. مانیتور ها در حوزه های مختلفی استفاده می شوند که در هر حوزه متناسب با کاربری که دارند، دارای ویژگی های خاص خود هستند. در ادامه چند تا از مهم ترین کاربرد های مانیتور را در حوزه های متفاوت آورده ایم.

مانیتور خانگی

مانیتور خانگی معمولا برای کار های عادی و روزمره مانند وب گردی و تماشای فیلم استفاده می شوند و کیفیت و میزان روشنایی آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مطالعه نیز یکی از نیاز هایی است که افراد با استفاده از مانیتور های خانگی آن را رفع می کنند؛ به همین علت نوع نمایش نور ها در مانیتور خانگی نیز حائز اهمیت است. با توجه به این موارد، یک مانیتور فول اچ دی، گزینه مناسبی برای مانیتور خانگی است و که برای خرید ان نیز، نیازی به پرداخت هزینه های بالا نخواهید داشت.

مانیتور اداری

در زمان خرید مانیتور اداری، یکی از مهم ترین مواردی که باید به ان توجه کنید، کنتراست زیاد و میزان روشنایی مناسب در مانیتور است. علت اهمیت بالای این موارد این است که کارمندان ساعت های طولانی را به صورت مداوم در این مانیتور ها نگاه کرده و از آن ها استفاده می کنند؛ در صورتی که کیفیت روشنایی و میزان کنتراست آن ها خوب نباشد چشمان افراد آسیب دیده و منجر به اعلام شکایات از طرف کارمندان به مدیران بالا رتبه آن ها خواهد شد.

از آن جایی که مانیتور های مورد استفاده در ادارات ساعت های طولانی به صورت یکنواخت روشن هستند و از آن ها استفاده می شود، میزان برق مصرفی آن ها نیز بسیار حائز اهمیت است. به همین علت مانیتور های LED گزینه های مناسبی برای استفاده در ادارات هستند و همه ویژگی ها و مشخصات مورد نیاز را دارند.

سخن آخر

در این مطلب راجع به نمایندگی مانیتور ایسوس صحبت کردیم برخی از مهم ترین خدمات قابل ارائه در این مرکز را شرح دادیم. همچنین گفتیم به علت ارزش و اهمیتی که مدیران این مرکز برای مشتریان قائل هستند و سطح بالای مشتری مداری آن ها، خدمات قابل ارائه در این مرکز علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی نیز بهره مند هستند. در نتیجه همه افراد با هر سطح بودجه ای، می توانند برای دریافت خدمات مورد نیاز خود، به نمایندگی ایسوس مراجعه کنند و بعد از دریافت خدمات، احساس خوشی ناشی از رضایت را تجربه کنند.

Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>